November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat weet ik nog niet precies!!

Lang verhaal, maar het komt erop neer dat ik in november ben gestopt met de pil, daarna niet meer ongesteld ben geworden en dus toch zwanger ben geworden... Een echo zal moeten uitwijzen hoe lang.

En die echo heb ik dus op 25 maart :)

Maar voor nu ga ik er even vanuit dat een heel klein bloedinkje dat ik heb gehad tóch een ongesteldheid was, en dan zou ik nu 6,5 week zijn... Al denk ik persoonlijk nog steeds dat dit eerder een innesteling is geweest...

2. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Weet je nog wanneer je die kleine bloeding had? Ik zou denken dat je 10 weken of verder bent.

Veel succes maandag, dan weet je meer. Ik mag woensdag de 27e.

3. Dat was op 3 februari... Dus als dat de eerste (en enige!!) dag van mijn ongesteldheid was, dan ben ik nu 6,5 week. Als het innesteling was, dan zit ik zo rond de 8 á 9 weken... :)

Het is nog even spannend dus!!

4. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik was zelf op 3 februari ongesteld geworden, ik had mijn eisprong op 19 februari en mijn innesteling was op 24 februari. Als ik erbij jou vanuit ga dat 3 februari je innesteling was in plaats van je menstruatie, dan ben je ongeveer 9,5 week en dan zou je waarschijnlijk rond 22 oktober uitgerekend zijn.

Maar maandag heb je duidelijkheid, succes nogmaaals.

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    @bolkje oww spannend!!!

ik heb mijn eerste echo pas 2 april ..... duurt zo lang

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    guusje ik ben al misselijk vanaf vorige week :) dus ook al vroeg

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    erg he dat wachten..de tijd gaat dan ineens zoooo langzaam ;)

8. Ik vind de tijd ook verschrikkelijk langzaam gaan. Heb nu al 3 dagen last van lichtbruin slijmverlies. Ben hartstikke nerveus. Heb al gebeld met de huisarts, de verloskundige, nog een keer de huisarts... Allemaal zeggen ze dat als ik geen buikpijn heb, dat ik me (nog) geen zorgen moet maken... Maar dat doe ik dus wel

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mijn moeder heeft het haar hele zwangerschap gehad en mooi kindje op de wereld gezet :D

10. Ja, je hoort het echt superveel! Er staan ook superveel topics over op het forum. Dus ik snap ook niet waarom ik me zo'n zorgen maak... Ik denk dat ik gewoon last heb van mijn hormonen vandaag :)

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolkje: oh balen meid! Kan me voorstellen dat je r nerveus van word maar blijf positief!! :D enuh ik denk nu ook wel dat de kans groot is dat jij verder bent dan je nu denkt hoor! Spannend!!!

@guusje: ik was misselijk vanaf mn nod!! Testte 4 dagen ervoor positief nu word t weer minder gelukkig :D

@suus: pff dat wachten duur mij ook veel te lang!! Ik mag 24 april pas!!! Gewoon nog 5 weken wachten!!!!

@hier: buikje is vandaag weer verdwenen haha darmen zijn weer gekrompen dus :p was wel leuk om gister even zo n buikje te hebben haha

12. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag pas 8 april..... Duurt erg lang, maar goed....
    Volgende week met m'n leerlingen naar Londen, hopelijk kan ik t og verborgen houden....;)

13. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Bruin wijst ook vaak op oud bloed en het is natuurlijk nu ook veel gevoeliger daarbinnen.
    Zolang je geen krampen heb in combinatie met helderrood bloed hoef je je echt niet druk te maken, maar ik begrijp het wel hoor :)

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi! ik kan me hier ook bij voegen!:D eindelijk!
    ik mag 15 april bij de Gyn gaan maar morgen ga ik al testen doen bij de huisarts. heb drie dikke posi testen gemaakt en we zijn heel blij en geschokt :D dringt nog niet door hier.

wel veel last van verstrooidheid.
    verder : plassen,opgeblazen,hoofdpijn,krampjes,rugpijn.

had 10 maart een innesteling denk ik want ik verloor toen rood bloed(veegje) enkele dagen erna wat bruinverlies en toen niks meer! dat terwijl ik pas een week later ongesteld moest worden :)

ghihi :D

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Gefeliciteerd anais en welkom :)!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay anais!

Gefeliciteerd!! Spannend he!! Welkom hier!! :D

17. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Alle nieuwe mama's van harte

18. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Goedemorgen dames.
    Ik kom me ook melden;)
    Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nieuwe meiden; welkom! Wordt een gezellig clubje zo!!

Hier; wachten wachten wachten... Was het maar 4 april....

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Haha guusje geduld hebben is soms erg moeilijk, vooral als het om echo,s gaat!;)
    Ik moet trouwens zelf nog een afspraak maken:):p

Deel Deze Pagina