Thanks, komt vast goed Mijn vader is vanmiddag langsgeweest en heeft me heel lief geholpen met wat dingetjes opruimen. Ben echt helemaal blij Nu alleen nog even de aardappels schillen en dan ben ik alweer klaar voor vandaag
Whaha.. Bolkje, alsof ik het zelf geschreven heb! Mijn vriend had er ook een handje van om zijn geluid uit te zetten, daar kon ik echt laaiend om worden! Vooral omdat ik zoveel harde buiken heb elke keer... Dus snap je helemaal en had hem nog verstuurd ook denk ik Maar gemeen is je wel.... Hihi Lief dat je paps heeft geholpen heeft zeg.... En goed dat je even bent gaan liggen.. Ik ben ook zo dat er geen rommel mag liggen en alles schoon moet zijn als er visite komt, maar gelukkig hou ik de rommel meestal al wel bij haha.. Alleen nu geef ik er ook minder om als er mensen komen en het is niet helemaal netjes hoor.... Dat gaat gewoon niet altijd meer op het eind. Nou ik zit weer met krampen in m'n onderbuik.. Die lekker doortrekken nr mijn rug.. Snap er niets van. Zo opeens als ze op komen zetten zo opeens zijn ze ook weer weg vaak.. Gelukkig om half 5 zo een echo, kan ze gelijk eens kijken of dit indalen is of gewoon mijn snel geïrriteerde baarmoeder! (Zo baasje zo baarmoeder zegt m'n vriend wel eens... ) Leuke foto trouwens bolkje!! Elleinad: ja heel blij dat het tijdelijk is en straks alles gelukkig weer normaal is. Scheelt toch.. Hoop hetzelfde voor jou en je werk. Dat je na je verlof maar snel een leuke baan mag vinden!
hier vanmiddag ook voor het eerst een uurtje geslapen! Echt heerlijk! Voelde me vanmorgen niet zo fit op t werk, had echt last van mn buik. Na een uurtje slapen is het over! Verder is mijn vriend ook wel een beetje zo hoor bolkje! Wij hebben discussies over 'even een biertje drinken bij vrienden'. Nou vind ik één of twee briertjes niet zo erg, maar hij kent niet echt een grens. dus ik zie de bui al hangen dat ik met een dronken kerel zit tijdens de bevalling. Ik snap niet dat het zo veel gevraagd is om een paar weken kalm aan te doen! Ik kan al 9 maanden niet drinken en mij hoor je toch ook niet klagen??!! Mannen, soms kun je beter alleen zijn... baal er echt van....
Vanmiddag echo gehad..... Onze meid loopt bijna 2 weken voor op groei en weegt al 5 pond!! (2661 gram om precies te zijn) Een flinke meid dus met een lekker bol koppie.. Hihi Ze had ook weer 3D foto's gemaakt, echt super lief. Alles was goed, de placenta, navelstreng en vruchtwater.. Alles top! Ze vond het een heel mooi meisje.. En we mochten een foto van na de bevalling geven dan hing ze de voor en na foto bij haar aan de muur.. Maar ze hoopte wel voor mij dat ik iets voor de 40 weken of met 40 weken zou bevallen en niet langer dan 40 weken zou blijven lopen.. Hahaha Want een kleintje werd het niet! Helemaal happy weer iig.. Zo'n echo stelt me wel gerust! Je kon ook zien dat ze met de navelstreng aan het spelen was, echt zo grappig!! Zo, nu ff uitbuiken... Lekker zelfgemaakte pannenkoeken gegeten!
Echt super voor je, Saffira! Fijn he, afentoe een echo tussendoor om je gerust te stellen Mijn schoonouders zijn inmiddels weer weg. Was erg gezellig! Volgende keer dat we ze zien zijn we met zijn drietjes.... gek idee
Ja erg fijn!! en helemaal dat ze het gewoon in 3D deed en we nog foto's mee kregen ook... Zo aardig! Gezellig avondje gehad dus? geen zorgen meer gemaakt om de poets! Wonen je schoonouders zo ver weg? Ja gek he.. Over een paar weken met z'n drietjes.. Hier hetzelfde hoor.. Nooit meer met z'n 3tjes, maar met z'n 4tjes gezellig door het leven. Heerlijk.. Ons gedichtje voor op het geboorte kaartje word trouwens: Liefde, zo mooi en zo fijn Nog meer liefde om te delen Nu we met z'n viertjes zijn Simpel en lief, vonden wij
Ja, mijn schoonouders (eigenlijk schoonmoeder + nieuwe man) wonen in Friesland. Schoonvader woont in Flevoland. Zelf wonen we in zuid-Holland.... dus we zien elkaar niet zoveel. Ik vind het een mooi gedichtje, inderdaad
Hey!! Lekker gekletst meiden haha Bolkje super fijn dat je vader geholpen heeft en je ffies hebt kunnen liggen!! En natuurlijk ook dat t gezellig was!! Wat een heerlijk idee he dat je straks met zn drietjes of viertjes bent!! Kan niet wachten!! Haha Saffira mooi gedichtje!! Vind t erg lastig een leke tekst voor op t kaartje te vinden! Maar vind die erg leuk! Ook wens ik t zelfde voor jou natuurlijk!! We gaan gewoon keihard knallen en een topbaan vinden als onze ukkies dr zijn Super dat je echo goed was! Enuh beter een beetje groot dan te klein toch! Super leuk ook dat ze lekker met de navelstreng bezig was! Is vast heerlijk om te zien! Wij hebben zaterdag een laatste pretecho! We wilden m eerst afbellen omdat we er eigenlijk geen geld voor hebben maar toen zei mn schoonmoeder ( die al mee zou gaan) dat zij m wel betaald dus kunnen we toch gaan heerlijk hoor!! Ben erg benieuwd hoe groot onze man nu is en of ie eindelijk een keer zn handjes voor zn gezichtje weg heeft gedaan en we ook een mooie 3d foto van m kunnen maken ook zag ze vorige keer al dat ie wat haartjes had dus ben ook benieuwd of dit meer is geworden haha ik kan nu alweer wegsmelten van t idee dat we weer naar m mogen kijken @marietje: ja lekker he dat slapen!! Super goed dat je t doet! Ik voelde me in t begin zo lui dat ik t niet wilde doen haha maar als ik een slechte nacht heb gehad doe ik t nu toch echt en t helpt super!! Nou ik spring snel even onder de douche en dan lekker mn bedje in! Fijna avond allemaal nog!!
Haha dat van die haartjes... Onze meid heeft al best veel haartjes! Dus jullie kleintje zal ondertussen ook wel meer haar hebben.. Zal voor je duimen dat het gezichtje goed te zien is met de pret echo! Bolkje: dat is idd wel een eindje rijden ja! Flevoland is ook niet naast de deur. (Ben ik zelf geboren ) Middag dutjes zijn heerlijk! Ik ga zo een avond dutje doen... Deze zijn meestal minder fijn haha. Slaap lekker dames!
Hier vandaag weer een groeiecho gehad bij de verloskundige en morgen dus eentje in het zkh. Indalen gaat hier al best snel en ik heb er ook redelijk wat last van. Steeds steken en pijn in mijn schaamstreek, niet echt prettig, vooral niet bij de aanzet tot lopen... Ik vond het erg vrieg, nu al een begin met indalen. Verloskundige zei dat een start normaal is tussen de 34 en 36 weken, dus ik was wat aan de vroege kant... Gevoel dat ik de 40 weken niet vol ga maken wordt nu ook alleen maar sterker. Ik heb zelfs echt al vaak dromen met een hele concrete datum, zo vreemd eigenlijk. Herkent iemand van jullie dat? Gesprek met mijn zusje gehad. Ze herkende zich niet in wat ik Angaf (maar haar vriend die er ook bij was, gelukkig wel) we hebben afgesproken dat we iedere keer als er iets naars gezegd of gedaan wordt, meteen aangeven wat voor gevoel dat geeft, in de hoop dat snel duidelijk wordt hoe de ander het wil... Ben benieuwd!!!
ik hoop dat jullie vannacht allemaal net zo lekker hebben geslapen als ik! Ik had geen last van maagzuur, ik hoefde er niet uit om te plassen.... Echt zo'n nacht zoals 'vroeger' We blijven na de bevallingen trouwens toch wel gewoon verderkletsen he?? Wil echt wel op de hoogte blijven van alle baan-perikelen enz.
Donder: goed begin toch? Denk dat het zo een goeie oplossing is en hopelijk werkt het. Dat haar man dit wel ook allemaal ziet, helpt wel denk ik! Duimen dat dit werkt... Bolkje: wat mij betreft wel hoor!!! Vind het gezellig zo en ben heel benieuwd nr alle baby'tjes! Wat betreft het slapen: nee, helaas. Maar ben wel heel blij voor jou dat je lekker door hebt kunnen slapen... Indalen: kan zelfs bij 31 weken al, ik zou me er niet druk om maken. Voor mij is het de 2e dus kan indalen zelfs bij de bevalling pas gebeuren. Ze ligt wel al in de perfecte houding maar verder nog ruimte zat. Bij een eerste is de ruimte minder. Hier toch even een foto van onze dame.. De echoscopiste zei dat het echt een mooie dame was en dat als dat niet zo was ze het ook niet zou zeggen. Ze bleef maar 3D afdrukken maken.. Haha.. Mijn vriend zegt ook dat ze mooi is en ik, ik kan er werkelijk niets van maken' hahaha.. Hoe erg is dat! Het enige dat ik zie is dat ze voor mijn gevoel een beetje op m'n dochter lijkt.... En een bolle kop heeft! Hahaha..
@donder: super joh dat je gesprek goed ging! ik idd ook wel dat t helpt dat haar man t ook inziet dan is t niet zo twee tegen 1. hopen dat t snel beter gaat! @saffira: dank je haha ik hoop t ook! maar jullie horen t vast wel als ik geweest ben want dan ben ik altijd weer helemaal in de wolken van onze kerel! mooi foto ook!! ik vind t ook wel lastig om te zeggen van zo n echo of ze mooi zijn of niet hoor.. haha snap wel wat je bedoeld t is toch allemaal net een beetje anders dan hoe ze zijn als ze geboren zijn toch! @bolkje: wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt vannacht! kan ik hier helaas niet zeggen ben er 5 keer uit geweest om te plassen!! en daarnaast ook weer veel maagzuur waardoor ik weer lastig in slaap viel maar goed doen ik gewoon weer lekker een middag dutje zo want ik zit nu echt goed in te storten! haha eerst nog even kort wat regelen voor de danslessen en wat eten en dan ga ik heerlijk een uurtje plat
@ donder goed dat je een gesprek bent aangegaan en fijn dat het positief uit heeft gepakt. @ saffira wat een geweldig mooie foto.. super duidelijk hier ook op de echo al gezien dat onze kleine man al veel haar heeft, wat een grappig gezicht zo op de echo. even een vraagje tussen door. wat vinden jullie mooier: Quinn of Liam? de twijfel slaat toe ons gedichtje op het kaartje: Devoneyen Kayleigh hebben mama's buik zien groeien, ze hebben je gekuffeld en voelen schoppen, ze hebben zelfs je hartje horen kloppen. En daar ben je dan, lief en klein, wat zijn ze trots dat ze jou grote zussen mogen zijn.
Wij hebben als gedichtje: Mama droeg mij negen maanden lang, ze werd er 's nachts soms wakker van. Maar nu ik ben geboren, kan ik ook mijn papa storen.
Wij hebben als gedichtje Ik ben lief en ik ben klein, ze zeggen: "echt een wonder" Succes papa en mamma, want nu begint het gedonder
Allemaal leuke gedichtjes!! Elleinad: dat vind ik dus ook! Mama2girls: mijn keuze zou uitgaan naar Liam.. Erg leuke naam.. Maar uiteindelijk moet je gewoon lekker doen waar jullie je beter bij voelen.
Wij hebben als gedichtje: Ons kleine schoppertje, speelt niet langer verstoppertje!! Ook aardig toepasselijk... mn ribben doen zeer van t geschop...
Oh!! Wat een leuke gedichtjes allemaal!! Ik wordt echt jaloers dat jullie er allemaal al 1 hebben!! Pff ik mag wel op gaan schieten haha toch maar snel vriendlief overhalen wel een gedichtje erin te zetten en niet alleen maar de standaard gegevens! @mama2girls: ik zou ook voor liam gaan maar ja jullie moeten toch echt zelf kiezen! Lastig he!! Succes!! @hier: wow!! Ik dacht ik even lekker liggen en werd 1,5 uur later pas wakker!! Haha zo lang slaap ik normaal nooit maar had t kennelijk nodig! Hoop dat ik nu vanavond wel nog een beetje slaap anders raak ik helemaal uit mn ritme :S maar ja nu ben ik wel heerlijk uitgerust voor mn werk! Haha