November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Elleinad, lekker toch zo'n slaapje! ;)

Ik zet er even wat foto's van de baby kamer op..
    Alleen het bedje is nog niet opgemaakt en ik heb ook nog geen hemeltje...
    Wat zouden jullie doen.. Een wit hemeltje of zacht doorschijnend roze..?
    O en de vloerbedekking is wit maar op de foto's lijkt het geel beige, dat is in het echt NIET zo! :D

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    2e foto.. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      16
  3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Waarom staan sommige nu weer gedraaid.. Pfff :)

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    De logica van dit systeem is weer ver te zoeken; maar ze staan er op!
    ;)

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kamertje saffira!! Gek he die foto's ik heb dat soms snap dr ook geen bal van! Maar we zien t wel hoor! Erg mooi! :D

Pff hier echt geen zin om mn huis door te werken maar t moet echt!! Gelukkig is mn vriend vandaag vroeg klaar dus kan ie een beetje helpen met stofzuigen want dat vind ik echt een hel op t moment!! Hebben jullie dat ook?

En dan ben ik stiekem ook nog een beetje zenuwachtig voor de echo morgen! Weet niet heel goed waarom maar heb een gek gevoel erbij.. Alsof ze iets geks gaan vinden ofzo.. En dan daarna misschien mn babyshower?? Of lekker lunchen met een vriendin ook super leuk!! Haha maar ik merk dat ik t niet fijn vind dat ik t niet zelf in de hand heb en niet precies weet wat er gaat gebeuren! Zullen wel hormonen zijn want normaal had ik daar nooit moeite mee!

6. xAnke

xAnke Niet meer actief

Ik vind stofzuigen ook verschrikkelijk! Krijg het er bloedheet van en voor mn bekken ist geen fijne houding.

Echt mooi kamertje saffira!

Elleinad ik had ook naar voorgevoel bij mn vorige echo, geen idee wrm.. was niks aan de hand gelukkig :)

7. Ik kom net bij de vk vandaan.... Baby is ingedaald en ligt vast :D

8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Thnx Anke en elleinad! :D heb m'n best gedaan...

Stofzuigen doe ik wel, maar het liefst rechtopstaand! Anders doet m'n buik pijn.. Vooral bij het kleed stofzuigen, dan sta je toch meer voorover.
    Ik geef het ook liever niet uit handen haha..
    Mijn vriend brengt de stofzuiger wel nr boven als ik boven bezig ben.

Maar groot gelijk als jullie het je vriend laten doen! Scheelt toch weer :p

Bolkje: oh spannend!!! Bij een eerste is dat heel normaal met deze termijn EN het scheelt je wat tijd bij de bevalling.. :D

Hier werd gisteren nogmaals door de verloskundige bevestigd dat bij een 2e of volgende het indalen zelfs pas tijdens de bevalling kan gebeuren. :(
    Onze meid ligt er al wel helemaal goed voor maar dus niet vast...

Ik was trouwens 2 kilo aangekomen en ze heeft me voor de zekerheid getest op suiker... Omdat het kindje 2 weken voorloopt. Maar ik maak me er geen zorgen om, denk dat ik gewoon grote kindjes ter wereld breng.
    Ben zelf ook niet klein.. Dat scheelt.

Verder snip verkouden!!! :x echt heel irritant...

Wie laat er trouwens nog meer een gipsafdruk van haar buik maken of heeft er ervaring mee?
    Ik heb hem liggen en wil dat wel binnen een week gaan doen.
    Ben benieuwd nr ervaringen.... ;)

9. xAnke

xAnke Niet meer actief

Hier ook al een ingedaald kindje! Ik twijfel nog of ik gipsafdruk wil doen, waar laat je zoiets zonder dat het stuk gaat?? Ik heb al wel tegeltjes zodat ik afdruk kan maken van handje of voetje van Dustin, ik wil graag een tattoo ervan met zn geboortedatum :D

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @stofzuigen: ja ik doe t ook liever zelf maar t zweet druipt idd vann voorhoofd en mn rug zo'n pijn doen dat t echt niet te doen is! Meestal doe ik t begin en maakt mn vriend t af en dan loopt ik wel achter m aan om te kijken of ie alles meeneemt want t is echt een man en laat de helft gewoon liggen als ik t niet zeg!

@bolkje: fijn joh! Kan t igg geen kant meer op! Haha ik ben benieuwd of onze uk morgen is ingedaald!

@xanke: oh gelukkig maar haha ik hoop dat alles gewoon goed is met onze man morgen! :)

@saffira: toch fijn dat ze t even checkt toch! En als je eerste dochter ook groter was en jij ook zal t idd niets zijn! Balen dat je zo verkouden bent!! Veel vitamintjes eten! ;)
    Gipsafdruk doen wij niet. Ik vind t wel mooi maar vind de foto's wel genoeg aandenken aan mn grote buik want ik zou echt geen idee hebben waar ik dat ding moet bewaren! Aan de muur komt t never nooit hier namelijk haha maar vind t wel leuk!! Wij gaan idd ook handjes en voetjes van de kleine afdrukken.. Anke leuk en mooi idee dat je daar een tatoo van wild!!

Nu hier is t huis nu gedeeltelijk aan kant.. Ik heb besloten de rest morgen ochtend te doen na de echo want ik ben echt kapot! Grrrr wat irritant dit zeg!! Maar goed paar weekjes nog! :D

11. Enige waar ik wel van baal: in de boekjes staat dat je wat meer lucht krijgt als de baby is ingedaald.... Nou, hier dus echt niet! Het constant pijn in mijn maag, ik kan eigenlijk alleen nog maar een beetje half zitten half liggen zonder die maagpijn....

Van mij mag ie komen met 37 weken :) Ben het een beetje zat wel :)

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm das wel balen ja bolkje! :( enuh dat ie met 37 weken mag komen snap ik helemaal hoor! De laatste loodjes zijn best zwaar! En als alles drop en draan zit mag ie van mij ook lekker komen! Haha

13. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    De gipsafdruk zou ik graag in de baby kamer op willen hangen..
    (Als daar nog plek voor is haha)
    Ik wil de gipsafdruk ook helemaal versieren met mooie verschillende kleuren scherven.... Ja jullie denken nu misschien: he..? Haha maar een vriendin van me heeft dat ook laten doen of gedaan en is echt super mooi geworden. :)

Bolkje: meer adem krijgen na indalen hoeft niet Perse hoor! Loopt jullie kindje voor op groei of weet je daar nog niets van?

Hier heeft mevrouw vandaag de hele dag tegen m'n ribben aangelegen..
    Elke keer als ik een harde buik kreeg, pfffff..
    Rechtop zitten is niet genoeg meer, alleen soort schuin achterover.

Voor de mensen die het zat zijn: sluit me er bij aan hoor! ;)

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind t een leuk idee hoor saffira!! Heb t wel eens eerder gezien alleen past t hier echt totaal niet bij de rest van ons huis haha vandaar dat ik t niet zelf doe maar vind t er wel gaaf uit zien!! Helemaal in de babykamer!
    Balen dat t dametje zo tegen je ribben aan ligt! Met harde buiken doet dat helemaal zeer! Onze kerel doet dat ook af en toe :S of ff flink zn kont uitsteken als ik een harde buik heb.. Heel fijn! Not!!

Nou ik ga lekker mn bedje in.. Hopen dat ik een beetje slaap met de stress voor de echo en misschien wel de babyshower morgen! Pff haha
    Fijne avond nog allemaal!!

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hahaha idd! Alsof ze het soms expres doen.. Ze denken vast dat we het nog niet zwaar genoeg hebben :p

Ga lekker slapen meid! Snap dat je het spannend vind..
    Echo is natuurlijk helemaal goed.. En misschien je baby showen! :D

Na the Voice duiken wij er ook in.
    Mijn dochter heeft een voetbal wedstrijd, uit, om 08.10 uur aanwezig zijn dus dat betekend vroeg op.. :( bah.. Haha

Slaap lekker!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo das idd vroeg eruit!! Ik heb the voice lekker opgenomen gister en via de livestream t wk turnen gekeken :D eindelijk weer s wat nederlandse dames en heren die t goed doen in de meerkamp! :D

Succes met de wedstrijd al lees je dit dit pas je terug bent haha want je moet nu al langs t veld staan! Pfff!!

17. @Saffira: laatste keer liep ie niet voor op de groei, in elk geval.... Maar ik heb geen echo's meer gehad sinds week 32 ;)

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Nou, 7 uur eruit na een helse nacht! :(
    Geen aanrader....

Maar: ze hebben met 6-0 gewonnen! :D trots!

Bolkje: ik dacht misschien heb je een lange beeb, dat zou het kunnen verklaren.. Of misschien heb je zelf geen lang boven lichaam?
    Want je bent wel heel lang toch?
    Ik ben ook lang maar geen extreem lang bovenlichaam.
    Bij mij is het per dag verschillend hoe zeer m'n ribben doen dus misschien ligt het bij jou aan de manier waarop de beeb ligt?

Hoop dat je snel wat minder last krijgt iig..

Elleinad: vandaag echo toch?

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Mooi overwinning hoor!! Haha

Idd vandaag echo!! Onze kerel ligt ook behoorlijk voor op de groei!! Zn rompje was al zo groot dat t bij 38 weken en 3 dagen pastte!!:$:$
    Zn hoofdje was normaal en zn voeten waren groter dan zn bovenbenen!! :$

Ik maak me toch een beetje zorgen ofzo.. De echoscopiste gaf aan dat t niet erg is en dat t gewoon een flinke man wordt van zeker 7-8 pond maar ik vind t maar gek dat alles zo ongelijk verdeeld is!! Pfff moet t maar even van me af zetten denk ik want als ze zeggen dat t goed is, is dit natuurlijk ook wel zo! :)

Verder geen suiker check hier omdat ie groot is.. Vind ik wel weer jammer dan want dan weet iig zeker dat alles goed gaat. Maar goed ik voel me dan ook weer goed dus eigenlijk moet ik gewoon niet zo zeuren!

Ga wek met de verloskundige bespreken dat ik me nu wel zorgen maak om de bevalling! Als onze man zo blijft doorgroeien vind ik t echt een eng idee! En ben ik echt bang dat t niet past!! Ik ben niet groot en ook niet bepaald breed gebouwd. ( ook niet extreem smal ofzo hoor) maar ik ga gewoon ffies bespreken met haar en hopen dat ze me een beetje gerust kan stellen!!;)

Nou nu dan weer aan t wachten tot ik op gehaald wordt en afwachten of t idd een lunch is of toch een smoes voor een babyshower :D haha ben zooo benieuwd!! :D ik houd jullie op de hoogte!

20. @Saffira: hier vooral de lengte in mijn benen, maar ook geen extreem klein bovenlichaam. Ik weet echt niet wat het is, maar het lijkt wel erger te worden als ik een BH aan heb. Maar ik laat echt niet alles maar een beetje zwiebelen ofzo :p

Deel Deze Pagina