Dames, ik ben er ook weer. Zit veel meer en actief op facebook... Met mij gaat het verder goed. Gisteren controle bij vk gehad en hoofdje zat al lekker in mijn bekken. Verder voel ik mij prima. Werken valt me wel steeds zwaarder... 31 oktober is dan eindelijk mijn laatste dag. Emotioneel ben ik momenteel ook door van alles en nog wat. Niet leuk, maar zo gaat dat...hahaha...
hier ook al weer wakker! de steken en het waggelen herken ik.... voelt soms net of er een bal tussen mn benen hangt. en dan dat getrap tegen mn ribben.... jee, wat doet dat soms zeer!
Goedemorgen!! T is idd wat stiller he saffira! T waggelen herken ik echt helemaal! Haha als ik savonds thuis kom na lesgeven kan ik echt nog amper lopen!! Gelukkig is volgende week eindelijk m laatste week!! Of eigenlijk stiekem deze week al want volgende week ga ik gewoon feestlessen doen dus dan doe ik eigenlijk niet echt veel en zijn vooral de kids lekker bezig En t lijstje heb ik idd al een heellleee tijd niet meer voorbij zien komen.. Ik heb vrijdag weer controle! Hopen dat onze man dan ingedaald is esnt van mij mag ie ook komen met 37 weken! Ik geniet echt nog wel van t feit dat ie in mn buik mag groeien en de trappen en dingen maar ik ben t zooooo spuugzat dat ik niet gewoon kan doen waar ik zin in heb en ik overal moe en snel uitgeput van ben!! Dus bolkje! Ik begrijp je helemaal! En idd wat doe je als je wel een afsrpaak maakt en de. Kleine komt! Als je op t laatste moment afbelt weten ze ook meteen genoeg.. Haha Gister kwam bij ons de kraamzorg kijken! Ik heb letterlijk mn heeelle huis aan kant gemaakt want ik dacht ze gaat alles checken en controleren of t schoon en netjes genoef is voor de bevalling en de kraam periode whahaha niet dus!! Ze wilde alleen de kruik zien en thats it!! Pfff k was echt kapot gister!! Eerst mn ramen gelapt, toen gestofzuigt, de keuken uitgesopt, boodschappen gedaan, toen kwam zij, toen nog twee uurtjes gewerkt en daarna nog naar cursus.. Jemig zeg ik kon niet meer!! Ik ben vannacht ook maar 1 keer wakker geworden haha dat was dan wel weer super fijn! Vandaag nog 5 uur lesgeven en mn lessen voorbereiden dus ben benieuwd hoe ik vanavond thuis kom! Ik waggel nu al namelijk haha Nou fijne dag allemaal!!
Ahhh, daantje toch... echt balen, heel je huis schoonmaken voor niks Hier moet ook nodig schoongemaakt, maar ik krijg bijna elke dag visite met honden. Dan heb ik ook zoiets van laat maar ff zitten, anders blijf ik bezig. Vanavond gaat manlief stofzuigen en dan morgen wapper ik er ff een dweil doorheen Waggelen doe ik hier nog niet, maar echt makkelijk gaat het lopen ook niet meer, helaas... Gister met zusje naar de winkels geweest en toen waren mijn enkels echt helemaal dik 's avonds!! Schrok ik wel van
Haha ja ik baalde wel gister maar t is ook wel lekker dat t allemaal schoon is nu! Kan me voorstellen dat je t niet doet als je honden over de voer krijgt! Haha al die haren! Balen dat je enkels zo dik waren! Toch ook een teken dat je te veel gedaan hebt volgens mij toch? Dat vind ik dus irritant haha dat je niet eens meer even rustig wat boodschapjes kan doen zonder te gaan zitten tussendoor!! Pfff nog een paar weken haha
Ik was gister ook net een omaatje.... Overal waar mijn zus kleding ging passen, ging ik op een bankje zitten
Haha ja precies! Maar dat moet echt wel! Tenminste hier wel! Want anders red ik t nier hoor! Maar ja mensen snappen t gelukkig wel en ergens kan ik er ook wel om lachen Vanmiddag komt degene die mn lesse over gaat nemen ook kijken! Haha ze zal wel denken! Nou geef je altijd zo les! Ik zit veel tussendoor en doe bijna niets meer voor.. Maar ja ze denkt maar..
heeft iemand van jullie trouwens ook last van tintelende, dove vingers? ik heb er sinds een paar dagen last van, vooral 's nachts. en het is niet dat ik er bovenop lig ofzo.... dat kan niet zo vaak... en heb het ook overdag....iemand enig idee waardoor dat komt? Vocht misschien? het is aan beide handen, maar vooral rechts
Marietje: je hart moet harder pompen om het bloed overal te krijgen.. Lig je snachts met je handen bij je hoofd of boven je hoofd? Als ik dat doe heb ik het namelijk ook wel eens. Overdag heb ik er geen last van.... Loop je toevallig overdag met je handen boven je hoofd...? hihi grapje he... Geen idee waar het overdag van kan komen.. Misschien bij je controle ff vragen? Bolkje: ik zou zeggen, ik ga mee mits ik nog niet bevallen ben of bezig ben met bevallen. Weet niet hoe ver het is..? Ik heb voor mezelf besloten rond de 40 weken niet verder dan een half uur van huis te gaan. Winkelen is hier ook een drama hoor. Vriend gaat vandaag ook alleen de boodschappen doen want langer dan 10 min wandelen of slenteren is echt te vermoeiend. Ik slaap nu ook overdag elke dag 2 uur.. Van mij mogen de komende 2 weken ook voorbij vliegen...! Hoop dat ze zsm komt.. Ben al die beperkingen helemaal zat en ben zo nieuwschierig nr hoe ze eruit ziet! Dus snap je helemaal.... Zal voor je duimen dat jullie kleine een beetje op schiet! Elleinad: je moet maar zo denken, je huisje is weer lekker aan kant! Toch nog ergens goed voor geweest haha.. Afgelopen maandag is de kraam hier geweest. Ook nergens nr gekeken behalve het kamertje en de kruiken idd. Ze zijn nieuw maar ik moet ze nog wel even testen... Zou ik zo vergeten! En ik vind het knap dat je nog steeds les geeft hoor! Pfff moet er niet aan denken.. Dus snap wel dat jij waggelt! Haha Maar ik bedoel bij mezelf wel dat ik de hele dag nu waggel, dus niet alleen aan het eind van de dag en dat was eerst wel zo.. Ben benieuwd! Heeft jullie beeb ook steeds vaker de hik...? Onze meid wel. Ene keer voel ik het echt heeeeel erg goed en lang, andere keer ligt ze wat verder weg volgens mij.
Hier ook og niet bevallen hoor Dat waggelen begin ik ook steeds meer te merken Net met de klas van de jongste heel de ochtend in de bossen gelooen, maar dat gaat ook niet meer zo makkelijk. Tintelende vingers herken ik heel erg, maar wel alleen s'nachts. Volgende week woensdag fotosessie en volgende week donderdag controle en 2de liggings echo
Thnx!! (Naar voren en op mijn billen en benen! Haha) Ze is me toch een partij druk..!! Schade aan het inhalen van vannacht denk ik... 2e liggings echo..? Ben benieuwd!! Bij een liggings echo checken ze echt alleen maar hoe het kindje ligt he? Wij moeten er nog 1 krijgen namelijk... In de bossen gelopen..??? Pffff moet er niet aan denken.. Haha Toevallig in de buurt van den Bosch..? M'n vriend zijn neefje is vanochtend ook de bossen in geweest met zn klas.. Vandaar..
Oh oké.. Toch toevallig haha.. Oké dus ze meten het kindje ook nog? Dat vind ik wel fijn, want ze is al zo groot en loopt 2 weken voor. Wil haar er wel heel uit krijgen....
hahaha ja dat zou wel fijn zijn he bij ons kijken ze daar in ieder geval wel naar, maar weet niet of dat overal hetzelfde is.
was bij mij ook zo.. een groei en liggings echo in één keer. maar ik had wel eerder een groei echo gehad. als je die niet hebt gehad, weet ik niet of ze er naar gaan kijken. de vk zei dat je de groei niet kunt beoordelen ahv één meting.
ik heb eerder ook al een groei echo gehad idd. maar die zijn niet bij alle verloskundigen standaard, maar deze 35/36 weken echo doet hier bijna elke verloskundige wel.
Ik heb eerder geen groei echo's gehad, wel echo's en dan meten ze ook gelijk... Ze liep heel de tijd al een week voor, dus ga er vanuit dat de laatste meting gewoon klopt.. Over het gewicht zei ze wel dat je er 200 gram naast kon zitten, meer of minder. Maar dat het tegenwoordig toch wel redelijk precies was allemaal. Plus we hebben in 3D kunnen zien dat ze vetjes genoeg op haar wangen heeft... Haha. Wel fijn die liggings en groei echo's. Bij ons doen ze alleen de liggings echo sinds kort omdat er nog geen richtlijnen/wetten voor zijn en zij dit toch belangrijk vinden. mama2girls: lag die van jullie nou in stuit dat je er nog 1 krijgt? (Sorry, even vergeten) Ik duik m'n bed in, fijne avond of slaap lekker dames!
Ik moest even een aantal pagina's bijlezen hoor. Ben een beetje ziek (geweest), keelpijn, enorm verkouden, hoofdpijn etc. niet echt leuk en daardoor ook een paar nachten nauwelijks geslapen... Gefeliciteerd met jullie dochter Maaike... Ik herken de steken in mijn bekken/schaambot ook heel erg. Inderdaad vooral wanneer je begint met lopen, maar ook 's nachts in bed hoor. Die tintelende vingers schijnen te komen doordat je meer bloed hebt en wat wekere vaten, waardoor er soms zenuwen in je pols een beetje te weinig ruimte krijgen... Echt weer zo'n onderbelicht zwangerschapskwaaltje waar je wel veel last van kunt hebben. Hier ook weer een aantal echo's gehad, waarbij het rompje ook flink voor ligt op groei (+3 weken), maar iemand die zich er druk om maakt, dus doe ik dat ook maar niet. De gynaecoloog verwacht bij ons een kindje van zo'n 7 pond, redelijk standaard dus. Vruchtwater blijft heel royaal aanwezig (ruim 10 cm). Zelfs mijn vriend heeft vorige week vrijdag zelfs een baby/biershower gehad. Best wel humor... Fotoshoot hebben wij ook volgende week woensdag. Mijn zusje is ook weer zwanger, fijn voor ze (en is ze meteen ook weer minder met mij bezig, dus dat scheelt weer...) Zo, iedereen weer op de hoogte, haha, welterusten