Donder, wat fijn dat je zusje ook weer zwanger is! Gefeliciteerd... Hopelijk houd ze zich nu rustig en kan jij gewoon lekker genieten van je zwangerschap. Griepjes en verkoudheidjes heersen nogal ja... Die steken heb ik snachts niet, maar wel pijn in mijn bekken bij het omdraaien... En ik draai om het half uur gemiddeld. Hoort er allemaal bij he.. Haha Ben bang dat als ik volgende week nr de vk ga voor controle onze dame nog steeds niet ingedaald is. Elke keer dacht ik het door voorweeen enzo, maar nee hoor... Zul je zien dat ze het tijdens de bevalling pas doet! (Kan helaas bij een tweede..) Hebben jullie trouwens ook zo'n last van je buik als je ligt? Op mijn rug liggen gaat niet want dan worden al mijn organen plat gedrukt en op mijn zij moet ik gelijk het voedingskussen er onder leggen anders lijkt het alsof m'n buik afscheurt. Ik slaap zoooo slecht. Al met al.. Ik ben het gewoon zat!! Wil m'n lijf terug.. En m'n kind in mn armen..
liggen is hier een stuk beter met het voedingskussen onder mn buik. Ik heb wel sinds gisteren dat het een beetje rommelt in mn buik.... en ontzettende veel slijmverlies. komt er echt met klodders uit( ja, lekker fris...)
Slijmverlies heb ik sinds een paar dagen ook meer, toevallig vanochtend ook zoals jij het omschrijft " met klodders" tegelijk.. Haha Maar dat kan er gewoon bij horen omdat alles weker word... Heb je nog geen krampjes?
Hey!! Donder wat fijn dat je zus weer zwanger is! Gefeliciteerd! Hopen dat ze zich nu idd lekker met zichzelf bezig gaan houden! Griepjes en verkouden hoor je idd veel de laatste tijd! Steken in mn bekken heb ik al een hele tijd eigenlijk.. Maar gelukkig niet altijd. Snacht wel als ik omdraai dat t echt zeer doet en idd saffira ik kan ook echt niet meer liggen zonder voedingskussen!! Als ik smorgens wakker wordt of als ik moet plassen voel ik me echt een vastgeroeste robot en ga vaak eerst een paar rondjes door t huis lopen voor ik weer ga liggen of iets anders doen. En saffira ik ben t ook echt zat idd!! Haha vind je zin erg mooi! Mn lijf terug en kindje in mn armen! Morgen heb ik weer controle.. Ben benieuwd of onze man nu is ingedaald. T voelt wel anders in mn buik maar ja getrappel tegen mn ribben en kortademigheid blijft gewoon nog t zelfde.. Met de liggings echo die wij met 30 weken hadden werd hij wel ook opgemeten.. Ben benieuwd wat ze met de volgende met 36 weken doen. Vind t al super leuk dat we gewoon nog een keer naar onze uk mogen kijken
Ik had vannacht heel erg steken in mijn liezen + schaambot... Geen idee wat dat nou weer was Verder één keer een soort van kramp in mijn baarmoeder waarvan ik dacht ehmz.... is dit nou een oefen-wee? Het kwam opzetten en was na ongeveer anderhalve minuut ook weer over. Het was pijnlijk, maar niet dat ik door de grond ging ofzo... kon nog wel gewoon rustig door blijven ademen enzo... Het begint nu wel echt spannend te worden!!
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben! haha.. Ja fijn he zo'n extra echo op het eind.. Ben ook blij dat wij hem toch krijgen. Bij mij ligt ze heel de tijd met haar kont tegen m'n ribben en vooral als m'n buik hard word kan dat erg pijnlijk zijn.. Gisteren avond heeft ze zo hard tegen m'n ribben aangetrapt.. Vond het echt niet grappig. Blij dat ze zo druk is, maar wel een beetje dubbel gevoel.. Hoop voor jou ook dat de kleine is ingedaald. Scheelt toch weer... Ik heb de 18e pas weer een afspraak.. Blij als ik elke week mag. Vind die controles toch altijd erg fijn..
donder wat een fijn nieuws dat je zus weer zwanger is.. gefeliciteerd! saffira nee hoor de kleine ligt al met koppie naar beneden, maar ik krijg gewoon 2 groei/liggings echo's. klodders slijm verlies is ook hier helaas herkenbaar de laatste dagen zo zin in woensdag... fotosessie eindelijk en gelukkig mijn navel niet geplopt hahaha!!!
Bolkje: misschien een oefen wee?? Ik had er gisteren 1 om 21.05 en 1 om 21.15 uur.. Maar daarna was het over. Duurde ook ruim een minuut. Mama2girls: oké, dat is fijn! En 2 echo's helemaal.. Jouw navel ook nog niet geplopt, haha.. Gelukkig maar! Hier ook nog niet.... Maar hij is wel heeeeeeel klein geworden!
ja ik hooop echt van harte dat hij nog blijft zitten tot woensdag, want hij hangt op het randje bij mijn dochters was hij niet zo ver als nu dus ik blijf duimen dat hij blijft zitten
Haha, het is wat met die ploppende of niet-ploppende navels Mijne is nog niet geplopt en ik betwijfel ook of dat gaat gebeuren, want ik zie nog steeds het 'einde van de tunnel' niet @Saffira: een oefenwee zou kunnen... ik dacht alleen dat er dan een paar achter elkaar zouden komen, maar dat was dus niet zo... Ach, als ik échte weeën krijg, dan zal ik wel weten of dit een oefenwee was
Haha spannend hoor bolkje! Mama2girls: fijn dat je navel nog niet geplopt is!! En leuk woensdag de shoot!! Wij hebben m donderdag ben zooo benieuwd!! Saffira je bent idd niet de enige whaha kan regelmatirg gefrustreerd n tranen uitbarsten omdat ik er echt klaar mee ben dat iets wat ik dan wil doen gewoon niet gaat.. Ik kan er echt heel erg boos van worden af en toe.. Maar toch geniet ik nog wel hoor vind t idee dat ik mn mannetje straks niet meer voel trappen in mn buik ook geen leuk idee maar t idee dat ik m dan in mn armen heb en die dikke buik weg is bevalt me toch wel erg goed!! Haha Ik ben echt benieuwd wanneer onze ukjes gaan komen!! Ik heb heeel sterk t idee dat onze mini eerder gaat komen... Mn ouders zijn nu de komden drie weken naar californie en ik denk zo maar dat onze man dan gaat komen haha ik zit zoo hard te hopen dat ie wacht tot ze terug zijn dat t echt bij mij zou passen om dan t hebben dat ie komt als ze nog niet terug zijn.. Maar goed we zien wel! Is het bij jullie ook van dat vieze weer vandaag? Bleh!! Geef mij dat lekkere zonnetje maar weer
Bolkje: einde van de tunnel! Hahahaha... Elleinad: ik snap je daarin ook helemaal! Haha.. Reageer m'n frustraties regelmatig op mijn vriend af. Hoor mezelf de laatste tijd gewoon katten... Hihi Scheelt, zet de rem er nu wat sneller op. Dat gevoel hoeft helemaal niets te zeggen he... Sterker nog, met zo'n gevoel zou ik juist denken dat je over de 40 weken heen gaat! Hahaha.. Er is 1 iemand op mijn Facebook die ik al vanaf m'n geboorte ken, zij zit er ALTIJD naast als het gaat om toekomst voorspellingen. Zij denkt dat het bij mij 40+ word... Dus ik hou me aan haar opmerking vast en hoop daarmee dat dat dus idd NIET klopt..!! Hahaha.. Hopelijk blijft jullie mannetje zitten tot je ouders terug zijn. Oh en bolkje, het word nu idd spannend! Maar voor jou nog het meest Jij mag al bijna thuis bevallen....... Jaloers!! Wat betreft het weer...... Geen idee.. Ik ben al de hele dag boven en ik heb van half 1 tot 15 uur geslapen.. Heb er geen zin in vandaag
Haha nou ik hoop met je mee dat t niet klopt dan idd dat je over de 40 weken heen gaat! Bij mij is meestal wel zo dat t klopt als ik t gevoel heb en en t echt niet wil.. Als ik t gevoel heb en t echt heel graag wil dan klopt t meestal niet.. Dus we gaan t zien.. Kan t toch niet tegen houden haha t loopt zoals t loopt. En lekker toch dat je lekker boven bent gebleven! Ik geef je groot gelijk! Ik wordt echt chagrijnig van t weer hier haha maar moet er zo weer doorheen voor de controle. heb er wel zin in
Hoi meiden!! Ik zit al een tijdje met jullie mee te lezen en ik vind het zo gezellig hier, het lijkt me heel leuk om met jullie mee te kletsen!! Ik zal even wat over mezelf vertellen!! Ik ben 26 jaar en 32 weken zwanger en ik heb al een zoontje van 6 uit een eerdere relatie. Mijn vriend en ik hebben sinds vorig jaar juli een relatie en zijn heel snel gaan samenwonen, dus daarin lijkt mijn verhaal erg op die van jou Saffira!! Ik werk niet en ben voor drie keer in de week overblijfmoeder op de school van mijn zoontje. Ik herken veel van jullie verhalen en zou graag mee willen kletsen!! Groetjes Denise
Ik ben juist wel blij met dit weer..... geeft mij een goede reden om lekker lui te zijn en tot 10 uur in mijn pyama te blijven zitten, haha jaaaa, saffira, nog 3 daagjes en dan mag ik inderdaad thuis bevallen Vannacht wéér wt gerommel. Pijn bij mijn schaambot en liezen bij het omdraaien en ook buikpijn die na een minuut weer wegtrekt.... Nou, daarna duurt het wel weer even voor ik weer in slaap val, haha
hier vanaf morgen lekker thuis bevallen!!!! en hier ook gerommel gisteravond en vannacht. een paar keer flinke kramp. leek wel wat op menstruatie kramp. voel me nu ook niet echt lekker eigenlijk, beetje misselijk en moe. straks effe wat boodschapjes doen en dan duik ik nog ff lekker mn bedje weer in..... het is toch klote weer en mn huis is inmiddels wel een keer schoon!
Heerlijk gevoel dat het bijna mag he, Marietje? Mijn moeder vindt dat ik de baby moet 'ophouden' tot volgende week, want ze wil met mij en mijn zusje nog een pannenkoek gaan eten komende woensdag Té grappig, toch?
Oh wat fijn meiden! Ik hoop ook snel die 37 weken voorbij te zijn! en dan mag ie ook snel komen van mij haha En wat spannend joh bij jullie met al dat gerommel!! Vlinder gezellig dat je mee komt kletsen! Gaat alles goed met je zwangerschap? En weet je al wat jullie krijgen? Hier net controle gehad! Alles goed! Blijkt dus dat bij de vorige controle onze uk al ingedaald was! Heeft dat stomme mens dus ook helemaal niets van gezegt! Pff nog een rede om haar niet bij. Bevalling te willen hebben! Zoiets zeg je toch! Maar goed hij is er dus weer doodleuk uit gekropen onze eigenwijze draak!! ik wist echt niet dat dit kon haha maar t schijnt geen kwaad te kunnen en hij ligt gelukkig nog lekker met zn koppie beneden. Over twee weken weer terug komen en dan daarvoor ook nog een echo dus helemaal goed!
Haha oh en kijk wat ik kreeg woensdag van 1 van mn dansmeiden! Ze heeft m helemaal zelf gemaakt haha Ze vroegen steeds of ik de naam al wist dus ik elke keer vertellen dat ik t wist maar t niet ging vertellen tot ie geboren is. Toen besloten ze met zn alle echt al een maand of twee terug dat ze m brammetje gingen noemen haha dus elke keer als die meiden nu binnen komen vragen ze t met brammetje gaat super leuk!! En t slaat nog aan ook want mn ouders gingen t ook al gebruiken haha
Vlindertje: welkom! Jouw relatie verhaal lijkt daarin idd op het mijne... Als het goed zit, zit het goed he! Doen waar je je goed bij voelt zeg ik altijd.. Hoe verloopt deze zwangerschap? Heel anders dan de vorige of valt het mee...? Hier echt het tegenovergestelde.. Pffff haha Weten jullie al wat het word..? Bolkje en Marietje: het rommelt dus al lekker bij jullie..? nu hopen dat het binnen 3 weken een keer doorzet.. Enne... Ik geef je moeder gelijk! Heerlijk toch, pannenkoeken! Vooral met appel rozijn kaneel en stroop, een echte aanrader.. Ben in een ver verleden ook nog werkzaam geweest in de keuken van een groot pannenkoeken huis. Jammie!! Hier: ik rij echt geen auto meer!!! Kind gaat tekeer in mijn buik, de versnellingspook zit te ver weg waardoor ik elke keer nr voren moet en dus harde buiken krijg.. Bij elke hobbel ben ik bang dat ik in m'n broek plas en m'n broek snijd in m'n buik terwijl die normaal gewoon los genoeg zit.. Baal er wel van, vind auto rijden fijn.... Oh en net nog even een leuk pakje wezen halen bij de baby dump ! Tadaaaa... Zo, en nu tukkie doen...