Haha ja ik was ook wel verbaasd eigenlijk dat niemand ff opstond ofzo maar ja.. Zullen ze ook niet aan gedacht hebben misschien. Resultaat is wel dat ik zo n last van mn rug had dat ik echt slecht heb geslapen. Ik lag er om 12:00 uur ofzo pas in en om 06:00 uur was ik echt klaar met mn bed!! Ik wist gewoon niet meer hoe ik moest liggen maar ja dan gaan we vanmiddag maar weer even liggen haha Qua bewegen heb ik hier dan ook wel een happy mannetje hoor!! Ik heb soms t idee dat ik m de hele dag door voel bewegen! Snachts is ie wel rustiger sinds deze week! En dat vind ik niet erg! Haha helemaal als ie dat straks als ie dr is ook blijft doen Zo dan ga ik nu maar boodschappen doen en naar de stad.. Wil persee iets hebben voor mn fotoshoort donderdag en mn moeder zei dat ik t dan maar moest gaan halen dat ik t van haar krijg
Dat is wel even wat anders dan toen je zwanger was van je dochter inderdaad!! Hopelijk gaat je bevalling wel zoals de vorige, dat verdien je wel na alle stress die je van de zwangerschap hebt gehad, maar helaas hebben we daar niks over te zeggen. Goed dat ze al is ingedaald, wel een geruststelling voor jezelf!! Spannend dat het al een beetje aan het rommelen is, maar het kan zomaar nog een paar weken duren, maar als ze rond deze tijd komt is er denk ik niet veel aan de hand omdat ze al een goed gewicht heeft. Robin woog toen hij geboren was 2750 gram en 49 cm, niet na 2 weken. Ik hoop voor je dat je buik nog even rustig blijft en dat ze nog een paar weekjes blijft zitten. Is het ondertussen weer een beetje rustig?? Wij hebben de commode, het ledikant, het badje en de kinderwagen al staan, alleen nog niet ingericht en de kleertjes moet ik ook nog wassen, de kleine komt bij ons op de kamer. Wat grappig dat je dochter graag een broertje wilde en het liefste nog een oudere als haar hahaha!!
Dankje, leuk dat ik nog gezellig mee kan kletsen!! Kan me goed voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent nu, de laatste loodjes zijn echt wel zwaar!!
Hahaha ik las al dat mijn vriend niet de enige is die het regelmatig moet ontzien, ik vind het af en toe wel sneu voor hem haha!! Wat asociaal dat niemand even opstond zeg, dan zou ik ook snel weer weg zijn!! Ik las ook dat je niet goed hebt kunnen slapen omdat je nu last hebt van je rug, ben je lekker mee, alsof het niet al zwaar genoeg is nu!! Vanmiddag lekker een dutje doen en even goed je rust pakken!! Ik hoop dat je wat leuks gaat vinden voor je fotoshoot!!
auto rijden gaat hier juist makkelijker dan fietsen... de meiden willen graag op de fiets naar school, maar dat is echt vermoeiend en doet na een tijdje gewoon zeer onze oudste dochter woog 2780 en was maar 45 cm lang en was zelfs te 4 dagen te laat!! ik sluit me helemaal bij jullie aan dat ik het ronduit belachelijk vind dat er niemand even voor je op is gestaan... kleine moeite zou je denken! ik wist niet dat als ze ingedaald waren ze er weer uit konden kruipen
Haha nee vlindertje klopt! Dr zijn meerdere mannen die t af en toe moeten ontzien maar ach ik denk dat ze dat best kunnen hebben! Die van mij gelukkig wel in ieder geval want hij blijft super lief voor en helpt me echt al moet ik er helaas wel om vragen want hij ziet t ze,f niet zo goed in Mama2girls: jeetje wat een mini dame had jij dan zeg! Haha als ze maar gezond is toch! Balen dat fietsen zo n pijn doet :S dan maar een paar weekjes met de auto idd dat kunnen je meiden vast aan! Hier goed geslaagd! Ik wilde graag zo n bandeautop in t zwart zodat je niet naakt staat maar je buik wel mooi uit komt en ik heb er 1! Was een beetje bang dat ik alleen nog maar winter kleding ging vinden maar gelukkig snel gevonden dus ook niet de hele stad door hoeven slenteren! Als ik de foto's heb zal ik dr hier ook wel een paar showen heb dr zo n zin in!!
Hey! We hebben hier eindelijk de eerste kant van de babykamer klaar en ik ben er super blij mee dus vandaar hier de eerste foto van onze babykamer de rest volgt als dat ook klaar is haha
Sorry hoor, ff een ego-bericht. Zit hier helemaal te shaken! Ben net gevallen!! Ik heb een joggingbroek met vrij wijde pijpen en ik was dus met mijn ene voet in de pijp van die andere voet blijven hangen! Ben me echt een hoedje geschrokken. Ik stond met mijn fiets in mijn hand en het enige wat ik dacht was: ik mag niet met mijn buik in het stuur komen!! Mijn man zei dat het vallen 2 seconde duurde, maar voor mijn gevoel duurde het een halve minuut Heb nog de tijd gehad om dus helemaal na te denken over dat ik mijn fiets om moest laten vallen zodat ik daar niet op viel, tijd gehad om me op mijn knieën te laten vallen.... Het was zó raar De schrik zit er nu even goed in, maar gelukkig ben ik niet op mijn buik terecht gekomen... En voel de baby ook nog druk bewegen, dus dat is ook goed...
Oe wat schrikken bolkje!! Gelukkig beweegt de kleine nog goed maar kan me heel goed voorstellen dat je goed geschrokken bent!! Gaat t nu nog steeds goed? beetje van schrik bekomen?
Ja. gelukkig wel!! Maar het spookt wel de hele tijd door mijn hoofd, wat er had kunnen gebeuren door mijn onachtzaamheid met die broek Gelukkig is het allemaal goed gegaan, ik had het mezelf echt niet kunnen vergeven als dat niet het geval was...
Elleinad: mooi begin van het kamertje! Zachte kleuren, heel prettig. En echt leuk die sterren en de ster op de deur.. Duim omhoog! Bolkje: dat is zeker schrikken!! gelukkig niet op je buik gevallen! Wij zijn gisteren wezen wokken en tot 2x toe struikel ik buiten bijna over stenen die te hoog liggen.... Dus ik begrijp je helemaal! Word tijd dat die buik verdwijnt en het kindje verschijnt.. Vlindertje: ja heel anders idd, maar ja, geen zwangerschap is ook hetzelfde. Hè maar wat een gewicht en lengte idd met die termijn! Dat hij dan toch nog 2 weken moest blijven.. Waarom was dat? Hij was al 5 pond en dan mag je toch meestal uit het ziekenhuis. Of had dit echt met de zwangerschaps termijn te maken?
ik kom er net achter dat ik allemaal lakens voor een wiegje heb gekocht en dus niets voor een ledikant....:x echt dom!! blijkbaar gewoon niet goed op gelet.... dus nu heb ik 5 lakens voor een wiegje (voor de reiswieg dus, want heb geen eens een wieg) en dus niets voor het ledikantje... lang leve de babydump......
Hahaha.. Had ik ook bijna gedaan! Zag bij de omschrijving nog net het woordje wieg er tussen staan Ik heb ook veel bij de baby dump besteld.. Zo handig. En snelle levering! (Over het algemeen)
@saffira: dank je! ben dr ook super trots op stiekem haha @bolkje: gelukkig is t niet zo gelopen! Dus niet te streng zijn voor jezelf! Had iedereen kunnen gebeuren! @marietje: oei das balen! Misschien een idee? Mijn moeder maakt lakentjes voor in t ledikantje! Ik heb gewoon een hele lap stof gekocht en ze heeft online de maten oogezocht die worden aangehouden en maakt er dan een lakentje van.. Maar geen idee of je kan naaien.. T scheelt wel een hoop in de kosten iig! En t wordt helemaal zoals je in gedachten had! Maar de babydump heeft ook super leukde dingen idd!! wij hebben hier een winkel in de buurt van ze dus kom er erg vaak haha Hier vanmorgen naar mn vriend zn opa en oma geweestom de wagem te laten zien die we grotendeels van hun gekregen hebben! Ze vonden m erg mooi dus dat was leuk! verder vandaag erg veel harde buiken en slecht geslapen dus voel me niet echt super.. Hoop dat ik vannacht beter slaap! Maar we zullen zien..
Wat leuk dat je goed geslaagd bent!! Ik ben benieuwd naar je foto`s als je geweest bent!! Gelukkig helpt jou vriend je goed, hier helpt mijn vriend ook goed mee, hij vraagt regelmatig wat hij voor me kan doen of dat hij me ergens mee kan helpen, alleen met me buien kan hij niet altijd even goed omgaan, maar dat neem ik hem ook niet kwalijk haha!! Maar omdat ik een heel onzeker persoon ben, ben ik sowieso iemand met een gebruiksaanwijzing in een relatie, of ik nu zwanger ben of niet haha!! Wat een leuk kamertje heb je voor jullie kleine man, ziet er leuk uit!! Babydump is inderdaad een leuke winkel, met een snelle levering, wij hebben er ook veel vandaan!! Leuk dat jullie even naar de opa en oma van je vriend zijn gegaan om de kinderwagen te laten zien, lief dat ze ook meebetaald hebben!! Hier zijn we ook echt verwend door de mensen om ons heen. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen, het wordt steeds zwaarder, s`nachts, ik weet ik me nu ook af en toe geen houding meer aan te nemen en dan dat plassen af en toe... Ik slaap overdag ook gewoon een paar uurtjes om een beetje bij te tanken, voor zover dat helpt haha!!
Dat is balen, zitten ze nog in de verpakking, of heb je ze al gewassen?? Anders kun je ze misschien nog ruilen??
Dat is zeker zo, dat is heel verschillend per zwangerschap. Ja, hij was wel goed op gewicht en had ook een goede lengte voor dat aantal zwangerschapsweken, ik denk dat dat zelfs best groot is. Hij moest blijven omdat hij toch te vroeg geboren was en ze het even in de gaten wilde houden. Ze wilden kijken of hij zich goed op temperatuur kon houden, goed bleef drinken (dat heeft hij dus even niet gedaan, toen moest hij even een infuus, dat kwam gelukkig weer goed en hij ging vrij snel weer zelf uit een fles drinken) en hij kreeg ook nog even geelzucht waardoor hij een paar dagen in de couveuse moest. Maar al met al deed hij het eigenlijk heel goed voor een kindje wat te vroeg is geboren en mocht hij na 2 weken weer naar huis. Heb je nog een leuk weekend gehad, een beetje bij kunnen tanken?? En hoe is het met je harde buiken??
al gewassen en al.... haha. ach, nou ja.... misschien kunnen we ze nog ergens anders voor gebruiken... als poetsdoek ofzo...
Dat is jammer, maar het had iedereen kunnen gebeuren hoor!! Kun je ze niet verkopen op marktplaats?? Dan kun je er nog iets voor krijgen. Of misschien kun je ze op zwangerschapspagina aan iemand kwijt voor een leuk bedrag?? Ze zijn tenslotte nog helemaal nieuw en al gewassen haha!! Bij het forum hebben ze ook een tweedehands gedeelte, misschien kun je daar eens kijken. Maar ik zie dat je al 37 weken bent, jij mag zelfs al thuis bevallen, wat super spannend!! Trek je het nog een beetje??