November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor!! Gaat op zich nog prima. alleen wat last van voorween en heb last van tintelingen in m'n rechterhand. vooral 's nachts. heel irritant. houd me echt uit m'n slaap....

2. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Mooi dat het goed gaat, kan me wel voorstellen dat die tintelingen in je hand niet echt fijn zijn en vooral niet als dat je uit je slaap houd!! Heel veel succes met de laatste loodjes!!

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Het is stil....... Op zp.. Hihi

Zou er al iemand aan het bevallen zijn? :p
    Bij mij zijn de krampjes weer weg....

Wat wel nog erger is geworden, vooral sochtens.. Dat ik een natte onderbroek heb :( het is nog wel wit en plakkerig, maar meer doorzichtig en dunner.. Echt vies! Dus sorry alvast voor dit onsmakelijke praatje.. :(

Verder moet ik overdag echt 2 uurtjes slapen...
    Heerlijk is dat!
    Snachts lig ik zo te draaien..
    Kramp in m'n bil, draaien!
    Branderig gevoel ribben, draaien!
    Hartkloppingen, draaien!
    Zware buik, draaien! Gggrrrr :x haha..

Nog ff dames....

Oh onze geboortekaartjes zijn helemaal goedgekeurd! :D happy mee..

Verder heb ik zo'n zijliggings kussen voor de baby gekocht (weet de naam ff niet).
    Ze mag bij ons absoluut niet op haar rug slapen met het hoofd geforceerd naar 1 kant gedraaid.. Fysio therapeuten zijn maar druk met die baby's en logisch ook..
    Mijn dochter heb ik om en om op haar zij gelegd en die heeft een perfect mooi hoofdje, nooit ergens last van gehad, ik zweer er dus bij :)
    Meer mensen..??

Nou fijne avond allemaal.. ;)

4. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ja idd stil hier :)

Wij hebben idd ook zo'n kussen.
    Deze heb ik bij onze jongste gekocht omdat ze doir de te snelle bevalling niet kon draaien met haar hoofdje (alles zat vast) dus vandaar.. en ook ik vind het geweldige dingen.

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Haha ja he..

Oké, dus jouw ervaringen zijn goed?
    Het leek me ideaal, zo kunnen ze niet op hun buikje draaien.
    Dus ben heel benieuwd! :)

6. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    ja precies ook dat.
    bij de oudste heb ik hem niet nodig gehad. maar bij de jongste dus wel en ik ben er erg tevreden over.

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

Ik wilde serieus net een berichtje plaatsen met de vraag of iedereen aan t bevallen was en toen zag ik jullie gesprekje haha :D

Hier erg veel gevoelige harde buiken niet echt pijnlijk maar ook niet zonder pijn zeg maar.. Veel last van mn onderrug ook.. Maar verder ben ik super blij dat deze week mn laatste week werken is en kan niet wachten tot ik volgende week gewoon lekker vrij ben! :D

Dat kussen heb ik ook gezien idd! Lijkt me ideaal! Maar wat bedoel jij met de fysio's bij jou in de omgeving saffira? Is het niet goed als ze alleen maar op hun rug liggen of iets? Ik dacht namelijk nou kijk eerst wel aan of ie gewoon goed slaapt en als dat niet zo is kunnen we altijd dat nog proberen.. En wat kost zoiets? :)

Zometeen naar de laatste bijeenkomst van de cursus! :D vind t wel jammer want t is super gezellig en we leren zo veel! Gaan nu de perstechniek behandelen dus ben erg benieuwd!!
    En dan donderdag nog onze shoot! Ook zo n zin in! Echt een leuke week deze week!! Haha
    Fijne avond verder allemaal!!

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier (nog) niet aan het bevallen! ;) had wel weer wat krampen af en toe, maar goed... verder nog niets. dat van die onderbroek is heel herkenbaar saffira!!!! Verschirkkelijk! Moet ook altijd wat langer op de wc blijven zitten om echt goed uit te plassen, anders heb ik dat er ook nog bij.... :S

slapen gaat op zich wel, als mn rechterhand een beetje normaal doet. ben dat tintelende, dove gevoel zoooooo zat. houd me uit mn slaap en echt irritant. ben nu aan t afwisselen met koud en warm water, kijken of het helpt....

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mama2girls: dan ben ik helemaal blij dat ik hem gekocht heb! :D

Elleinad: tegenwoordig moet baby's op hun rug liggen en dan draaien ze het hoofdje de ene keer naar links en de andere keer naar rechts.
    Dat vind ik iets forceren. Zou je zelf lekker liggen zo denk je?
    M'n mede zwangere vriendin loopt bij de fysio voor haar bekken en die fysio zei toevallig ook al dat er al behoorlijk wat baby's met nek klachten zijn, door het draaien van het hoofd.
    Sowieso vind ik op de rug liggen geen prettig idee verder, als ze iets opspuwen zullen ze er eerder in stikken dan wanneer ze op hun zij liggen.

En door dat kussen kunnen ze niet op hun buik rollen. Ideaal!
    Bij de baby-dump kost ie €15,99
    Voor die paar centjes zou ik het niet laten iig.

Marietje: heel vervelend he!! En ik plas idd ook goed uit.. Soms als ik sochtens opsta en op de rand van het bed zit en ik al nodig moet plassen voel ik al 1 of 2 druppeltjes lopen.
    De onderbroeken gaan hier hard iig. :(
    Dat van je hand, is dat geen zenuw die klem zit?
    Carpaal tunnel syndroom of zo..?? :(
    Ik heb namelijk ook een tijdje geleden last gehad van m'n pols, dat trok door van m'n elleboog tot knokkels. Later opgezocht en toen kwam dit eruit, ook jouw klacht staat erbij. Dat kan komen door dikker worden of vocht vast houden, hierdoor komt een zenuw klem te zitten in je pols.
    Bij mij werkte een warme douche en een aspirientje.
    Normaal neem ik die niet snel, maar heb toen snachts anderhalf uur liggen janken in m'n bed van de pijn. En je mag ze nemen.. Dus als je er zoveel last van hebt zou ik het toch misschien even proberen....

Donderdag jullie shoot elleinad! Leuk! Ben benieuwd nr de foto's.. :p;)

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk ook dat er een zenuw klem zit door vocht. ik ben nu bezig afwisselend warm/koud water een paar keer per dag te doen. kijken of dat helpt. moet donderdag ook weer naar de vk, zal daar ook nog wel ff vragen naar tips....
    het houd me vooral wakker, maar niet dat het ondraaglijke pijnen zijn ofzo

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh joh dat wist ik helemaal niet saffira! Nou dan ga ik m idd ook wel halen!! Die 15 euro overleven we dan ook nog wel haha dank je wel!! :D

Balen jullie zo n last hebben van die druppels joh! Lijkt me heel irritant! Ik heb tot nu toe alleen meer afscheiding gelukkig en plas idd wel echt goed uit als op ee wc zit..

Nou net laatste cursus gehad! Was echt leuk en weer super gezellig! Pers techniek behandeld en ik ben er helemaal klaar voor! Haha pver twee weken mag meneer van mij wel komen :D

Marietjes vervelend dat je hand nog steeds zo doet! Ook al doet t geen pijn! Je hebt je rust ook goed nodig! Hoop dat vk je ook wat kan helpen!

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Geen dank!
    Het schijnt dat echt veel mensen die dingen gebruiken..
    Mijn stiefma is kraam en ziet ze regelmatig voorbij komen :D

Wat leuk dat je zoveel aan die cursus hebt!
    Ik kan me niets voorstellen bij pers technieken want pas toen ik het na 4x goed deed dacht ik: o zo moet het!! Haha..
    Maar die cursussen zijn er niet voor niets.
    Nu maar hopen dat ik het niet verleerd ben na goed 10 jaar....
    :( :p

Marietje: als het meer vervelend is dan pijnlijk dan scheelt dat idd wel, alleen zoals elleinad ook zegt, je nachtrust is op dit moment al veel waard want straks zal er weinig van komen ;)
    Dus toch wel goed dat je het even laat checken.

Hebben jullie ook dat gevoel (ondanks dat de kleine ingedaald is) dat je buik aan het eind van de dag uit elkaar barst..??
    Sochtens heb ik dat juist niet.. Maar savons des te meer!

En die afscheiding... Sja gelukkig is het alleen sochtens, moet er niet aan denken ergens te lopen en het gevoel hebben dat je in je broek aan het plassen bent of hebt geplast.. Hihi.
    Ik ruik er ook bijna elke keer aan, maar nu hoor of lees ik soms verhalen dat vruchtwater lang niet altijd zoet ruikt.. :(
    Dus ja... Waar ruik je dan naar? Haha..

Truste dames!

13. Misschien als je vaak kruidig eet, dat het dan kruidig ruikt?? Ik weet het ook niet eigenlijk :(
    Heb er in elk geval ook last van, die waterige afscheiding... Ik ga eens googelen :D

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja saffira dat gevoel ken ik heeeell goed!! Dan heb ik geen harde buik maar gewoon de hele avond dat t heeel stevig voelt en idd echt alsof t bijna knappen gaat en die kleine ook maar heel weinig ruimte heeft haha maar ja dat is natuurlijk ook wel zo nu ;)

En tja of ik wat heb aan die cursus moet ik natuurlijk nog maar zien maar ik ga dr nu we een stuk relaxer in iig want ik heb nu t idee dat tenminste een beetje weet wat ik kan verwachten! En ik denk iid ook dat je snel genoeg door hebt wanneer je goed perst haha maar ja als ik dan die eerste 4x ook meteen goed mee kan pakken.. Scheelt toch weer :D

Pff vandaag heerlijk mn laatste danslessen geven!! Heb al mn kids verteld dat ze verkleed mogen komen en dat we lekker een feestje ervan maken :D dus hoef niet veel te doen zelf gelukkig en dan mag ik ook echt elke genieten van "verlof" haha maar ik vind t wel ook een gek idee dat ik die kids zo n tijd niet zal zien! En ik denk dat t beginnen ook wel weer vies tegen gaat vallen met al die verdwenen spieren! Maar goed dag zien we dan wel weer ;)

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja idd, precies zo!
    Geen harde buik, maar wel strak.. ;)
    Blij dat ik niet de enige ben..

Oh leuk dat ze verkleed mogen komen, leuk afscheid, verkleden! Vooral voor kids..
    Kan je er na je verlof wel weer werken?
    Hoop het wel voor je. Ben je vast weer lekker snel in shape.. Haha

Hier net samen met m'n vriend van beneden tot boven alles schoon gemaakt.
    Vanavond gaat het bed op klossen! Dan is het maar gedaan.
    Baby kamer nog even gepoetst..
    Bedje is trouwens opgemaakt.
    Hoop dat ik het goed heb gedaan, want ik weet m'n god niet meer hoe het moet.... :D

16. #2196 bolkje, 16 okt 2013
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
    Hi dames,

Ik heb vandaag toch nog een mini-baby shower gehad :D Met mijn zusje en moeder.

Eerst een high tea gedaan en daarna heb ik een belly paint cadeau gekregen. Echt superleuk :D

IMG-20131016-WA0000.jpg

Nu moet ik eigenlijk nog gaan koken, maar heb echt ff geen inspiratie.... Misschien maar een keer een patatje halen dan ;)

17. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolkje: leuk hoor! Ook een hele mooie buik!!

Hier rommelt het nog wat door... en weer een ernstige 'lekkage' dag... verschrikkelijk.... verder zelf ook beetje sloom.... dus vanmorgen nog wat aangerommeld in huis en vanmiddag lekker (samen met de hond ;)) filmpje gekeken!
    Morgen ochtend nog de laatste dingen in de baby kamer doen. ff bedje opmaken en nog ff snel weer schoonmaken. en dan morgen middag weer op controle! Ben benieuwd!

18. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Saffira bedje maakt de kraam toch weer opnieuw op dus zou me er niet te druk over maken ;)

Hier s'avonds ook last van strak gevoel, weet niet hoe ik moet gaan zitten of liggen :(

Vandaag fotoshoot gehad, was echt geweldig. Lekker op mijn gemak omdat een vriendin de foto's maakte. Volgens mij worden ze super :) ze zou proberen er vanavond al eentje naar me te sturen. Als ik hem heb zal ik kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.

Als de kleine geboren is gaat ze ook foto's maken van onze 3 kanjers samen.

Morgen weer controle en 35 weken echo.... weer een leuke dag dus :)

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Oh dat wist ik niet!! Haha.. Nou ja, het ziet er iig netjes uit zo.. :p

Benieuwd nr de foto's.. Zijn vast leuk geworden!

Bolkje, mooie buik!! ;)

20. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Kreeg de foto niet opgeslagen dus moet hem als screenshot plaatsen :(
    Dit is 1 foto met mijn meiden die ze alvast door heeft gestuurd, de foto's van de buik krijg ik nog.. ;)

Screenshot_2013-10-16-20-48-05.jpg

Deel Deze Pagina