Vlindertje: moe begrijp ik.. Slaap je wel overdag? Ik slaap bijna elke dag 2 uurtjes, dat doet echt wonderen. Vooral ook omdat ik snachts slecht slaap en overdag des te beter.. Haha Gewoon veel rust momentjes pakken en niet teveel doen! Maar daar was je dus al mee bezig..
Ik slaap niet elke dag overdag maar wel vaak en dan ook verdeeld over de dag wel een paar uur, ik heb dat ook echt nodig, maar dan ben ik alsnog niet uitgerust als ik wakker wordt. Maar hoe is het met jou, gaat het weer wat beter met je harde buiken?? Het kamertje ziet er echt leuk uit, ik had al wel eerder foto`s gezien en wat je op de muur hebt gemaakt is echt knap gedaan en super mooi!!
Nou het kan nu, dus als je lichaam er behoefte aan heeft, gewoon lekker doen.. Zwanger zijn is erg zwaar voor je lichaam zei m'n echoscopiste laatst nog dus zo op het eind zou ik niets doen wat je ook uit kan stellen.. Thnx.. Wij zijn er ook erg blij mee. Heb m'n best gedaan op die muurschildering iig.. Krampen zijn er bijna niet meer, wel heb ik dat ik sinds een week opeens elke dag kan poepen..... hihi Ik heb pds en normaal kan ik 2x in de week. Ook is het inplaats van keihard, meer zacht en ruikt het nr diarree.. Hahaha.. Sorry mensen voor dit nogal onsmakelijke praatje..... Maar ik dacht dat het misschien te maken kon hebben met het kindje dat ingedaald is.. Of dat m'n lichaam opruiming aan het houden is haha.. Oh ja en ik heb nu elke nacht kramp in m'n rechterbil... Echt pijnlijk is dat! Vooral als ik te lang op 1 zij lig of omdraai..... Voel me echt een klager, maar als mensen me op straat zien lopen hoor je ze spontaan roepen: laatste loodjes he..!! Dus mag best een beetje klagen. En jij? Heb je ook al meer zin in je kleintje dan het zwanger zijn?? Nog eventjes.... Hopen we!
Hey!! @bolkje: super mooi zeg die buikschildering!! En wat leuk dat je zusje en moeder dat gedaan hebben @mama2girls: onwijs mooie foto! En fijn dat t zo relaxed was!! Ben benieuwd naar de rest van de foto's @saffira: ik vind zeker dat klagen mag! T zijn ook echt de laadste loodjes! En sorry maar ze vallen mij ook zwaar tegen!! Hier echt genoten van de laatste lessen! De kids waren helemaal los gegaan met t verkleden haha en ben super verwent door ze!! moest twee keer lopen naar de auto omdat ik t gewoon niet mee kreeg! Vind t een heel dubbel gevoel! Natuurlijk super blij dat ik eindelijk niet meer die helse lessen hoef te geven! Haha maar ergens vind ik t ook heel jammer dat ik zo lang niet lekker met die kids bezig mag zijn.. Maar goed ik ga gewoon lekker genieten van mn verlof!! Denk dat ik zo maar even naar de kapper ga.. Vanavond shoot en weet echt niet wat ik mn haar aan moet.. Haha kappertje doet altijd goed! En moet toch nog de stad in..
Het ziet er echt gaaf uit, knap dat je dat zelf gemaakt hebt!! Ik denk dat jij weinig of niks meer hoeft te doen in de babykamer en het de rest van het huis?? Ik moet nog genoeg doen, ik ben echt heel lui geweest de afgelopen weken... Hahaha, dat is wel een fijne verandering dan, lijkt me vreselijk als je maar 2x in de week kan en als het dan ook nog is keihard is helemaal!! Ik moet wel vaker op een dag naar de wc om te poepen en als ik niet ga krijg ik echt heel veel last van krampen. Volgens mij loopt ook niet alles goed door en komt het in etappes hahaha!! Heb ook last van het pds, maar dan op een andere manier, snap dat het dus heel vervelend is!! Je bent echt geen klager hoor, het is ook echt wel zwaar op het eind en als je veel last hebt van kwaaltjes kan het heel slopend worden en dat gaan andere mensen ook aan je zien denk ik!! Vooral als je s`nachts ook nog is niet goed slaapt, breekt je dat op een gegeven moment aardig op. Ik hoop voor jou dat je meisje zich binnen nu en een paar weken aandient en dat je niet over de 40 weken gaat!! Hier beginnen we ook wel super nieuwsgierig te worden nu, ik ben morgen 33 weken en het gaat wel hard!! Dinsdag was het wel even spannend, ik had mezelf druk lopen maken omdat hij een paar dagen iets minder druk was. Ik heb dus toch maar even de verloskundige gebeld aan het einde van de middag en mocht gelijk even langs komen. Ze heeft even gevoeld en de hartslag geluisterd en alles was gewoon goed. Toch heeft ze ons doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze dat moeten doen voor alle zekerheid. Daar heb ik met zo`n band om me buik aan zo`n apparaat gelegen zodat ze de hartactie en daarmee ook de activiteit van de baby even konden nakijken en dat was allemaal goed. Daarna nog even een echo gehad om naar de hoeveelheid vruchtwater te kijken en dat was ook allemaal goed. Niks aan de hand dus en ik mocht gewoon terug naar huis. Ik voelde hem die dagen ook wel gewoon, maar hij was iets minder druk en ik had weleens ergens gelezen of gehoord dat je dan even moet bellen. En het gekke was, dat veel zwangere vrouwen langskwamen met die klacht en ze dachten dat dat kwam door de zwangerschapsgym omdat dat dat onderwerp dan misschien aan de orde was gekomen waardoor er veel zwangere vrouwen zichzelf ineens druk gingen maken en op gingen bellen. Nu zit ik niet eens op zwangerschapsgym of wat dan ook, maar goed, heb dat ook gezegd en ze zei ook wel dat dat niet over mij ging. Het is ook vrij lastig om te bepalen wanneer je nou echt moet bellen, want een baby kan ook gewoon een paar dagen wat rustiger zijn omdat ze die dagen toevallig veel slapen of druk aan het groeien zijn en daardoor minder actief zijn. Maar om een lang verhaal kort te maken, alles was dus gewoon goed. Ik zit vandaag echt weer kut in me vel, heb echt nergens geen zin en ik ga dat gelijk weer botvieren op mijn vriend door hem een smsje te sturen wat nergens over gaat. Ik had hem de vraag gestuurd of hij ooit wel eens iets gedaan had met een vriendin van een meid waarmee hij het gedaan heeft (ik heb het niet over iemand specifiek, gewoon in het algemeen), gaat echt nergens over maar dat idee komt ineens in me op en dan ben ik daar ineens zo nieuwsgierig naar omdat ik dat eigenlijk niet vind kunnen en dan ga ik dat vragen. Snappen jullie het nog?? Schaam me ook kapot maar dat komt door mijn onzekerheid... Wordt gek van mezelf!!
wanneer zetten jullie trouwens de box neer??? Die van ons staat nog in de doos, maar eigenlijk wil ik m wel graag neer zetten... alleen verklaren veel mensen me voor gek om dat nu al te doen. mn vriend vind dat een leuk klusje voor als ik net weeen heb (zodat hij ook wat nuttigs tussen door kan doen.. haha)
Ik denk dat wij hem dit weekend gaan neerzetten (bij 38 weken dus). Tenzij vannacht de weeën opeens beginnen.... Ik was vandaag naar de markt geweest en kreeg opeens krampen tijdens het lopen. Maar geen idee of het nou wat is of niet.... Ze zeggen dat je weeën wel herkent, maar is dat nou echt zo of is dat een fabeltje? Hoe dan ook: ze komen nog niet regelmatig.... Of misschien is het gewoon wishful thinking hoor....
Box staat hier al lang!! Haha.. Maar goed, ik wil gewoon alles ruim op tijd af hebben zodat ik onbezorgd kan bevallen. Bolkje en Marietje: ik vind dat jullie hem zeker al wel op kunnen gaan zetten... Maar dat is mijn mening Vlindertje: dingen (rare dingen) in je hoofd halen hoort er een beetje bij denk ik. Alleen sommige dingen moet je misschien gewoon lekker in je hoofd laten haha.. Heeft je vriend er al op gereageerd? En minder beweging heb ik ook al eens gehad en ook in het zhuis aan de band gelegen.. Beter het zekere voor het onzekere! Wij hebben vanochtend de gips afdruk van mijn buik gemaakt.. Goed gelukt al zeg ik het zelf.. En net een paar leuke foto's van mijn buik, ik en m'n vriend, ik en mijn dochter, gemaakt.. Ff omzetten nr zwart wit en bij snijden en dan zal ik ze hier eens laten zien. Ga zo eerst even shoppen met m'n moedertje.. Denk dat we met een uur klaar zijn, langer trek ik het toch niet haha..
@bolkje: zaten de krampen vooral onder aan?? Ik heb dat al wel een paar keer gehad en inderdaad waren ze ook niet regelmatig. zelf denk ik dat het een beetje voor werk is. ik ga nu zo naar de vk, dan ga ik het vragen. laat het wel even weten!!
Vlinder beter t zekere voor t onzekere toch!! Als jij loopt te stressen is t ook niet goed voor de kleine! Gelukkig was alles gewoon goed!! Saffira leuk! Ben benieuwd naar de foto's!! De box staat bij ons echt al een paar maanden!! Haha ik denk dat ik 20 weken was ofzo dat ie stond! Vind t zooo leuk om er naar te kijken en me voor te stellen dat die kleine erin ligt haha Dus ik zou zeggen: neerzetten!! Ik kom ook net terug uit de stad nu. Ben even naar de kapper geweest en nog wat dingetjes gehaald die ik nodig had. In totaal misschien 2 uur weg geweest maar ben echt kapot nu!! Haha ff snel boodschappen doen en dan ga ik maar even plat.. Wel blij dat ik even leker naar de kapper geweest ben was wel nodig!! Haha
Haha, rare dingen in mijn hoofd halen deed ik ook toen ik nog niet zwanger was, het is iets wat ik sowieso moet afleren. Maar hij zei dat hij dat nooit gedaan heeft, dus nu moet ik voortaan ophouden met die onzin en me gedachtes gewoon verzetten. Leuk dat je met je moeder gaat shoppen, al is het maar voor een uurtje, is toch gezellig, misschien ff ergens gezellig wat drinken halverwege?? Heel veel plezier!! Ik ben benieuwd naar je foto`s!!
Lekker dat je ff naar de kapper bent geweest, kan me voorstellen dat je nu helemaal kapot bent na een paar uurtjes in de stad, straks lekker ff een middagslaapje inderdaad!! En je hebt gelijk, je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en stress is inderdaad ook niet goed.
zo, weer terug van controle bij de vk! was weer helemaal goed! Een zwangerschap volgens het boekje volgens de vk! Kon niet beter! Kleine ligt al zo diep ingedaald dat ze het niet helemaal wou gaan voelen, want dan zou ze mij pijnigen! En die krampen is inderdaad het voorwerk bolkje! Het zegt alleen helemaal niets over wanneer het gaat beginnen.....:s Kan nog wel 4 weken door gaan zei ze....