November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja klopt, ik had ruzie met mijn man.

We waren daar om half 3 en zagen ze dus naar binnen gaan. Ze wilden het besloten houden, dus we mochten niet bij de trouwceremonie zijn. Prima, dus we gingen ergens nog wat eten. Maar mijn man gedroeg zich al vanaf 2 minuten na binnenkomst in het cafeetje als een stresskip, elke 5 seconde naar buiten kijken of ze nog niet naar buiten kwamen....

Ik had echt zoiets van: relax, zo'n trouwceremonie duurt wel een half uurtje minstens... Maar hij bleef maar stressen en ik had mijn laatste hapje nog niet eens op en toen stond ie al op om te pinnen. :x Ik had echt zoiets van: doe ff rustig aan joh! Ik was echt pissig, mocht niet eens rustig eten en uiteindelijk stonden we nog eens iets van 10 minuten te wachten voordat ze naar buiten kwamen.... Terwijl ik ook nog ff rustig daar binnen had kunnen zitten. :x

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha ik had t verkeerd begrepen! Dacht dat t bruidspaar ruzie kreeg!!:) haha maar dit is ook zeker niet leuk!! Zou ik ook niet goed tegen kunnen als mn vriend dat zou doen!

Saffira fijn dat t minder is! Haha ik zat denk ik niet helemaal goed op te letten tijdens t lezen :) alles een beetje anders in mn hoofd zitten dan t is sorry!

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nog niet gebeld nee! hou het wel goed in de gaten, maar denk dat het gewone afscheiding is, alleen wat meer dan normaal. het ruikt niet heel vreemd en als ik op mn hand blaas komt er ook niets, dus denk niet dat het vruchtwater is. Maar kun je dan ineens toch twijfelen zeg. we (mn vriend en ik) hebben besloten, als het morgen nog zo is, dan maar ff te bellen voor de zekerheid! :)

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hier 2 foto's die we zelf gemaakt hebben.. :)
    Beter iets dan niets! Haha..

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    En nog 1tje...
    Heb er nog veel meer maar dat zal ik jullie niet aan doen.. ;)

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    En m'n buik! :p

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super mooi saffira!! Ik heb ook net de eerste gehad hier! :D
    Ben er echt mega blij mee!!

Marietje? Hoe staat t ermee? Nog gebeld?

Dit is de foto! :D :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      14
  8. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mooi!! En een lieve foto... Heel leuk! :)

En thnx.. ;)

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hele mooie foto's dames :)

Ik lig uitgeteld op de bank na een super gezellige middag...
    Mijn zus en ik zouden vanmiddag samen gaan lunchen. Dus ze kwam me om 2 uur ophalen en we zijn naar mijn favoriete lunch tentje gereden.
    Ik kom daar binnen en zie gewoon een tafel met 18 van mijn mijn vriendinnen en kennissen, mijn moeder en mijn 2 eigen dochtertjes zitten :) een super geslaagde en verrassende babyshower!!

Echt totaal niet verwacht.
    Was super gezellig en ben gruwelijk verwend.

11. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    20131019_190110.jpg

20131019_190939.jpg

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gaaf mama2girls!! En idd goed verwent zeg!! :D
    Super leuk dat je echt niets door had en je dochters er ook waren!

13. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hè wat super leuk!! En een echte verrassing dus..
    Super!
    Goed verwend zie ik idd haha... Heerlijk!
    Nu lekker nagenieten op het bankie...

Mijn vriend heeft vandaag 16 forellen gevangen en er net 4 gerookt en voor ons klaar gemaakt..
    Stinken!! Maar wel lekker :p

Oh en ik kan het toch niet laten, deze foto is van m'n vriend en mij samen.
    Toch ook wel leuk gelukt dacht ik... :)

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi saffira!! Enuh gewoon lekker erop zetten hoor! :D ik vind t iig alleen maar leuk om te zien :D
    Lekker dat je vriend vis gevangen heeft en t ook nog bereid heeft!! Jamjam! Mag die van mij ook wel doen haha

Maar ja die zit nu helaas in de stad met zn collega's aan t bier! :(
    Gaat ie mij lekker berichtjes sturen dat ie zwaar aan t bieren is en rookt en t super gezellig is! Normaal rookt ie helemaal niet alleen als ie dronken is en ik ben ik gestopt met roken dus kan echt niet waarderen dat ie dit stuurt!! Dus ik zeg dat in een appje stuurt een half uur later gewoon weer dat ie staat te roken!! :( grrrrr!! Kan m wat op t moment! En dan verwacht ie dat ik morgen ochtend gewoon vrolijk en lief en aardig tegen m doe.. Nou dacht t niet!
    Ik zit hier in m eentje op de bank met ontzettende trek in een peuk! Pijn in mn rug omdat ik weer te veel gedaan heb vandaag! Ook zin om weer een keer te gaan stappen en gezellig een drankje te doen en hij doet maar lekker!! Daarnaast.. Wat gaat ie doen als de kleine nu komt!?!? Heb ik een dronken gozer naast me staan.. Nou dacht t niet! Ik bel m niet eens als ie nu komt! Pff ben echt boos!!

Maar goed ik ga mn bed maar in want ben kapot en kan alweer niet meer lekker zitten dus hopen dat mn bedje beter voelt!
    Sorry voor mn zeur bericht! En truste!

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff ja hoor! Meneer is eindelijk thuis sinds ongeveer een uur! Komt al ruikend naar een kroeg naast me liggen valt in een coma slaap en gaat me toch een partij liggem snurken!! Pfff heb er nu een uur naast gelegen en m bijna t bed uit geduwd maar niets helpt! Dus nu zit ik maar beneneden op de bank tv te kijken.. Wordt er echt gek van!!
    Zal een gezellige zondag worden hier :x

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Aaaaaaahh daar zou ik ook echt niet tegen kunnen!!
    Ik had HEM naar de bank gewezen en gezegd dat ie daar lekker kon blijven pitten en snurken...
    Ik snap best van mannen dat ze voor hun gevoel nog even iets "leuks" met hun maatjes voor de bevalling moeten doen, maar dit is de reden dat mijn vriend thuis is gebleven laatst.
    Anders was het ook teveel bier geworden en te laat thuis...
    Gelukkig deed ie er absoluut niet moeilijk over..
    Mannen hebben het besef volgens mij nog niet echt en maken zich minder druk als ons.

Denk dat als ze eenmaal papa zijn die knop wel omgaat, of iig een heel eind.. Vrouwen blijven hierin wel anders denk ik. Uitzonderingen daar gelaten..

Maar meid, ik begrijp je volkomen en voel je irritaties!
    Ik zou hem vandaag even lekker in zijn sop gaar laten koken en hopelijk komt hij dan zelf met een excuus..

Misschien toch even afspraken gaan maken of was dit meer zomaar een avondje?
    Ik heb met mijn vriend afgesproken dat hij vanaf nu tot aan de bevalling niet meer alleen weg gaat, zeker niet ver, om gezellig bier te drinken met de hele buts...
    Gelukkig vind hij het zelf helemaal niet erg en inplaats daarvan gaat hij dus lekker vissen. ;)
    Ik had je graag een lekkere forel gegeven om je dag een beetje goed te maken.. :( hoop dat jullie ruzie mee valt en dat je nog iets aan je zondag hebt.
    EN..... Hopelijk heb je nog kunnen slapen!
    Duik vanmiddag anders even je bedje in..

Rustig aan hè..

17. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Oooh ik had precies het zelfde gereageerd!! Zou het hem vandaag even goed laten voelen.

Tuurlijk wil en kan hij best een x een avondje met zijn vrienden weg, maar niet als je vriendin hoog zwanger thuis zit!! Je wil geen dronken vent naast je bed tijdens de bevalling.. ik zou eens heel goed met hem praten misschien dat het kwartje dan valt :(

18. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt herkenbaar elleinad! die van mij heeft dat ook een tijdje gehad.
    gelukkig gaat het nu weer helemaal goed! daar is wel een knallende ruzie aan voooraf gegaan (paar weken geleden), maar hij heeft nu wel door hoe belangrijk ik het vind dat hij nuchter bij de bevalling is en dat hij kan zorgen dat ik veilig in het ziekenhuis kom. wat ik het vervelende vind, is dat je dan meteen weer door gaat als die zeurende, zwangere vriendin... terwijl het niets meer dan normaal is. wij houden overal rekening mee die 9 maanden, is voor hun een paar weken niet te veel gevraagd lijkt me.

hier gaat het wel. heb met vlagen nog flinke krampen en steken. zit totaal geen regelmaat in. en die afscheiding.... word er knetter van... kan wel schone onderbroeken aan blijven doen!!! :S

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames :D fijn om te horen dat jullie vinden dat ik gelijk heb! Saffira ik wilde hem ook naar de bank sturen maar kreeg m gewoon geen eens wakker! T is dat ie snurkte anders ik had ik mog 112 gebeld zo ver was ie van de wereld!

Nou ja ik ben uiteindelijk dus maar oo de bank gaan slapen nog een paar uurtjes maar ja nu lekker last van mn rug.. We zouden naar mn oma gaan maar toen we in de auto zaten ging ie over zn nek dus heb ik m terug gebracht..

Bij mn oma kreeg ik ook nog even te horen dat ze een gat in dr hart heeft en daardoor nu af en toe een soort van flauwvalt! Pfff lekker dagje zo zeg!! Mn oma heeft ook borstkanker waar ze net aan geopereerd is en ja dat gat daar doen ze doen ze dus niets aan t is nu wachten tot t te groot is en ze er aan overlijd eigenlijk. Maar hoe lang dit duurt kan niemand zeggen..

Gelukkig kwam ik thuis en lag vriendlief de held heerlijk te stinken in bed dus kan mn verhaal niet doen bij hem! Mn ouders zijn op vakantie dus daar kan ik ook niet heen en als ik mn zus nu bel wordt ze echt panisch dus dat doe ik ook maar even niet! Voel me nu echt gewoon k*t!! Sorry voor de woorden maar ben echt blij dat ik hier even van me af kan schrijven!
    Mn vriend gaat t zeker wel even voelen vandaag! En dr echt een goed gesprek over komen want dit gaat zeker niet nog een keer gebeuren voor de bevalling!

@marietje: balen dat t zo blijft zeg! Hopelijk toch een beetje voor werk voor t echt werk! Sterkte ermee iig!

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Zo, jij hebt zeker een rot dag te pakken zeg! :(
    Waar is de knop: VIND IK NIET LEUK!

En je vriend zou ik maar even z'n bed uit stampen met het nieuws dat je al helemaal niet blij bent met hem op dit moment en dat het nieuws van je oma deze rotte zondag compleet maakt.. Hij mag best even goed wakker geschud worden!
    Hier is je mannetje namelijk onder andere ook voor, er zijn voor jou op dit soort momenten....
    Sterkte, vooral met je oma.....
    (Ga er vanuit dat dit akkefietje met je vriend wel opgelost word, maar blijft niet leuk, zeker niet hoog zwanger.

En geen sorry voor je woorden, het is heerlijk om hier ongegeneerd van je af te schrijven. Niemand die anders zal zeggen denk ik...
    Ik zou vanavond een goeie warme douche nemen, of een bad als je die hebt en op tijd je bedje in gaan..

Hier: baby shower gehad van een vriendin, super gezellig!
    Maar ben me toch brak... Erg vermoeiend!! Eten en zitten.. Hahaha..

Fijne avond iedereen, wij gaan even 2 forelletje bij mijn moeder brengen :p

Deel Deze Pagina