Ooh om de 5 minuten is wel regelmatig dat hadik dus niet. Hoop voor je dat het doorzet en dat je hier nket te lang mee hoeft te lopen. Poepen doe ik sinds vandaag ook eindelijk weer, maar zal bij mij helaas noks betekenen. Eerst de kleine maar ff draaien Succes en sterkte in ieder geval
Ja ze zijn alleen wel goed te doen, dus ik hoef nog niet te bellen. Maar ben echt super benieuwd of dit het nu is of niet.. Haha Laat de vk vanavond sowieso kijken of er al meer ontsluiting is. Anders kan ik niet slapen! Wanneer heb jij die draai poging ook al weer? Donderdag? Hoop echt dat het helpt.... En vooral dat het niet pijnlijk is.. Thnx.. En voor jou ook succes en sterkte!
Ja hahaha dat begrijp ik.. zou ook vanavond nog even laten kijken. Vrijdag om half 12 moet ik in het ziekenhuis zijn. Heb veel tips gekregen over voetreflex massage en shiatsu massage.. als ik daar deze week nog terecht kan bij een voetreflexmassage ga ik dat denk ik eerst proberen.. kan nooit kwaad dacht ik zo
Jeetje wat spannend saffira! Ik zou ook zeker nog even laten kijken vanavond idd haha zou t ook wel wil,en weten! En mama2girls wat naar dat je bij je tweede zo lang met ontsluiting hebt rondgelopen! Lijkt me helemaal niets! Haha ik betrap mezelf er echt op dat ik echt op mn lijf aan t letten ben of er bij mij ook iets gebeurt! Eigenlijk wil ik dit nog helemaal niet want mn ouders zijn nog twee weken op vakantie maar toch.. Echt grappig!
elleinand ik wist het zelf niet hoor.. de vk vertelde het me later pas zou het idd ook niet leuk vinden als mijn ouders er niet waren. mijn moeder is vorige week terug gekomen van vakantie gelukkig.
Oh! Hha dat scheelt wel dan!! En ja idd liever wel mn ouders hier ze komen over twee terug.. Dus hoop dat meneer nog even lekker blijft zitten
@hier: Wij hebben vandaag ook het bevallingsverhaaltje gehoord bij de verloskundige. En inderdaad, als de vliezen nu breken, dat ik rustig moet blijven liggen, maar wel meteen bellen omdat het nog geen 37 weken is, dus lijkt me wel een beetje standaard praatje hoor, niks om je zorgen over te maken. @zusje: Helaas, aandachttrekkerij begint alweer van voren af aan, want, ze krijgt een tweeling dit keer, althans, bij 7 weken klopten er 2 hartjes. Ze heeft van de vorige keer iig niks geleerd, want er moeten meteen alweer mensen (tantes) ingelicht worden, omdat ze, zo zegt ze zelf nu alweer een plofbuik heeft en dan gaan mensen er toch naar vragen??? Ze bracht zelfs al aan de orde dat het straks mss met 3 kids wel te zwaar zou kunnen worden voor mijn ouders om op 1 dag op te passen, of wij maar alvast naar een andere oplossing wilde zoeken!! Ik ben echt heel erg boos. Nu is ze weer mijn mooie laatste tijd aan het verpesten door haar arrogante egoisme. Ik vrees echt dat dit uiteindelijk wel eens een breuk kan opleveren tussen ons, want ik heb hier echt geen zin meer in. Hopelijk mag ik bevallen als zij een weekendje weg is 3-4-5 november... Mijn vriend gaat haar 1 keer waarschuwen dat ze weer arrogant bezi g is en als dat niet werkt dat stikt ze er maar in (en kunnen mijn ouders kiezen, heel vervelend voor hun, maar ik heb ook echt het idee dat ze toch haar kant gaan kiezen, want o,o,o wat is ze toch zielig... Bah bah. @controle: Vandaag was ik weer een keer op controle op de locatie waar ik ook de intake gehad heb, en dus ook het eerste gewichtmertmoment. Nu blijken de weegschalen niet op dezelfde manier geijkt te zijn en zit er dus verschil in. Ik ben tov start van mijn zwangerschap gemeten op dezelfde weegschaal echt pas 4!! Kilo aangekomen, echt heel weinig dus, zeker als je mijn enorme toeter ziet. Mijn moeder zei, dat is niet goed hoor, maar ik vertrouw liever op de verloskundige die zegt, zolang je buik groeit, je de kleine goed en genoeg voelt bewegen en je jezelf goed voelt, lekker van genieten, want dan betekent het alleen maar dat al die kilo's er straks niet extra af hoeven... Zo, het is inmiddels alweer een heel verhaal geworden, dus ik houdt het voor nu weer even voor gezien... @mfj: Hele mooie foto's @saffira: In de war met mijn verhaal kan ik me goed voorstellen hoor, succes als je begonnen bent met bevallen, we horen het graag van je!!!
Donder: ja sorry, toen bolkje het over haar zus had was ik even in de war met jouw zus... Maar wat betreft jouw zus.. Als mensen je zo blijven teleurstellen kan je beter idd definitief afscheid nemen van iemand en daar dan even groot verdriet van hebben, dan continu teleurgesteld te moeten worden... Die opmerking over het oppassen is wel heel erg arrogant zeg, onbegrijpelijk. Blij voor jou dat je een mannetje hebt die zo achter je staat! Erg belangrijk.. Hier: nog steeds hetzelfde... Weeen zijn niet erger geworden, alleen maar iets meer in m'n rug gaan zitten. Denk dat als ze vanavond komt checken, ik meer weet. Maar voor nu ga ik er maar vanuit dat dit nog wel even gaat duren, of misschien nog wel overgaat .... Rare lichamen hebben we eigenlijk maar!
Spannend!! Het is echt aan het rommelen bij jou, al 2 cm ontsluiting, ik ben benieuwd of het doorgaat zetten!! Ik ga je even in de gaten houden, ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat!! Heel veel succes!! En super mooie foto`s trouwens van jou en je dochter en van jou en je mannetje!!
Jammer dat je zusje zich zo gedraagt, ik zou dat ook niet leuk vinden en je mag hier ook zeker wat van zeggen!! Mooi dat het bij de controle goed ging en alleen maar mooi meegenomen dat je zo weinig bent aangekomen, de verloskundige zei dat alles goed is dus je moet je geen zorgen maken, alleen maar fijn dat er straks niet veel af hoeft!! Ik hoop dat je de problemen met je zusje een beetje kan "vergeten" voor nu en dat je goed je rust pakt!!
Ik hoop dat de baby nog uit zichzelf goed draait of dat de tips helpen, anders heel veel succes vrijdag!!
@Donder: Jouw zus is volgens mij echt op haar achterhoofd gevallen, om te denken dat haar kindjes meer recht hebben op een oppasdag van oma dan jouw kindje!! Als je moeder daarin meegaat, dan snap ik er niks van hoor! Als ouders hoor je toch geen onderscheid te maken tussen je kinderen?? @hier: het zou wel eens kunnen dat ik vanavond een chocoladevergiftiging heb Mijn schoonvader heeft als grap namens sinterklaas een zak van zeker 1 kilo chocolade-muntjes opgestuurd. Ik dacht ik neem er een paar, maar ik blijf maar snaaien Straks maar even de deur uit, en dan die zak hier thuis laten... Hopelijk ben ik hem dan vergeten als ik terugkom
Hier gaat alles goed, gister veel gedaan in huis en vandaag gezellig bij mijn opa en oma geweest, Robin blijft daar een nachtje logeren en ik ga nu even een lekker middagdutje doen!!
hier ook weer op controle geweest. buik is een cm gekrompen, dus de kleine is weer een stukje verder ingedaald. ze dacht dat ik inderdaad last had van heel veel waterige afscheiding en gaf aan dat je het verschil tussen afscheiding en vruchtwater heel goed kunt merken. bij vruchtwater hou je het echt helemaal niet droog en ruikt ook heel anders zei ze. het enige wat kon, is dat er een scheurtje boven in de vliezen zit, maar dat was ook niet heel erg zei ze. verder heb ik niet echt mn dag vandaag. heb geen drol gedaan. alleen op controle geweest. weer krampen en harde buiken en blijf maar op de wc zitten. van mij mag het wel gebeuren, ben er klaar mee......
@donder: jemig gaat ze nu weer beginnen! Vind de opmerking echt niet kunnen! Wat idd al gezegt werd waarom zouden haar kindje meer recht hebben op een oppas dag bij oma dan jou kindje!! Sterkte ermee meid! En hoop dat de opmerking die je vriend gaat maken bij dr binnen komt want dit is niet leuk!! @vlinder: fijn dat alles goed gaat! en lekker dat je even gaat liggen! Toch fijn die ouders die af en toe oppassen haha @saffira: jeetje wat houd je lijf t spannend zeg!! Haha ik ben echt benieuwd!! Zit elke keer te kijken of je alweer wat geschreven hebt over hoe t ervoor staat @marietje: fijn dat de kleine verder indaald en alles goed is met de afscheiding! Kan me wel goed voorstellen dat je op t deze manier goed zat bent! En je mag dus.. Laat maar komen idd! Haha zou ik hebben! Hoop voor je dat de kleine zich snel aankondigt!! Enuh dat je geen drol gedaan hebt is allemaal lekker toch!! Dat mag je nu! @bolkje: whahaha chocolade vergiftiging!! Geniaal! Gelukkig bestaat t niet echt want die had ik dan ook zeker opgelopen!! Ik heb ook al hele zakken chocolade pepernoten leeg gegeten en idd die muntjes! Hmmm heerlijk!! Maar dievan jou zijn op toch (anders begin je weer haha) @hier: echt mega nesteldrang op t moment!! Ik heb alle kleertje voor onze man en zn beddengoed gewassen! Daarna de hele keuken uitgesopt, toen was t nog niet genoeg heb ik de hele magnetron uitgesopt van top tot teen en daarna de wasmachine ookk nog!! Whahaha ik ben echt kapot maar wat een heerlijk gevoel zeg! Vanavond nog even samen met vriendlief stofzuigen en dan kan ik weer ademhalen denk ik haha Verder zijn de bedverhogers vandaag gebracht dus die gaan er van de week ook onder ik vind t echt heerlijk dat t zo dichtbij komt nu!! Kan echt niet meer wachten tot ik onze man vast kan houden
Hier alles weer rustig... Op een paar harde buiken na. De vk hoopt dat ik zaterdag haal zodat ik thuis kan bevallen, maar echt lang kon het niet meer gaan duren zei ze. De uitgerekende datum halen kon ze zich niet voorstellen! Ik heb alleen al 2 nier aanvallen gehad. Heb letterlijk op de grond gekropen van de pijn en het zweet stond op mijn voorhoofd. Ze heeft een plasje nagekeken maar kon er zo snel geen blaasontsteking uit halen... Nu afwachten, heb 2 paracetamol op en als het terug komt ga ik de huisartsenpost bellen.. Zo'n pijn!! Niet normaal. Las op internet dat het dan misschien nier steentjes kunnen zijn. Pffff.. Hoop dat het weg blijft! Beval nog liever dan deze helse pijnen! Ons stampertje is trouwens wel heel erg druk, continu aan het bewegen! Steeds druk op m'n onderkantje.... Marietje: snap dat je er klaar mee bent. Ik ken het... Elleinad: haha nesteldrang.. Kom je bij mij ook even poetsen? Ik irriteerde me tussen de weeen door al flink aan het kleine beetje vaat dat in de keuken stond.. Pfff.. Als ik me morgen beter voel gaan we hier ook nog even flink huishouden! Hihi.. Ik denk dat we ondertussen allemaal jaloers zijn op Maaike! Die is al lekker aan het kroelen met haar kleintje...
Jeetje noemt zich dat en zus ? Wat een belachelijke opmerking...! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. zou haar er echt op aanspreken! Saffira wel echt super spannend zo zeg Hier ook last van nesteldrang, ben normaal geen poetser(doe het wel hoor, maar niet bepaald met plezier ) , maar nu moet ik elke dag alles aan kant hebben.. vandaag heel de beneden verdieping gedaan en alle keuken kastjes en tussendoor nog op school geholoen bij de jongeste in de klas. Heb alvast 2 foto's in een super schattig lijstje gekregen van mijn vriendin van de foto sessie zal kijken of ik ze kan plaatsen.
He jammer saffira! Maar kan me met die 2 cm idd niet voorstellen dat t nog lang za duren!! Ffies volhouden nog! Balen van die pijn ook! hoop dat je paracetamol helpen en je geen steentje hebt! Want das echt niet fijn!! Hier is de kleine ook echt mega druk! Heb t idee dat ik m echt de hele dag door voel! Gelukkig vooral zn voeten. Tegen mn ribben aan en niet zo van onder als bij jou haha En wat betreft de nesteldrang! Tja.. Ik geef er maar gewoon aan toe haha en als t hier allemaal schoon is kom ik wel even bij je langs hoor mn zus appte ook al dat zij ook nog wel een huis heeft haha Maar nu zit ik lekker op de bank! net nog even gestofzuigt met vriendlief en nu lekker bankhangen! Hij kijkt ajax en ik zit lekker op de ipad te pingelen en rompers op te vouwen ondertussen heerlijk om zo met zn spulletjes bezig te zijn! Wordt idd wel jaloers op maaike ja haha helemaal na die prachtige en lieve fotos!!