November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    20131022_195509.jpg

20131022_195518.jpg

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat heb ik ook dus mama2girls! Normaal doe ik t wel dat schoonmaken maar nu!! Pfff haha

Ben benieuwd naar de fotos :D

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat mooi!! Haha je plaatste ze net toen ik t berichtje aan t typen was! :D heel gaaf met die doek ook! En leuk met je meiden!! Mooie buik heb je hoor!!

4. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Dank je :D

Ze zijn een beetje wazig, want heb de foto gemaakt terwijl ze nog in het lijstje zaten.

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wauwie..!! Echt mooie foto's..
    Heel lief ook met je kids.. :)

Schoonmaken is ook niet kijk favo bezigheid haha maar toch graag alles opgeruimd en schoon in huis, dus doe het vaak genoeg.
    Ben benieuwd als ik echt bevallen ben, of mijn vriend het bij kan houden.. Anders sta ik op dag 2 de vaat te doen, was op te hangen en te stofzuigen :p

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Wauwie..!! Echt mooie foto's..
    Heel lief ook met je kids.. :)

Schoonmaken is ook niet mijn favo bezigheid haha maar toch graag alles opgeruimd en schoon in huis, dus doe het vaak genoeg.
    Ben benieuwd als ik echt bevallen ben, of mijn vriend het bij kan houden.. Anders sta ik op dag 2 de vaat te doen, was op te hangen en te stofzuigen :p

7. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een rust hier... nog mensen (bijna)aan het bevallen??? ;)

8. Nee, vind het maar saai hier ;)

Straks ff met mijn zusje winkelen, weer de tijd doden... ;)

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hahaha..

Ik ben m'n huis van boven nr beneden aan het schoonmaken..
    En niet aan het bevallen..

Dacht net, zal eens kijken of er al iets rommelt bij Marietje of bolkje! ;)

Helaas..... Nog ff afwachten dus.. Tik tak.. Tik tak.. Tik.. Tak.. Tijd kruipt voorbij! :p

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha tja t is wel stilletjes hier ja!
    Ik had een vriendin op visite gezellig vanmorgen :)
    Nu even snel de lakentjes van ukje strijken en boodschappen doen en dan ga ik denk ik lekker met een film op de bank hangen :D vind dat ik dat wel verdient heb na gister haha
    De tijd kruipt wel echt voorbij idd! Normaal was ik elke wel bezig met iig mn lessen een beetje voorbereiden ofzo maar nu gewoon niets te doen!! Verveel me echt een beetje!

Wel net ons proefkaartje in de bus gekregen :D super blij mee! Baalde dat die vriendin op de bank zat haha kon m niet meteen open maken.. Maar ben helemaal happy ermee :D

11. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saffira: het rommelt hier wel, maar dat doet het al een tijdje natuurlijk....al heb ik vandaag wel echt 'druk' daar beneden zeg maar... als je snapt wat ik bedoel. ;) ook weer steken en krampen, maar goed... zet dus allemaal niet echt door.

wou vanmiddag nog ff naar de intratuin, maar denk dat ik het maar ff uitstel tot morgen. nu eerst ff de box inrichten... :)

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Druk op de onderkant heb ik ook....
    Wanneer heb je weer controle? Doen ze geen onderzoek om te kijken of je toevallig al ontsluiting hebt..?

Ben echt benieuwd wanneer jullie (bolkje ook) gaan bevallen.. :)
    As woensdag heb ik controle als ik dan ontsluiting zou hebben zou ze me strippen.... En die ontsluiting heb ik natuurlijk al! Hihi..
    Dus hoop eigenlijk dat ik eind volgende week kan bevallen.

Maar uiteindelijk bepalen de baby's... Dus we zullen zien! :p

Elleinad: leuk dat jullie kaartje binnen is!!

Wanneer sturen jullie ze op..? Afhankelijk van hoe ik me voel, denk ik dat we ze pas de 2e dag na de bevalling opsturen. Hebben we nog een klein beetje rust.... ;)

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren net op controle geweest. nu moet ik dinsdag weer heen. Heb die druk ook pas echt sinds vandaag. net ff een rondje gedaan met de hond, was ook niet echt een pretje. Maar misschien helpt beweging en zwaartekracht de natuur een handje. ;)
    De kaarten zijn hier ook al (voor zover mogelijk natuurlijk) klaar. Wij willen het zo snel mogelijk doen. zien wel hoe het allemaal loopt. dagje later maakt ook al niets uit....:)

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ho ik wordt maar jaloers van al dat gerommel bij jullie haha echt spannend hoor! :D

Kaartjes doen wij denk ik wel meteen bestellen en dan de deur uit als ze binnen zijn. Bij ons bestel je ze als de kleine er is en heb je ze de volgende dag in huis.. Dus als wij ze dan vervolgens weer doorsturen hebben de mensen ze op zn vroegst twee dagen nar de bevalling. Dat vind ik wel oke! Vriendinnen en fam sms of app ik toch wel al denk haha
    Ben wel druk bezig met de enveloppen schrijven ook vandaag :D die heb ik ook gelijk maar laten komen. Kan maar klaar zijn allemaal :)

Ik begin wel echt benieuwd te worden naar de dames waar we al een tijdje niets van horen! Xanke is ook al een tijdje stil nu..

15. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik ben er nog en nog steeds met beeb in de buik ;)

Kaartjes hebben wij ook klaar, vandaag adressen lijst gemaakt zodat mijn vriend ze op stickers kan tikken en we ze alleen maar op hoeven te plakken :)

Vanmiddag met de oudste dochter de 2 prikken gehaald voor 9 jarige... och germ en ze is al zo bang voor prikken :( (1x mis geprikt en sindsdien doodsbang).

Tevens vandaag bevestigibg van zwangerschapsuitkering gehad van heg uw v en de hoogte daarvan.... daar werd ik erg blij van, helemaal na die stomme minimale uitkering :(

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Nu je het zegt... Idd, Anke heb ik ook al een tijd niet zien kletsen.
    Maar die was toch iets minder ver als ons..? Dacht nu rond de 35 weken.?
    Hoop wel dat alles goed is bij haar dan.

En mama2girls: ik ontvang m'n Wazo nu al weer 3 weken en het is ook een hele verbetering! Haha..
    Heb al een paar honderd euro opzij gezet.
    Ff potten de komende maandjes en dan hopelijk in febr weer lekker aan de arbeid! Kan niet wachten!

Maar eerst nog lekker kroelen met onze baby's natuurlijk. :D

Bassdevils is ook helemaal niet meer online geweest.
    Ik hoop dat alles goed gaat met haar kindjes, maar met 2 kleintjes is er misschien geen tijd meer om online te komen. Haha..

Ben benieuwd hoe dat straks bij ons gaat en hoeveel er nog blijven kletsen!
    ;)

17. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Saffira ik hoef nu ook niet meer verplicht te solliciteren toch?

18. Nee, tijdens je verlof hoef je ook niet te solliciteren :)

Hier inmiddels ook al een poosje de zwangerschapsuitkering, wij zetten het hele verschil tussen WW en ZW op een spaarrekening. Even flink rente over trekken en als ik niet direct werk heb als de WW is afgelopen kunnen we er toch weer 1 of 2 maanden extra op vooruit :)

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Idd, je hoeft niet te solliciteren.. Even wat druk van de ketel! ;)

Bolkje: verstandig!

Iedereen goed geslapen? Geen weeen? Hihi..
    Ik ga vandaag een hemeltje halen en dan hou ik er mee op.. Volgens mij hebben we echt alles en mochten we iets vergeten zijn dan kunnen we dat altijd nog halen.

Fijne dag allemaal!

20. Ik heb prima geslapen... Wel nog middenin de nacht eruit gegaan om lasagne op te warmen; zowel mijn man als ik hadden honger :p Dus zaten we om 12 uur 's avonds aan de lasagne ;)

Daarna was ik echt zo snel in slaap gevallen! Schrok iets van een half uur later wakker en heb mijn man toen wakker gemaakt om te vragen of we nou écht lasagne hadden gegeten of dat ik het had gedroomd... Ik kon me namelijk niet meer herinneren dat ik daarna naar boven was gegaan en mijn bed terug was ingeklommen :p

Ik ben ook nog druk met vanalles kopen. Gister nog een badcape en een badjas gekocht. En ook nog een raamsticker en zo'n waslijn om kaarten aan te hangen... :) Nu is het geld even op, haha ;)

Hier trouwens geen weeën, wel heel veel steken in de buurt van mijn schaambot, vooral als ik mijn benen over elkaar doe of juist weer terug met twee benen op de vloer dan voel ik echt steken....

Deel Deze Pagina