hier (weer) een ellendige nacht achter de rug.... dat ellendige getintel in de vingers en gedraai omdat die buik in de weg zit.... vriendlief was ook niet blij vanmorgen.... hier ook steken bij het schaambot. en het gevoel of er een bal tussen mn benen hangt. vanmorgen ook een flinke klodder slijm/afscheiding. zat geen bloed bij, dus denk niet dat het de slijmprop is. of misschien een stukje ervan... vanmiddag maar weer ff slapen denk ik...
Hebben jullie je verlof 6 weken van te voren in laten gaan dan? omdat jullie hem al een tijdje hebben. Ik ga idd ook het geld dat ik nu meer krijg weg zetten dan kan ik straks aanvullen en anders hebben we een lekker achter deurtje @ Marietje weet niet of je nog meer klachten hebt, maar mijn verloskundige vroeg door toen ik over mijn tintelende handen begon. ik heb namelijk ook last van pijn tussen mij schouderbladen en het voelt boven mijn buik alsof er een te strakke band zit (s `avonds ook meteen bh uit, maar helpt niks). Ze vroeg verder omdat dit symptomen kunnen zijn voor zwangerschapsvergiftiging. symptomen zijn: -tintelende handen -pijn tussen schouderbladen -hoofdpijn (alsof er een band om zit) -van de een op de andere dag vocht vast houden (vooral in gezicht) -bloeddruk
Hay! Wat lekker joh dat jullie allemaal de wazo hebben nu!! En ffies niet meer solliciteren is ook prettig!! Niemand zal je aannemen als je zwanger bent.. Hier vannacht beetje druk gemaakt omdat ik de kleine al niet meer voelde sinds gister eind van de middag maar denk dat ie een inhaal slaapje aan t doen was ofzo want net gelukkig weer gevoeld Ook heb ik een ziek poesje hier vanmiddag even met dr naar dierenarts ben benieuwd wat die te zeggen heeft Marietje balen dat je nog zo n last hebt van die tintelinen zeg! Ik zou dr gek van worden! Wat zei je vk er van idd? Hier wel ook een zwaar gevoel tussen mn benen en steken zijn ook bekent! Helemaal als ik een broek aan wil trekken ofzo.. Of gewoon 1 been moet optillen zeg maar. Maar dat heb ik al best wel een tijdje wordt alleen wat erger nu..
die andere symptomen, behalve vocht vasthouden, heb ik niet en mn bloeddruk is gewoon goed. Vk zei dat het carpaal tunnel syndroom is door het vocht. ik slaap nu wel met een polsbandage. dat helpt iets, maar dan moet ie echt strak om. en dan ben ik weer bang dat ik de boel afknel. haha! ga straks ff weer lekker mn bed in. zonde van t mooie weer, maar ben helemaal op....
Ben hier al een aantal maandjes niet geweest, toch maar weer is even buurten!! @Marietje, dat carpaal tunnel syndroom heb ik ook. onwijs vervelend. Sinds een week of 2 kan ik mn vingertoppen en deel van handpalm van mn rechthand niet eens meer voelen. heel vervelend allemaal:/ Gelukkig schijnt het te verdwijnen na de bevalling!
Hier echt gigantisch last van mijn rug sinds gisteravond. Vanmorgen werd het nog erger, helaas. Dus ik ga ook niet genieten van het lekkere weer, ik trek me terug met een kruik tegen mijn rug en mijn pyama aan. Lekker met een romcom en een pot frambozenbladthee op de bank en verder eventjes helemaal niks.
Dat carpaal tunnel syndroom is idd erg vervelend!! Ik dacht dat ik het 2 weken geleden ook kreeg, maar het is na 2 nachten zo goed als over gegaan.. Justxme: idd, het zou weer moeten verdwijnen als je bevallen bent. Hoop voor jullie beide dat het snel over is of iig flink minder word! Zenuwpijn is heeeeeeel vervelend! Wij hebben net het hemeltje gehaald, wil dat ding natuurlijk gelijk ophangen, maar nee hoor, meneer heeft geen tijd!! :x Heeft een auto staan voor de verkoop dus daar wil hij aan verder sleutelen.. Maar ik heb geen geduld! Dus ik ga ook maar lekker nr bed..... Best moe ook eigenlijk en we hebben al in het zonnetje gelopen... Steken en gevoel van een bal tussen je benen zijn hier ook bekend! Lang leve de laatste loodjes...
Hopen idd dat t snel na de bevalling weg is dan! En idd als jullie moe zijn lekker je bed in duiken!en saffira zou ik ook hebben hoor! Ik was t waarschijnlijk zelf gaan doen en dan heel boos worden dat t niet lukt haha Voel me hier vandaag wel goed! Op alle laatste kwaaltjes na dan idd! Kwam er vanmorgen met douchen achter dat ik toch ook aardig wat vocht aan t vasthouden ben in mn benen :S dus nu maar op de bank met de benen omhoog Net ook weer de stad in geweest.. Wilde een borstkolf van de prenatal terug brengen omdat ik toch liever die van de avent wil en die al binnen heb van de bol.com want daar hadden ze 20% koritng Mag dat dus helemaal nietxn grrr nu zit ik met twee van die dingen!! Dus als jullie iemand weten die er nog 1 wil! Haha hij mag voor 25 euro weg ipv 30 wat ie in de winkel kostte Ook gelijk maar voedings bh's meegenomen.. Hoop dat ik de goede maat heb want vind dat maar moeilijk hoor!! Hoe weet je nou welke maat je straks moet hebben.. Maar ja dat was wel t laatste wat ik nog moest hebben dus heb wel een heerlijke rust in mn kop nu
hier weer wakker!! 2 uurtjes heerlijk geslapen. ben er maar uit gegaan omdat ik bang was dat ik anders vannacht helemaal niet kan slapen... maar dat was wel heel erg lekker zeg!! had nog wel langer willen blijven liggen. Ik ben helemaal eigenlijk geen type om overdag te slapen, ook niet als ik ziek ben. maar ben het nu wel ff nodig blijkbaar. ik vind het ook lastig met voedingsbh's. ik heb er ook al één gekocht, maar vind hem nu al wat strak zitten, word straks nog wat....
Ik heb op aanraden van de kraamverzorgster nog geen voedingen-BH gekocht... Ze zei dat je de juiste maat toch pas na een paar dagen kan weten. En aangezien ik een grote maat heb van mezelf, waardoor ik al bij een speciaalzaak moet bestellen (duurrrrr!!) volg ik haar advies dan mar op....
er is mij idd ook geadviseerd pas een voedings bh en kolf te kopen als je bevallen bent. omdat je dan pas weet wat bij je past.
Hier ook ff 3 uur geslapen! Hahaha.. Lekkerrrrrr! Ik heb hier 3 voedings bh's.. De cup heb ik zo genomen dat er nog wat speling in zit, toen ik van demi beviel zijn mijn borsten 1 cup maat gegroeid. Dus ga er vanuit dat het nu wel weer zoiets zal zijn. Qua omvang zal ik alleen maar slanker worden als het goed is haha dus draag die bh's nu op hun lost en straks op hun strakst. Het advies is idd geen slecht advies. Maar ik zie mezelf een dag na de bevalling niet nr de winkel gaan voor een BH en heb ook geen zin om eerst een week zonder te lopen.. Dus heb er nu iig 3 om de eerste dagen mee door te komen en mochten ze gewoon goed blijken dan hoef ik de winkels niet meer in Elleinad: normaal zou ik het dus ook uit nijd zelf doen maar had er echt geen puf meer voor! Haha M'n zusje is er nu, die eet gezellig mee en daarna gaan we het hemeltje ophangen.. als er nog genoeg licht is maak ik we foto en anders laat ik het morgen even zien!
Haha ja ik zie mezelf dus idd ook niet na de bevalling nog ff naar de winkel gaan om bh's te kopen! En idd een week zonder.. Tja lijkt me dan ook weer niets.. Ik draag idd nu op de loste manier met nog wat ruimte in de cup maar wel zo dat als t zo blijft t ook wel kan dus idd 1 cupmaar verschil moet zeker kunnen! Saffira gezellig dat je zusje er is! En dan kan je idd toch je hemeltje nog ophangen ben benieuwd naar de foto's!! Ik dacht hier even liggend tv te gaan kijken haha en toen toch ook heerlijk in slaap gevallen een uurtje.. Kennelijk was t nodig toch stiekem wel lekker hoor en marietje! Ik ben er normaal ook echt niet van! Vaak als ik ziek ben werk ik gewoon door zelfs maar ik vind dat we t nu mogen en idd als je toch in slaap valt hebben we t kennelijk ook nodig dus lekker doen!
Ik ben jaloers, ik wou dat ik zo makkelijk weer in slaap viel Maar morgen laat ik mijn man gewoon lekker weggaan naar zijn werk en blijf ik gewoon een keertje liggen. Dan gaat de tijd hopelijk ook wat sneller... zit nu al vanaf 7 uur op en ik vind dat de dag echt lang duurt zo
Pff ja kan me voorstellen dat je dag dan lang duurt bolkje!! Ik blijf ook gewoon lekker liggen hoor want slaap op de een of andere manier veel beter als hij niet naast me ligt.. Terwijl dat voor ik zwanger was juist echt niet zo was! En dat makkelijk in slaap vallen.. Tja kan ik normaal ook niet maar gaat nu vanzelf.. Hoop dat je morgen ook lekker kan slapen!! Of vannacht eigenlijk
Ik ga elke dag rond 12uur naar bed en rond 11uur ben ik wakker en blijf ik nog lekker een uurtje liggen met mn telefoon prutsen, dan maak ik mn man wakker om 12 uur en ga ik ontbijten. Rond 1uur vertrekt hij naar zn werk en ga ik naar mn ouders, daar slaap ik smiddags van 3 tot 5, avondeten eet ik daar en dan brengen ze me weer naar huis, daar wacht ik tot mn man thuis is van t werk (meestal rond 10 uur ). En dan is de dag weer om. Zo vliegen de dagen voorbij! Als hij weekend heeft op maandag en dinsdag zijn we lekker samen en doen we het huishouden, familie bezoekjes etc..
Klinkt heerlijk anke.... Hier gaat dat heel anders: 7 uur gaat de wekker, gaat mijn man douchen, daarna kom ik er ook uit, ontbijten we samen.... vervolgens moet ik mijn man letterlijk de deur uitschoppen omdat ie eigenlijk mij niet alleen wil laten, maar daardoor is ie wel altijd heel laat op zijn werk en dus pas rond 7 uur ;s avonds terug. In de tussentijd verveel ik me mateloos. Huishouden gaat allemaal maar moeizaam, ik ben moe van het niksdoen... Soms ga ik winkelen met mijn zusje, maar dat gaat nu ook niet meer geweldig door de rugpijn Heb ff een baaldagje sorry
hier gaat vriendlief er ook rond 7 uur uit. heel af en toe ga ik er dan ook uit, maar meestal blijf ik liggen tot 8 uur, half 9. dan ff lekker douchen en aan de gang met het huishouden en andere dingen doen. na de lunch heb ik een 'rust momentje' . Dan ga ik film kijken, boek lezen of slapen. en als het mooi weer is en ik zin heb, ga ik daarna nog een klein rondje met de hond wandelen. tegen half 6 is vriendlief er weer.. en is de dag weer om!
Hallo Dames, Jullie hebben lang niks van mij gehoord, ik heb heel wat mee gemaakt, ik zal hier mijn verhaal doen. Ik heb op 20 september, toen ik net anderhalve dag weer in Uden was een hartinfarct gekregen. Ben met spoed naar Nijmegen gebracht, verschillende onderzoeken gehad. Ik heb een aangeboren hartafwijking, mijn linker en rechter kransslagaders lopen net andersom dan normaal. Mijn linker kransslagader had blijkbaar een zwakke plek, doordat mijn hart harder moest werken met de zwangerschap is er een scheur ontstaan. Maar omdat de kransslagaders anders lopen (normaal vertakt de linker, bij mij vertakt de rechter), kon ik niet gedotterd worden en kon er geen omleiding gemaakt worden, wel ik de afwijking mijn redding geweest. Zo'n raar idee, dat ik echt waar door het oog van de naald ben gegaan. Na de onderzoeken zijn de kinderen gehaald met keizersnede, de kinderen maakte het eigenlijk meteen goed. Vinny, onze jongen is als eerste geboren, hij woog 1709 gram. Roxy, ons meisje kwam 1 minuut later en woog 1870 gram. Roxy heeft een aantal uur aan de beademing gelegen. Mij hebben ze een aantal dagen in slaap gehouden. Ik heb iets meer als een week op de IC gelegen, daarna heb ik bijna 3 weken op de hartbewaking gelegen. Vorige week dinsdag heb ik een operatie ondergaan, ik heb een ICD implantaat gekregen, dat is een soort kastje dat onder mijn sleutelbeen zit, dat bewaakt mijn hartritme en mocht het nodig zijn als ik een stoornis krijg, dan geeft het een schokje, net als een AED. Verder zullen er nog onderzoeken gaan plaats vinden in Utrecht en zal ik op de harttransplantatielijst komen. Ben blij dat ik weer thuis ben. Ik krijg nu medicijnen, persoonlijke verzorging en fysiotherapie. Hopelijk ga ik hiermee vooruit, zodat ik zelf ook meer kan. De kinderen zijn in Uden in het ziekenhuis en doen het heel goed, ze zijn allebei al een kilo aangekomen. Als ze alles zelfstandig drinken dan mogen ze waarschijnlijk naar huis, nu krijgen ze nog een deel via de sonde. Dit was wel ongeveer mijn hele verhaal, ik houd jullie op de hoogte hoe het gaat en ik houd jullie ook weer in de gaten hoe het met jullie gaat.