Jeetje, wat een verschrikkelijk verhaal meid! Wat ontzettend schrikken dat het allemaal zo is gelopen. Gelukkig dat het goed gaat met de kleintjes, maar voor jou is het allemaal wel heel erg kut gelopen als ik het zo hoor.... Heel dikke knuffel en fijn dat je er weer bent en dat je jezelf weer goed genoeg voelt om wat te posten. Zelfs meneer Bolkje heeft er een knoop van in zijn buik...
Pfffff... Jeetje wat een hel zeg! Blij dat je kindjes gezond zijn, maar wat afschuwelijk voor de rest.. Ik schrik er echt van, maar ben vast niet de enige. Idd, je afwijking is waarschijnlijk je redding geweest! Worden jullie even heel hard met beide benen op de grond gezet zeg... Echt door het oog van de naald! Maar een hart transplantatie... Echt heftig! Ik vind het echt sneu voor jullie en heel sterk dat je hier nu al je verhaal neer zet.... Dit hoort een mooie blije tijd te zijn maar die word bij jullie nu overschaduwd... Ik ben ontzettend blij voor jullie dat jullie 2 mooie gezonde kindjes hebben en hoop dat jullie hier een plekje voor vinden. Het lijkt me niet niets.. Pfff Dacht eigenlijk dat er iets met je kindjes was, omdat het zo stil was, maar dit had ik echt NOOIT verwacht! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, dat je maar snel aan de beurt bent of iig geen ondersteuningen nodig hebt van het kastje en volop van je kindjes kan genieten.. Het is je iig ontzettend gegund!! Hele dikke knuffel van hier (incl. Mijn overige gezinsleden) En heel veel sterkte..!!
jeetje schrik er ook erg van zeg dit had ik niet aan zien komen. ben blij dat je weer thuis bent en je kindjes het goed doen, hoop voor jullie dat ze snel sterk genoeg zijn en zelf drinken zodat ook hun lekker naar huis mogen (wat hebben ze mooie namen!). hou je goed en heel veel sterkte en een dikke knuffel vanuit hier. x
Jeetje wat een verhaal zeg! Wat zullen jullie geschrokken zijn!! Ontzettend fijn dat t met de kleintjes goed gaat! En dat jij nu lekker thuis bent! Ik hoop dat de kindjes ook snel naar huis mogen!! Wat saffira zegt: heel knap dat je dit nu al hier post! Ik en mn vriend willen jullie heel veel sterkte wensen!! Dit is gewoon niet hoe je deze periode wil door maken! Ik hoop dat jullie snel heerlijk van de ukjes mogen genieten! Een heeellee dikke knuffel!! Anke: fijn om te horen dat bij jou alles gewoon lekker goed gaat klinkt heerlijk hoe jou dagen eruit zien ga zo door!
Dankjewel meiden. Door mijn verhaal vaak te vertellen kan ik het verwerken anders blijf ik er in hangen. Het zal nog wel zwaar worden, maar ik ben positief.
Ik denk idd ook dat je er veel over moet praten. Ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt waar je op kan bouwen en die een extra schouder voor je hebben.. Ook voor je man.. Die zal het er ook vast zwaar mee hebben.. Geniet van elk moment met je kindjes en ik hoop dat je ondanks alles toch rust in je hoofd kan vinden en hier zo goed mogelijk mee om kan gaan.... Xx Anke: jij hebt idd lekkere dagen zo zeg! Haha.. Word nog omschakelen als de kleine er straks is
@bassdevilxs: heel veel sterkte de komende tijd! wat een naar verhaal. hoop dat het snel beter met je gaat en dat je lekker kunt genieten van je kindjes! Hier heb ik sinds twee nachten last van een nieuw soort lekkage..... word 's ochtends wakker met een heerlijke vlek in mn t shirt. mn vriend vind t allemaal erg grappig. haha
O, da's een goed teken zeiden ze bij onze cursus samen bevallen.... Dat betekent dat het hormoon dat de baarmoeder rustig houdt zich begint terug te trekken... zeiden ze
oh, nou wie weet!! kom maar op met die bevalling!! Heb heir ff een raar momentje. m'n vader had al een tijd lang (paar jaar) geen contact meer met m'n broer. m'n broer is ook niet op zijn bruiloft geweest. Maar sinds ik zwanger ben, is er in eens weer heel veel contact. Nou had m'n stiefmoeder ons morgen uitgenodigd voor de lunch, samen met m'n broer, schoonzusje en neefje. Werd ik vanmorgen door haar gebeld, dat m'n vader liever alleen met hun gaat lunchen!!!!! Nou ik ben eigenlijk een beetje heel erg verbaasd hier over. M'n vader en m'n broer zijn al weken aan het hout zagen met z'n 2en en dan gaan ze ook elke keer samen lunchen. En wij hebben jaren al dt gezeur aan moeten horen over hun en nu heb ik echt het idee dat we zo aan de kanten geschoven worden. ze zijn nu zooooo overdreven met elkaar bezig. er is niets uitgepraat, alles is ineens weer goed...kan hier echt niet bij... begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk hartstikke mooi dat ze weer contact hebben, maar vind wel dat ze ons nu echt keihard passeren met zulke acties.... of zie ik dat verkeerd????
Bassdevilxs: idd goed blijven praten! en dat mag natuurlijk ook hier als je dat helpt!! Marietje: spannend die lekkage! T rommelt ook al een aardige tijd bij jou toch? Wie weet!! Vnd t wel gek van je vader en broer ja.. Misschien met ze bespreken? Ik heb weer s een vraag: ik heb sinds twee dagen t idee dat ik onze man een stuk minder voel. Woensdag was ie nog wel actief, alleen toen eind van de middag werd t ineens minder.. Donderdag ook heel weinig gevoeld en vandaag weer nog niet echt veel.. Als ik m plaag of iets reageert ie ook niet altijd en als ie dan al wat doet dan is t heel zacht terwijl ik eerst echt t idee dat ie me uit elkaar trapte! Vnden jullie dat ik moet bellen? Ik wil niet voor niets bellen want merk dat ik me de laatste tijd om alles druk kan maken en wil niet de vk me irritant of een aansteller gaan vinden ofzo want dan ik normaal gesproken echt niet haha ben normaal een heel nuchter persoon
Oh en ik voel me zelf vandaag ook echt een beetje bagger eigenlijk.. Gewoon redelijk geslapen maar ben zo futloos vandaag!!
Hij krijgt natuurlijk wel wat minder bewegingsruimte.... Maar je moet hem nog wel gewoon regelmatig voelen volgens mij. Ik zou gewoon ff bellen. Zit daar zelf trouwens ook mee sinds vandaag... voel hem ook een stuk minder.... en wil me ook niet aanstellen.
Hmm ja dat dacht ik dus ook maar toen zei mn vriend dus dat je m juist meer moet voelen als ie minder ruimte krijgt toch want je voelt t dan juist allemaal nog eerder maar ja als hij minder gaat bewegen omdat t krapper wordt.. Ik vind t lastig maar denk dat ik zo maar gewoon even bel. Als ze dan vinden dat ik me aanstek hebben ze maar pech haha
hier zijn de bewegingen nog net zo hoor. en de kleine reageert ook heel goed als ik met mn handen over mn buik ga. als je het niet vertrouwd: bellen!!! Dat zegt mijn vk tenminste wel bij minder beweging. en als ze je een aansteller vind, jammer dan... weet je gelijk dat je de volgende keer op zoek gaat naar een andere vk!
Dames: bellen..!!! Daar zijn ze echt voor... Om je onzekerheid weg te nemen! Waarschijnlijk is er bij jullie beide niets aan de hand, maar liever een keer teveel dan te weinig bellen. Dus: DOEN! Hier voel ik ze ook gewoon net als Marietje elke dag net zo veel.. Marietje: dat is idd een goed teken! Heb je dat in de rest van je zwangerschap niet gehad? Sommige vrouwen hebben het namelijk al vanaf 20 weken en dan zegt het minder natuurlijk. Dinsdag kreeg ik weeen en ontsluiting, maandag avond opeens ook trekkerige borsten en colostrum uit m'n borsten. Sinds dinsdag elke dag wel.. Maar wel alleen als ik er een beetje in duw, niet zoals jij spontaan.... Hihi.. Ik snap je vriend wel, zou het ook grappig vinden om te zien bij een ander! Maar het betekend wel dat je lichaam druk bezig is. Ik heb de woensdag en donderdag m'n slijmprop verloren, samen met oud bloed, dus ik denk toch wel dat ik binnen nu en anderhalve week ga bevallen. Maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten he! Dat van je vader en broer is apart ja.... Eerst al die jaren ruzie en nu opeens zo close dat jullie niet meer mee mogen doen..? (Dat het goed is is natuurlijk positief) maar zou er toch wel iets van zeggen, persoonlijk. Beetje uitleg is niet teveel gevraagd dacht ik zo.... Succes ermee.... Familie.... Het is altijd wat..
Same here. Mijn zusje was net op visite, maar ik heb haar echt de deur uitgekeken op een gegeven moment. Had gewoon geen puf meer om gezellig te doen. Heb sowieso gewoon ff nergens zin in. Wil dat mijn man thuis is
Oh ja.. Het zal wel door het weer komen, want ik heb ook een baal dag. Irriteer me overal aan, kan niets hebben, alles MOET steeds opgeruimd zijn en ik kan bijna alleen maar snauwen.. + veel harde buiken vandaag maar verder niets. Al met al: IK BEN HET VANDAAG EVEN SPUUGZAT!! Fijne avond dames.. Morgen weer een dag!
@saffira: Nee, had ik eerder in de zwangerschap niet nee. dus denk inderdaad dat mn lijf flink aan het werk is! Ik had gisteren en eergisteren ook heel veel slijmerige afscheiding, maar geen bloed ofzo. en vandaag ook niet zo veel slijm meer. familie.... krijg er soms wat van. ik vind het echt belachelijk. nu doen alsof er helemaal niets aan de hand is, terwijl er iets achter zit. dat is gewoon duidelijk. of ze zijn bang dat hun kinderen straks wat tekort komen, dat ze daarom weer contact hebben gezocht of het is jaloezie ofzo. maar ik ben er echt ff klaar mee. en ik ben ook zeker nog van plan om dat wel tegen mn vader te zeggen.
Haha t is geloof ik nationale baaldag dan! Hier nog 1! Kan ook echt niets hebben en heb ook echt geen drol uitgevoerd vandaag! Alles doet pijn! En ik kan alleen maar zeuren!! Vooral veel last van onder vandaag.. Hoop dat t een teken is dat ie verder ingedaald is! Vk niet meer gebeld.. Hij is net wel weer even actief geweest en reageerde heel erg op de handen en stem van mn vriend! Echt heel leuk want mn vriend begon helemaal te stralen heel schattig! Haha Hebben jullie nog tips tegen wiebel benen? Wat een rot gevoel is dat zeg! Heb er echt last van nu en weet ff niet waar ik ze laten moet! T enige wat helpt is dat mn vriend ze heen en weer schud maar ja dat kan ie ook niet hele avond doen..