November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en mooie buik hoor princes!! :D grappig zo in die kleur!!

2. Nou, manlief is thuis maar het helpt me niks hoor. Blijf chago en jankerig :(

Ik begin me zelfs zorgen te maken of ik wel een goede moeder zal zijn, zoals ik me nu voel dus helemaal niet. Ik wil niks meer, ik voel niks meer behalve negativiteit.... :(

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm balen bolkje! Misschien even goed uithuilen bij je vriend? Soms helpt dat echt goed bij mij! Ik weet dan niet eens waarom ik huil maar toch is t fijn!

En tuurlijk wordt je een goede moeder! :) t is nu gewoon zwaar met die laatste loodjes! En je weet dat jullie ukje elk moment kan komen en dat wil je ook heel graag dus wordt je ook niet blij als er weer een dag voorbij is en er nog niets gebeurt..
    Lekker rustig aan doen! En gewoon lekker van je af praten!

4. Ik snap gewoon niet waarom ik me zo voel. Tot vorige week ging alles echt nog geweldig en de laatste week voel ik me met de dag negatiever en verdrietiger.... :(

Eigenlijk zo'n beetje sinds afgelopen dinsdag gaat het helemaal niet goed meer, ben me alleen maar aan het vervelen, ik weet niet meer wat ik moet doen.... zit natuurlijk ook al de hele zwangerschap zo'n beetje thuis in de WW en had dus al niet veel te doen, maar ik kon in elk geval nog wel een beetje uit de voeten.

Nu zit ik mezelf gewoon constant enorm in de weg.... Rugpijn, buikpijn, chago zonder (geldige) reden, moe....

Met manlief praten... geen idee of dat helpt. Zijn oplossing: hij heeft net een badplank voor me in elkaar gezet. Hartstikke lief, dat weet ik verstandelijk wel, maar ik voel er niks bij :(

Ik dacht dat ik straks die bevalling wel kon doen, omdat de pijn dragelijk zou zijn doordat je zo uitkijkt naar je kindje.... maar zelfs dat voel ik op het moment even niet. Wat als die pijn straks niet dragelijk is, omdat het nutteloos voelt? :(

5. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Dank je;)

Hopen dat je nu weer wat rustiger bent.
    Hier ook zon lamdag haha. Denk dat er onrust in de lucht hangt😜

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja klinkt niet leuk bolkje!! Als je t te erg vind worden misschien met je vk bespreken? Als jij je echt niet goed voelt is t ook niet goed voor je kleintje natuurlijk..

Princes zou heel goed kunnen! Haha hopen dat we ons morgen beter voelen allemaal!

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hey dames, veel baal dagen lees ik :(

Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een versie (draaien van de kleine).

Eerst half uur aan de ctg gelegen,toen een echo, bloedprikken en weeremmers gekregenen vervolgens de versie met daarna nogmaals 3 kwartier aan de ctg en een prik met antistoffen omdat ik negatief bloed heb en de baby positief bloed.

Ze hebben hem wel kunnen draaien gelukkig, maar hij heeft nog zoveel ruimte dat ze bang zijn dat hij toch nog wel terug kan draaien. Als dat zo is gaan ze met 38 weken nogmaals draaien en leiden ze me gelijk in.

Heb een behoorlijk beurs gevoel nu en bij elke beweging die ik voel ben ik bang dat hij aan het draaien is :(

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t gelukt is happy! Beurs is niet prettig! Was t draaien zelf wel een beetje te doen? Kan me voorstellen dat dat ook echt niet fijn voelt!
    Hopen dat ie nu lekker blijft liggen! Kan me wel voorstellen dat je elke keer als je iets voelt denkt dat ie terug draait! :(
    Lekker rustig aan! En proberen niet te druk om te maken denk ik want dat helpt vast niet al zou t wel fijn zijn

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ja het draaien was opzich wel te doen. Prettig is anders en het doet wel ff pijn, maar ik had het me nog erger voorgesteld en het draaien opzich duurde maar 20 seconden ofzo.

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Bolkje: hier hetzelfde, ook al zo lang thuis bedoel ik daarmee...
    Het is gewoon genoeg geweest, ik heb dat ook heel sterk. Ik zou het zeker met je vk bespreken want doordat ik dit ook heb gedaan is ze positief over strippen bij mij om de boel iets te versnellen. Nu is dat bij mij misschien niet nodig, maar het zou wel schelen.
    Je kijkt er al zo lang nr uit, al zo lang weinig te doen en nu gaat je lichaam ook nog eens tegenwerken...
    Je bent er gewoon klaar mee! Zo simpel is het..

En doordat het je eerste kindje is heb je die gevoelens van goeie moeder zijn of niet.. Die had ik op het eind ook opeens bij mijn dochter..
    Zou me hier ook niet teveel van aantrekken. Komt allemaal goed!!
    Het is juist een goed teken dat je je hier druk om maakt....

En... Verrassing.. Ik vraag me nog steeds wel eens af of ik een goeie moeder ben en weer ga zijn.. ;) we zijn maar mensen en doen ons best ..
    Koppie op meid, deze gevoelens gaan weer over.. Echt!

Prinses: mooi buikje! :)

Mama2girls: AU..!! Zo klinkt het.. Haha
    Maar ik zou er dan ook bang voor zijn dat ie terug draait ja.... Maar positief blijven, hopelijk valt het mee. Zal duimen!
    Nog een draai poging lijkt me echt bbrrrrrr...
    Maar wel goed dat als het nodig is ze je daarna ook gelijk inleiden.

Elleinad: same here.. Buik doet pijn, bekken doen pijn, er gaat nog maar weinig.. Laat de dagen maar lekker voorbij vliegen! :D

Oh hemeltje zal ik zo nog even laten zien.. Niets bijzonders hoor, maar hierdoor is het kamertje wel meer af vind ik.. ;)

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Het hemeltje... Wit.. Simpel.. Haha.. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB
      Weergaven:
      21
  12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama2girls: fijn dat t mee viel! En dat is snel idd! Ikdacht dat t wel ff zou duren! Nou alleen maar prettig toch! Ik ga ook voor je duimen dat ie nu lekker blijft liggen :D

Saffira: juist ja! Laat die dagen maar voorbij vliegen! Haha helaas doen ze dat niet! Maar goed.. Komt allemaal goed!! Ik kijk er alleen echt heeeell erg naar uit naar om weer gewoon te doen wat ik eerst ook allemaal kon haha heb zo n zin om lekker een pittige dansles te gaan doen ofzo.. Maar ja dat duurt nog wel ff voor dat weer kan..

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh! En saffira mooi hoor t hemeltje!! :D geeft wek echt een sfeertje!! :D

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja idd! ;)

En idd, alles weer kunnen doen zonder een buik die in de weg zit..
    Liever een kind in m'n armen waar ik lekker mee kan kroelen en helemaal verliefd op kan zijn! :D

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja idd! :D

16. @Saffira: bedankt voor je lieve berichtje. Doet me wel goed, even wat herkenning en dat ik niet de enige ben die zich zo voelt....

@mamma2girls: hoe gaat het nu? Beetje goed kunnen slapen na dat draaien van de baby??

@hier: vannacht goed geslapen. 1 keer eruit geweest, maar dat was meer uit gewoonte dan dat ik echt moest plassen. Werd middenin de nacht wakker met het idee dat ik moest plassen, maar toen ik op het toilet zat bleek dat echt reuze mee te vallen :p Wel grappig; ik ben blijkbaar inmiddels zo gewend dat ik er 's nachts uit moet dat ik het nu uit automatisme doe :p

Ik had het plan opgevat om straks even naar mijn oma te gaan, maar als ik eenmaal op de laptop zit is het zo verleidelijk om hier te blijven hangen :p Dus ik ga zo maar eens snel aankleden en weg, voordat het opeens alweer middag-etenstijd is ;)

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Bolkje: geen dank! Weet helemaal hoe je je voelt.. ;)
    Lekker nr je oma gaan, des te sneller is de dag voorbij.

Hier vannacht om 03.00 uur wakker, 04.00 uur beneden..
    Had lichte krampjes, harde buiken.. Maar eenmaal beneden weer over.
    Dus ben m'n bed om half 9 weer ingedoken tot half 11.
    En nu zit ik met nog iets....
    De binnenkant van m'n been (rond m'n lies) schuur ik open.
    Omdat ik wat dikker ben geworden natuurlijk, maar nu gaat lopen dus helemaal wijdbeens!! :x
    Kan nu dus ook niet meer fatsoenlijk over straat... Want het ziet er niet uit zoals ik loop en doet pijn! Echt heel vervelend.
    Heb het al ingesmeerd en trek straks dan maar weer m'n jogging broek aan. :(

Het zonnetje schijnt hier iig nog wel lekker, meevallertje..

Nog dames die iets leuks gaan doen vandaag?

18. nou, ben dus niet naar mijn oma gegaan, want ik kon mijn BH niet vinden. ;)

Heb in plaats daarvan een hypnobirth-CD geluisterd via spotify.... Ben nu helemaal relaxed zennnn :p

19. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier rommelt het flink. vannacht wakker rond 4 uur en wakker gelegen tot 7 uur met steken en krampen. toen tot 8 uur nog in slaap gevallen. Ook een heel klein beetje bloedverlies vanmorgen.
    vanmorgen nog wel ff boodschappen gedaan, ging allemaal wel. nu rommelt het weer flink. steken en krampen. vooral aan de onderkant van mn buik, heel raar gevoel...
    ga nu zo ff slapen, vriendlief is toch aan het werk en dan kan ik ff wat slaap inhalen.

ik ben trouwens op zoek naar een buikdrager voor de baby. nu zat ik te denken aan een baby bjorn active. iemand ervaring mee?? Lijkt me zo handig om met de hond te wandelen, boodschappen te doen ed....

20. Oeh spannend Marietje :D Hou ons op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina