Nee geen ervaring mee.. Wij hebben zo'n shelter ding gehad. Die kan je ook gewoon om laten in de maxi Cosi. Denk dat die wel handig is, maar kost wel 69,99 En om eerlijk te zijn: denk niet dat ik hem ooit ga gebruiken,. Haha Maar wie weet. He maar spannend!! Onderin je buik.. Ik denk dat je weeen op gang aan het komen zijn.. Ik zou de klok er maar even bij houden en je vriend toch wel een telefoontje geven dat ie start klaar moet zijn als je nog een keer belt. En als je niet kan slapen, zou ik toch de vk bellen. Ik deed dat bij mijn dochter ook, bleek al 3 cm te hebben.. Gestript.. En toen kwam alles nog Meern op gang.. Spannend!! Spannend!! Misschien is dit wel jullie dag... Hoop dat je ons op de hoogte houd, maar mocht het allemaal snel gaan kan ik begrijpen dat je daar de tijd/puf niet voor hebt.. Succes meid!
vriend staat inderdaad start klaar. belde net al om te vragen hoe het gaat. slapen wou niet, ondanks dat ik hartstikke moe ben.... en de steken en de krampen gaan en komen. zit totaal nog geen regelmaat in.... zucht....
Marietje spannend!! Ooeeh hoop dat je ons op de hoogte kan houden Bolkje fijn dat je lekker tot rust bent gekomen! En saffira balen dat je zo vroeg wakker was! Gelukkig heb je wel nog ffies kunnen slapen daarna! Hier eigenlijk top geslapen vannacht! heerlijk is dat zeg! Wel twee eruit geweest om te plassen maar geen krampen of vervelende dingen waardoor ik niet meer kon slapen dus echt top! Ben ook gelijk weer aan de poets gegaan vandaag! Wel mooi mn koelkast verpest door er te hard met de schuurspons over heen te boenen :S vriendlief helemaal boos.. Maar zelf daar kan ik me niet druk over maken vandaag., voel onze kleine man ook gewoon weer zoveel als ik eerst deed. Denk dat we gewoon samen een paar dipdagen hadden ofzo Nu lekker met een boekje op de bank wachten tot vriendlief thuis komt en dan misschien ff een stukje lopen.. T is hier ook heerlijk weer dus daar moeten we dan nog maar even van genieten
Wat verschrikkelijk!! Gelukkig gaat het nu weer iets beter met je en maken je kindjes (wat een leuke namen trouwens!!) het goed!! Ik hoop dat je snel geholpen kunt worden en dat je straks lekker kunt genieten van je gezin!! Heel veel succes en sterkte de komende tijd!!
Gelukkig dat je een lekker nachtje hebt gehad, mag ook wel een keer!! Lekker dat je even hebt kunnen poetsen en fijn dat je de kleine ook weer zoveel voelt als je eerst deed!! Geniet van het lekkere weertje!!
Dat is wel erg vervelend!! Inderdaad goed insmeren hoor, anders dan ligt het straks helemaal open!! Ik hoop voor jou dat het ook niet al te lang meer duurt voordat jullie meisje komt!!
Jij nog nergens last van vlindertje..?? Marietje: spannend hoor! Misschien toch de vk eens bellen of de krampjes en steekjes hun werk al doen... (Ontsluiting)
Ik ben al een paar dagen echt heel saggerijnig, echt rot als je je zo voelt, baal gewoon van mezelf, maar zie dat er meer meiden last van hebben!! Verder veel last van eczeem, heb ik in geen jaren meer gehad, maar nu met de hormonen is het weer net zo erg als toen ik klein was en bijna niet uit te houden, wordt echt gek van de jeuk!! Ben gisteren naar de dokter geweest, maar die kan bijna niks anders voorschrijven als vaseline en de rest mag ik alleen in nood gebruiken. Ook verschrikkelijk veel last van jeukende ogen, zie er ook niet uit de laatste week, maar het komt na de bevalling als de hormonen weer langzaamaan weggaan wel weer goed, daar hou ik me maar aan vast haha!! Robin is vandaag uit logeren bij mijn schoonouders, vind ie helemaal geweldig en morgen krijgen mijn vriend en ik allebei een lekkere massage bij het Elysium in Bleiswijk, hopelijk knappen we daar allebei een beetje vanop!!
Ja balen trouwens van je benen ook saffira! Lijkt me een naar gevoel! Idd lekker insmeren en rustig aan doen! Hier nu ineens behoorlijk lekkende borsten! Haha bh nat.. Maar ja wacht maar even tot t klaar is met een schone aan trekken. Vind t maar gek!
Vlinder balen dat je je zo voelt! Je bent idd niet de enige! Hebben er meer hier last van maar is niet leuk!! eczeem is ook heel vervelend! Heb ik vroeger ook gehad en is echt naar! Hoop dat t snel afzakt! E dat jullie massage een beetje goed doet!
Ik hoop dat iedereen zich inmiddels weer wat beter voelt!! Fijne avond en succes met je lekkende borsten, hoort er allemaal bij haha!!
Ik hoop t ook en thnx! Haha vond t wel grappig dat t ineens zo heftig ging lekken! Nu weer gestopt dus helemaal top Jij ook fijne avond!
Eczeem heb ik in het begin van m'n zwangerschap gehad.. De eerste helft zo'n beetje... Terwijl ik echt nooit eczeem heb gehad! Jeetje wat kan dat jeuken zeg! Erg vervelend idd. En idd, lekkende borsten horen erbij.. En is alleen maar goed voor als je straks borstvoeding wil geven.. Ben reuze benieuwd hoe het met Marietje gaat! Haha.. Klinkt wel alsof ze beginnende weeen heeft en licht bloed verlies is ook een teken dat de bevalling er aan zit te komen.. Hier om de 20 min harde buiken.. Maar verder weinig.. Beetje steken helemaal onderin m'n buik, richting schaakbord af en toe. Kan niet vaak genoeg zeggen hoe benieuwd ik ben wanneer we allemaal gaan bevallen! Haha.. Toen ik vanochtend weer menstruatie krampjes kreeg werd ik wel gelijk zenuwachtig, dat moet ik echt niet meer doen, volgens mij kan je het dan tegenwerken.. Dus hoop dat ik tot 100 kan tellen en in slaap val de volgende keer.... Hihi Moeten jullie trouwens ook veel windjes laten..? Stomme vraag misschien.. Maar word er snachts gewoon wel eens wakker van, dat heb ik normaal nooit!! Haha.. Fijne avond alvast!
hallo! Ik lees hier mee hoor, mar post niet altijd iets omdat ik vaak op mijn foon zit en dat moeilijker gaat! @ saffira:hahaha handig he, als je telefoon eigen woorden maakt! ik heb vorige week maandag wat vocht verloren, dun en helder, dus ik dacht huh! maar maar daar bleef het bij.. dinsdag moest op controle, dus heb het even aangekaart maar bleek geen vruchtwater te zijn maar dunne afscheiding... * hele dunne dus* ik heb ook van die vage "pijntjes en krampjes". menstruatie gevoel, en steken in me onderrug en zij.. Ik vind het zo vreemd dat het al bijna zo ver is, hebben jullie dat ook niet?! ik kan het gewoon zo moeilijk bevatten!
hier gaat het rustig door met de krampjes en de steken. ook beetje last van de rug. verder niets... geen bloedverlies meer gehad. en zit ook echt geen regelmaat in. kun je dus nog weinig van zeggen lijkt me... hopelijk zet het een beetje door!!
Nou dames denk dat we eerdaags we een beeb van iemand kunnen verwachten als ik het zo allemaal lees Saffira heel vervelend, maar idd wel echt goed smeren. Hier een rot nacht en dag weet niet of het door het draaien van gister komt, maar werd vannacht wakker van de misselijkheid en zwaar/strak gevoel van de buik en dat is nu nog steeds zo, alles doet zeer en is zwaar en moet zeggen dat "fred" al heel de dag niet echt duidelijk aanwezig is. Heb thuis een dopplef dus neg wel ff geluisterd en het hartje klopt goed, maar voel me vandaag echt een hoopje ellende