November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Jill: idd, scheelt maar 2 dagen!! :) en idd ook handig als je tel zelf woorden maakt haha.. Not! :p

Ik hoor het al.. We zijn duidelijk allemaal met de laatste loodjes bezig! ;)

Mama2girls: ik denk dat het door de draai poging komt.
    Ze forceren het toch een beetje of zitten aan spieren waardoor het (lijkt mij) allemaal wel een beetje beurs of vervelend aan kan voelen.
    Hebben ze nergens voor gewaarschuwd..??
    Fijn dat je een dopler hebt! Scheelt toch weer onnodige zorgen lijkt mij...

Marietje: toch denk ik dat het bij jou bezig is.....
    Zoveel mogelijk ontspannen, dat bevordert de eventuele ontsluiting :D

Slaap lekker allemaal! ;)

2. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saffira: Probeer ik ook! ;) Komt vanzelf wel als het zo ver is! Vanavond was het weer even rustig, nu begint het weer. dus ga zo mn bed ook maar in, wie weet wat de nacht nog brengt!! :)

De hond doet trouwens ook vreemd. of ze hangt tegen me aan of ze is heel druk rondjes aan het rennen door huis. apart....

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Succes!! ;)

Ben benieuwd... Als je morgen om 12 uur nog niets gepost hebt ga ik er vanuit dat je aan het bevallen bent of iig bezig bent met bevallen. Hahaha :p

4. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe je nacht is geweest marietje, spannend!!

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje marietje jou lijf houd t wel heel erg spannend zeg!
    Ben benieuwd hoor of je de nacht jou iets mooit gebracht heeft :D

Verder ben ik idd ook super benieuwd wanneer al onze beebs komen :D elke keer als ik hier kom kijken denk ik: zal t!?

Hier vannacht weer heerlijk geslapen!:D echt super fijn zeg al twee nachten achter elkaar!! Ik lag er wel laat in want had twee verjaardagen waar ik wel allebei even heen ben geweest. Was wel gezellig :) vandaag lekker rustig dagje ik zie wel wat we gaan doen. T weer is hier echt bagger iig :(

6. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier heerlijk geslapen hoor!!! maar nog steeds geen beeb.... :(
    geen last gehad van mn hand, geen last van krampen of steken.... raar lijf!!!

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hier ook bagger weer.. Harde wind, regen, wolken..
    Nu begint heel af en toe het zonnetje te schijnen... Maar het is nog niet veel.
    Ver van huis durf ik ook niet meer te gaan dus denk dat dit weer een half luier dagje half opruim dagje word....

Marietje: hahaha... Misschien heb jij wel net zo'n grappenmaker als ons in je buik zitten.. :p

Fijn dat jullie goed geslapen hebben, wou dat ik dat ook kon zeggen haha..
    Heb er hoofdpijn van en ik heb nooit hoofdpijn..
    Steken in m'n vagina en hurken is opeens helemaal onprettig.

Ja, ben blij als het woensdag is! Dan weet ik hoe het met m'n ontsluiting is (misschien wel meer..) en gaat ze me strippen... Jeehjjj! :D

8. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das wel snel toch Saffira dat ze gaan strippen?

Hier sinds het opstaan weer die menstruatie achtige krampjes.. maar verder niets!
    Heb ook sinds drie dagen snachts met enige regelmaat zo een dof gevoel in mijn handen. ze voelen aan alsof ze slapen/dik zijn/ heet zijn...
    heb wel even gekeken en kom dan uit op karpaal tunnel syndroom; ook zie ik dat dit vaker voorkomt in de zwangerschap?!

Hebben jullie het bed op klossen gezet voor de kraamhulp? Wij gisteren gedaan, jeetje ik moet zowat me bed induiken hihihi.

IK BEN ZO BENIEUWD NAAR HET SNUITJE VAN ONS VENTJE hihi

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja dat wel, maar ze doet het omdat ik me al heel m'n zwangerschap zorgen maak, lichtelijk depressieve gevoelens heb (mede door het thuis zitten) en niets kunnen doen doordat ik al vanaf 17 weken veel harde pijnlijke buiken heb..
    Ik heb al 2 cm ontsluiting en de baby loopt 2 weken voor, dus ze heeft er geen problemen mee mij een handje te helpen.
    (Ken haar al 19 jaar en zij ziet ook dat ik mezelf totaal niet ben)

Carpaal tunnel syndroom kan goed. Ik heb er 2 nachten last van gehad maar nu gelukkig niet meer... Waarschijnlijk hou je gewoon een beetje vocht vast waardoor de zenuwen knel komen te zitten.
    Na je bevalling gaat het sowieso weer weg... (Zeggen ze) haha..

Hier: net gekrabt door onze poes!! :x door m'n dikke trui heen en bloed..
    Moet ik me nu zorgen maken? Heb het uitgespoeld en pleister op gedaan, maar prikt als de neten.
    Het is een buiten poes..

(En nu vloog ze nr buiten..!! Ggrrrr:x )
    M'n lontje is weer lekker kort vandaag... Lang leve de slechte nachtrust..

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    He balen marietje! Idd allemaal eigenwijze ukken hier! Wel fijn dat je goed geslapen hebt :D

Saffira balen je niet lekker slaapt! Van de poes weet ik niet of je je daar druk om moet maken.. Ik ben een tijd terug ook gekrapt net onder mn oog dat moest geplakt worden en toen moest ik wel een tetanus prik halen.. Is t diep? Ik denk namelijk als t niet te diep is en goed gebloed heeft dat t niet veel kwaad kan. Iig ff goed in de gaten houden of t niet gaat ontsteken of iets. Heb ook geen idee of je uberhaupt een tetanus prik zou mogen met ukje..

Jill vervelend dat je ook last van. Je hand hebt! En bij jou is t ook al spannend!! Pfff haha ik ben ook super benieuwd naar t koppie ons ukje :D hoop voor je dat de krampen t begin zijn!!

Nou vriendlief hier is ook weer lekker bezig hoor.. Normaal moet ie altijd voetballen op de zondag ochtend om half tien al als ze thuis spelen!! Pff maar goed nu heeft ie een knie blessure dus mag een paar weken niet spelen dus ik dacht oh gezellig gaan we lekker samen ontbijten enzo! Ik heerlijkr broodjes gehaald en jus en alles.. Is ie sowieso al om half 7!!! Zn bed uit! Pff ik ben lekker blijven liggen maar gaat meneer ook gewoon nog doodleuk kijken bij zn team terwijl t echt honden weer is! Gaat mn gezellige ochtendje! Ik heb m misschien tien min. Gezien.
    Toen heb ik maar een lekker ontbijtje voor mezelf gemaakt :D haha

11. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elleinad: balen zeg! ik ken dat wel ja, dan heb je zelf iets voor ogen en dan besluit je partner even de hele andere richting in te gaan haha.

@saffira: ik zou het iig wel even ontsmetten en in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken. Maar vooralsnog niet te veel zorgen maken hoor!

Hoe is het met jullie gewicht?!
    ik zit nu op + 12,7 kg...

Hebben jullie al de slijmprop verloren trouwens?

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Nee het is een schrammetje... Bloede wel, maar uitgespoeld met water.
    Ga er maar vanuit dat het niets is, hou het wel in de gaten en check het woensdag bij de vk nog wel even.

Slijmprop hier vorige week woensdag en donderdag verloren.
    Was heel ander slijm (taai en dik) dan normaal met oud bloed erbij.

Elleinad: ik kan me voorstellen dat je nu baalt ja..
    Had je niet gezegd dat je samen wou ontbijten..?
    Mannen zijn horken en je moet ze alles haarfijn uitleggen, hints kennen ze niet.. Haha..

Hier net geslapen, maar voel me nog niet echt beter. Hoofdpijn en een zware buik.. :(

Bagger weer helpt ook niet..
    Mijn vriend is buiten zalm forel aan het roken, dus die kan me iig niet irriteren. :p

13. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    ooh vind het echt spannend worden hoor.. hoe lang zouden we nog moeten wachten op het eerste neiuws en van wie?????

in iedergeval niet van mij :)
    zeker niet vandaag hoop ik, want vandaag is onze jongste jarig... ze is alweer 6 :(

verder redelijk geslapen en voel me gelukkig een stuk beter dan gister :)

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Gefeliciteerd met je jongste dochter! :D

Hier ook niets hoor. Net bij de vk geweest omdat ik me helemaal op voel, jankerig, misselijk, harde buiken.. Bah!! Alles doet me pijn.

Zegt ze doodleuk.. Dit word een grotere dan de eerste hoor! Ze heeft het veel te goed in je buik.. En gelijk de afspraak van As woensdag verzet nr volgende week woensdag want het leek haar toch beter om met 38,4 te strippen... :( :( :(

Ik snap het wel en wil ook het beste voor m'n kindje..
    Maar voel me al nutteloos sinds ik werkeloos ben, 9 maanden nu dus bijna en m'n wereldje word op dit moment wel heeeeeeel erg klein..
    Kan niet eens meer nr de supermarkt lopen zoveel harde buiken heb ik.
    Gek word ik er van!!

Zo, dat is eruit...

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama2girls gefeliciteerd!!

Enuh ik had idd niets tegen mn vriend gezegt want dacht hij is toch thuis dus mag eigenlijk ook niet boos zijn haha maar was ff een beetj geirriteerd.. Net toch nog lekker even een stukje in t bos gelopen met de hond van mn schoonmoeder en daarna hebben we heerlijk geluncht in ons favo restaurantje! We vonden dat we dr nog maar even van moesten genieten met tweeen haha dus ik ben weer helemaal happy nu :D

Saffira ik snap heel goed dat je erdoor heen zit! Ik vind al dat ik veel en lang thuis zit en verveel me en zit t echt nog lang geen 9 maanden! Balen dat je vk nu inees beslist dat ze toch langer wilt wachten! Nu ging je er al een beetje vanuit en je hebt natuurlijk ook al ontsluiting!!
    Tuurlijk wil je t beste voor jullie kindje maar ik snap echt dat je hier van baalt!
    Wel lekker dat je mannetje zalm aan t roken is!! Kunnen jullie niet op dagen dat hij thuis is gezellig samen iets doen? Dat scheelt alweer een dag dat je jezelf moet vermaken! Of met je dochter iets doen? Misschien een leuk bordspel ofzo? Dan ben je wel lekkee thuis maar doe je wel ffies iets anders.
    Nou hoop dat je je snel wat beter voelt! En dat de kleine dame zich maar snel mag aankondigen :)

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ja ik kan dus bijna niets meer doen... Krijg al een pijnlijke harde buik als ik 100 m loop.. Op mijn eigen bank zitten is al niet prettig, dus laat staan dat we uit eten gaan of nr de bios.. :(
    Bordspel vind demi idd leuk, dus misschien maar wat vaker spelletjes doen.

Denk dat mijn teleurstelling ook mee speelt vandaag.. Had er echt op gerekend.. Het zal morgen vast beter gaan, hoop ik :cool:

Zit nu iig weer met krampen, maar dat zal wel door het huilen komen..

Fijn dat jij nog even lekker hebt kunnen wandelen, handig zo'n leen hond
    Hihi.. :p

Ook alles weer goed tussen jou en je vriend..??

Ik ga zo samen met m'n vriend bedenken of we misschien toch nog iets kunnen doen.. Hij was net iig erg lief voor me en op dat soort momenten besef ik dan weer dat hij wel heel veel geduld met me heeft gehad deze zwangerschap..

Ik zei net in mn huil bui, dat zijn vader ons kind pas mag zien als mijn ouders en zusje zijn geweest en zijn moeder en broertje..
    Toen zei die gelijk: als jij dat wil,dan doen we dat.... Zo lief..

(Zijn pa is nu doodleuk net 2 weken op vakantie nr Vietnam en dit hebben ze een maand geleden geboekt, want anders moesten ze tot kerst wachten en ze wouden perse op vakantie, vandaar dat ik zijn pa echt niet meer moet)
    Zit natuurlijk wel iets meer achter, hij is er nooit voor hun en dat irriteert me mateloos aangezien ik zelf wel een hechte band heb met mijn familie.

Maarrrr wat ik hier dus mee wou zeggen: mijn vriend is vandaag echt een schat..!!! :D
    Misschien moet ik vaker huilen......hihi

En lekker dat jullie nog even wat hebben gegeten.. Je hebt groot gelijk!!
    Ik wou dat ik dat nog trok..lekker sushi eten! Jammie..

Bolkje is trouwens ook wel stil.......

17. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    saffira ik snap helemaal dat je ff teleurgesteld bent! Nog een paar weekjes en dan kun je lekker genieten van je meisje!!! :)

Hier rommelen we weer.... krampen, last van mn rug.... als t nou es opschiet.. haha! al is het vandaag misschien niet zo handig. vriend heeft last van zn nek en hoofdpijn. en die meent dat ie dood gaat.... :s probeer lief te blijven en van alles voor m te doen, maar moet mn geduld wel een beetje bewaren. geklaag als ie één dag wat heeft. haha! Mannen....

18. Haha, niks aan de hand hoor ;)

Ben vanmiddag met manlief naar de bieb geweest en heb het 'pakket' van de kruidvat opgehaald. Stelde niet veel voor, maargoed, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he? :p

Morgen weer een nieuwe week... Begint alweer lekker gestresst, er rijden morgen minder treinen, dus manlief is langer onderweg naar huis... Gelijk druk maken natuurlijk, want wat als de bevalling begint en het treinverkeer ligt weer plat? Nja, dan kan mijn vader natuurlijk altijd mijn man nog gaan ophalen, maar fijn is anders... Altijd wat met de NS ;)

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt balen saffira dat je daar zo n last van hebt! En zo lang ook al :(
    Ik kan me heel goed voorstellen dat de telleurstelling een rol speelt! T is gewoon shit! Als je dr vanuit gaat en dan zo ff te horen krijgt dat t toch maar een weekje later wordt! Ffies volhouden nog! Je hebt t al die maanden volgehouden dus probeer die twee weken ook nog!
    Wie weet denkt jullie dame wel zelf al eerder dat ze t tijd vind!!
    Super fijn dat je vriend zo lief is! Hij ziet duidelijk in dat t zwaar is op deze manier!
    Van mij krijg je een digi knuffel:) hang in there!!

Marietje snap dat je daar niet zo goed tegen kan! Helemaal nu t bij jou zo aan t rommelen en krampen is! T is natuurlijk vervelend voor m maar tja jij hebt ook last! Echt manneneigen om er dan lekker over te zeuren..

Haha bolkje ik las saffira dr bericht en dacht oh ja!! Zal ze aan t bevallen zijn!! En toen las ik door en zag ik je bericht! Haha gezellig dagje hebben jullie ook gehad lees ik? Enuh kruidvat pakket?? Die ken ik helemaal niet! Naja zal vast wel een beetje t zelfde in zitten als de andere..
    Balen van de treinen! Kan me voorstellen dat je dat nu echt fijn vind! Maar mocht je idd echt gaan bevallen is er vast we een oplossing te bedenken om je mannetje thuis krijgen! Al brengt een college m ffies weg!

Hier nu ook wat gerommel! :D haha stelt geen drol voor maar harde buiken gaan nu samen ongi krampen onder in mn buik.. Nu een uurtje of twee bezig en elk kwartier wel 1.. Vriendlief zit gelijk te stuiteren op de bank naast me haha. Ook is de kleine man in mn buik heel druk. Elke keer als ik een harde buik heb gaat ie een beetje terug zitten duwen ofzo.. Niet echt fijn gevoel maar ach vind t wel leuk allemaal dat er wat meer gebeurt daar binnen :D

20. Spannend hoor, Daan :D Succes vannacht hihi ;);)

Deel Deze Pagina