November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank je :D zal vast niets zijn! Maar snap nu wel hoe jullie je de afgelopen paar dagen voelen! Ik heb nu echt zoiets van zo komt u maar op met die bevalling! Haha

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Bedankt voor de digi knuffel.. :D

En idd, die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij.... :)
    Zal wel moeten..

Lag jullie kindje al helemaal ingedaald en vast..?
    Als hij nog niet vast lag kan het zijn dat hij nu nog net iets verder aan het indalen is...
    Iets warms er tegen aan houden of een warme douche nemen. Als het daarmee over gaat zijn het geen "echte" weeen.. ;)

Succes vannacht!

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik ben idd gister avond even lekker gaan douchen. T zakte toen nog niet af maar toen ik ffies in bed lag wel.. Ergens jammer maar ergens ook fijn want ik had naar t ziekenhuis gemoeten als ie echt was gekomen haha
    Misschien dat ie idd nog aan t indalen was want hij was nog niet helemaal ingedaald! Zou fijn zijn want nu moet ik meteen gaan liggen als mn vliezen breken omdat anders de navelstreng om zn nekje kan gaan zitten :S ook niet echt iets waar je blij van wordt! Maar donderdag heb ik weer controle dus we zullen zien! :D

Hoe is t bij de rest?? Marietje nog gerommel bij jou?

4. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    we rommelen inderdaad rustig door... :)
    probeer er niet te veel mee bezig te zijn. het komt wanneer het zo ver is.... dus nu ben ik maar aan het poetsen en met de was bezig enzo.
    ik wou nog even wandelen met de hond, maar wat een wind!!! De hond wil niet eens naar buiten... haha

5. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze hond ligt ook al de hele morgen op de bank naast me te slapen... ze hoort die wind en ze denken.. lekker me oogjes dicht!

ik merk dat ik mezelf een beetje ga "vervelen"
    ik durf niet meer goed vanalles te ondernemen ( lees ver weg gaan), en zit dus veel thuis.
    Omdat alles hier klaar is, zit je gewoon te wachten tot de baby komt... erg eigenlijk he!

vanacht paar keer wakker geworden van harde buiken, vanmorgen weer dat menstruatie gevoel zeg maar... ach ja, het zal bij het laatste stukje indalen horen denk ik!

Ik bedacht me gisteren dat , als ik bij het ziekenhuis bij de gynaecoloog op controle ben, der een echo wordt gemaakt maar eigenlijk nooit naar het hartje geluisterd wordt? hoe is dit bij jullie?
    Hoe weten ze dan dan zn hartje het goed doet ( niet te snel/langzaam bijv)

X

6. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij word er elke controle naar het hartje geluisterd door de vk. maar ik neem aan dat ze op de echo ook goed kunnen zien of het hartje goed klopt??

Ik ga er nog wel op uit hoor! Geen zin om de hele dag opgesloten te zitten. zorg alleen wel dat ik binnen een half uurtje wel thuis kan zijn. mochten mn vliezen breken ofzo.

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoo marietje kan me goed voorstellen dat je afleiding zoekt!
    Pff t duurt maar zo he! Goed dat je gewoon nog lekker weg gaat!
    Dat durf ik ook niet goed meer op t moment hoor jill! Helemaal omdat meneer nog niet goed is ingedaald en als mn vliezen breken ik meteen moet liggen.. Maar ja hoe groot is de kans dat mn vliezen breken haha ;)

Jill bij jou is t ook spannend met de mnestruatie krampen!! Wel vervelend dat t snachts is en je niet lekker kan slapen!
    Wua hartje luisteren doen ze dat wel bij ons bij een echo en ook elke controle bij de vk wordt geluisterd. Maar ik neem idd aan dat ze wel checken of t goed klopt door te kijken! Bij ons lieten ze elke echo t eerst zien dat t klopte en daarna luisteren maar vaak zei ze al dat t er top uit zag toen ze alleen keek.
    Anders vraag je t toch bij de eerst volgende controle!

8. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ga ik ook doen. heb er eigenlijk niet echt zo bij stil gestaan, maar nu je zo thuis zit ga je over vanalles nadenken:D:D

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja erg he! Ik maak me ineens zorgen om alles! ;)
    Heb je deze week nog controle?

10. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    op een echo kunnen ze de hartslag heel goed zien hokr.. geen zorgen

ben net weer naar de vk geweest en onze "fred" ligt nog steeds goed gelukkig.
    begin me ook goed te vervelen moet ik zeggen, ben al vanaf half april thuis :(
    irriteer me vandaag ook aan alles, heb een heel kort lontje.. vanacht slecht geslapen, buik ligt vort echt in de weg en ik word gewoon wakker van het maagzuur :(

vk heeft wel aangegeven dat ik vanaf volgende week elk moment zelf aan mag geven als gestript wil worden, dus dat is wel een fijn idee.

11. Ik vind mijn vk echt vervelend nu :x

Hier strippen ze pas vanaf 40 weken. Bah! :( Zal je zien, op vrijdag weigeren ze nog steeds, omdat ik pas op maandag 40 weken ben.... Nou, dan krijgen ze hem hoor :p

En ondertussen hier maar lezen dat iedereen gestript wordt vanaf 37 weken ;)

12. xAnke

xAnke Niet meer actief

Ik ga ook vragen wanneer ik gestript kan worden, ik ben echt kapot.. nachten zijn zwaar en ben hele dag moe.. nu ook beste verkoudheid te pakken dus voel me extra ellendig nu.. morgen 37 weken dus dan mag die van mij wel komen!

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap heel goed dat een vk niet voor de 40 weken gaat strippen. moet ook zeggen dat ik me er over verbaas dat strippen soms al gebeurt bij 37 weken. als er een medische reden is, kan ik het helemaal begrijpen dat ze het wel doen. maar niet omdat iemand ongeduldig begint te worden. en ja, het word zwaarder... maar dat lijkt me ook logisch toch?! zwanger zijn kost nu eenmaal veel energie...
    hier morgen weer op controle. het rommelt nog wat door, dus verwacht geen rare toestanden...;)
    Hier vanmiddag bijna een boom op het huis. schrok me dood. wat een knal. en ons rieten dak waaide er bijna af. dus ik vriendlief bellen op zn werk. dachten ze daar allemaal natuurlijk dat ik aan het bevallen was....:)

14. Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je echt met je mond vol tanden staat?

Krijg net een berichtje op FB: hou je het nog een beetje vol??
    Daar kan je toch gewoon geen goed antwoord op geven? Als je ja zegt lijkt het net alsof je niet geinteresseerd bent in je kindje, als je nee zegt dan wek je medelijden op wat je ook niet wilt....

Dus dan maar standaard-riedeltje afdraaien of een nikszeggende reactie geven?? :(

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marietje spannend dat t nog steeds rommelt!! Ben benieuwd wat je vk morgen zegt! :D

Mama2girls: super fijn dat fred nog goed ligt!! Ik zeg houden zo!! :D

Strippen heb ik een dubbel gevoel bij.. Weet niet helemaal wat ik ervan vinden moet eigenlijk haha denk dat ik t zelf niet zou willen want als de kleine er voor is komt ie vanzelf wel een zwangerschap hoort 40 weken te duren dus daarna zou ik er misschien over nadenken! Maar kan me ook goed voorstellen dat als je er zelf echt door heen zit dat je t we graag wilt!

Bolkje ik zou een beetje van beide doen haha ik krijg die vraag ook wel eens ja en dan zeg ik gewoon eerlijk tja t zijn de laatste loodjes he en ik ben toch wel erg benieuwd nu welke draak er al die tijd al verstopt zit! Ik vind t ook zo overdreven om je hele hebben en houden op facebook te zetten haha

16. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hier strippen ze mij niet voor de 38 weken hoor! (Met volgende week bedoelde ik na de volgende controle dus 38 weken).
    En dit is mijn derde kindje en 6de zwangerschap dus er zit bij mij iets meer achter.

Normaal strippen ze bij ons in de praktijk pas vanaf 40 weken en dan moet je een goeie reden hebben anders zelfs pas vanaf 41 weken. (Spreek uit ervaring bij mijn twee dochters, was namelijk elke x de zelfde verloskundige).

17. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama2girls: begrijp me niet verkeerd, als er echt een medische reden is, helemaal prima! alleen maar verstandig. Maar omdat iemand ongeduldig word of omdat het 'gewoon' zwaarder word, dat snap ik niet... kindje komt als het er aan toe is. lekker de natuur zn werk laten doen!!

18. O meiden, ik was net echt zo geschrokken!! :(

Ik ging zitten en ik kreeg echt opeens een enorme pijnscheut door mijn buik en borstbeen. Denk nu achteraf dat het mijn buikspieren zijn geweest, maar ik durf me nu haast niet meer te bewegen zeg, zo een eng gevoel was het.... Herkent iemand het??

19. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    @ Marietje: Nee joh bedoel er ook zeker niks mee hoor, maar be het in zekere zin met je eens vandaar mijn aanvulling/uitleg.

@ Bolkje dat heb ik een paar dagen geleden ook gehad, maar geen idee wat het geweest is :(

20. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolkje: herken het niet, maar misschien inderdaad een soort kramp??

Deel Deze Pagina