Bolkje: geen idee sorry maar kunnen heel goed je buikspieren zijn geweest. Ffies in de gaten houden! Enuh saffira is idd wel stil vandaag ja! Wie weet!!
Ik heb vanmorgen nog wel een PB gekregen van saffira, maar verder is ze inderdaad wel verdacht stil vandaag Al schreef ze in die PB wel 'we blijven vandaag lekker binnen', dus misschien is haar man/vriend vandaag ook vrij en genieten ze gewoon even van elkaars gezelschap, zonder dat de laptop aangaat Maargoed, allemaal speculaties.... ben benieuwd hoor
Haha helaas, moet jullie teleur stellen... De vk is hier wel net weer geweest ivm hele harde buiken en kram die uitstraalt nr mijn rug en onderbuik.. Kon er niet meer van zitten zo'n pijn.. Om de 3 à 4 min. Dus dacht, toch maar WEER bellen.. Wat denk je, nog steeds 2 cm ontsluiting. Dus lig nu met een warme kruik en dekentje op de bank. Zometeen paracetamol erbij. Ze wou me een soort valium achtig iets geven zodat ik kon slapen maar dat durf ik niet aan.... Bang dat de baby er sloom of rustig van word. Marietje: ik snap wel wat je bedoeld hoor. Alleen ongeduld zou ook geen reden zijn om te strippen, vind ik geen goede reden iig. Maar ik heb al bijna de hele zwangerschap angsten en depressieve gevoelens, plus vanaf 17 weken zoveel harde buiken dat ik weinig tot niets kan doen. Op een gegeven moment breekt dat je echt wel op.. Nu zit ik met het feit dat ik snachts bijna niet meer slaap, savons regelmatige krampen heb en dus zo'n klein wereldje.. Alles doet pijn. Zelfs m'n vk's zijn het er over eens dat ik geen leuke zwangerschap heb zo. Maar ik wacht gewoon af.... Als ik 38,5 ben stript ze me en dus niet met 37,4.. Ze vond dat net wat te vroeg.. En ondanks dat ik zelf redelijk op ben, heb ik er vrede mee. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets met haar is omdat ik het niet vol kon houden. Bolkje: dat heb ik idd ook wel eens gehad. Niet verkrampen, gewoon blijven bewegen anders word je stijf. Mama2girls: wat fijn dat hij nog goed ligt!! Positief neem ik aan..? Hoe langer hij zo blijft zitten hoe meer kans dat ie straks niet eens meer kan draaien.. Fijne avond! Of beter gezegd: slaap lekker dames..
En vannacht om 02.15 uur stond Marielle dus onder de douche, kon gewoon niet slapen.. Menstruatie gevoel in m'n rug en onderbuik en dan weer onregelmatige steken die een minuut aanhielden.. Gek word ik ervan. 15 min met de straal op m'n buik en rug gestaan, heerlijk.. Lig 3 min in bed en het begint weer... Uiteindelijk toch nog af en toe in slaap gevallen. Nu heb ik nog steeds last van mijn rug en buik alleen geen steken meer die een minuut aanhouden... Ik voel me ondertussen wel echt een mega aansteller! Kan echt wel wat pijn hebben, weet dat ik geen aansteller ben maar dit is echt niet fijn meer. Zo, en nu stop ik met m'n geklaag. Word vandaag weer een dagje binnen zitten ben ik bang... Weer is toch nog bagger! Hoe is het met de rest van de dames..?? Allemaal heerlijk geslapen of zou het bij Marietje een keer doorgezet hebben
Tot 3 uur wakker gelegen.... Daarna gelukkig wel nog 3 uurtjes geslapen... Voel me ook best wel brak; maagzuur begint toch weer op te spelen... twee dagen weggeweest, maar nu weer terug helaas.
Hoi meiden, heb in het begin hier wat meegeschrven. Kon het toen niet bijhouden ivm fulltime werken en alle bijzaken. Sinds gisteren heb ik verlof Mag ik nog met jullie meekletsen?
Bolkje: bummer!! vandaag de slaap maar een beetje inhalen..? Maagzuur lijkt me echt heel vervelend... Lilly: natuurlijk mag dat... Er zijn geen regels aan verbonden hier! Haha Fulltime werken, pfff wou dat ik dat nu even kon doen om de tijd te dooien Alles goed met je..? Nog geen kwaaltjes..?
Ja, misschien inderdaad de slaap inhalen... of juist ff wakker blijven, in de hoop dat ik vanavond dan beter slaap
Gezellig, dank je Ben je al lang thuis dan saffira? Ik vind het juist wel lekker so, even tijd voor mezelf. Wil het huis nog even op orde brengen (niet dat het een rommel is, maar toch). Mijn kwaaltjes vallen eigenlijk heel erg mee. Mijn buik is redelijk klein, maar begint nu toch behoorlijk in de weg te zitten. Ik heb voornamelijk hele zere voetzolen en ben de afgelopen 2 weken 2 kilo aangekomen. Zit allemaal aal mijn enkels. Schoenen mijd ik het liefst momenteel. Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen! Ze zeggen dat dat is om alvast wat in het ritme te komen. Ik slaap boven verwachting goed. Soms een slechte nacht. Hoef gelukkig ook maar eens per nacht te plassen.
Saffira wat balen joh!! T zit je ook maar niet mee he! Hoop echt voor je dat de kleine meid er snel klaar voor is! Bolkje balen dat je ook niet goed hebt geslapen! Dat wat je zegt van vandaag de slaap niet in haken werkt bij mij echt goed!! Ik heb de afgelopen drie dagen ffies door mn moeheid heen gebeten en slaap snachts echt veek beter! En daardoor voel ik me nu overdag ook beter! Helaas was vannacht mn vriend aan t spoken met heen en weer lopen met kramp in zn buik ofzo dus alsnog niet echt lekker geslapen haha maar goed dat kan gebeuren! Lilly: gezellig dat je weer mee komt kletsen! en wat lekker joh dat je tot nu toe gewoon lekker hebt gewerkt! Dan kan je nu echt genieten van je verlof! Idd lekker rustig aan in je huisje bezig maar daar heb je nu ook lekker de tijd voor
wat vervelend dat jullie zo slecht geslapen hebben. en saffira wat naar dat het bij jou ook niet door zet. hier ook niet....heb nu een gevoel van mega druk in mn kruis (als julie snappen wat ik bedoel ) en de krampen blijven maar door gaan. moet vanmiddag op controle. ben benieuwd wat ze zegt. wel heerlijk geslapen vannacht... was ook helemaal kapot gisteravond. niet dat ik zoveel gedaan heb gisteren, maar goed... kon er erg moeilijk uit komen vanmorgen, dus ben nu net wakker.
Marietje: bij jou rommelt het ook al lang!! Je zou denken dat het toch een keer doorzet... Dat overdag niet slapen en dan snachts des te beter heb ik al een paar keer geprobeerd, helaas werkt dat bij mij niet. 2 paracetamol voor het slapen hebben wel eens gewerkt, misschien moet ik dat nog eens doen.. Wel fijn dat jullie (elleinad en Marietje) wel goed geslapen hebben... Mocht het bij Marietje doorzetten heb je iig genoeg energie Drukkend gevoel ken ik ja.... Fijn hè zwanger zijn! Haha..
Balen bij jou ook marietje! Ben erg benieuwd wat je vk zegt vanmiddag! En saffira als die paracetamol hielpen is t wel een idee ja! T is ook niets als je straks al helemaal gesloopt aan je bevalling moet beginnen toch!
Oh en ik doe trouwens een dansje vandaag!!! Haha ben nu 37 weken dus mag officieel thuis bevallen!!! jeejjj!!
Jeej, ik dans met je mee Daan Ik ben net toch ff een uurtje naar bed gegaan; na het douchen was ik gewoon helemaal op, dus ik moest echt even gaan liggen. Had gelijk ff mijn ouders, zusje en man gebeld, dat ze me niet mochten storen... Volgens mij denken die nu dat ik aan het bevallen ben door mijn telefoontje, haha Niet echt de bedoeling, natuurlijk, maar als ik het niet laat weten dat ik ff niet wil worden gebeld, dan weet ik al 100% zeker dat ik niet ga slapen... Nu kon ik alsnog niet slapen, omdat ik me bedacht dat de postbode straks een pakje komt afleveren... Het is toch allemaal wat he?
hoi dames! Wat vervelend Saffira! lijkt me ze frustrerend! Je zou toch echt denken dat het weeen zijn, zoals je ze omschrijft! Hier schijnt de zon volop dus ik ben weer beter gehumeurd dan gisteren haha. Net even lekker wezen wandelen met de hond! Wel slecht geslapen vanacht, om 5 uur alweer wakker, dus ik stond om 6.00 uur ons bed te verschonen en heb de hele bovenverdieping al gepoetst hahaha. Tja das dan het voordeel! Fijne dag allemaal, met hopelijk niet teveel klachten ( of wel hihihi) @ lilly: Gezellig dat je meekletst!
Haha gezellig bolkje!! enuh als je idd echt zo moe bent is t wel lekker om gewoon ff te gaan liggen joh! Ook al slaap je dan niet dan rust je iig wel ffies! Jill dat heb je snel voor mekaar haha ik zit hier echt gigantisch tegen t stofzuigen oo te hikken!! Dus ehm.. Heb je toevallig zin om hier ook nog ffies langs te komen
Ja, ik voel me ook wel een beetje uitgerust nu.... Heb nu al 2 uur elke keer last van kramp heel erg onderin mijn buik. Zat ff te twijfelen of ik manlief moest bellen of hij naar huis komt, maar heb besloten om dat nog niet te doen. Ik heb geen idee of dit 'het begin' is of dat het straks toch alsnog weer wegzakt. Dus maar liever nog even wachten
Bolkje: timen! En vooral rustig blijven.. Zoek afleiding.. Als dit wel beginnende weeen zijn moet je zoveel mogelijk ontspannen. Hoop het echt voor je! Elleinad: ik ben ook met de stofzuiger in de weer, maar moet wel pauzes inlassen haha alleen dan heb je ook gelijk geen zin meer om op te staan hihi.. Beetje jammer weer! Jill: ja het zonnetje maakt een hoop goed he? Hier ook hoor.. Vriend is bezig met een auto voor de verkoop, ga zo even bij hem kijken in het zonnetje.. Lekker frisse lucht.. Elleinad: dans ook met je mee hoor!! dat dansje deed ik zaterdag ff, heerlijk om die grens voorbij te zijn.... Hebben jullie ook zo'n zin in de kerst..? Ik weet niet waarom precies, maar ik wel.. Gezellig met elkaar, alles mooi versierd, baby mooi in de kleertjes en lekker showen en kroelen... Heerlijk idee!