Ja die heb ik ook gezien!!! Mooi hè... Vond ik ook.. Menstruatie gevoel kan indalen zijn maar ook rommelen... Als het doorzet voel je het wel hoor!
Jill wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! Wat een mooie foto ook! Lijkt wel gek. Jee vandaag 37 weken Vanavond gaat het bed omhoog. Word nu wel werkelijkheid. Straks lekker zwangerschapszwemmen. Even gewichtloos, heerlijk! Jullie nog plannen vandaag?
hier redelijk geslapen. paar keer wakker geweest van de krampen. en nog steeds aan de diarree.... hebben jullie ook dat je je sokken haast niet meer aankrijgt en je voeten niet meer fatsoenlijk af kunt drogen???!! Jee, wat een gemartel zeg. zelfs was uit de wasmand halen is een hele onderneming..... drukkende gevoel is nog steeds aanwezig. niet echt plannen vandaag. wil nog ff met de hond een poging doen om een stukje te gaan wandelen. en moet nog ff naar de winkel. verder zie ik wel!!
Sokken aan doen doet m'n vriend.. Anders is het een heel gehannes! Onderbenen en voeten afdrogen ook! Haha.. Zelfs m'n onderbroek aantrekken is al een kunstje tegenwoordig.. Kan die niet meer met 2 handen vast houden en dan bukken, dat moet ik met 1 hand doen en dan hopen dat m'n voet in het juiste pijpje wil stappen. Hier ook geen echte plannen.. Straks klein rondje met de hond, vanmiddag nr de Gyn.. De handels auto even met een doekje afnemen denk ik.. En m'n huis zoals elke dag weer stofzuigen haha.. Oh en wasjes draaien. Wat een dag hè! Fijne dag allemaal!
Die foto heb ik ook gezie ja.. echt heel bijzonder. Kennen jullie ook dat filmpje van die pasgeboren baby onder de kraan? Die valt gewoon in slaap tijdens het baderen Hier gister een rot dag gehad heel de dag op de wc gezeten en in bad gelegen... had zo'nlast van obstipatie, mijn moeder is zelfs bij de dokter een laxeer middeltje gaan halen. Zo'n pijn heb iknog nooit gehad, dan beval ik nog liever hahahaha! Vandaag kinderfeestje van de jongste dus word een druk, maar gezellig dagje met 8 meiden
Gaaf zeg die foto!! Hier ook lekker geslapen! Sokken en ondergoed aan trekken is ook echt een ramp haha ik heb wel een voordeel dat ik lenig ben dus ik kan gewoon mn sokken aantrekken zonder dat ik mn benen hoef te buigen of iets en dat gaat makkelijk dan dat ik m voet omhoog moet tillen of ga zitten dus dan doe ik dat maar Mama2girls: dat wordt zeker lekker druk! Succes! En ook veel plezier natuurlijk
@mama2girls: wat vervelend dat je gisteren zo'n pijn had!! In ieder geval veel plezier vanmiddag!! vanavond op ned 1 om half 10 een live keizersnee. voor degene die dat interessant vinden....
Ja ik vind dat soort dingen altijd interessant. Als ik het niet vergeet ga ik kijken! thnx.. Obstipatie is heel vervelend, weet er alles van. Heb PDS en kan normaal maar 1 à 2 keer in de week. Deze zwangerschap gelukkig juist minder last van.. Wel uitkijken met laxeer middel hè, kan je baarmoeder prikkelen waardoor je weeen krijgt.... Zeg niet dat dat gebeurd hoor, maar het kan! Elleinad: handig dat je lenig bent. Ik ben lang en normaal kan ik dan ook wel met een gestrekt been m'n sok aan doen maar er zit nu een buik in de weg.. Vd week ook door de vk bevestigd dat ze helemaal vast en laag ligt, dat is ook goed t merken. Kan m'n benen niet eens meer over elkaar doen, zit als een boer overal.. Hahaha..
Hahaha, kunnen we dan niet met zn alle ff aan het laxeer gaan?! beginnen de weeen eindelijk, EN hoeven we niet bang te zijn dat we tijdens de bevalling gaan poepen, dat hoor je toch vaak?! @mama2girls: lekker pittig middagje dus! @ Marietje: lijkt me heeel interessant @lilly: ik had dat ook heel erg toen mijn bed omhoog ging... zo echt dan in ene! Ik weet even niet meer wie het zei, maar dat filmpje van die pasgeboren baby onder de douche ken ik niet? Heb je een link daarvan, ben wel benieuwd!
Ja gaaf he die keizersnee!! Ik vind dat soort dingen ook altijd super interesant! En idd lilly toen mijn bed omhoog stond vond ik t ook ineens heel echt em heel dichtbij komen allemaal Is het bij jullie ook zo'n lekker weertje? Hier schijnt de zon echt al de hele dag! En heb net heerlijk de deur open gezet. Want t was gewoon onwijs warm hier binnen Verder heb ik echt eindelijk weer s een heerlijk dagje! Haha vanmorgen lekker op mn gemakke boodschappen gedaan, toen toch vandaag maar even de stofzuiger door t huis gehaald. En nu ben ik lekker relaxed de was aan t opvouwen en ga ik beginnen met t foto album van de echo's! echt zin in!! Oh en ik heb de foto's van de shoot binnen!! Echt super gaaf zijn ze geworden!! Ze staan alleen op een disc en t internet van mn comp doet lastig dus kan ze nog ffies niet showen sorry! Maar zodra t weer werk alle aal zal k dr een paar laten zien Hoop dat jullie allemaal net zo'n lekkere dag hebben als ik Enuh dat laxeer middel whahaha ik doe mee hoor wel heel vervelend om zo'n last te hebben van obstipatie!! hoop dat t helpt!!
Dames, ik heb een nieuwtje.... En nee, ik ben niet bevallen! Hahaha.. Gisteren werd ik gebeld door m'n vk, ze had een voorstel... Of ik inleiden een goed idee vond..... Ze had het overlegd met haar collega en die zei ook dat het misschien geen slecht plan was. Ik heb zoveel last van harde buiken, plus mijn depressieve gevoelens en angsten, ze vinden dit niet goed voor mij en de baby is groot zat. Met vriend overlegd en die zei dat ik het zelf moest weten, wat hem betreft prima. Terug gebeld... Doe maar! Zij de gyn gebeld en verhaal uitgelegd, kon ik vandaag om 13.45 uur langs komen.... We zijn geweest... Hij heeft gelijk gemeten en gedaan... Mevrouw is volgens de metingen al 40+2... Hij zei gelijk al, dit is een flinke meid! Hij had er absoluut geen bezwaar tegen, nu moet ik maandag langs komen en dan gaat ie weer even voelen enzo. (Ontsluiting) Maar hij heeft me al gezegd: "woensdag ga jij bevallen" Dus dames, woensdag ochtend vertrekken m'n vriend en ik nr het ziekenhuis en hopelijk woensdag avond met zijn 4en naar huis..... Ik persoonlijk ben hier heel blij mee, geen stress en ruzies meer in huis en straks een gezond kindje om mee te kroelen... Zo, blij dat ik het toch even gezegd heb..
@saffira: Wat fijn voor je!! Het is ook niet fijn als je helemaal niet lekker in je vel zit. en als de kleine toch groot genoeg is, dan kan het toch ook prima?! Heb je iets moois om naar uit te kijken en je op voor te bereiden. Hier dacht ik dat het vanmorgen begonnen was. elke keer krampen (om de zoveel tijd) en heel veel druk daar beneden. even een rondje gewandeld met de hond (denk dat zet de boel misschien wat meer in gang), maar nee hoor... nu is het weer rustig.... klote zooi... haha
WOW SAFFIRA! dat is mooi nieuws toch! En zeker in jou situatie! Maar dan is of de telling wel heel fout geweest bij jou, of je hebt echt een grote dame! Ik snap heel goed dat je JA gezegd hebt... Ik heb tegen mijn gyn in het ziekenhuis ook gezegd dat ik, als ik 41 weken ben, ingeleid wil worden.. dat was prima! SPANNEND HOOR VAN JOU! ik heb vandaag ff een mindere dag.. ben der ff klaar mee
Dat is nog 1 week saffira! Wat een heerlijk vooruitzicht! Obstipatie, ik ken het wel, maar heb er de hele zwangerschap geen last van gehad. Het tegenovergestelde zelfs. Hoop dat dit straks tijdens de bevalling niet gebeurt. Vandaag heerlijk gezwommen en toen met manlief de stad in. Lekker broodje gegeten. Puntjes op de I voor geboortekaartje en kleding gekocht voor manlief. Ben nu wel kapot. Zal zo eens lief vragen om een voetmassage.....
Haha de telling was goed. Kan er 2 of 3 dagen naast zitten maar meer echt niet! Heb toevallig mijn ei gezien bij de Gyn en weet wanneer m'n vruchtbare dagen zijn... Dus gewoon een grote meid!! Haha.. Mijn dochter was ook goed 3800 bij de geboorte en 53 cm. Dus ook geen kleintje... Baar denk ik gewoon grote kindjes! Ja een week nog idd!! Spannend, maar ben erg blij.. Marietje: jij houd het samen met je baby wel heel erg spannend hoor!! Hahaha.. Jill: vanavond lekker vroeg nr bed, eerst warme douche of bad nemen en dan hopen dat het morgen allemaal beter voelt.. Fijne avond allemaal!'
oooh saffira wat spannend leuk vooruit zicht!! snap heem goed dat je ja hebt gezegd zeker in jou situatie. hier vandaag kinderfeestje gehad met 8 meiden van 5 en 6 jaar... jeetje nou weet ik weer waarom ik geen thuis feestjes geef en het mooie is volgende week woensdag is het feestje van de oudste en ja hoor ook die heeft een thuis feestje, want deze mama dacht dat dat in mijn situatie nu wel prettig zou zijn ik zal de.ljnk van de baby in bad eens opzoeken en kijken of ik hem geplaatst krijg.
Jeetje hee.. Ik moet er ook niet aan denken nog een kinder feestje te moeten doen! Haha respect dus! En volgende week nog 1..? Pffff haha.. Ja ik heb dat filmpje volgens mij wel gezien toen, is al een ouder filmpje toch? Onder de kraan was het toch..? Ik vond hem mooi iig..
Ja heb echt spjt nu hahaha! Maar voor de oudste heb ik al naar voren geschoven omdat ik steeds dichter bij de uitgerekende datum kom dan. Ja klopt is al een jets ouder filmpje onder de kraan, maar blijft zo'n gewedig gezicht