November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saffira wat fijn joh!! Een weekje nog! Wat een heerlijk vooruitzicht!!

Dat filmpje is idd echt gaaf! Heel schattig! :D

Jill balen dat je je niet leker voelt! Idd lekker op tijd je bed in met een warme douche! Dat helpt bij ook meestal wel goed :) hopelijk voel je je morgen beter!!

Marietje: jeetje zeg!!! Elke keer als ik hier kom kijken denk ik.. Oeh zal ze nou echt begonnen zijn!! Maar nee hoor dan heb je een berichtje dat t weer afzakt :( die beeb van jou maakt t echt heel spannend!!

Hier net zaalvoetbal gekeken bij mn vriend. Was leuk maar merk wel dat een houten bankje om op t zitten nu niet echt fijn is haha!
    Dus ga nu ook lekker de warme douche onder en dan nog ffies op bed tv kijken!

Hopelijk slaapt iedereen lekker vannacht! Of worden er beebjes geboren :)

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Mama2girls: hij blijft mooi idd! :)

Elleinad: dat heb ik ook elke keer als ik hier kijk...
    En van bolkje zou ik ook niet raar staan te kijken als ze eerdaags bevalt.
    Maar het beebje van Marietje is nu al een grappenmaker denk ik! :p

Heb nu opeens bloedverlies.. Heb ik nooit bij onderzoek van de vk's maar de Gyn met zijn grote handen is misschien een ander verhaal haha..
    En de baby is zo druk dat ik soms bijna denk dat ze gedraaid is...
    Maar dat voelt verder niet zo als ze rustig is dus zal het me wel verbeelden. ;)

Houten bankje lijkt me trouwens ook alles behalve prettig!
    Ik MOET een leuning hebben.. En dan ook weer niet te rechtop.
    Leuk hè, zo'n dikke buik! :p

3. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Kan de link naar het filmpje zo gauw niet vinden :(

4. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Wat was het mooi die keizersnede he!
    Ik heb vanacht goed geslapen :eek:)
    Wel op tijd wakker, maar dat is niet zo erg.. heb iig aardig door kunnen slapen!

Jammer van dat filmpje, had em graag willen zien!
    Fijne dag allemaal en rustig aan! ;)

5. Ik heb dat filmpje van de keizersnede gemist helaas :( Wij hebben geen kabel, namelijk...

Straks even kijken of het op uitzending gemist terug te vinden is. :)

Verder: bijna weekend!! :D Morgen is mijn man ook vrij, dus ik probeer in elk geval vandaag de baby binnen te houden (haha!)

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha saffira die van marietje is zeker een grappenmaker nu al!
    Vervelend dat je bloedverlies hebt! Komt dat door t onderzoek dan? Wist niet dat dat kon..

Jill fijn dat je goed hebt geslapen!! Ik heb de keizersnede opgenomen dus ga m zo na mn controle bij de vk kijken ben heeell benieuwd!!
    Mn vriend sapte er gister avond per ongeluk langs en ging zo wat over zn nek whahaha hij kan dr helemaal niet tegen

Bolkje jammer dat je geen kabel hebt! Hopelijk kan je m ergens terug vinden idd!! Enuh benen bij elkaar vandaag en geen laxeermiddel haha dan blijft je beebje vast nog even zitten ;)

Mama2girls ik zal nog ffies op facebook kijken of ik een linkje kan vinden van dat bad filmpje!

Hier helaas niet zo lekker geslalen vannacht maar voel me nu nog wel oke :) zometeen controle bij de vk hopen dat meneer nu geheel is ingedaald en vast ligt!!

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!

Zal voor je duimen elleinad!
    Gezellig lang weekend samen dan bolkje! Geniet er lekker van.

Er zijn hier een paar die het goed spannend maken :) hopelijk gaat het nu toch ergens geboren. Ze mogen nu ook allemaal geboren worden..

Vannacht voor het eerst op het hoge bed geslapen. Dacht dat ik last zou krijgen van de ijle lucht! Wat een hoogte zeg!

Vandaag is mijn buik anders. Veel puntiger..zal het iets betekenen?
    Dinsdagmorgen gaf de Weegschaal ruim 92 kg aan, vanmorgen 89,9. Ik jou erg veel vocht vast, maar zo snel kan dat er toch niet weer af zijn? Hebben gisteren wel veel gewandeld en ik heb gezwommen, maar vind het zo wel erg veel.

Nog plannen vandaag meiden?

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vond de keizersnee ook heel interessant, maar het gaat er wel lomp aan toe zeg!! we werden er alle twee een beetje beroerd van!! haha!

en ja, die van mij is een grapjas.... heeft de kleine vast van m'n vriend! ;) gisteravond weer hele harde buiken/voorweeen. zelfs totdat het al een beetje pijn begon te doen. dus ik denk: 'yes, het begint nu echt!'. Tegen de tijd dat we weer naar bed gingen was het weer over. vannacht nog wel een x wakker van geworden en vanmorgen, na het douchen, was het er weer. Het lijkt wel of m'n hele buik dan verkrampt. Kan verder geen kwaad toch??? of moet ik toch even de vk bellen?

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Wij hebben het filmpje samen gekeken... Bbrrrrrr.. Maar tegelijk ook heel mooi..
    Moest bijna huilen toen dat kleine frommeltje er lag.. Waarom?? Hormonen denk ik hahaha..

Nog steeds oud bloed hier en vers bloed.
    Verder weinig last, beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik soms.
    Denk dat hij de vliezen misschien een beetje los heeft gemaakt in de hoop dat ik maandag dan meer ontsluiting heb...
    Maar misschien ook niet.. ;)

Nog geen baby's hier dus... Hihi
    Het is nu echt elke dag spannend he! :p

Ik ben trouwens 20 kilo aangekomen in totaal.....:$
    Maar gelukkig ben ik 1.80 m en zien maar weinig mensen het.
    Mijn buik is een toetertje zegt iedereen dus dat verbergt een hoop.

De gyn zei dat ik ook veel vruchtwater heb en een groot kind, bij mijn dochter was er 6 kilo af na de bevalling, hopelijk nu nog net iets meer! Haha..

2 kilo in een dag lijkt me idd wel veel ja Lilly..
    Weegschaal wel op een vlakke ondergrond staan?

Ik was zondag gewogen bij de vk: 93
    EN gisteren in het zhuis opeens: 95
    Toen zei ik ook, dat lijkt me nog sterk in 3 dagen tijd!! :( Vond zij gelukkig ook.

Bolkje, fijn dat je mannetje vrijdag vrij is! Kan hij ook mooi mee nr je afspraak bij de vk... ;)
    Zal voor je duimen morgen! :D

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Marietje: verkrampen zijn weeen.
    Tenminste, bij mij was dat wel zo.
    Als er regelmaat in komt en pijnlijker, gewoon bellen nr je vk.
    Belletje kan nooit kwaad!
    Hopelijk zet het door voor je..!! Spannend.. (Alweer) hahaha..

Ja lomp vind ik het ook wel.. Maar zo gaat het dus altijd.
    En een ruggenprik hoef ik dus echt van m'n leven niet!!
    Liever een paar uurtjes door de grond van de pijn dan zoiets...
    En bij een keizersnede brengen ze me maar onder zeil.. Volgens mij Flip ik helemaal als ik al dat gewroet voel in m'n buik, lijkt me echt helemaal niets! Bah...

11. Ik sta er precies hetzelfde in als jou, Saffira! In mijn rug laten prikken? No way! Ik vind dat echt zó'n eng idee....

Maar eht schijnt dat je van tevoren dat ook iets kan toegediend krijgen waardoor je niet zoveel meekrijgt van de ruggeprik. Dus misschien durf ik het dan wel aan...

Maargoed, laten we hopen dat het voor geen van ons nodig is, dat we gewoon allemaal model-bevallingen krijgen ;) 1 keer niesen en de baby is eruit ofzo ;) :D

12. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik helemaal! ;) hahaha tranen over me wangen... wat een scheetje! ik wil mijn mannetje ook zieeeeen! haha

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen angst voor een ruggenprik. wel voor uitscheuren en voor een totaal ruptuur ofzo!! haha ;)
    bel straks de vk toch even... vertrouw het niet helemaal...:s

14. Ik had precies hetzelfde....

Momenteel ben ik ook gewoon écht jaloers op elke vrouw die bevalt of die ik met een kinderwagen door het winkelcentrum zie lopen... ;) Ik gun het iedereen van harte, maar ik wil nu zelf ook :)

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Marietje gewoon bellen als t je niet lekker zit!!

Ik ben wel heel benieuwd naar de keizersnee nu haha ik ga m zo kijken! Zal ook wel moeten huilen want dat moet ik steeds als ik iets met bevallingen of zwangerschap op tv kijk haha

Hier net op controle geweest. Meneer nog steeds niet helemaal ingedaald.. Wel sinds echt veel last van onder vooral in mn linker lies. Ik begin me echt af te vragen of t allemaal wel goed gaat en hij wel past!? Ze gaf ook aan dat mn buikwand wel erg stevig was.. Wat moet ik daar nou weer mee??
    Jullie enig idee of t wat zegt dat ie nu nog niet is ingedaald? Ik zit te twfijelen of ik nog even zal bellen om te vragen k vind t zo gek! En omdat ie ook zo groot is!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en bolkje ik ben ook echt mega jaloers!! Haha

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Elleinad: als het niet duidelijk genoeg is voor je of je hebt nog vragen, dan zou ik zeker bellen.. Ik weet ook niet wat het moet betekenen dat je buikwand stevig is... :(

Bolkje: haha.. Begrijp ik helemaal!! Ben ook elke keer bang dat 2 meiden die na mij zijn uitgerekend toch nog voor mij bevallen..
    Tuurlijk gun ik het hun... Maar tegelijk ook jaloers!
    Denk dat dat normaal is hoor... Zeker zo op het eind.

Marietje: bellen, heel verstandig. Laat je ons even weten wat ze ervan denken..?

18. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou idd maar even gebeld! Voel me echt een zeikert maar goed haha
    Ze gaf aan dat t helemaal geen kwaad kan dat de kleine ier ngedaald is. Ik heb steken in mn lies en dat kan een teken zijn dat ie nu aan zakken is maar dat t gewoon wat langzamer gaat. De harde buiken met wat krampen kunnen ook een teken zijn dat ie aan t indalen is. Ze pakte mn gegevens dr nog even bij en kon me toen vertellen dat meneer met 32 weken dus al ingedaald heeft gelegen! Ik dacht dat dit gedeeltelijk was maar blijkt dus helemaal te zijn geweest hij is ee alleen gewoon weer vrolijk uitgekropen! Maar iig past ie dus wel wat voor mi echt even een hele fijne bevestiging is want daar ging ikmme echt druk om maken haha

En de stevige buikwand legde ze uit dat mn buikspieren waarschijnlijk erg op spanning staan omdat ik die vaak trainde en ze dus waarschijnlijk wat sterker waren dan bij een gem. Vrouw. Maar ze gaf aan dat dit alleen maar handig was bij de bevalling :D

Dus ik ben weer de rust zelfe haha nu ga ik lekker de keizersnede kijken :D

19. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elleinad: fijn dat je weer gerustgesteld bent! geeft je dan toch weer een goed gevoel!

Hier ook even gebeld. ze gaf aan dat het gewoon al flink aan het rommelen is (alsof ik dat nog niet wist... haha ;) ).
    m'n hele lijf is zich flink aan het voorbereiden. de harde buiken kunnen verder geen kwaad. dat het gisteravond pijn begon te doen, betekent dat de harde buiken dan veranderen in voorweeen. het is nu afwachten wanneer het hele circus echt door gaat zetten. ze verwacht wel dat het niet zo lang meer gaat duren. :) we zullen zien....

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend marietje!! Hoop t ook echt voor je dat t niet zo lang meer duurt!!

Ben idd wel blij dat ik gebeld heb :) scheelt me toch weer een weekend stressen haha

Nu net de operatie live gekeken! T is echt zo klaar zeg! Ik had verwacht dat t wel wat langer zou duren! Maar die buikwand pfff u ga ik nog liever voor een vaginale bevalling!! Pfoe zoals ze dat doen zeg!!
    En om even terug te komen op t jaloers zijn! Tja als je dan ziet hoe die kleine lekker bij dr ligt! Wil dat ook echt heeeell erg graag met onze uk!! :D maar goed we zullen zien wanneer onze reus komt :)

Deel Deze Pagina