hier ineens last van mn rug!!! Niet met vlagen, maar constant....dus kunnen dan toch geen weeen zijn lijkt me?? weet ook echt niet wat ik kan verwachten... lastig.. niet echt een fijn gevoel.... straks maar ff lekker onder de warme douche....
Hm, hoe snel na het strippen moet je resultaat merken?? Is nu bijna 12 uur geleden en op wat krampjes en harde buiken na vind ik het niet echt spectaculair...
Marietje: is het je rug? Of aan 1 kant van je rug..? Ik had laatst ook met mijn (valse) weeën en nier aanval. Ging over de grond van de pijn... Of heb je echt last van je onder rug? Dat kan namelijk wel van de weeën komen... Bolkje: ze zeggen dat als strippen werkt je dat binnen 24 uur of 12 uur moet werken, als je bevalling later begint heeft het niets met het strippen te maken gehad. Maar anders even googlen.. Weet namelijk niet zeker of het 12 of 24 is.
het zit een beetje onder het midden van m'n rug. niet echt aan één kant... beetje een zeurderig gevoel. net alsof je ongesteld moet worden zeg maar...
Jill sorry!! Ik bedoel idd lilly! Bolkje hoop dat t snel begint!! Marietje balen die rugpijn!! geen idee of t weeen kunnen zijn
Marietje: dat is duidelijk je rug dan ja.. En denk ook zeker dat het door de weeen komt.. Ik zou even een warme douche of bad nemen, als het het echte werk is gaat het daarvan ook zeker doorzetten. Laat je mannetje je anders even lekker masseren, werkt ontspannend. En dat is goed.. Succes vannacht! Elleinad: hihi.. Ik zit er ook wel eens naast, al die verhalen en verschillende namen En bolkje, ik hoop ook dat het toch snel nog wat doet! Succes!
Bij strippen merk je meestal binnen 48u is mij verteld, maar bij sommigen werkt het ook totaal niet.. heb weer even bij gelezen, zit vooral in een facebook groep met het 15-30 november uitgerekend forum.. hier ook veel harde buiken en krampjes, maar geen regelmatige of toenemende.. hij mag nu wel komen.. hij is helemaal ingedaald en zit compleet tegen mn ribben aan, ben 1,80 dus kan je nagaan hoelang die is.. 8 pond geschat bij de vk gister. Hij mag wel komen nu!!
Wow.. Flinke beeb Anke.. Maar moet zeggen ik ben ook 1.80 en bij mij zit ze ook tegen me ribben aan en ingedaald en is bijna 7 pond. Dit was woensdag... Ze kunnen er nog best naast zitten hoor! Mijn dochter was 7,5 pond en dat is een mooi gewicht. Hier wakker.. Continu kramp in m'n onderbuik en rug.. Het zal wel weer niets zijn, zoals elke keer, dus ga er niet meer uit.. Dan maar ff op zp. Ben benieuwd of er mensen bevallen zijn als ik over een paar uurtjes weer kijk .. Het kan zo maar heel snel gaan.... Of heel langzaam.. Hihi Nou ik ga nog even verder spoken..
hahaha jij bent er vroeg bij saffira... Ik zit om 6 uur al aangekleed beneden Ik heb vanacht echt last gehad van mijn rechter hand met dat tunnelsyndroom... het trekt helemaal door naar me arm.. niet fijn.. iemand nog tips want wordt er gek van!
Ik heb dat vannacht ook weer gehad.. Samen met kramp in m'n billen en benen.. Het enige wat voor mijn arm hielp was paracetamol.. En aangezien je die gewoon mag nemen deed ik dat ook. Maar ik heb er nu in totaal 3 of 4x last van gehad, kan me voorstellen dat als je er elke dag last van hebt, je dit niet elke avond doet. Onder de warme kraan hielp ook wel "even" maar paracetamol is toch nog het meest effectief denk ik. Ja vroeg he.. Kon echt niet meer slapen.. Daarna toch nog in slaap gevallen. Net weer wakker geworden van de krampen.. Moest ook opeens flink nr de wc, dus daarna de oven maar aangezet en broodjes afbakken. Mannetje ligt nog op 1 oor.. Dus ik speel nog ff candy crush... (Wat een rot spel, maar wel verslavend) Hahaha.. Lekker deprimerend weertje buiten zeg.... Nat en bewolkt.. Bah..
Haha lekker vroeg hoor saffira! Hoop dag je nog even in slaap bent gevallen! Of dat er wat aan het gebeuren is Jill vervelend dat je dr zo n last van hebt gehad! ik zou echt niet weten wat je dr aan kan doen.misschien ffies op google opzoeken of heb je dat al gedaan? Ik heb hier gelukkig wel redelijk geslapen. Gister wel nog even de schrik van mn leven gehad! Mn ouders vliegen nu terug vanuit californie. Krijg ik ineens te horen dat er oo t vliegveld waar ze vandaan gaan een schietpartij is met een dode!pfff!! Ik. Meteen bellen maar gelukkig had hun vlucht vertraging en hadden ze at van tevoren gezien dus ze waren nog niet op t vliegveld! Maar ja hart staat echt ffies stil dan! Resultaat is dat hun vlucht nu echt mega vertraging heeft maar goed dat is t ergste niet Verder gaan we vanavond met ze allen eten als mn ouders daae nog zin in hebben tenminste haha maar mn zus, broertje en ik plus aanhang sowieso gezellig
Haha ik was mn bericht aan t typen saffira! Fijn dat je nog even in slaap bent gevallen! En lekker hoor broodjes!
Goedemorgen! Gisteravond lekker uit eten geweest en hadden daarna nog een feestje. Jullie hebben goed doorgetypt! Heeft strippen nu wel het gewenste effect bolkje? Ben benieuwd! Elleinad, dat is zeker schrikken! Vanavond maar een extra knuffel met je ouders! Saffira e.a. De tip tegen carpaal tunnelsyndroom tijdens zwangerschap is dragen van skeelerbeschermers. Je kunt dan je polsen niet buigen en je zenuwen dus niet afknellen. Is te proberen als je die dingen in huis hebt. Sorry heb niet van iedereen alles onthouden. Er is ook zoveel getypt!!
Lilly: jill zal blij zijn met die tip denk ik.. Bij mij is het geLukkig zo minimaal.. Elleinad: jeetje ik zou me ook kapot schrikken ja! Gelukkig komen ze heelhuids thuis vanavond en kunnen jullie idd even lekker kroelen met ze.. Haha.. Ik ga de broodjes in de oven zetten en daarna m'n boodschappen ophalen. Mannetje is ook wakker.. Ja typen kunnen we wel he.. Zeker nu iedereen verlof heeft! Haha..
Hoi meiden!! Bij veel van jullie is het erg spannend lees ik, heel veel succes dit weekend!! Hier gaat alles goed, we vertrekken zo naar Antwerpen voor een weekendje weg en Robin is een weekendje bij zijn opa en oma, vind hij helemaal leuk dus die vermaakt zich ook prima!! Een fijn weekend allemaal en ik probeer af en toe een beetje bij te lezen!!
Hier vandaag uitgerekend!!!! en m'n humeur is gedaald tot het dieptepunt. verschrikkelijk slecht geslapen. hele tijd draaien om mn rug en mn buik, maar helaas zet het weer niet door! Ben er klaar mee!! Kom er maar uit!! zo... dat ben ik ff kwijt... met dat tunnel syndroom gebruik ik een polsbandage. helpt goed. zijn niet zo goedkoop, maar kun je gewoon bij de drogist kopen. van hansaplast. Hier is het ook rot weer, word je ook niet bepaald vrolijk van...
Marietje, als ik jouw verhaal hier zo lees kan ik me heel voet voorstellen dat je er wel klaar mee bent! Hopelijk denkt je beeb er nu net zo over!
Marietje ik kan t me ook heel goed voorstellen! Die beeb van jullie houd je elke keer maar de gek! Knuffel voor jou! En van dat weer wordt je idd ook niet vrolijk nee! Enuh typen kunnen we idd hier ja die buikfoto's moet je lang naar zoeken ondertussen maar ach gezellig toch
Uh en waar is bolkje..? Zou ze uitslapen of aan het bevallen zijn..? Marietje: ik snap je heel goed!! Ik ben nog niet eens 40 weken en het spuugzat. M'n liezen zijn weer geïrriteerd dus kan alleen maar jogging broeken aan. Ik ga de deur dus niet meer uit, dus weeeeeeeer het huis schoonmaken. (Al valt er niet veel meer te doen) Dus ik doe ff met je mee: ik ben het spuugzat!! En blij als het woensdag is.. Ook die krampen vannacht weer en dan nu is alles weer rustig, nee bah zeg, zwanger zijn is niet mijn favo bezigheid. Hoop dat het voor jou en bolkje nou eens doorzet.... En voor ons allemaal op schiet. Fijne dag allemaal!
Hmm ja bolkje is wel verdacht stil he! Wie weet!! Hoop t voor dr! Vanaf wanneer doen ze bij jou strippen marietje? Dat is misschien net ffies dat laatste zetje wat t modig heeft bij jou?