November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Hier zo' n beetje dezelfde ochtend als Marietje gehad!!! De verloskundige kon heel weinig doen aan mijn niet slapen. Wel vond ze dat ik de kleine uk te weinig voelde (is ook wel een heel stuk minder dan vorige week), dus ook ik door naar zkh voor een ctg.
    De eerste 15 minuten waren volgens de gyn iets te rustig, daarna nog een half uur wel goed...

Ze kwam nog een echo maken, dat was allemaal prima gelukkig. Ik denk dat ik gewoon een flinke slaapkop heb, waardoor ik het minder voel. (Heeft ze niet van mij dan hoor, hahaha)

Gyn zei ook nog dat wanneer zij dienst had als ik kom bevallen, dat ze haar lieslaarzen voor de zekerheid maar meeneemt, gezien de plens vruchtwater die ik daar ga achterlaten, hahaha, nou ja, dan hoef ik mijn snorkel zelf niet mee te nemen!!!

Fijne dag allemaal, ookal regent het wrs de hele dag. (Toch de regenhoes van de maxi cosi ook maar alvast klaarleggen voor straks....)

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donder dat is ook spannend geweest dan ja! Gelukkig ook met jullie uk alles goed! Enuh een slaapkopje is straks helemaal niet erg toch ;)
    Grappig dat jullie allemaal zo veel vruchtwater hebben! Haha

Hier idd ook al de hele dag regen en heb ook echt de hele dag geen drol uitgevoerd!:)

Jij ook een fijne dag verder donder! Of avond eigenlijk want dat is t alweer bijna!

3. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh hoe zou het met saffira zijn?!

4. Hi dames,

Sorry dat ik zo weinig schrijf momenteel. En ook alvast sorry voor mijn ego-bericht :) Heb het echt ontzettend druk met de kleine man.

Borstvoeding loopt hier echt verschrikkelijk. Nu 4 daagjes bezig en ik zit er serieus aan te denken om ermee te stoppen. Ik heb zoveel last van de stuwing, mijn borsten waren al heel groot en nu zijn ze dus gigantisch. En nee, dan bedoel ik niet op een leuke manier, maar echt gewoon op een rotmanier. Mijn borstspieren kunnen het gewoon niet meer aan en ze hangen inmiddels zowat op mijn knieën.

Verder ook nog eens een beginnende borstontsteking, die ik moet proberen weg te krijgen door te kolven. De hele kraamperiode staat tot nu toe alleen maar in het teken van de borstvoeding en dat ben ik dus echt helemaal zat. :( Ik wil dat vanaf nu iedereen van mijn borsten afblijft en dat ze zo snel mogelijk weer terug zijn op hun oude formaat!!

Ondertussen krijgt ons mannetje gewoon kunstvoeding en daar heeft i het hartstikke op naar zijn zin. Dus ik begin me steeds meer af te vragen wat het nut is dat ik mezelf maar blijf forceren om elke keer mijn tepel in de stomme melk-machine (kolf) te steken zonder resultaat...

Verder gaat het eigenlijk heel erg goed hoor, maar moest ff mijn frustratie kwijt. :)

5. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vandaag controle gehad. Baby lag keurig, vruchtwater was keurig... kortom, geen reden om in te leiden... he vervelend!

dus toch nog even geduld!
    nog mag 2 weken ongeveer! Hoewel ik hoop blijf houden op eerder...!

@bolkje: fijn om te horen dat het met de kleine goed gaat, hoe heet hij?!
    Wel echt balen van de BV, maar denk aan je zelf, snap goed dat je naar gewone flesvoeding over wilt gaan!

Marietje... hoe is het met jou?!

6. Hij heet Tobias Johannes :)

Ik hoop ook voor je dat het eerder gaat gebeuren!!

7. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    wees blij dat je geen reden hebt om in te leiden...

gaat wel redelijk. probeer het een beetje van me af te zetten en gewoon af te wachten tot morgen. als het dan weer niet goed is met het hartje, kijken we weer verder.
    als ze het echt niet vertrouwd hadden, hadden ze me wel in het ziekenhuis gehouden of ze hadden de bevalling ingeleid. dus maar weer afwachten. morgen weer om 10 uur aan de ctg. mocht het goed zijn, mag ik thuis bevallen. dan gaan ze me zaterdag strippen (bij 41 weken heeft het beste effect zei ze...). als het morgen niet goed is, dan word het ziekenhuis bevalling. en dan zullen we morgen wel horen hoe en wat...

@bolkje: als je ventje het goed doet op de kunstvoeding en het is voor jou een hel, dan stop je er toch mee meid??!! Je moet het zelf weten, maar als je je best gedaan hebt, is het toch gewoon goed? Het moet geen hel worden natuurlijk!!

8. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Jeetje dames echt de laatste loodjes he :(
    Hoop dat het gerommel allemaal snel doorzet.

bolkje als hij het goed doet op fles dan is dat toch het belangrijkste. geen schuld gevoel hebben hoor.. als het niet gaat of het te zwaar is dan houd het op en moet je aan jezelf en de kleine man denken.

Hoe zou het met saffira zijn? :)

Vandaag met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest voor nacontrole van de borst kanker. alles zag er goed uit en ze mag waarschijnlijk over stappen op andere medicijnen.
    vervolgens het centrum in gegaan.. nog een leuk setje voor de kleine gekocht en kleren voor de meiden.. maar nu doodop.. dus ik ga lekker de bank op.

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Trouwens leuke naam bolkje .. (had hem al in een ander topic voorbij zien komen ;))

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolkje wat een leuke naam!! En wat fijn dat jullie mannetje t goed doet! Ik zou idd ook zeggen lekker stoppen met de bv als je mannetje t toch goed doet op kunstvoeding! Scheelt jou ook een hoop stress!

Marietje wat fijn dat als t morgen goed is je wel gewoonlekker thuis mag bevallen! Ik had begrepen dat je nu sowieso in t ziekenhuis moest! Ik ga duimen voor je meid! Probeer lekker te slapen te vannacht des te eerder is t morgen! En wat je zegt als ze t niet vertrouwd hadden had je daar nog wel gelegen!

Jill ik snap dat je baalt! Maar wel fijn dat alles gewoon goed is met je ukje! Wat je zegt nog ong. Twee weekjes en wie weet wel eerder!! Komt vast goed!!

Mama2girls wat fijn dat alles goed is met je moeder!! En de stad in tja dat is bij mij ook echt hel nu! Haha idd lekker op de bank ploffen dan drna want t blijft wel leuk om voor t ukje dingetjes te kopen natuurlijk :D

Ben ook benieuwd hoe t met saffira is! :D hoop dat ze dr kleine meisje al lekker vast kan houden en alles een beetje soepel verlopen is!

Ik duik zo meteen lekker mn bedje in want ben echt helemaal op! Hopen dat ik lekker slaap vannacht! :)

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Marietje: wat een rot dag voor jou! Gelukkig nemen ze het serieus en controleren ze het morgen weer... Ze houden je kleine iig goed in de gaten nu... Maar leuk is anders!! :(

Hier: vanmorgen om 08.45 vliezen gebroken.. 09.15 uur aan het infuus..
    En om 13.04 uur is Noa Joëlle geboren..!!
    :D
    We zijn echt apen trots! Ze weegt 3315 (geen 8 pond dus!!) haha en is 52 cm lang.. Ze is ontzettend zoet..

De bevalling: pffffff... Het is maar goed dat ik tussen de weeen door zo goed ontspan en het daarom zo vlot verlopen is.. Maar man o man, wat een hel! Zo'n pijn.. Maar: ik heb niet 1x geschreeuwd en toen ik pijnbrstrijding wou hebben had ik al 7 cm dus kon niet meer haha..
    Maar eerlijk waar, je kleintje op je buik, vlinders in je buik, maken een hele hoop goed. :)

Ze heeft net als bij mijn dochter wel weer een knip moeten zeggen, anders had het niet gepast. En na de knip hoefde ik nog maar 1x te persen..

Hier een foto van onze dreumes..
    Als ze morgen wat wakkerder is zal ik eens kijken voor een leukere.
    Ik ga haar zo de laatste voeding geven en dan aan we lekke slapen, ben verrot! Haha..

Probeer morgen de rest van de verhaaltjes even bij te lezen, maar bolkje: kappen met de borstvoeding of anders m'n stiefmoeder haar tel nr vragen, die krijgt je binnen 1 dag goed aan de borst voeding en helpt iedereen altijd van de nare klachten af.
    Kan wel eens aan haar vragen of ze een tip voor je heeft.
    Maar als je het allemaal niet meer ziet zitten, stoppen! Anders ga je de boel forceren en je moet er zelf echt achter staan..
    Je klein man doet het goed, dus daar hoef je het niet voor te doen..

Slaap lekker dames! ;)

12. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Saffira, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van!

Groetjes Djuuzie (trouwe meelee(f)ster)

13. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Saffira!!!!!

Van harte gefeliciteerd, wat een schatje!!!! Mooie naam!
    Dat is snel gegaan dan zeg! wow!

Geniet lekker van je gezinnetje! lekker de hele dag verliefd naar je meisje kijken hihihi.

Duim je voor ons mee dat onze beebs snel komen?!

xx

14. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoor! Haha..

We zijn idd helemaal verliefd en zouden bijna al het moois eraf kijken :p

Xx

15. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Saffira, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter!! Fijn dat alles goed is met jullie en wat een mooie naam heeft jullie meisje!! Hele mooie foto ook van je dochters!! Geniet er lekker van en laat je lekker verwennen!!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa saffira GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk dat t lekker vlot is gegaan!
    Leuke naam en wat een schatje!! Leuke foto zo met je dochters samen! :D
    Geniet lekker en laat je idd lekker verwennen dat heb je verdient!! :D

Hier niet echt top geslapen vannacht maar voel me gelukkig wel beter dan gister! Denk dat ik een beetje een griepje heb ofzo want ben nu ook ineens echt snot verkouden dus vandaag nog lekker rustig aan en dan zie ik wel weer verder :)

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Saffira, gefeliciteerd met je prachtige dochter! Nu lekker wennen aan elkaar en veel genieten!

Bolkje, als je borstvoeding zoveel van je vraagt, zul je je moeten afvragen of het het waard is. Ze zeggen wel dat de aanhouder altijd wint, maar dat werkt alleen als jij het zo voelt. Jij moet het doen samen met je kleine.
    Tegenwoordig is de flesvoeding ook goed, dus daar hoef je het niet voor je laten. Denk goed om jezelf en de kleine!

Dames, wat staat er op de planning vandaag? Ik ga zo lekker even zwangerschapszwemmen.

Vanmiddag controle bij de verloskundige. Ik ben benieuwd. Mijn buik rommelt. De bewegingen van de kleine vind ik steeds pijnlijker worden. Herkennen jullie dat?
    Soms dan schiet ik opeens omhoog in mijn ruggengraat omdat het net voelt of er ieder moment een hand onderuit steekt. (weet wel dat dit niet kan, maar is zo'n rotgevoel).
    Ook heb ik savonds echt buikpijn, beetje stekend gevoel, eigenlijk is dan de hele rand van mijn baarmoeder gevoelig.
    Kortom, hopelijk komt de kleine snel!

Vandaag 38 weken!

18. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Saffira, wat een lief klein meisje heb je op de wereld gezet!!! (Nou ja, klein, 52 cm is toch al flink...)
    Gefeliciteerd hoor.

Vanmorgen bij mijn ms verpleegkundige geweest en wat boodschappen gedaan, want zometeen komt er een vriendin lunchen.
    Daarna ff met mijn schoonzusje naar een winkeltje waar geestelijk gehandicapten allerlei leuke mooie dingen maken en verkopen (ik ben op zoek naar een leuk klein kerstcadeautje voor degene die bij ons het huis poetst, lekker maatschappelijk verantwoord, I love it....)

Fijne dag weer allemaal!!!!

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Donder wat zei je ms verpleegkundige? Je ging vragen of ze iets voor je kon doen toch?
    Hoe was lunch? En geslaagd voor iets leuks? Super leuk trouwens dat ze zo n winkeltje hebben bij jullie! Is voor dit soort dingen echt top! :D

Lily de pijnlijke bewegingen herken ik zeker! Soms schiet ik idd ineens omhoog! Haha de eerste keer dat mn vriend drnaast zat dat ik dit had dacht ie dat mn vliezen braken! Haha je had die kop moeten zien!!

Moet sowieso nu wel lachen om mn vriend hoor! T dringt ineens heftig tot m door dat die kleine echt elk moment kan komen! Ik mag m op zn werk alleen nog maar appen want als ik dan bel weet ie zeker dat ie op moet nemen of naar huis moet komen whaha en hij slaapt al een tijdje niet zo goed meer omdat ie echt mega nerveus is! Wel schattig maar wel zwaar voor m met zn werk en alles nog erbij! Ik zei al kan je vast een beetje wennen voor als ie dr echt is! Stukken beter dit iig dan een paar weken terug dat ie zich nog helemaal klemzoop en niet wakker te krijgen was!

Hier vandaag eerst lekker boodschapjes gedaan en toen mn huis mn gemak door gewerkt! Alles weer lekker opgeruimd en schoon. Met die verkoudheid erbij ben ik nog eerder buiten adem dus ik heb er wel ff over gedaan want moest steeds gaan zitten

Nu ffies kijken of ik nog zin en fut heb om mn pompoentjes uit te hollen voor sint maarten.. Heb nog een paar dagen gelukkig :)
    Eerst lekker en kopje thee :D

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is t stil vandaag dames?? Is er iemand aan t bevallen!? :D

Deel Deze Pagina