Not me! Vanmiddag naar vk geweest. Had een nieuwe meid, nog niet eerder gezien. Kreeg een mooi compliment over mijn buik altijd leuk. Vanmiddag heeft manlief mijn buik vereeuwigd met gips. Wat ontzettend leuk om samen te doen! Schattig dat je man er ook zo mee bezig is! Gaat straks vast helemaal goedkomen. Mannen hebben gewoon wat meer tijd nodig. De mijne ook hoor! Hij kwam gisteravond om 23 uur thuis van zijn werk en begon met het maken van een lijstje met dingen die hij vandaag moest doen. Bovenaan stond opstaan 9:30, normaal lukt dit niet voor 11:00 uur. Hierop stond ook gipsbuik maken en verloskundige. Het is allemaal gebeurt ook! Hoefde vanmorgen nieteens de hond uit te laten. Hij gaat zonder mopperen mee boodschappen doen. Heerlijk!!
Hoiii!!! ik ook niet hoor, hier nog rond en gezond. Wel vandaag een heel druk poets dagje gehad had weer HEULE erge poetsdrang ( lees nesteldrang denk ik!) Heb besloten om maar gewoon me dingetje probeer te doen, niet teveel er bij stil te staan... hopelijk helpt het... anders duren de dagen nog lang! @Elleinad: ik herken dat heel erg van mijn man! hij zei het net nog, elke keer kijk ik op me foon, bij elk geluidje denk ik "is het begonnen?"haha
He jammer dames! We zullen nog even moeten wachten... Lilly een compliment is altijd leuk! was alles ook gewoon goed? Wek gek dat je ineens een vk hebt die je nog nooit gezien hebt! Super leuk dat jullie je buik gegips hebben!! is t eindresultaat ook leuk geworden? Super grappig dat die mannen dr ineens ook zo mee bezig gaan! Zo n lijstje mag ie zeker wel voor elke dag malen lilly haha helemaal top toch!! En jill super grappig! Dan weet iig zeker dat ie wel op zn telefoon let! Ik ben heel benieuwd vanavond mn vriend gaat naar ajax-celtic! Hopen dat er hier niets gebeurd haha geen idee of ik m dan kan bereiken! En zal ook wel ff duren voor ie thuis is! Maar goed dr zal vast niet gebeuren want voel nu nog niets.. Nou fijne avond!
Nog even de buik update die ik al een tijdje beloof! Net echt mooie foto maar dat komt omdat ik m zelf gemaakt heb haha
Mooie buik heb je elleinad! Onze verloskundigepraktijk bestaat uit twee teams met elk 5 verloskundigen. In mijn team is er 1 langdurig zien, dus is er iemand vanuit het andere team overgestapt. Vandaag hadden we haar voor de eerste keer. Leuke meid! Maandag mogen we weer. Alles was goed. Kindje ligt er mooi klaar voor, maar heeft het volgens mij nog veel te veel naar zijn/haar zin. Liepen later bij de winkel, kwam er een donkere vrouw naar me toe die vertelde dat we een jongetje krijgen. Dat is nu al de tweede keer! Manlief is het hele weekend vrij. Vrijdag TM maandag. Wilde hem verrassn met een leuke activiteit of overnachting, maar kan het niet echt vinden.... Tips? Hier even een foto van de gipsbuik. Heeft manlief erg netjes gedaan
Oh op die manier! Nou ja dan is t netjes dat je dr gezien hebt nu! Gelukkig een leuke meid ook. Wat bijzonder dat die vrouw zomaar naar je toe kwam haha ben wel benieuwd dan nu wat jullie krijgen!! helemaal als t al de tweede keer is dat t gebeurt! Je man heeft t zeker netjes gedaan!! Haha die van mij zou er echt 1 grote klieder boel van gemaakt hebben maar die van jou heeft t echt netjes afgewerkt!! Op de gipsafdruk lijkt je buik idd wel kleiner maar je hebt ook een mooie buik hoor! Wat heerlijk dat jullie t hele weekend samen hebben! en leuk idee om lekker iets gezelligs te gaan doen! Nu kan t tenslotte nog Zit er niet een leuk hotelletje bij jullie in de buurt waar je een nachtje kan verblijven? Lekker uit eten samen en smorgens een lekker ontbijtje? Welke omgeving woon je? Ik zou zelf namelijk niet meer te ver weg willen op t moment haha dan ga ik ffies kijken of ik wat leuks kan vinden
Pfff, net hier een heel stuk reacties getypt, raak ik 1 verkeerde toets aan, alles weg. Ga iig nu eerst ff naar mijn ouders om voetbal te kijken, misschien heb ik straks nog zin om mijn stuk nogmaals te typen (ligt eraan of Ajax wint, hahaha)
Ja ben zelf ook erg nieuwsgierig. Dacht in het begin heel sterk jongetje, maar twijfel nu erg. Jij weet ook niet welk geslacht je kindje heeft, toch? Wij wonen in de stad Groningen. Zat zelf te kijken naar dingen op maximaal 1 uur rijden.
Oh haha das balen donder! Heb ik ook wel s gaha ben dr dan ook altijd klaar mee Jill kan me goed voorstellen dat je nieuwschierig bent!! Haha wij weten wel dat we een zoon krijgen kon toen al niet meer wachten whaha
Lilly: heeft je mannetje zeker netjes gedaan!! Mooi hoor! Elleinad: mooie buik!!!! Echt weer gegroeid.. En hij was al best flink. Maar alleen buik lijkt wel.. Verder geen vetjes! Hier ff een baby foto tussendoor....
Saffifa super gefeliciteerd meid, wat een heerlijke foto van je meiden en een geweldige naam geniet van ne gezinnetje. Hier even snel, want ik ga zo mijn bed in.. Heb vandaag kinderfeestje gehad van devoney (de oudste) was super gezellig en de meiden (en 1 jongen ) hebben allemaal een super leuk vogelhuisje gemaakt, maar moeders is nu helemaal op en doet helemaal niks meer
Wauw saffira!! Wat een mooie meid!! Echt heel schattig! die haartjes ook!! Super leuk!! En ja mn buik is wel weer gegroeid he! Haha iedereen hier blijft o maar roepen dat ze denken dat ik uit elkaar ga knappen Mama2girls: klinkt super leuk en gezellig! Maar kan me heeeell goed voorstellen dat je nu kapot bent!! Lekker je bedje in! Uitje in groningen kan ik momenteel even niet op veel meer komen dan gezellig samen uit eten of lunchen of een een hotel overnachting ofzo.. Als ik oo google zoek kom ik alleen op groepsarangementen uit :S das ookweer zo overdreven met zn tweeen he haha
Hey dames! Wow wat een mooie buikjes zeg! echt mooi! En die gips afdruk is echt prachtig! Even een vraagje; in de CAO van mijn man staat dat hij twee dagen verlof krijgt bij geboorte van je kind. Stel nu dat je bijv op zaterdag of zondag bevalt, krijgt hij dan toch gewoon die twee dagen? of zijn zaterdag en zondag dan de twee dagen en heeft zijn baas "geluk"dat het hem geen dagen kost? Weten jullie dat? @ saffira: wat een lief klein meisje! Gaat alles goed met haar? Welke maat pakje heeft ze daar aan? is dat maat 50? Hihi prachtig meissie!
o trouwens... ( ook al wil ik niet klagen......) Ik wordt echt kriebelig van dat karpaal syndroom... Echt waar mijn handen tot mijn bovenarmen tintelen, steken, voelen dik en warm aan, wordt echt gek ervan. Snachts echt drama, zo erg dat ik echt bijna gek wordt, weet niet hoe ik moet liggen, wat ik er tegen moet doen... zucht! Nog ff en ik trek dit niet meer.... echt om gek van te worden...
Goedemorgen! Nou zal nog eens weer wat typen op dit forum! Schrijf ik eergisteren nogdat ik er snachts maar 1 keer uit hoef, vannacht wel 4 keer. Hoo toch echt dat dit een uitzondering is! @jill, volgens mij is wettelijk bepaald 2 dagen en moet de vader deze bij een thuisbevalling binnen 4 weken na geboorte opnemen. Bij een ziejenhuisbevalling binnen 4 weken na thuiskomst. Je man mag het dus zelf bepalen. Betreft tunnelsyndroom, heb je nog braces geprobeerd? Grrr... Ik haat die iPhone sinds update. Wat een traag rotding! Mijn woordenboek ligt ook helemaal op z'n kop!
Sorry ik heb ook geen idee jill fijn dat jij t weet lilly!! Wij vroegen t ons ook al af idd! Balen dat je nog steeds zo n last hebt van je handen jill!! Ik zou helaas ook niets weten misschien je huisarts is bellen of die nog iets weet? Of idd braces zoals lilly zegt? Haha lilly wel balen dat je dr vaak uit moest vannacht!! Zal je altijd zien! Hoop ook voor je dat t een uitzondering was!! Helaas is t hier toch echt minimaal 3 per nacht! Maar ja weet ondertussen niet beter en dan is t ook wel prettig dat mn buik weer ff recht naar beneden hangt ipv zo scheef als ik op mn zij lig daar heb ik echt last van snacht namelijk! Nou ik ga ffies wachten tot mn vriendin komt met dr kids en daarna naar de vk! Denk dat is ff flink ga klagen daar over alles waar ik last van heb misschien dat ze dan wat wilt gaan bekijken of t al een beetje aan t verweken is ofzo.. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Vanmorgen uit mijn hoofd getypt. Hierbij voor jullie nog even de link: Kraamverlof | Verlof en vakantie | Rijksoverheid.nl