November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad. Heerlijk geslapen.

Had nog niet gereageerd op je vraag jill, dus bij deze :D
    Ik denk dat het heel fijn is dat ze je een beetje gaan helpen. Vliezen breken is daar een mooie optie bij. Dus ja denk dat ik dat ook wel zou aandurven.
    Merk dat je toch nog wat twijfelt. Luister het morgen nog even aan rn maak dan je keuze. Je moet het alleen doen als je er volledig achter staat.

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilly wat balen dat je je zo slecht voelt! Hoop dat alles gewoon goed is! Fijn dat je goed geslapen hebt! Dst scheelt toch weer!

Jill ik ben t idd met lilly eens! Morgen nog eens aanhoren wat zij ervan zeggen en dan je keuze maken. Dan kan je ook evt dingen waar je over twijfelt gewoon vragen.

Hier ook wel goed geslapen! Had t gister avond echt in bol! Ben een heel stuk gaan lopen en heb zitten wiebelen op een bal whaha ik dacht ik ga gewoon heel veel bewegen dan komt ie vanzelf wel ;) maar helaas..
    Ben benieuwd hoe t bij donder ervoor staat!!
    En marietje ben idd ook wel erg benieuwd naar de foto :D

3. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Hier alles nog rustig. Heb tot 3 uur vannacht wakker gelegen, liggen draaien etc. maar toen ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen. Om half 6 weer wakker en alles waarvan gisteren leek dat het misschien wel zou beginnen is weer gestopt, grrr, ik word er gewoon een beetje kriegelig van...

Als het maandag nog niet gevorderd is, hoop ik dat ze mij ook een beetje op weg willen helpen... Beetje hetzelfde als bij Jill...

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff jeetje donder kan me voorstellen dat je kriegelig van wordt!! Ik vond t echt positief klinken bij je en dacht dat t begonnen was!!
    Ik zou t ook gewoon vragen als ik jou was! Nee heb je ja kun je krijgen toch! Op een gegeven moment is t gewoon klaar!!

Hier een rustige dag! Boodschapjes weer op de fiets gedaan :D vind t idee dat ik nog een beetje beweging heb wel fijn! Wel iets geks erbij en dat is dat ik heel graag in t donker zit op t moment! Voel me dan heerlijk rustig en ontspannend! Zit nu serieus met maar 1 kleine lampje aan in huis haha maar vind t heerlijk dus laat t lekker zo!
    Morgen controle en ben benieuwd wat ze zegt als ik nu echt alles op tafel gooi! Ook erg benieuwd of meneer nu eindelijk ingedaald is! Het voelt wel zo namelijk! Mocht t zo zijn gaan ik vragen of ze wil kijken of er al t een en ander op gang aan t komen is..

Fijne avond allemaal!!

5. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    jeetje ik hoop voor jullie dat het doorzet dames want dit is ook niks he :(

hier vandaag op co trole geweest en onze fred ligt gewoon vast :) kon het niet geloven... ben zo blij en opgelucht. mss dat dat ook een reden is dat ik me de laatste 3 dagen wat beter voel... op het maagzuur na dan, want dat is echt extreem op het moment :(

6. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh toppie joh!! Dat moet een goed gevoel zijn van een stuit naar nu lekker ingedaald en vast!!
    En ik denk idd ook dat je je beter voelt als de kleine is ingedaald! Mn buik is sinds een paar dagen flink gezakt en voel me sinds toen ook veel beter! We zullen zien morgen :)

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik zal voor je duimen meid

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen dames!

Hoe gaat bij jullie??

Hier vanaf half 6 nu om de 5 min harde buiken!! Echt pijn doen ze niet maar fijn is ook anders.. Zit te twijfelen of ik zal bellen haha wilde t even met jullie delen :)

9. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Spannend!! Ik hoop voor je dat er nu echt wat gaat gebeuren!! En gewoon bellen hoor!!

10. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hier alles goed, alleen die rot allergie is verschrikkelijk, nog een paar weekjes volhouden!! Gisteren heel het huis lekker gesopt, alleen de badkamer nog een grote beurt en de koelkast en dan zijn we klaar. Vandaag even rustig aan, lekker op de bank tv kijken of achter de laptop en misschien nog even een paar uurtjes slapen.

11. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ooh spannend :) hoop zo voor je dat het doorzet..
    Ik zou gewoon bellen hoor.

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Bellen!!

Ik belde toen ze elk uur kwamen (bij demi) en toen kwamen ze zelfs al.. En toen had ik 3 cm en de weeën die ik dus blijkbaar had waren kriebeltje.
    Niet noemenswaardig dus..

Gewoon bellen meid, om de 5 min is serieus en als je al ontsluiting hebt strippen ze misschien wel....

Ben benieuwd!!! Spannend.. :D

13. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    20131114_111841.jpg hier nog ff snel een buik fotoootje tussendoor... zou zomaar eens de laatste kunnen zijn ;)

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Spannend elleinad!! Zou het nu dan toch??

Succes bij de gyn vandaag jill! Hopelijk voor jou ook snel!

Mama2girls, ingedaald! Wat moet dat een goed gevoel geven! En wat een mooie (misschien wel laatste) foto!

Hier geen nieuws. Alles rustig. Vanmiddag controle bloeddruk en urine bij de vk.
    Ben inmiddels goed verkouden geworden en keelpijn. Bleh, kan er ook nog wel bij.
    Hele dag het rijk voor mezelf. Man is om half 8 vertrokken en zal vanavond om 11 uur weer thuis zijn... Tenzij er toch nog wat gaat gebeuren.

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Nu ik heb niet gebeld want rond 08:00 uur zakte t af.. Rond half 9 onder de douche gaan staan en toen kwam t weer terug! Ik werd dus helemaal positief! Maar goed niet zo heftig dat ik dacht ik ga bellen! Ik had ook om 10:30 een controle afspraak dus dacht ik wacht die wel even af.. Had ik dat maar nooit gedaan!! Ze heeft niets gedaan! Niet gevoeld niets!! Pff wat baal ik hiervan zeg! Ik moet echt eens leren mn mond open te trekken! Was helemaal in tranen net thuis en hop ja hoor de harde buiken zijn weer terug.. Ik kijk t nog een uurtje aan en anders bel ik dat er maar iemand langs moet komen want ik wordt hier gek van!! Ben gesloopt dus duik nu mn bed in en zie wel of ik ffies kan slapen! Iig even ontspannen en proberen mn hoofd leeg te maken want dit werkt niet!!

Thnx voor jullie lieve berichtjes :D en ik hou jullie op de hoogte!!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wel een lichtpuntje trouwens!! :D onze eigenwijze draak is ook eindelijk ingedaald!! Jeeejjj!!

17. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Owh meid wat fijn dat de kleine is ingedaald!
    Dat is dan nog een klein lichtpuntje.

Dikke knuffel voor jou en gewoon bellen! Dan zeg je gewoon eerlijk dat je een extra afspraak wilt en dat je graag zou zien dat ze je strippen. Voor jezelf opkomen hoor!
    Probeer in ieder geval nog even wat te slapen.

18. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je lilly :D
    Ik heb echt veel moeite met aangeven waar ik last van heb! Dat heb ik altijd! Zal ook nooit naar de dokter gaan ofzo.. Komt denk ik toch door het turnen van vroeger daar was klagen echt not done!!

Maar goed ik heb echt even lekker geslapen! Zit nu lekker op de bank heel relaxed en de harde buiken komen nog steeds.. Ik kijk t nu ffies aan en als ze zo regelmatig als vanmorgen gaan komen dan bel ik :)

Hoe was jou controle??

19. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Net terug van mijn controle en baal flink!!
    Mijn bloeddruk was 140/92!!! Gemiddelde tijdens zwangerschap was 110/60.
    Het is dat ik morgen al voor controle naar zh moet, anders had ze me direct nog doorgestuurd.
    In het ziekenhuis bepalen ze morgen of ze me gaan inleiden. De vk zei dat die kans erg groot is.
    Ik baal zo vreselijk... Wil niets liever dan thuis bevallen, maar mijn lijf is er klaar mee.
    Net al in tranen mijn man opgebeld. Pfffff....

20. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    elleinadik zou echt vandaag of morgen ochtend gelijk nog ff bellen hoor :( het kan toch niet dat een vk je zo rond laat lopen. denk aan jezelf wamt amders ga je straks uitgeput en helemaal op de bevalling in en dat wil je echt niet.

hier alweer heel de dag last van die pijn scheuten onder in mijn rug, maar nu gaan ze gepaard met harde buiken.. :( de vk zei gister dat het indalingspijn kon zijn maar hij is al ingedaald en ligt vast.. kan dit dan nog indaljngspijn zijn? is hij nog verder aan het zakken?

Deel Deze Pagina