November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Heel mooi kamertje..!! :D strak maar toch warm..
    Ja, helemaal leuk! Ook die deur idd..

Lilly: inlezen had ik ook niet gedaan.
    Googlen heeft weinig zin, iedereen ervaart het anders.
    Ballon kan snel of langzaam gaan, bij 3cm gaan ze toch je vliezen breken.
    Dus je hoeft er maar 2.. Als je uitgaat van 1 cm per uur heb je dat ding 2 uur misschien 3 uur in..
    Dan misschien nog 4 tot 6 uur..
    Al met al, kan je eind van de dag bevallen zijn.

Ik hoop voor jou gewoon dat het lekker vlot gaat...
    En op tijd om pijnstilling vragen als je denkt het nodig te hebben..
    Mij hebben ze 2 opties verteld, ruggenprik of morfine spuit in m'n been. Ik had voor de laatste gekozen het is dat dat niet meer kon ivm 7 cm ontsluiting.

Heel veel succes! Ga lekker op tijd nr bed en probeer nog wat te slapen..
    Ik had maar 3,5 uur geslapen van de zenuwen. Hihi..

2. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Lilly heel veel succes vandaag!! Je kan t! Ff knallen en dan kunnen jullie heerlijk knuffelen met jullie ukje!! :D

Vraag me ook af hoe t met jill is want die is ook wel stil al een tijdje! :)

Hier rommelt t nog lekker door. Wel goed geslapen vannacht maar werd wakker met wat krampen in mn onderrug en nu harde buiken..
    Ik heb met mn vriend afgesproken dat we t twee aankijken en als t dan nog steeds zo doorgaat ga ik bellen! Dan komt ze maar langs en kan ze me gelijk strippen als t nog niet echt doorzet! Haha

Wat zijn jullie plannen verder voor t weekend??

4. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Lilly, heel veel succes vandaag, je kunt het!! Vandaag heb je jullie kindje in je armen!! Spannend!!

Elleinad, leuk kamertje!!

Saffira, mooie foto van jullie meisje!!

5. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Lilly succes vandaag meid.

Elleinad mooi kamertje.

Hier gisteravond naar de verjaardag van mijn vader en vanmiddag naar schoonmoeder in tilburg, ze heeft me elke dag nog gebeld of ik het wel verstandig vond om te komen (ben toch 20 min tot een half uur onderweg )hahaha! Wel erg lief van d'r.

6. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    @Lilly: spannend vandaag hoor, maar o zo fijn, gaat het vandaag voor je gaat gebeuren, zo'n hummeltje waar we zo lang op gewacht hebben (of nog steeds aan het wachten zijn, zoals hier...)

@krampen: hier worden ze iedere dag heviger, maar zakken nog steeds weg. Ben vandaag uitgerekend en wordt ondertussen ook een beetje moe van iedereen die berichtjes stuurt dat het nu wel mag komen, dat ze het lang vinden duren... DAT SNAP IK ZELF OOK WEL!!!
    Lief bedoeld natuurlijk, maar niet 10 op een dag, iedere dag... Ik wil ook graag onze kleine in mijn armen, maar het is momenteel nog niet anders. Ik zit er zoals jullie kunnen lezen ff flink doorheen, heb nergens zin in en moet nu huilen. Straks een chocolade bol als lunch denk ik, troost chocolade, mss dat dat een klein beetje helpt....

Voor iedereen een fijn weekend... (Sorry voor mijn klaagzang)

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Vandaag is ook mijn uitgerekende datum..
    Apart..

Donder: ik snap je helemaal!! Troost chocolade helpt misschien wel even..
    Gewoon jezelf even verwennen.

Lilly: zet hem op! Hopelijk verloopt alles goed en vlot vandaag.

Elleinad: ga jij nou maar eens bellen vandaag ja! :)
    Wie weet doet het strippen dan iets....

Hier: een baal nacht gehad.. Om 00.50 was mevrouw al weer wakker omdat ze dorst had. Werd er helemaal onzeker van..
    Of ze wel genoeg binnen krijgt..
    M'n vriend legt haar terug in bed en ze slaapt..
    Ik leg haar terug in bed en ze blijft morrelen.. :(
    Uiteindelijk kwam ze pas om 05.00 uur weer, maar had echt een baal nacht. Misschien dat m'n kraam tranen een beetje laat komen...
    Moeheid speelt behoorlijk op..
    Maar: noa doet het nog steeds super....
    Dat is het belangrijkste uiteindelijk!
    Straks maar weer even lekker plat.. :)

Fijne dag allemaal..
    En idd, jill is erg stil........ Ben benieuwd!

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden! :D

Donder ik snap je helemaal!! Ik wordt er ook helemaal gek van!! Alsof je zelf niet wilt dat die kleine komt!! Tuurlijk bedoelen mensen t lief maar jemig man! Ik had een vriendin die elke dag een berichtje stuurde hoe t nu ging en of ik al wat voelde!? Ik heb haar gebeld en uitgelegd dat t echt super irritant is! Haha ze pakte t gelukkig goed oo en begreep t maar t is niet handig idd!!
    Lekker chocolade eten helpt hier ook goed dus hoop voor jou ook!

Saffira wat balen dat je zo n rot nacht hebt gehad! Lekker plat straks! ( of nu haha) wel fijn dat ze t of steeds goed doet! En als ze pas zolang later weer komt heeft ze zeker wel genoeg gedronken toch! :)

Nou hier is alles weer rustig.. Pfff om gek van te worden zeg!! Ik ga nu zometeen maar naar de vergadering van mn werk in de hoop dat ik ff mn gedachten ergens anders op kan zetten want wordt echt gek van mezelf!! Wordt zo boos toen t weer afzakte dat ik t liefst met alles wat ik kon vinden wilde gooien! Mn vriend is ook super nerveus hierdoor dus die belt elk uur hoe t nou met me gaat en of ik t nog een beetje trek allemaal haha super lief!

Hebben jullie enig idee of t iets kan zijn wat ik zelf doe waardoor t weer afzakt? Had wel echt t idee dat t weeen waren vanmorgen en gister avond maar ja nu weer niets meer.. Is toch gek!? :(

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Oh wat stil hier.... Iedereen spontaan aan het bevallen? Haha..

Elleinad: ik heb echt geen idee! Misschien let je er teveel op..?
    Als je die krampen hebt moet je gewoon lekker rustig bezig blijven.
    Zo is mij iig wel vaker verteld.

Niet stil gaan zitten en er op letten....

Fijne avond iedereen..

En ben benieuwd hoe het met Lilly is!
    Of ze haar kleintje al in haar armen heeft... :)

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

T is zeker stil hier zeg! Zou we grappig zijn als iedereen aan t bevallen is haha hier helaas ng steeds niet!

Misschien heb je gelijk saffira ga t wel proberen! Gister avond had ik ook echt weer veel harde buiken met krampen in mn rug en t tr een beetje naar mn benen maar steeds als ik naar bed ga stopt t... N vannacht toch nog wel een paar gehad en nu ik ben opgestaan ook weer een paar.. Naja we zien t wel weer vandaag

Ben benieuwd hoe t met iedereen gaat!! :) fijne dag iig allemaal!

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kregen trouwens gister op een verjaardag echt vreselijk nieuws! Vrienden van ons hadden 20 weken echo gehad en nu was gebleken dat t hartje niet goed was! Dr mist gewoon een heel deel! :$ ze moeten nu de keus maken of ze t nu weg laten halen of dat ze t uitdragen met de kans van 0,05 % ofzo dat t blijft leven als t geboren is.
    Jeetje we werden echt helemaal naar van t bericht! Wat wordt je dan dankbaar dat je een gezond kindje mag dragen zeg! En ik voelde me oo echt schuldig tegenover ze wat natuurlijk niet nodig is maar jeetje heftig dit zeg!

12. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    #2852 Donder, 17 nov 2013
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
    @Elleinad:
    Ow, wat verschrikelijk voor jullie vrienden... Ik kan het me zo weer voor de geest halen van mijn zusje... Alweer zo'n oneerlijke keuze die gemaakt moet worden!!!

Hier ook weer begonnen aan de volgende dag. Ik had dat precies hetzelfde, iedere keer denk je dat het zou kunnen gaan doorzetten, maar als je dan eenmaal in bed lag (omdat het gewoon daar tijd voor was), dan zakt alles weer af naar nul..., best frustrerend.

Inmiddels komt de maandag (weer afspraak met gynaecoloog) steeds dichterbij. Ik hoop echt op strippen of inleiden. Tranen komen nu steeds als ik er aan denk dat ik er klaar mee ben...
    Ga iig ook vragen of ze wat kunnen, want die kleine groeit ook maar door en hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat het niet op de natuurlijke manier ter wereld kan komen en keizersnee is en blijft een open buikoperatie waarvan mijn neuroloog ook zegt dat dat icm MS toch wel ingrijpend is...

Fijn weekend verder voor iedereen!!!!

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen dames!

We zijn gisteren trotse ouders geworden van een mooi meisje. Ze is om 20:28 geboren, 50 cm en weegt 3735 gram. Ze doet het super! Morgenvroeg mogen we als het goed is naar huis. Krijg vandaag nog wat controles ivm mijn hoge bloeddruk.

14. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Elleinand jeetje wat heftig. Die keuze zou niemand hoeven te maken, maar helaas heb ik het nu ook al 2 x in mijn vriendekring meegemaakt dat het echt niet zo vanzelf sprekend is helaas, niemand zou zo'n keuze hoeven te maken!!

Donder echt op je strepen gaan staan hoor je bent immers al 40 weken.

Lijkt wel of jullie gewoon niet meer naar bed moeten gaan en wakker moeten blijven ;)

Lilly super gefeliciteerd meid. Hoe voel je je en hoe heet jullie meisje?

Hier niks aan de hand, we waggelen gewoon vrolijk door.
    Morgen weer naar controle.

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Lilly: gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ook ik ben heel nieuwsgierig naar de naam... ;)
    En natuurlijk naar hoe je de inleiding hebt ervaren....
    Ik hoop dat het je meegevallen is!

Elleinad: dat is idd heel naar!! Ik moest idd ook gelijk aan het zusje van donder denken....
    Je word op zulke momenten weer met beide benen op de grond gezet.
    Het is allemaal niet zo vanzelf sprekend, soms denken mensen van wel, maar als je een gezond kindje op de wereld mag zetten dan is dat echt goud waard..
    En dat je je schuldig voelt dat je wel een gezond kindje krijgt, snap ik maar al te goed! Ik zou dat ook hebben.. Maar idd, het is nergens voor nodig. Soms heb je als mens geluk en soms pech, want dit is gewoon dikke dikke oneerlijke pech! :(

Maar maak je er niet te druk om nu, want je moet zelf nog een kindje op de wereld zetten.

Donder: frustrerend dat gerommel dat niets doet...
    Hopen dat het strippen dan dat zetje is wat je lichaam nog net nodig heeft.
    Zal duimen voor je....

Jill en Anke zijn ook stil trouwens..... ;)

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilly: Gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kunnen genieten!! Ben benieuwd naar de naam en een foto idd :D veel geluk!!

@vrienden: ja t is zeker oneerlijk! Donder kan me goed voorstellen dat je t zo weer terug kan halen! Dit zijn vrienden van ons en mn maag keert al om moet je nagaan als t je eigen zus is!!
    Ik hoop ook dat ze morgen iets voor je gaan doen!! Houd je ons op de hoogte!?

Mama2girls: misschien moeten we dat maar s gaan proberen ja dat wakker blijven whaha en bij jou rommelt er nog niets? Ben je t niet ook ontzettend zat?? We schelen maar een dag namelijk haha :)

17. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik vind het heel dubbel.. aan de ene kant ben ik het zat, want het is zwaar en mijn benen willen het niet meer dragen en dan heb ik het nog niet eens over het maagzuur en het om kunnen draaien in bed of bukken :( maar aan de andere kant vind ik het heerlijk en vind ik dat ik niet te veel mag klagen als ik andere zo hoor.

Rommelen doet het wel een beetje maar das minimaal en niet eens elke dag.

Maar ben er wel helemaal klaar voor hoor.. wil ons fredje zo graag zien :)

18. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Gisteravond rond kwart voor elf (wilde net naar bed gaan), verloor ik een hoop slijm en braken mijn vliezen. Geen hele plons, maar zeker ook niet steeds een paar druppeltjes (zeg maar halve koffiekopjes tegelijk en dat dan ca. Iedere 2/3 minuten als ik stond, dus hebben we het ziekenhuis gebeld.
    We mochten meteen komen voor een ctg en echo enz.

Alles was goed, maar nog geen weeen, dus nu zijn we weer thuis en moeten we deze ochtend weer terug naar de verlosafdeling voor weer een ctg (dus afspraak met de gyn is afgezegd en nu is het wachten op de weeen, max. 72 uur, da's DRIE dagen!!!!, voordat ze actie gaan ondernemen, maar er zijn iig vorderingen....)

We hebben al bedacht waar het aan zou hebben kunnen liggen dat het nu eindelijk begint... De seks van vanmorgen, het lange uitslapen (tot 14.00 uur) of de erwtensoep van mijn schoonmoeder, hahaha, ga natuurlijk tegen haar zeggen dat het door de soep kwam....

Wordt vervolgd...

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama2girls: wat knap!! Haha misschien scheelt t dat je t al twee keer hebt gedaan en wist dat de laatste loodjes zo zouden zijn ;)

@hier: een bericht op dit tijdstip omdat ik bijna zeker durf te zeggen dat t hier nu eindelijk begonnen is! Vanaf 18:00 uur weer elke 5 min. Harde buiken.. Lekker tv gekeken so you think you can dance en toen mn bed in gedoken.. Net als elke avond prima in slaap gevallen en om half 1 moest ik plassen.. Sinds toen pijnlijke harde buiken! Die ook in mn rug zitten en echt regelmatig komen! :D een heel ander gevoel dan wat ik tot nu toe heb gehad!! Geprobeerd nog te gaan slapen maar dat gaat niet dus nu maar een beetje spelletjes aan t spelen.. Vriendlief slaapt nog heerlijk haha hij moet om 07:00 uur beginnen dus tja als t wel weer afzakt ook vervelend! Maak m wel wakker als ik echt de vk ga bellen!
    Ik kijk t nu nog ffies aan en als ze iets langer aanhouden dan ga ik wel bellen :D moet nu echt mee ademen en t een beetje opvangen dus zijn wel weeen denk ik haha ben helemaal happy joh!! Hopen dat mn gevoel klopt!!

Nou slaap lekker verder allemaal! En voor zover t kan houd ik jullie op de hoogte!

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou nou nou nou nou dit geloof je toch gewoon niet!!
    Ik zit serieus vanaf 00:30 uur tot 03:30 uur weeen weg te zuchten! Ze komen steeds vaken en worden steeds heftiger dus ik stap uit bed en zet lekker de kachel aan.. Ruim nog wat laatste dingetjes op in de keuken pats boem weg!! Helemaal over dus maar weer wachten met de vk bellen... Vriendlief wel wakker gemaakt want ik dacht dat ik gek werd!! Nou om 04:30 uur maar weer gaan slapen want er gebeurde niets meer... Wordt nu net wakker want mn vriend moet naar zn werk.. Ben dus gewoon weer in slaap gevallen en er is niet meer aan hand nu!! :x:x:x
    Hoe kan dit in godsnaam???? Zit t dan echt tussen mn oren ofzo dat ik weeen had?? :(

Jemig zeg wat ben ik boos! En verdrietig want ik dacht echt dat we eindelijk begonnen waren!! Zometeen om 09:00 uur is t telefonisch spreekuur bij de vk ik ga meteen bellen en vragen wat dit voor raars is want ik ben er nu echt helemaal klaar mee!!! :x ze nu gaan maar wat doen!! :x

Pff sorry voor dit stoom berichtje maar moest t even ergens kwijt!! :) :(

Deel Deze Pagina