November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Grappig! Hier hadden we, toen ik zwanger was van de eerste, Zoe als meisjesnaam. Hahaha.
    Vind het alleen nu niet meer passen naast de naam van onze zoon (T.hijn) dus op zoek naar een andere meisjesnaam

2. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Wij hebben voor een jonge jaimy en voor een meisje hebben we momenteel quinty en marley

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Pfff, heb het gevoel dat ik hit elkaar barst.. Echt een opgeblazen gevoel..! Buik kan ik trouwens ook niet meer verbergen hoor, leuk met 5 1/2 week! Dat was bij mijn dochtertje nog zeker niet aan de orde met dit termijn!

Maandag komt trouwens moeders moeders langs.

4. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei ja lastig die namen!
    Meisje hebben wij al maar jongen komen we hier niet helemaal uit.. Meisje hebben we isa voor :D waren we eigenlijk heel snel uit maar voor jongens wil mn vriend graag brayden maar dat vind ik niet zo geweldig zelf vind ik mats en timme erg leuk! Maar dat vind hij weer niets haha erg lastig dus!!

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeetjjee guusje!! Wel leuk hoor maar lastig idd omdat je t natuurlijk nog niet wil vertellen. Ik ben stiekem wel echt heel erg jaloers!! Haha bij mij was t een dag een dikke darmenbuik en nu is t verdwenen :( haha

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh wat heb je dan al snel een buikje Guusje :)
    Lijkt me super leuk maar hoop het tot 12weken verborgen te kunnen houden..
    (Toch stiekem wel jaloers)

@Namen, hebben wij het al wel eerder over gehad maar liggen ook niet echt op een lijn.. Meisjes naam eerst wel naar nu het echt is weet ik het niet meer haha
    Jongensnaam word een moeilijke bij ons :)

@mama2girls, jaimy en Marley vind ik erg leuk! Quinty iets minder mijn smaak voor een meisje..

@lijstje, mag ik daar ook bij?? Ik ben 23 jaar, eerste kindje en Zwanger na 10 rondes.
    uitgerekende datum, volgens de HA 19-11-2013.

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    zo de dokter gebeld en die stelde ook vast dat ik tssen de 4/5 weken ben! leuk om te horen dus en nu kan ik rustig verder gaan.

ik heb wel bloedarmoede dus moet wat oppassen.

voor de rest heb ik hier serieus darmkrampen en winderigheid en ook maagkrampen ,opboeren,misselijk. ik word er gek van!

@ namen : wij hebben voor een meisje: anais,elena,mina,eva,amber
    voor een jongen : alexei,tristan,alex,gabriel,

maar nog geen enkele dat we zeker over zijn

nu weer effe bed in ;)

8. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook uitgerekend eind nov! Idd opgezwollen darmen waarvan ik hoop dat ze snel foetsie zijn!

9. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Hie ookal een opvallend buikje.. dat word slobbertruien dragen om t verbergen ;)

Dinges1989 je pakt precies die 2 namn eruit waar mijn voorkeur naar uit gaat :D alleen mijn man heeft meer de voorkeur voor quinty :(

Gister al om half 9 mijn bed in gedoken en tot vanmorgen half 9 geslapen, voelde me zo moe en misselijk.. :(

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

Brrrr wat is het koud he! Net even een rondje met de hond gelopen maar werd er niet vrolijk van!

Guusje, mooi buikje al hoor!

Hier ook last van rommelende darmen en zo af en toe misselijk. Zal nog wel erger worden de komende dagen ;)

11. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey iedereen,

Ik ben nu 8 weken vandaag en de misselijkheid verschrikkelijk...... eerste echo gehad woe en alles ok! Uitgerekend voor 2 november! xxx

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @edel: gefeliciteerd en wat fijn dat je een goede echo hebt gehad :)!

13. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ja het is idd koud zeg ! het is hier aan het sneeuwen...:( komaaaaaan lente!!!

we zijn nu volop aan het speculeren hoe we onze kamer gaan maken, beetje vroeg maar manlief is er nogal mee bezig. we wonen in een appartement met twee kamers. de ene is zijn hobbykamer :) nou nu niet meer :D ocharme.

ik wilde behangen maar dat ziet hij niet zitten aangezien we die er af moeten pellen als we zouden vertrekken. had ik nog niet aan gedacht. we gaan ook eens een grote opruim doen en wat meer plaats overal maken. :D leuk leuk. maar de kinderkamer als laatste aangezien je maar nooit weet natuurlijk....:(

ik moet straks gaan werken maar ben zoooo lui!!! haha.

we moeten nog een leuke manier vinden om het te vertellen aan ons ouders... iemand een leuk idee???:D:D:p

groetjes!!!!

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    wauw wat leuk zo een eerste echo !!:D ben jaloers!!
    maar wel kl*te van dat misselijk zijn ;)

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Edel, fijn zeg een goede echo!

Hier net de aanmelding voor mvm gedaan! Hopelijk deze keer wel 10 weken plassen....

16. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Wij hadden onze ouders, schoonouders, mijn broertje en zijn zus een klein cadeautje gegeven met witte baby sokjes erin. Zij waren op de hoogte dat we in het zkh liepen en zouden anders toch wel een keer gaan vragen of we nog afspraken hadden of niet. Dus meteen na de positieve testen vertelt.

17. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan lopen wij gelijk!! Ik ben nu ook precies 8 weken. Niet misselijk, darmen wel beetje van slag. En krijg al echt buikje!!! Jij ook?

18. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een beetje aan het huishouden gedaan maar mijn broek begon opeens heel erg te knellen als ik moest bukken. Ben nu echt moe gewoon, voel me echt lui.

Ik moet nog 15 daagjes wachten op mijn echo, ik kan dus echt niet meer wachten. Het is zo spannend of alles wel goed gaat. Ik heb al wel een zwangerschapsdagboek opgehaald bij de boekenvoordeel voor maar 6 euro. Ik ging eigenlijk voor een spannende roman maar die vond ik niet.

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw!! T is zeker koud zeg!! Echt niet leuk meer ik wil nu gewoon lente!! Gelukkig geen sneeuw hier dat scheelt wel weer!

@edel: wat top zeg een goede echo!! Misselijkheid erg balen! Hopen dat t snel over is!

Qua moeheid doe ik gezellig mee!! Normaal ben ik echt een hyperactief persoon die t liefst de hele dag alleen maar bezig is maae nu heb vanmiddag wat boodschappen moeten doen in de stad en een taart gebakken voor iemand en ben echt helemaal kapot!! Normaal gesproken zou ik nog wel lekker s wat gaan drinken in de stad en meestal volg ik ook nog 1 of 2 danslessen in de ochtend en dan kan kk nog de wereld aan voor mn gevoel.. Ben echt blij dat ik vanmorgen niet gegaan ben haha. En hoop dat mn taart lukt anders moet ik weer opnieuw beginnen :S

20. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anais: wij hebben onze ouders een knuffel gegeven met een daarbij een kaartje waarop stond: lieve opa en oma, zou u deze voor ij willen bewaren? Nu ben ik nog klein en blijf ik nog 9 maanden lekker bij mama zitten maar als ik straks dan een keertje kom logeren kan ik hier lekker mee knuffelen

Liefs ukje

Reactie was erg leuk! Haha mn moeder had alleen liefs ukje zien staan en begon al te schreeuwen en huilen :p

Schoonmoeder zei heel handig dat ze even dr leesbril uit dr jaszak moest pakken maar toen we die kant op keken zagen we dr al even snel een traantje wegpinken haha daarna kon ze t niet meer houden en rolden de tranen over haar wangen.. Ik geloof dat ze allemaal wel blij waren dus :p

Deel Deze Pagina