Hier: 1300 gram gegroeid en 3 cm. Een mooie steigende lijn! Mooie gezonde baby.. Met een paar goeie longen! Ze moest op papier liggen met het wegen en meten, kind schrok zich helemaal lam!! Sukkels daar.. Voeding die wij geven was goed zei ze. Friso.. Het spugen klonk haar ook niet abnormaal in de oren en vooral als ze na of tijdens het voeden zo druk deed kon ze wat meer last hebben van spugen. Ik mocht iets door de laatste voeding doen, maar liever niet. Dus dan doen we het maar niet.... Dat ze snachts nog komt heeft met haar lever en suikers te maken of zo, haar lichaampje kan nog niet zo lang zonder en de nachten door slapen komt dus vanzelf. Nou vooruit dan maar weer.... Ik ben gewoon verwend door demi.. Haha..
* ego-bericht * Ooooh, ik ben even zó verdrietig Ik weet dat het heel kinderachtig is, maar Tobias heeft naar mijn moeder gelachen . en veel breder en veel langer dan dat ie tot nu toe naar mij heeft gelachen! Voel me nu opeens zo onzeker of ik het allemaal wel goed doe, of hij haar misschien liever vindt dan mij . Ok, hij lachte ook wel omdat ik het aanmoedigde, want ik heb één liedje, dat vindt ie echt zó geweldig leuk blijkbaar, hij gaat altijd lachen als hij dat hoort Dus dat wilde ik even aan mijn moeder demonstreren . Maar dat ie nu zo breed lachte terwijl hij naar mijn moeder keek . dat brak mijn hart eerlijk gezegd een beetje Stomme hormonen ook
Hey! Wat fijn dat alles goed was met de kids! Balen dat jullie nog niets door de voeding mogen doen! Ff doorzetten nog met de gebrooken nachten! Hoop dat ze snel voorbij zijn!! Bolkje: kan me voorstellen dat je t niet leuk vind maar lacht ie echt al gericht dan? Kan ook zijn dat ie jou stem hoorde en daardoor ging lachen toch! Ik zou t niet te veel aantrekken! Je doet t echt wel goed ook zou ie wel echt gericht naar je moeder gelachen hebben! En wat grappig dat ie zo op 1 liedje reageert zeg! Heb je dat tijdens he zwangerschap ook veel gehoord of niet? Hier: denk dat meneertje zn eerste regeldagen heeft! Hj is de hele dag al aan t mopperen en komt echt ong. Om de anderhalf uur! Voel me echt een melkkoe op t moment!! Ben de hele dag al aan t voeden! Heb t idee dat ik helemaal leeg ben! Knallende koppijn en helemaal gesloopt!! Wel vanmiddag geslapen terwijl meneer in zn eigen kamertje lag! Vond t super spannend omdat m vriend gewoon op zn werk was! Maar t ging wel goed Nu hopen dat ie vannacht iets beter slaapt! Pfff duik zomereen lekker mn bedje in!
Ik heb het tijdens de zwangerschap wel een paar keer tegen mijn buik aan gespeeld, ja Het gaat om het clublied van mijn voetbalclub Sparta Leuke is wel dat ik nu eindelijk een lachfoto van ons mannetje heb Zal hem morgen wel ff plaatsen, want op dit moment wil mijn lieftallige echtgenoot maar niet ophouden met ouwehoeren tegen mij Kan me geen 2 seconde met rust laten O wacht blijkbaar is het toch gelukt??
Wat een heerlijke foto bolkje. Kleuren van het t-shirt kloppen niet dat moet groen met wit zijn. Aline heeft hele nacht in haar ledikant op haar eigen kamer geslapen!! Twaalf uur lagen we in bed. Werd ze om twee uur wakker. Geslapen tot kwart over zes. Half zeven tot negen uur weer geslapen. Echt luxe in vergelijking tot een aantal eerdere nachten. Wij hebben een grote meid Wat zijn de plannen vandaag?? Groetjes trotse mama
Ik wil vandaag wat in het huishouden gaan doen, maar Tobias is wel weer erg onrustig en dan vin ik het niet prettig om in huis te gaan werken . Heb nu even een ontspannings-muziekje aan en het lijkt wel te werken; hij is nu stil Hij ligt met zijn ogen open in de kinderwagen en ik heb het idee dat ie heel ingespannen ligt te luisteren naar de muziek GREAT RELAXATION MUSIC FOR BABIES I (30 minutes long track!) Helps Baby Relax & Fall Asleep FAST! - YouTube O, en net toen ik op 'reactie sturen' wilde drukken begon ie weer te huilen
hier ook een goede nacht achter de rug. van half 11 tot 3 uur geslapen en daarna weer tot kwart voor 7. gaat de goede kant op. enige was dat hij tussendoor wel heeft lopen brullen toen ik hem na de voeding weer in zn bedje legde. was mn eigen domme schuld. hij sliep nog niet, speen er in en toen viel hij in slaap. dus ik denk, ik haal de speen eruit anders kan ik weer naar boven. ik was nog niet beneden of meneer was weer klaar wakker. ik heb hem maar laten brullen. duurde een kwartier, maar toen viel hij in slaap. na de voeding van kwart voor 7 heb ik hem ook nog even in zn bedje gedaan. wou zelf nog even slapen, omdat ik lang niet fit ben (snot verkouden). ventje heeft tot half 9 lekker rond liggen kijken en lekker geluidjes gemaakt. maar niet gehuild. heerlijk!! hier ook wat in huis doen, verder bank hangen en uit zieken.... stomme verkoudheid... weet iemand van jullie ook hoe lang je moedermelk in de koelkast kunt bewaren? ene site zegt 48 uur, andere zegt 5 dagen....
Haha super lieve foto bolkje!! Onze man moet vanavond weer zn ajax speen in haha de dinsdag dat ze tegen barcelona speelde had ie m voor t eerst in dus nu moet ie m elke wedstrijd in want daardoor hebben ze gewonnen natuurlijk... Lilly wat fijn dat aline lekker op eigen kamer heeft geslapen! Je slaapt dan zelf toch een stuk beter merkte ik gister middag! Maar ik durfte t vannacht nog niet dus je mag zeker trots zijn!! Oh en bolkje ik vind t ook niet fijn om druk bezig te gaan als t mannetje niet rustig ligt hoor! Wel grappig dat ie zich zo ligt te concentreren op t muziekje Marietje lekkker dat je een goede nacht hebt gehad!! Balen van t terug leggen maar dat weer je nu dan voor de volgende keer toch haha hier moet mats ook eerst echt helemaal van de wereld zijn voor ik m terug kan leggen want anders gaat t luchtalarm aan en dan ook niet meer uit!! Kan m zo 20 min laten huilen wordt niet minder tot ik m bij me pak dan valt ie in slaap... Moedermelk mag je 48 uur bewaren in de koelkast. Althans dat zei mijn kraamverzorgster dus daar houd ik me maar aan Hier was de nacht weer pittig.. Meneer kwam gister avond steeds na 1,5/2 uur uiteindelijk was t 23:30 een voeding en om 00:00 uur sliep ie alweer dus lekker in bed gelegd en zelf eindelijk gaan slapen.. Om 02:30 kwam ie weer en toen om 05:30 weer.. Daarna 07:30 en om 09:00 uur alweer!! Ik heb al die tijd wel in bed gelegen maar slapen doe je tocht niet echt als t zulke korte stukjes zijn! Hopen dat ik snel weer meer melk aanmaak want dit is geen doen joh!! Ik zit nu nog steed in pyama op de bank te hangen en denk ook dat ik niet veel meer zal doen vandaag.. Vanavond alleen naar mn broertje zn verjaardag.. Spannend!! Eerste keer dat we langer met mats weggaan haha hoop dat ik niet vergeet in de luiertas te stoppen!!
muziekje helpt wel hoor bolkje!! bryan was net wakker geblaft door de hond (er was een fietsbel op de tv.... zucht...). muziekje aan en meneer is weer naar dromenland!
Danielle: inbakeren al eens geprobeerd? Meestal is het 1 of 2 dagen en dan heb je al meer melk hoor.. Dus hoop dat je vannacht beter slaapt. En de kleine ook.. Hier: vannacht 5 uur voeding en daarna om half 9 wakker moeten maken. Prima nacht dus.. Verder toch moe vandaag dus lees jullie later even terug... Zit hier ook met een verkouden vriend en dochter, bleh.. Iedereen is snot verkouden, dus beterschap voor de verkouden dames! Oh en Lilly, hier dus weinig op de planning candaag! En wat goed dat je kleine meid zo lekker heeft geslapen.
Ja ik heb m 1 keer geprobeerd in te bakeren saffira maar toen werd ie alleen maar nog bozer! Haha hij ligt ook altijd met zn handen bij zn mond en dat kon toen natuurlijk niet meer dus hij vond t echt niet fijn.. Maar misschien toch nog eens proberen idd! Al gaat t al de goede kant op hier! Hoop alleen dat ie t vol gaat houden! Hij heeft nu om 12:30 uur voor t laatst gehad dus mag zo om 15:30 uur weer maar hij ligt nog heerlijk te slapen! Denk dat ik wel even wakker ga maken als t te lang duurt voor ie komt maar twijfel nog even.. Haha als ie iets later komt, komt t vanavond lekkerder uit met eten en de verjaardag van mn broertje dus tja.. En als ie echt honger heeft komt ie toch wel... Hmmm
nou hier heeft meneer een tiet hang dag... hij komt gewoon om de 1,5 tot 2 uur. en drinkt dan ook gewoon een kwartier aan elke borst. en dan moet je zelf ook niet fit zijn....echt heerlijk...
Oh Marietje... We hebben weer dezelfde dag.. Nu kan ze bij mij alleen niet meer aan de tiet hangen. Maar ze is vandaag veel wakker, als ze in bed in slaap valt is ze na een half uur weer wakker en wil ze er echt uit! Keihard brullen en zodra ik haar vast heb is ze weer stil en kijkt ze vrolijk rond. Valt vervolgens bij mij in slaap en ligt dan heerlijk in coma, maar in bed wil ze vandaag niet.. In: oei ik groei.. Staat dat ze rond 5 weken een sprongetje maken. Dit lijkt daar wel heel erg op! Danielle: noa slaapt ook met haar handjes bij het gezicht, maar toch slaapt ze (normaal) veel beter in en langer nu ik haar inbaker... Misschien was hij toen nog iets te klein? Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Inbakeren is niet voor elk kind fijn waarschijnlijk, geen mens is hetzelfde natuurlijk.. En je mag best iets later voeden hoor.. Als je maar niet over die 4 uur heen gaat. Fijne verjaardag vanavond! Xx
Wel toevallig weer saffira!! haha hier valt hij bij mij in slaap, leg hem in zn bedje en meteen is meneer klaar wakker.... en dan brullen!!! Niet te zuinig! Totdat ik weer met mn hoofd boven hem hang, dan is ie weer stil... zucht... hoop niet dat hij dit vannacht gaat doen... ik las vandaag ook ergens dat er tussen de 5 en de 6 weken weer regeldagen komen, omdat ze daarna een groeispurt gaan maken. dus we gaan er vanuit dat het weer snel over is!
Hey meiden, Sorry dat ik niet ben geweest afgelopen week.. mijn meisje was ziek dus 2 nachten niet geslapen.. nouja misschien dat ik 1/1,5 in totaal per nacht heb mee gepakt. Ze had verhoging, spuitluiers, was net een reutelende stoomlocomotief, verslikte zich steeds in het hoesten en begon zondag nacht ook nog eens te spugen,, En nu ben ik niet lekker, maja krijgt ze iig antistoffen binnen @Marietje volgens mij, borstvoeding mag 5 dagen in de koelkast bewaard worden maar daarna mag je het niet meer invriezen. Dat is dan echt voor gebruik, als je wil invriezen moet dan binnen 24 uur. Cb houd bij ons borstvoeding.com aan @bolkje, ik snap dat dat wel even vervelend is als je mannetje dan ineens naar je moeder zo lang lacht ipv naar jou als eerst.. dat is even een dipje.. maar jij doet het heel goed hoor meis! daar heeft het echt niets mee te maken! *Knuf* @CB, vandaag op controle geweest madam is 4200gram en 53cm! Ze is 400gram in een week gegroeid Worden jullie soms ook al helemaal gestoord van kraambezoek? en iedereen die het het liefst op het zelfde moment in het weekend wil plannen?? Hoe doen jullie dat? Kreeg vast een voorproefje van de newbornshoot TROTS
Ohhh en heb niet helemaal goed terug gelezen maar is vlindertje al bevallen?? En sorry als ik op dingen niet heb gereageerd.. (bloos)
Marietje: dat klinkt echt als een sprongetje! Gelukkig heeft noa vannacht wel gewoon goed geslapen, maar overdag moet je er gewoon lekker aan toe geven.. Dinges: super leuke foto's zeg! En zielig dat ze zo ziek kunnen zijn he.. Hebben wij helaas ook al gehad.. Beterschap voor jou nu!
hier weer een heerlijke nacht gehad!! laatste voeding om half 11, toen kwam hij om 3.45 en om 7.00!!! ben ik heel tevreden mee!! Was tussendoor wel even brullen en 's avonds ook toen ik hem in zn bedje legde... na een kwartiertje sliep hij. krijg haast het idee dat hij het eng vind in zn 'grote' bed.... Nu zit ik nog met wat anders. we hebben zaterdag personeelsfeest van mn vriend. nou zou ik pas om 19.00 heen gaan omdat oma dan pas kon oppassen. nu heeft ze heer afspraken verzet en kan ze al om 16.00. heel mooi natuurlijk, maar nu moet ik dus meer kolven om genoeg melk voor de kleine vent klaar te hebben staan. weet niet of dit gaat lukken... ik kolkf nu na de ochtend voeding elke dag. verder niet. als ik hem nu 1 borst laat drinken, kan ik dan de andere telkens kolven? baal er wel een beetje van, geeft me ook niet echt een goed gevoel... van 14,30 tot 2 uur 's nachts zonder mn ventje....
Mooie foto's dinges! Marietje, als het niet goed voelt moet he het niet doen. Je kunt er dan toch niet van genieten. Misschien kun je gewoon terug naar het originele plan van 1900 uur? Mensen snappen dat echt wel..... En anders maar niet, toch?!