hier gaat het goed. de regeldag zijn GELUKKIG weer voorbij! en ook hier dat gekraai saffira!!! echt zo grappig. en inderdaad steeds vaker een lachje! echt heerlijk! slapen 's nachts gaat nog steeds hetzelfde... van half 11 tot ongeveer 3 uur en dan tot 6 of 7 uur. kan me zo verheugen op de eerste nacht doorslapen... met mij gaat het iets minder. dacht eerst zelf dat ik weer ongesteld zou worden, maar ik vertrouw het niet helemaal... heb buikpijn (krampen) en hele slijmerige, bruine afscheiding (sorry voor de details...) moet donderdag op controle bij de gyn... zullen dan wel zien wat het is....
Marietje.. Dat heb ik ook gehad!! Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden.. Het was bruinig, maar niet bruin zoals oud bloed. Maar nu is het weer over.. Ik moet morgen een afspraak maken bij de Vk, vorige week vergeten. Denk toch dat het menstruatie is die niet doorzet omdat je bv geeft... Maar ff laten checken kan nooit kwaad natuurlijk! Nou heel toevallig weer, want die regeldagen zijn hier ook weer voorbij. Haha.. Je kan wel merken dat ze maar 1 dag verschillen vind ik.
ik hoop dat het mn menstruatie is die niet door zet... ik heb nu ook flinke buikpijn. echt van die akelige menstruatie krampen... ik heb ook al gelezen dat het door de keizersnee kan komen. moet donderdag op controle bij de gyn. dan maar ff vragen... heb er, om een of andere vreemde reden, geen goed gevoel bij... gelukkig is bryan weer mega relaxed vandaag... beetje rond kijken, beetje brabbelen en veel slapen... heerlijk als je je zelf niet zo lekker voelt.... krijg trouwens ook steeds meer last van mn borsten. t zijn echt twee van die opgeblazen meloenen...
@Saffira: eigenlijk geen idee hoe vaak hij poept. Ik denk zo'n 1 a 2 keer per dag inderdaad Tobias is ook druk aan het lachen iedere keer. Hij blijft maar elke keer lachen als ie het clublied van Sparta hoort, dat blijft echt zó schattig. Heb het nu ook eindelijk op een filmpje, alleen hoor je mij erdoorheen praten en ik vind mezelf echt als een achterlijke klinken als ik mijn eigen stem terughoor, dus helaas ik ga het niet op Youtube zetten
Marietje: dat klinkt wel anders ja.... Denk je zelf dat het met de wond te maken heeft of zo? Hopelijk valt het allemaal mee... Bolkje: toch ook 1 à 2 keer? Ik vond 3x namelijk best veel.. Maar ja, misschien werken haar darmpjes gewoon lekker snel door. Haha.. Wat betreft spugen trouwens, dat is hier zo goed als over.. Alleen heeft ze vandaag een paar keer gehad dat ze een beetje terug gaf maar dan leek het water met witte vlokjes. Nou, wij gaan lekker pannenkoeken eten vandaag.. Ff iets lekkers, want ik heb barstende koppijn. Fijne avond allemaal!
Marietje hoop dat t niets ergs is! Idd ffies laten checken! En ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je een nacht kan doorslapen! Hoop dat ie snel komt! @saffira fijn dat ze minder spuugt! Wel minder dat jij zo'n hoofdpijn hebt! Idd lekker wat makkelijks dan! En pannenkoeken zijn ook lekker toch haha Wat heerlijk dat jullie ukjes ook zo lekker aan t kraaien en lachen zijn! Mats lacht wel af en toe maar dat zijn echt nog van die ongecontroleerde lachjes als ie lekker ligt te slapen! Kan niet wachten tot ie ookk lekker gaat brabbelen en doen! Ff een vraagje: gister heeft onze man een beetje gek gedaan met zn voeding! Hij kwam vrijdag op zaterdag nacht om 05:00 uur voor zn voeding, toen pas om 09:00 uur weer. Daarna een paar keer netjes om de 3 uur maar 's avonds had ie om 19:30 uur zn laatste voeding gehad en toen kwam ie pas om 01:30 uur weer!! Wij waren gaan slapen en ik ben dus niet wakker geworden waardoor er super lang tussen zat! Daarna dacht ik dus nou dan komt ie rond 04:30 uur wel weer maar nee hoor om 07:00 uur pas weer! Kijk ik klaag niet hoor want ik slaap heerlijk! Maar is dit niet een beetje te lang er tussen?? Ik ben zo bang dat ie te weinig binnen krijgt! Gister was ie ook de hele dag een beetje jengelig.. Vandaag gaat t wel weer maar heb m nu ook echt ff om de drie uur wakker gemaakt om te eten! En dan drinkt hij goed maar ik heb t idee dat ik echt niet zo veel meer aan maak.. Borsten voelen de hele tijd leeg zeg maar behalve snachts dan ploffen ze ineens uit elkaar omdat mats dan zo lang er tussen heeft zitten.. Maar ja wat ik me dus afvraag! Moet ik m nou oo verzoek blijven voeden zoals de kraam en de vk zeiden dat ik moest doen? Of zal ik m toch wakker maken als er te lang tussen gaat zitten? Ik ben echt bang dat ie uitdroogt ofzo..
Danielle: Ik zou hem om de 4 uur overdag voeden en snachts mag er 6 uur tussen een voeding zitten. 2x 6 uur zou idd wat te lang zijn. Maar als je hem om 19.30 uur gevoed hebt en hij kwam pas 01.30 dan is dat dus die 6 uur. Noa doet dat ook gerust.. Maar wij maken haar toch wakker om 10 uur of half 11 want anders komt het allemaal zo ongelukkig uit. Je borsten zijn echt niet leeg als ze in 1 nachtje zo hard of pijnlijk worden. Maar goed, bovenstaand is mij verteld, dus ik zou het zelf zo doen. Wij voeden ook om de 4 uur maar als ze eens een uurtje of half uurtje eerder komt is dat ook niet erg. Hier: net voor het eerst tegen m'n vriend gezegd, blijf jij maar bij haar, ik ga nr beneden. Rond deze tijd heeft ze vaak dat ze moet huilen en vecht tegen haar slaap.. Maar ik ben er al heel de dag mee bezig en ik was er nu even klaar mee. Poep luier net verschoond.. Schone billen. Zat boertjes gelaten.. Schoon bedje.. En dan boos blijven doen, half in slaap vallen en dan toch weer boos worden. Pffff.. Was er even klaar mee. Koppijn is net weg! Haha.. Maar het is stil boven.... Dus ben benieuwd!
volgens mij heeft bryan zn biologische wekker om 3 uur 's nachts aan staan..... elke keer standaard om 3 uur wor dhij wakker voor zn voeding.... hij drinkt dan ook echt wel goed. het is dus geen geneuzel van m ofzo. gaan straks ff lekker de stad in met zn 2en. compelte volksverhuizing met de kinderwagen enzo...:s
Hier ook Marietje.. Of ik de fles nou om 21 uur of om 22 uur geef, 03.00 is ze wakker en drinkt ze haar fles (150cc) nagenoeg leeg..... Shop ze! En idd, hele volksverhuizing soms haha.. Succes
was wel ff lekker om er uit te zijn!! alleen houdt bryan niet echt van shoppen geloof ik... brulde alles bij elkaar in de winkels.. hihi. moet je de mensen dan eens zien kijken. en vind sommige mensen ook wel asociaal. kom je aan met de kinderwagen en ze duwen je gewoon aan de kant enzo...! heel vreemd!! ik heb nog ff het boek 'oei ik groei' gescoord in een of andere voordeelshop!! ga ik me vanmiddag ff op storten met een kop thee! Maar eerst ff wat in huis doen. anders denkt mn vriend dat ik echt de hele dag niets gedaan heb.
Noa vind winkelen ook niet echt leuk.. Buiten prima, maar zodra ik een winkel binnen stap is ze ook snel aan het huilen. Buiten is het lekker fris en binnen in de winkels vaak warm, volgens mij vind ze dat niet prettig. Ik vind dat er best veel logische dingen in staan hoor.. Geen kind is hetzelfde natuurlijk, maar ik heb er wel wat aan. Ik ga wasjes draaien..... Succes in de huishouding vandaag! Enne... Een dagje niets gedaan hebben vind je vriend toch ook niet erg neem ik aan? Vooral met een keizersnede moet je wel rustig aan doen..
Grappig, ik wilde dat boek vandaag ook gaan kopen, maar ze hadden hem niet bij onze boekwinkel. Morgen maar ff op een ander winkelcentrum proberen. Tobias lijkt echt zijn eerste sprongetje te hebben hij heeft de hele ochtend gehuild. Elke keer honger, en dan een uurtje na de fles kwam hij wéér Werd er eerlijk gezegd ff een beetje gek van Zal ook wel komen omdat ik het niet echt gewend ben van hem dat ie zoveel huilt (Waarschijnlijk is het niet eens superveel, maar voor zijn doen wel) Vanmiddag ben ik met hem gaan wandelen naar het winkelcentrum en nu ligt hij in de wagen. Aan zijn ademhaling te horen slaapt ie niet, maar hij huilt ook niet, dus ik laat hem maar gewoon even Edit: verdorie, ik moet het ook niet zeggen . Zodra ik schrijf hij huilt niet begint ie natuurlijk direct te huilen . O, en nu is ie weer stil . Hm, hoe werkt dat?
ik heb een klein stukje gelezen en er staan echt herkenbare dingen in!! Vorige week was hij ook zo hangerig en wou hij de hele tijd aan mn borst... nou dat was dus het sprongetje bij 5 weken!! en bolkje, tussen de 7 en de 9 weken zit er weer een sprongetje. misschien is tobias daar nu ook wel mee bezig. vind het in ieder geval al een heel interresant boek! ik had ook het idee dat bryan het te warm had... hij lag te zweten in zn bakkie.... :s arm ventje.. nee, vind ie ook niet erg, maar voel mezelf dan zo lullig. hij de hele dag aan het werk en ik thuis de hele dag niks doen... haha moest ook wel even wat doen. we hadden zaterdag nacht het hele huis vol rook staan van de vonkenvanger.... echt heerlijk.. niet dus. dus net de zwartigheid maar even van de ramen gewassen. wou best goed eigenlijk, ondanks de 'wond'! vanavond maar even de foto's van de geboorte en de eerste weken van bryan inplakken (ja, ik ze nog ouderwets laten afdrukken). ik wou een echt fotoalbum er van maken. en morgen mn ventje maar es showen op school! er is kerstmarkt en daar moeten we natuurlijk even heen! Mijn leerlingen vroegen zich al af of het niet te druk zou worden voor de kleine man!! hihi lieverds....
Zei het toch! Vond het al zo toevallig dat ze er beide last van hadden, echt een sprongetje.. Haha En ik heb voor m'n dochter een "ouderwets" fotoboek gemaakt en dat doe ik nu weer.. Vind dat zo veel leuker. Ik moet alleen nog een mooi boek bestellen en dan kunnen ze erin. Helemaal zin in.. Bolkje: zou goed kunnen hoor.. Die hebben wij dus vorige week gehad En idd, de sprongetjes komen regelmatig terug. Marietje: ik snap je wel, maar kijk wel uit dat je niet teveel doet dan.. Het is niet niets volgens mij. En je vriend is idd wel aan het werk, maar jij bent zwanger geweest en moet straks ook weer werken. Oh leuk, werk je op een basisschool?
nee, op een middelbare school! met pubers.. hier ff een baal moment.. humeur slaat compleet om.. ben zooooo klaar met de borstvoeding. eerst voeden, dan kolven en zo ben je weer 1,5 uur verder. en dan heb ik wel 10 ml gekolfd omdat het verder gewoon niet wil. druppelt, maar schiet dus echt niet op.... en dan ook nog vriendlief die ff ze mening geeft dat ik maar mooi door moet gaan... flapdrol..
Oh... Sterkte dan! Hahahaha.. Nee hoor, zal best wel eens zwaar zijn maar ook pubers kunnen leuk zijn. Mijn dochter van 10 is ook een beginnende puber, elke leeftijd heeft z'n charme! Veel plezier met showen!
pubers zijn hartstikke leuk! Ik vind ze echt geweldig!! Ok, je kunt ze wel eens achter het behang plakken, maar meestal zijn ze echt heel lief
Huh... Ik zie nu pas de rest van je verhaal. Maar je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. M'n stiefmoeder zegt dat het alleen goed gaat als je het zelf graag wilt, als je er stress van hebt loopt de bv sowieso terug. Hij heeft de eerste 6 weken iig bv binnen gekregen, dat is heel goed hoor! Als je er meer rust van hebt als je er mee stopt, gewoon doen. Met flesvoeding ben je ongeveer een half uur kwijt.. Luier verschonen, kwartier fles, 10 min voor boeren. Zo doen wij het iig. Enne.... Die pubers, zijn idd grappig, vooral als het niet je eigen kinderen zijn denk ik! Haha..
ik twijfel heel erg... ene moment wil ik nog ff door gaan omdat het zo goed voor hem is. andere moment ben ik er zoooo klaar mee. gisteravond was ik een uur aan het voeden voordat hij tevreden in zn bedje lag. nou heeft hij wel tot 5 uur (!!!) geslapen! schrok er zelfs een beetje van toen ik op de klok keek. gelukkig was hij toen al aan het brullen voor de voeding, dus was er natuurlijk niets aan de hand. Vind wel dat mannen erg makkelijk praten hebben. ja, het is het beste voor de kleine. maar hij hoeft het niet te doen....
Saffira dank je wel! Ik maak m nu lekker wakker als ie te lang door wilt slapen! Gister avond ook gedaan want hij sliep weer door.. Rons half 11 wakker gemaakt en toen heeft ie heerlijk doorgeslapen tot 04:30! Perfect dus! Vanmorgen kwam ie wel weer wat vaker maar ja dat is dan maar zo! Hij ligt nu weer lekker te slapen en kwam net maar een half uurtje eerder ipv een uur eerder! Marietje ik zou idd lekker doen waar jij je goed bij voelt! Die mannen hebben zeker makkelijk praten! Ik denk dat ze zich er flink op kunnen verkijken wat die borstvoeding een energie kost hoor! Helemaal snachts! Die van mij gaat dan lekker liggen snurken terwijl ik op bed zit te voeden een uur lang!! Pfff kan me daar ook echt aan irriteren hoor! Maar ja die van mij is dan wel weer zo dat ie t prima vindt om op flesvoeding over te gaan! Ik had t er ook over gehad met m hoe we t gaan doen als ik weer ga werken over een paar weken en hij vond dat over gaan naar gedeeltelijke flesvoeding prima! Dan hoef tenminste niet zo veel te kolven elke keer! Misschien kan je dat ook voorstellen aan je vriend? Gedeeltelijk over gaan op fles.. Dat scheelt dan toch al