jullie ook fijne dagen!!! Ik snap het helemaal bolkje en dan hebben wij eigenlijk nog een redelijke rustige kerst. morgen eerst een verjaardag van mn vriend zn oma. dan door naar mn schoonmoeder. daar gaan we eten en dan hebben we eigenlijk 's avonds nog een verjaardag, maar daar ga ik waarschijnlijk niet heen. beetje te veel van t goede op één dag. tweede kerstdag hebben we geen verplichtingen dus lekker met zn 3en. geen idee of we nog wat gaan doen. als het aan mij had gelegen waren we ook lekker met zn 3en weg gegaan. heb het ook wel voorgesteld, maar mn vriend vond het niet zo'n slim plan.
Vrolijk kerstfeest!! Geniet ervan als nieuwbakken gezinnetje! Mijn kerst kan nu al niet meer stuk. Zulke mooie lachjes gekregen van de kleine meid vanmorgen! Is weer helemaal zichzelf.
hier, wat bryan betreft, een heerlijke nacht gehad. hij had om kwart voor 11 zn flesje. toen heb ik hem wakker moeten maken om kwart voor 4 omdat mn borsten zooooooooooo verschrikkelijk pijn deden. dus heeft hij me er ff af geholpen! anders had hij nog wel langer door geslapen. daarna heeft hij tot kwart over 8 geslapen! wel lekker om ff wat langer te kunnen slapen!!!! dus ik ben helemaal tevreden!!! )) Fijne kerst!!
Danielle: weg gaan met de kerst is WEL een slim plan!! Haha Al die verplichtingen.. Lilly: fijn gevoel is dat he! Als je baby niet lekker in der vel zit, zit jij het ook niet... Vind ik tenminste! Marietje: super toch? Eindelijk beginnen je nachten weer ergens op te lijken zeker? Haha. Geef jij of je vriend de laatste fles? Ik lig al in m'n bedje en ga m'n oogjes dicht doen. Morgen drukke dag.. Bah!
@saffira: ja, heerlijk! mn vriend heeft er één gedaan en ik één. al vond ik het wel zo spannend dat ik er natuurlijk wel bij moest zijn.. haha! gisteravond wou bryan haast niet drinken. na 40 cc viel hij al in slaap. kreeg er ook niets meer in. dus maar naar bed gebracht en heeft hij weer geslapen tot kwart voor 4. en daarna weer tot 8 uur. gaat de goede kant op!! aardig beter dan er om 6 uur weer uit moeten!! heerlijk! wij hebben vandaag niets!!! Heerlijk! wil vanmiddag nog ff met de hond naar het bos en verder zie ik wel wat de dag brengt!
Hay allemaal! Sorry dat ik weer een tijdje niet gereageerd heb! Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad! Heb niet alles heel goed terug gelezen sorry ga ik nog even doen morgen ofzo! Marietje wat fijn dat bryan nu beter gaat slapen! Kunstvoeding neemt mats ook veel minder graag! Maar hij krijgt t alleen als ik niet genoeg borstvoeding voor m heb dus dan heeft hij wel echt honger nog maar t gaat niet van harte haha Hier een erg drukke kerst gehad! Ga dat nooi meer zo doen! Wij zijn beiden dagen bij anderen wezen lunchen en dineren! Pfff ik en mats waren beide dagen helemaal kapot! Mats veel te veel prikkels gehad dus 's avonds helemaal overstuur en daardoor niet goed meer drinken.. Echt spijt van dat ik t gedaan heb! Zit ook weg te twijfelen wat te doen met oud en nieuw! Wij hebben mijn ouders, zus, broertje, schoonmoeder en zwager plus aanhang van iedereen uitgenodigd maar ja dus ook weer best druk! Vind t echt zielig als de kleine man daar zo overstuur van raakt. Maar ja als je nu nog gaat afbellen zit iedereen met een lege avond is weer zo lullig! Ff kijken dus maar! Kleine man is wel verwent met kerst! Deze kleertjes kreeg hij van mn zus vind ze zo leuk staan!
mooi hoor elleinad! stoere vent!! sneu is dat dan he?? als ze zo overstuur zijn. bryan is niet echt fit vandaag.. verkouden en veel krampjes. krampjes komt denk ik door de kunstvoeding. maar echt zielig. hij was helemaal ontroostbaar vanmorgen. gelukkig was het met een kwartier al over... knuffel van moeders doet dan wonderen..
Ja heel zielig als ze dat hebben ja! Met krampjes vindt ik t ook zo lastig! Wil dan echt graag wat voor m doen maar ja kan niet en dan kijkt ie me aan met van die oogjes die de pijn echt uitstralen! Pfff soms moet ik dan zelf ook mn tranen wegslikken hoor! Zal idd wel van de kunstvoeding komen ja! Als mats daar meer van krijgt heeft ie ook meer last van krampjes! Maar fijn dat een lekkere knuffel helpt bij bryan! Mats was tweede kerstdag zo overstuur dat zelfs dat niet wilde helpen! Maar bij krampjes idd ook wel
Oh wat lekker joh!! Gaat goed dus met de flesvoeding! wat moet jij je goed voelen vandaag! Haha lekker trots zijn idd! En geniet!
Heerlijk joh, Marietje Dat vond ik ook het grote voordeel toen wij zijn overgestapt op de fles: Tobias sliep direct die avond daarna zo'n 6 uur door Nu heeft ie al twee nachten van 8 uur gemaakt . Heerlijk is dat! Voel me echt een stuk beter uitgerust de laatste dagen
Danielle: laat je de kleine man toch lekker boven met oud en nieuw...? Babyfoon aan en gewoon lekker boven voeden. DAn hoeft hij ook niet in de drukte.. Door slapen: hier vanaf haar geboorte 1x per nacht, maar helaas is dat nog steeds zo.. zou 8 uur achter elkaar slapen ook wel fijn vinden zeg! Ze komt tussen 4 en 5 uur en daarna rond 8 uur. Mag ook niet klagen.. Maar ja, had ergens toch wel gehoopt dat ze steeds wat langer ging slapen. Hoeveel cc geven jullie nu trouwens? Noa krijgt 150 cc met 5 schepjes en de fles van 23 uur is 180 cc met 6 schepjes. Feestdagen waren hier ook een beetje teveel van het goeie voor haar. Gisteren een knuffel dagje gehad en vandaag was alles weer goed. Op naar oud & nieuw..
Hier heel wisselend . de ene keer heeft ie genoeg aan 120cc, de andere keer blijft ie dan maar huilen en drinkt dan een half uur na de fles van 120 nog eens een fles van 90 leeg Geen peil op te trekken, dus
hier maak ik 's avonds 120 cc. soms krijgt hij het op, maar meestal blijft er wel wat over. ik heb trouwens van de kruidvat (las van de week dat het helemaal uitverkocht was... erg handig...). hier zitten dan 4 schepjes bij
Hoi meiden, Al even geen berichtje vanuit mij. Hieronder het waarom. Hier een paar helse dagen gehad. Zaterdag en zondag een krijsende baby savonds en snacht. Maandag overdag ook. Ze rook steeds naar maagzuur maar kon het nergens vinden. Was bang voor verborgen reflux. Gebeld met consultatiebureau en op hun advies johannesbroodpitmeel gehaald. Maandagmiddag krijsen van pijn dus toch naar de huisarts. Paracetamol gekregen en zo zijn we maandag/dinsdag en woensdag de nacht doorgekomen. Inmiddels geconstateerd dat ze geen poepluiers meer had. Vrijdag weer de huisarts gebeld. Nu aan de lactulose (om ontlasting op te wekken). Gisteravond eerste twee poepluiers gehad. Waarschijnlijk een verstopping. Vannacht eindelijk zonder paracetamol geslapen. Hopen dat het zo blijft anders is de volgende stap opnemen voor observatie. Pffff... Fijne kerst! Ben woensdag, donderdag en vrijdag bij mijn ouders geweest omdat mijn man moest werken. Zat er helemaal door. Mijn kleine meisje! Zo zielig!
Lilly wat erg!! Kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zat!!! wat zielig voor je kleine meisje! had ze de verstopping van de johannesbroodpitmeel? of weten ze niet waar de verstopping vandaan komt? Ik hoop voor jullie dat het nu goed komt en dat je kleintje niet opgenomen hoeft te worden!!! knuffel van mij en van bryan!!
Bolkje wat fijn dat jullie kleine soms al 8 uur door slaapt!! Heerlijk joh! Hier hebben wij vannacht 7 uur door mogen slapen echt heerlijk! En jeetje wat kan die kleine man drinken dan zeg als hij soms dan nog 90 cc erachter aan drinkt! Hier heb ik een idee wat ie drinkt overdag.. 'S avonds zn laatste flesje voor t slapen drinkt hij vaak rond de 80 of 100 cc borstvoeding wat ik dan gekloft heb en soms daar nog 20 of 30 cc flesvoeding achteraan als hij niet genoeg heeft gehad.. @lilly jeetje wat balen joh! Sneu voor de kleine meid! Hoop dat t nu beter gaat en vooral dat ze niet opgenomen hoeft te worden!! Fijn dat je naar je ouders kon want kan me heel goee voorstellen dat je ee even flink doorheen zat!! Sterkte!
Lilly: wat sneu!! Zielig he zo'n kleintje die niets kan zeggen en zo krijst.. Noa is sinds 2 dagen ook elke keer rond de fles aan het krijsen.. Dan wil ze de fles ook niet en opeens dan weer wel. Om vervolgens tijdens de fles druk te doen en erna weer even krijsen. Zal blij zijn als ze iets groter is, minder kwetsbaar.. Vind het zo zielig vaak. Hopelijk gaat het snel weer beter met je kleine meid lilly.. Danielle: lekker hoor, 7 uur slapen! Ik ben jaloersssss
@marietje, ja waarschijnlijk jbpm. Ik vond het al raar spul. Het is net behanglijm als het even straf, maar goed het wordt veel gebruikt dus dacht dat het wel mee zou vallen. Gisteravond eerste spuitluier gehad. Brobbelt nu ook van alles dus zit te hopen op nummer 2. Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie!
Wat ik me nog afvroeg. Hebben jullie een vaste tijd waarop jullie smorgens/savonds naar boven/naar beneden gaan om de baby in bed te leggen/om de dag te starten?