Oh lekker marietje! Wordt er een beetje jaloers van haha mats doer t de hele week al niet zo goed meer snachts.. Vannacht had ie 23:30 laatste voeding gehad toen kwam ie om 03:00 alweer toen was om 04:30 ineens klaar wakkee maar geen trek dus heb m in bed laten liggen maar dat was brullen ongeveer 20 min.. Toen viel ie weer in slaap en toen was ie om 06:00 uur weer klaar voor de tiet... Beetje jammer dit want hij deed t zo goed eerst.. Hebben jullie nog leuke plannen voor weekend? Wij gaan morgen lunchen in oms favoriete tentje mats gaat lekker mee haha ze willen m allemaal daar heel graag een keer zien dus zorg gewoon dat ie zn voeding gehas heeft en we daarna meteen weg gaan dan moet t goed gaan
bryan had van de week ook een paar mindere nachten hoor. hij had gisteren ook een drukke dag gehad, dus was wel even goed dat hij lekker geslapen heeft vannacht! We krijgen vanavond en morgen middag nog kraamvisite. wel gezellig! moet wel zeggen dat, als ik straks aan het werk moet, dat het dan maar gebeurt moet zijn met de kraamvisite. dan hebben ze 3 maanden de tijd gehad en hebben ze lekker pech!!!
Wat fijn dat alles goed was Marietje! En wat een heerlijke nacht! En wat betreft kraambezoek? Groot gelijk! Elleinad, goed van je dat je het toch besproken hebt! Wat fijn dat het uitgesproken is en je de volgende x zelf de manier van bevallen mag kiezen! Veel plezier en lekker eten! Gisteravond alleen met mijn man op stap geweest. Wat heerlijk!! Thuis was ook alles goed gegaan. Mijn man moest vanmorgen om hal ze en beginnen met werken. Maar goed dat aline om half zeven wakker werd, anders was hij nooit op zijn werk gekomen oeps!
Meiden, wij zijn van speen veranderd, een grotere.. En sindsdien slaapt ze de hele nacht door omdat ze de fles ook helemaal leeg drinkt nu. Eerst viel ze steeds in slaap en hield gemiddeld 30 cc over. Hebben jullie al een grotere speen geprobeerd..? Ik schrok vandaag dus ook wakker, keek op de klok, 10 voor 8!!!! Gelijk nr der bedje gerend omdat ik bang was dat ze het niet meer deed.. Haha Toen werd ze dus net wakker! Echt heerlijk zeg, vanaf 23 uur. Marietje: dat heeft hij dan ook super goed gedaan zeg!! Lekker hoor.. Danielle: jouw kleintje is nog iets jonger he.. Hij gaat snel genoeg door slapen denk ik! Wij hadden het de eerste weken ook goed, toen opeens iets minder en nu de hele nacht..
@wat we gaan doen dit weekend. Mijn man moet werken. Morgenavond gaan we onze meid showen bij dansles....en afspraken maken om zelf weer te starten! Zin in @saffira, dat is schrikken maar wel fijn toch zon nacht! Speen begint aline nu net te pakken, maar wel de newborn variant. Misschien heeft ze een wat kleiner mondje? Ben wel blij dat ze de speen pakt. Slaapt ze lekker in en kan de voeding soms nog wat rekken.
Nog 1 vraagje... beetje genant maar stel heb toch maar. Heb een aambei overgehouden aan de bevalling. Kom er niet vanaf! Nog tips?
@saffira: ik neem aan dat je de speen van de fles bedoelt? Bryan heeft de avent natural voor 1m+. ik geef hem niet die van 2m+, want hij heeft n uzn fles al binnen 5 minuten leeg als het aan hem ligt. het is een echte zuipschuit!! ik had een aambei tijdens de zwangerschap. ik heb veel vezels en appels gegeten. nu geen last meer van. ik schrok net wel van mn borsten. is echt niets meer van over.... zijn twee grote thee zakken geworden. mn oude bh's zijn zelfs te groot.... baal er wel van... net zoals van mn dril buik... moet echt onwijs wennen aan mn 'nieuwe' lijf....
Ik bedoel de speen van de fles idd! Haha sorry.. Wij hebben nu dezelfde speen Marietje, we hebben wat langer met de eerste gedaan omdat ze zo gulzig was en zich vaak verslikte. Maar nu heeft ze haar fles met 5 à 10 min op.. Groter hoeft dan idd niet nee. Maar ik dacht dat Danielle misschien nog niet overgestapt was en dan zou ze er misschien wel baad bij kunnen hebben.. Ik heb ook slappere borsten gekregen. Ze hangen gelukkig niet.. Maar mijn buik.. Pffff geen littekens maar wel een dril pudding! Ben nu ook weer 4x in de week aan het sporten sinds anderhalve week en moet dit ook echt vol houden want ik weeg zeker 18 kilo te zwaar. Gelukkig was ik niet dik, maar ben echt veel te stevig. Bah.. Dus begrijp je helemaal. Een aambei.. Poeh.. Daar weet ik echt niets van! Helaas kan ik je daar geen tips voor geven Lilly.. Marietje: wij hebben trouwens ook avent. Heb 1 difrax fles en daar zoog ze het robbertje van de onderkant er zo uit toen hij vacuüm zoog. Echt slecht.. Zo hier schijnt et zonnetje eindelijk! Hopelijk blijft dat even.. Straks een stukje wandelen. Lilly: leuk he, even showen! Veel plezier!
ik was ook niet dik, nu nog niet echt. moet nog 5 kilo kwijt om op mn oude gewicht te komen. mn buik is alleen veranderd in een dril pudding.... hihi bryan heeft een slaap dagje vandaag geloof ik. gisteren misscihen toch wat te veel geweest. hij heeft vannacht al zo lang geslapen. en nu slaapt ie al weer vanaf kwart voor 1!!! ik leg hem 's middags altijd even in zn bedje. is toch wat rustiger dan beneden. daar slaapt hij ook wel hoor, maar wel heel onrustig. hij word dan telkens wakker. daar heeft hij nu geen last van in ieder geval!!! slaap kop...
Noa slaapt meestal ook van 1 tot 3 in haar bedje.. Dan slaapt ze 2 uurtjes maar vanaf sochtens slaapt ze ook slecht en na 3 uur vaak ook korte slaapjes. Alleen maar goed denk ik dan.. Slaapt ze snachts des te beter haha Nou wees blij dat je nog maar 5 kilo moet.. Ik heb gewoon veel te veel gegeten en gesnoept! Heb er nu wel spijt van.. Voel me echt dik als ik in de spiegel kijk. Maar goed, sporten doet een mens snel goed denk ik dan maar!
@saffira: ik heb idd nog geen andere speen geprobeerd.. Heb ook nu of even geen andere maar kan t idd wel proberen! Maar ' savonds geef ik nog gewoon borstvoeding nu. Ik heb nu 1 voeding over op de fles.. Maar daar drinkt ie idd wel echt weinig uit.. Maar 60 cc ongeveer! Terwijl als ik dr borstvoeding in heb zitten hij zo 100-120 cc wegdrinkt.. Dus denk dat hij toch nog een beetje moet wennen ofzo.. Wel gek want hij kreeg wel vaker al toetjes flesvoeding als ik niet genoeg voor m had.. Maar ja kijk t wel ff aan.. @lilly: wat leuk dat je m gaat showen bij de dansles! Wat voor dansen doe je als ik vragen mag? @lijf: jeetje daar kan ik me echt heel erg in vinden! Ik voel me zo onzeker! En dat terwijl ik nog maar een kilo boven mn start gewicht zit! Maar alles idd zo slap en flubber! Borsten zitten nog vol met melk dan maar mn buik!! Jemig zeg!' En mn buikspieren staan nog lang niet tegen elkaar dus mag ook nog niet trainen! en dan die striae overal! Pfff ik schaam me echt er voor! Mn benen zitten van bovenaan tot in mn knieholtes vol.. Mn buik ook helemaal en borsten ook!! @lilly: vervelend een aambei!! Ik heb er ook 1! En ook geen idee hoe ik dr vanaf moet komen.. Ik denk dat ik de ha even ga bellen maandag want krijg er ook aardig last van ondertussen heb jij dat ook?
striae heb ik gelukkig niet, maar moet wel echt ontzettend wennen aan mn 'nieuwe' lijf... straks met bryan naar de creche. ik had gevraagd of hij even proef kon draaien een middag of een ochtend. maar dat kon niet...!! beetje vreemd, want met het eerste gesprek kon dat wel. nou mocht ik wel even langs komen om wat dingen door te spreken en dan kon Bryan wel even spelen (!) op de groep.... mannetje is nog maar net 2 maanden.. haha.. speelt nog niet zo veel! morgen weer naar het cb, hij krijgt dan zn eerste prikjes... ben benieuwd...
@elleinad, wij doen al een jaar of zes aan stijldansen. Erg gezellig. Zondag gaan we weer beginnen!!! Whoehoe @aambei, pffff ja pijnlijk! Hoorde dat neusspray moet helpen want zon crème smeren vind ik echt ranzig. Eens even een weekje aanzien nog. @lijf, hier nog 4 kilo tot gewicht hoor zwangerschap. Was net weer aan het afvallen. Wil graag naar de 73, dus nog 8 kilo te gaan. Weeg nu 81 bij lengte 1m80. Niet dramatisch maar wil straks wel graag in bikini en me mooi voelen, ook zonder baby op mijn arm. Straie heb ik gelukkig niet. Vind het wel lastig want echt afvallen mag niet met bv. Kom op meiden we kunnen het
Ik weeg 86 met mijn 1.80 m en ik woog altijd 68... Dus daar wil ik ook weer heen! Haha.. Dus moet nog 18 kilo.. Leuk stijldansen! Veel plezier weer.. Marietje: wij moeten donderdag voor de prik.. Ben benieuwd hoe jouw mannetje het gaat ervaren. Verder even weinig te melden hier. Mevrouw moest ik gisteren om half 9 uit bed halen en wakker maken, anders sliep ze om 9 uur nog denk ik. Helaas moest mijn vriend vanochtend om half 6 nr zijn werk en werd ze wakker van zijn auto.. Grrr haha Maar heb het toch gerekt tot half 8
Marietje: wat vreemd zeg dat ie niet mocht wennen! Vind ik echt belachelijk!! En idd spelen is wel een beetje gek om te zeggen ja haha @lilly: oh wat leuk!! Ik ben jaloers!! Haha mijn partner stopte helaas toen we eindelijk topklasse mochten gaan dansen!! Geniet er lekker van! @saffira: hmm balen dat ze wakker werd van de auto! Valt ze dan weer in slaal met dr speentje ofzo dat je t nog zo lang kan rekken? @ afvallen: tja.. Ik roep heel leuk dat ik weer bijna op gewicht van voor de zwangerschap zit maar daar was ik echt niet blij mee hoor dus ik doe mee! Ik weeg nu 75 en wil naar ongeveer 60 dus dat zijn dr ook 15! Ik wil heel graag gaan sporten maar zou momenteel echt ff niet weten wanneer ik dit moet doen! Wie van jullie zei dr nou dat ze 4 x in de week sportte!? Hoe doe je dat? Ook overdag of alleen ' savonds? Vind t knap hoor! @prikjes: spannend! Mats hoeft gelukkig 20 januari pas maar ben erg benieuwd hoe onze ukje er op gaan reageren!
Haha ik sport 4x in de week. Mijn vriend draait ploegendiensten, dus 2x in de week kan ik sochtens en 2 keer in de week smiddags. Savons sport ik niet, dan is het veel te druk. Maar doordat hij dan thuis is kan ik gaan.. Als hij gewoon dagdiensten zou werken dan zou ik savons moeten gaan en dan zou ik er ook echt geen puf meer voor hebben. Op je eten letten en veel water drinken scheelt ook hoor, zo lang je nog niet kan sporten. En ik loop ook een paar keer per week een rondje om het dorp.. Alle beetjes helpen. Ja ik stop dan de speen erin en dan slaapt ze steeds een half uurtje ongeveer. Dus ben zelf ook wel steeds weer wakker maar als ze zo vroeg wakker word leg ik haar naast mij neer, mijn vriend is toch weg dan Vannacht zet hij de auto in de straat neer inplaats van op de oprit want zij slaapt er precies boven.. Hoe lang ben jij dan Danielle? Niet zo lang denk ik, want 60 kilo is niet veel. Ik vind er belangrijk om lekker in je vel te zitten, momenteel vermijd ik elke spiegel en dat is niet leuk. Kan me niet schelen wat anderen zeggen, ik stop pas als ik mijn oude kleren weer pas! Haha.. Fijne avond!
ik pas mn oude kleren wel weer, maar zit totaal niet lekker in mn vel... ik ben altijd al onzeker van mezelf, maar zoals nu heb ik nog nooit gehad. voel me echt lelijk en moet onwijs wennen. terwijl ik natuurlijk heel goed weet waarvoor ik het gedaan heb en hij is het ook meer dan waard, maar toch... ben ook erg benieuwd hoe bryan op de prikjes gaat reageren... heb voor morgenmiddag maar niets afgesproken. kan ik me helemaal op hem richten als het nodig is! Morgen avond naar flashdance de musical. samen met een vriendin. wel lekker om er effe uit te zijn!
Succes morgen Marietje! En heel veel plezier morgenavond! Enneuh... Dat gewicht komt wel weer goed Saffira, knap hoor! Mijn man werkt ook in vijf ploegen is net thuis van zijn eerste middagdienst. Morgen ga ik echt weer beginnen met opletten wat er het mondje in gaat. Vandaag naar het reisbureau geweest. We gaan in april naar gran canaria. Wel spannend. Aline is pas 4,5 maand dan! Wil dus echt weer lekker in mijn vel voor die tijd. Aline moet donderdag ook voor de eerste vaccinatie. Mijn man komt uit de nachtdienst dus heb mijn moeder maar meegevraagd... Durf niet alleen!
Grappig dat iedereen ongeveer tegelijk besluit om aan de lijn te gaan na de zwangerschap Hier pas ik nog niet in mijn oude kleding, dus ik draag nog vaak mijn zwangerschapsbroek of leggings. Die rekken natuurlijk mee tot in de oneindigheid, dus ik heb eerlijk gezegd het idee dat ik naar de bevalling slanker was dan nu Maar zeker weet ik het niet. Ik gebruikte eerlijk gezegd nooit een weegschaal, ik keek gewoon of mijn kleding nog goed zat, en als het te strak begon te zitten was dat voor mij een teken dat ik teveel snoepte. Misschien nu toch maar eens een weegschaal kopen Ben wel benieuwd hoeveel ik weeg eigenlijk
ik ga hier ff van me af lullen hoor... ik zit totaal niet lekker in mn vel. vannacht en de nacht ervoor kwam bryan nog weer een keer en het put me compleet uit.... ik zit er op een of andere manier helemaal door heen. mn vriend zegt dat ik overdag maar moet gaan slapen, maar dat is ook niet echt realistisch vind ik. tegen de tijd dat ik in slaap val, heeft bryan al weer honger. tussen ons loopt het ook niet lekker. een paar weken heeft hij wel wat extra gedaan, maar dat is nu weer wat minder. heb het van t weekend tegen hem gezegd en dan loopt hij gewoon weg. ik vind het logisch dat ik er uit ga 's nachts tijdens mn verlof, maar er is wel een grens. als ik compleet vermoeid ben, dan kan hij toch best bijspringen?! lijkt me juist logisch! zou ik ook tenminste wel doen.... vandaag ga ik niets doen, vind het wel prima. strak smet ventje naar t cb en daarna ploffen we samen op de bank. maar echt niet fijn om me zo te voelen... baal er verschrikkelijk van en weet ook echt niet hoe het straks met mn werk moet. ik kom straks oververmoeid op mn werk.. lijkt me ook niet de bedoeling