Lilly: lekker hoor! En spannend met zo'n kleintje haha.. Marietje: als mijn vriend geen ploegen had gehad dan had hij in het weekend bij gesprongen (als ik zo vermoeid was geweest als jij) Dus je vriend kan toch 1 nachtje in het weekend de fles op zich nemen? Dan heb je iig 1 nacht in de week dat je even bij kan tanken. En heb je geen ouders of schoonouders waar hij een nachtje mag slapen? Noa heeft nu al 3x bij mijn moeder geslapen. Heeelijk!! Kan je toch even lekker slapen en alles op je gemakje doen.. En overdag slapen is niet gek! Als Noa een slechte nacht heeft gehad dan doe ik dat ook hoor.. Nu kan het tenminste nog. Maa ondanks dat ze de nacht door slaapt moet ik nu ook nog niet aan werken denken hoor! Zou echt veel te vermoeiend zijn.. Maar heel rot dat je je zo voelt.... Dat er onderling irritaties zijn kan ik me goed voorstellen, maar als je je er zo rot door voelt, dat lijkt me niet de bedoeling. Helaas weet ik de oplossing ook niet. Sommige mannen hebben een betonnen plaat voor hun hoofd en beseffen pas wat ze hebben als het te laat is... En soms zelfs nooit. Sterkte met je kleine mannetje straks (prikje) en doe zelf rustig aan.. Neem toch je rust als dat even kan.. En vraag anders om tips bij het cb om hem door te laten slapen.. Bolkje: haha wij hebben ook geen weegschaal. En idd, als je kleren lekker zitten is het toch goed.. Vind ik ook hoor. Maar 86 kilo vind ik toch wel teveel. Er moet echt 18 kilo af.. Als ik een Weegschaal zou hebben dan sta ik er elke dag op en dat is ook frustrerend. Oh en over onzekerheid gesproken, volgens mij zei Marietje dat.. Wij hebben geen seks omdat ik me zo dik voel.. Dus begrijp het helemaal..
Nou hij heeft zn eerste prikjes gehad. was ff brullen een paar minuutjes, maar nu ligt hij lekker te slapen! helemaal trots op hem!!!! Hij zit met zn gewicht boven gemiddelde. lengte en hoofdje iets onder gemiddelde. verder vond ze hem heel alert en dat zn ontwikkeling heel goed gaat!
Lilly: wat stoer!! En heerlijk joh!! Dat wordt genieten!! @marietje: wat balen dat je vent weer minder gaat helpen!! Ik vind ook zeker dat de mannen af en toe snachts moeten helpen hoor! Helemaal in t weekend idd saffira! Hij en de kleine hebben er ook niets aan als jij straks niets meer kan doordat je helemaal gesloopt bent toch! Ik zou helaas zou snel ook geen oplossing weten sorry. Snap idd goed wat je bedoeld met t slapen overdag heb ik t zelfde.. Misschien idd toch een keer bij ne ouders laten slapen? @ saffira: ik ben idd maar 1,67 m. Haha dus een stuk kleiner dan jij! En die 60 kilo is een richtlijn hoor als ik me idd eerder ook goed voel dan vind ik dat ook prima! @lijf: wij hebbe idd ook geen sex omdat ik me echt niet prettig voel! Ik vind t ook moeilijk om me om te kleden waar mn vriend bij is.. Ik was voor de zwangerschap ook al onzeker omdat ik zwaarder was dan ik wilde maar nu met die striae dr ook nog bij.. Ik heb heel leuk met een vriendin af gesproken om als mats 3 maanden is te gaan baby zwemmen maar daar zie ik nu zo tegen op!! Maar we kunnen t gewoon samen doen toch! Als we allemaal wat kilo's kwijt willen kunnen we elkaar wel helpen! en idd nu al letten op wat je eet en veel water drinken helpt ook al! Ook doe ik boodschappen lopend zodat ik weer een wandeling heb en als ik een dag niets nodig heb ga ik altijd een stukje lopen! Toch weer wat beweging!
@marietje: wat fijn joh!! En wat goed dat ie t zo goed deed met zn prikjes!! moet een heerlijk gevoel zijn!! Ffies wat positiefs om je heen!
Ik vind het wel een goed idee om elkaar te motiveren met het afvallen. Mijn man en ik gaan vanavond hardlopen als het stopt met regenen Overigens hier gelukkig geen problemen met seks We doen het wel minder vaak, maar dat is meer door vermoeidheid dan omdat ik me niet meer aantrekkelijk voel.
Kijk! Dat is een goed begin bolkje!! Haha Fijn dat jullie geen " problemen" hebben mer de seks! Hier speelt er ook wel mee dat ik t eng vind merk ik.. Mn litteken doet soms nog wel pijn en dr is vrijdag nog een stukje wild vlees ofzo weg gehaald dus dat voelt ook nog niet echt prettig! Ook vind ik t een gek idee dar mn vriend daar in de buurt gaat komen omdat t voor mn gevoel echt wen oorlog gebied is..zo sorry voor t fijne verhaal maar moest t ff kwijt...
ik moest er eerst ook niet aan denken hoor Pas de laatste weken weer dat het wel weer eens gebeurt. vandaag weer bloedverlies, ik denk dat ik nu écht ongesteld ben geworden. Vorige keer twijfelde ik nogal, omdat ik toen net was gestopt met vloeien en toen begon het weer . Is dat bij jullie alweer een beetje op gang gekomen??
hier is het nog niet op gang gekomen. denk wel dat het gauw gaat gebeuren nu ik geen borstvoeding meer geef. en seks.... hier gebeurt het 1x per week ongeveer. ik heb ook nog niet zo veel zin. wil graag elke minuut dat ik kan slapen, ook echt slapen. maar als we eenmaal 'op gang zijn' geniet ik er wel van! hihi ondanks mn lelijke lijf.... bryan ligt nu lekker op bedje.. hij is wel wat rustiger dan normaal. nog geen verhoging gelukkig
Noa is nu 10 weken en met 5 weken ben ik met borstvoeding gestopt. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. Kan dus best nog even duren hoor Marietje. Zit normaal niet op m'n menstruatie te wachten, maar nu hoop ik elke dag ongesteld te worden. Dan raak ik misschien nog wat vocht kwijt en m'n opgezette buikje haha.. Hou je kleine man maar in de gaten hoor! Het is dat het alternatief ook niets is, maar anders had ik Noa nooit laten prikken. Ben er geen voorstander van.. Ook niet tegen.. Maar ga Noa na haar prikjes elke keer goed in de gaten houden, vooral met slapen.. Ik heb echt een hele enge foto van haar op Facebook gezet met de tekst: The exorcist erbij hahaha.. Zo'n eng gezicht! Blij idd dat de seks bij jullie geen probleem is bolkje... Danielle: snap dat heel goed, ik durf daarom ook niet zo goed. Terwijl het er een stuk minder heftig aan toe is gegaan. Hier ons kleine duiveltje!
@bolkje: hier nog niets op gang maar geef toch mog steeds vol borstvoeding voor zover t lukt iig en mats is pas 7 weken.. @marietje: fijn dat ie nog geen verhoging heeft! Hoeft ook net altijd toch of wel? Zou wel fijn zijn als ie t niet krijgt! @saffira: haha geweldig die foto! Helemaal van de kaart maar toch de oogjes niet helemaal dicht! Mn vriend kan er echt niet tegen als mats dat doet! Heel grappig!! En de sex... We gaan gewoon snel die kilo's dr af werken en dan komt t vast helemaal goed met ons! @hier: vandaag een sollicitatie gesprek gehad dus mats voor t eerst bij mn moeder gebracht! Jemig wat vond ik t spannend zeg en wat was ik blij dat ik m een uurtje later weer op kon halen whaha was ze nog zn luier vergeten te verschonen ook! Naja gelukkig niet doorgelekt en kan iedereen gebeuren natuurlijk maar vond t wel een beetje jammer.. Ook was even naar de oude buurvrouw gelopen om m daar te laten zien.. Vroeg ik of ze m ook vast had laten houden en dat had ze dus ook gewoon gedaan! dat vond ik echt niet leuk want wij laten m nog niet eens door iedereen vast houden omdat ie nog steeds best snel over zn zeik is daardoor... Wist niet zo goed wat ik dr mee aan moest dus heb er maar niets over gezegd maar vind t toch echt niet leuk dat ze dat gedaan heeft.. Denk dat ik t morgen nog wel even tegen dr ga zeggen! Of vinden jullie dat ik overdrijf?
Ik vind niet dat je overdrijft.. De dingen die jullie niet doen, hoeft een ander dan ook niet met jullie kindje te doen. Ik heb ook tegen mijn moeder gezegd dat ik niet wil dat als ze oppast, zij Noa aan andere mensen geeft. Vast houden mogen alleen mensen die ik ken en die ik ook mag! Haha.. Gewoon duidelijke afspraken maken, voorkomt irritaties en een gestresst kindje.. Elkaar motiveren is trouwens een goed idee hoor!! Ik ben trouwens ook bezig met groente smoothies maken.. Elke dag.. En opeens kan ik elke dag poepen.. haha.. En meer energie. Weet niet of iedereen Facebook heeft maar via Facebook kan je 10 gratis recepten voor smoothies downloaden. Groente fruit en water, smaakt heerlijk! Ja bolkje, nog wezen rennen? Hoe lang zijn jullie baby's trouwens gemiddeld wakker? Noa is vanochtend ruim 2,5 uur wakker geweest en vanavond weer ruim 2,5. Niet erg, ze vermaakt zich dan gewoon in de box of op de bank bij ons, maar was benieuwd of het nu lang is of niet. Fijne avond allemaal!
Ja ga ik idd maar ffies doen ja! T zit me echt niet lekker dat ze t gedaan heb.. Wat fijn dat diesmoothies goed werken!! Ga is ffies kijken op facebook! Ik heb ook een boekje met allemaal groente en fruit shakies! Heb m nu toevallig uitgeleend maar als k m terug heb zal k s kijken of dr een paar lekkere in staan en dan hier posten! Ik ga wel met je meedoen! Vind t super lekker die smoothies en kan ook wel wat stimulatie voor de darmen gebruiken om t zo maar even te zeggen haha Mats slaapt trouwens heel weinig! Is best een paar keer gewoon wakker tussen zn hele voedingen in! Dus 3 uur lang! Nu is ie ook al weer wakker sinds zn laatste voeding van 19:30.. Volgens mij is ie echt veel te lang wakker voor t aantal weekies dat ie pas is.. Maar kennelijk heeft ie dr genoeg aan.. Huilen doet ie ook niet echt veel.. Net nog een leuke foto gemaakt
@ elleinad, mooie foto! Ik zou het zeker bespreken met je moeder. Waarschijnlijk heeft ze er helemaal niet bij stilgestaan. @ Marietje, fijn dat het zo goed ging met de prikjes. Vind het altijd zo naar. Wij moeten donderdag. Vandaag al even gewogen en gemeten. 560 gram en 2,5 cm gegroeid in vier weken! @saffira, zo kan aline ook precies kijken. Helemaal van de wereld. Ik zeg vaak voor de grap melkdronken. Wakker... Vaak vanaf vijf uur tot een uur of tien. Gisteren zelfs van 1 uur smiddags tot tien uur savonds. Ze wilde pertinent niet in bed. Nou jaa, zelf weten @ongesteld, ik geef borstvoeding maar ben vandaag toch ongesteld geworden! @seks, word hoog tijd!! Vorige week spiraaltje laten plaatsen. Verdraag geen latex ed dus moesten echt wachten als we nog geen tweede kindje wilden. Nog niet van gekomen. Te moe, werken en nog veel meer excuses. Zoals ik zeg het word hoog tijd.
Mooie foto Danielle! En echt een lekker knulletje.. Ja ik kan altijd wel wat stimulatie gebruiken dus ben hier heel blij mee! Oké, jullie kindjes zijn dan eigenlijk nog langer wakker zeg! En ik vond dit al lang haha.. Noa huilt dan ook niet, dat is wel prettig Ze ligt vaak druk te trappelen in de box en als ze honger heeft dan laat ze zich wel horen. Lilly, ja melk dronken is wel een goeie! Haha.. En wij moeten ook donderdag voor de prik. Spannend voor ons beide dus
Wat een lekker knulletje Danielle En ik ben niet gaan hardlopen Mijn man was pas weer laat thuis en ik was alweer moe Ik ga nu ook beter op mijn eten letten. Ik ga via een website bijhouden wat ik eet en dan rekent die site uit hoeveel calorieën dat is. En hoeveel vet en koolhydraten enzo Gister heeft Tobias gezwommen in de badkuip. We hadden zo'n zwemband voor hem gekocht en die wilden we uitproberen. Hij lag echt heerlijk te chillen in zijn bandje. Alleen hadden we net iets te weinig water in de badkuip gedaan omdat we het wel een beetje eng vonden. Volgende keer wat meer water, want nu liep hij soort van over de bodem heen. Zag er wel grappig uit trouwens
bryan had gisteravond een klein beetje verhoging. maar niet veel. nu gaat het weer helemaal top met hem. hij is er helemaal niet anders onder! gelukkig!!!! Ik ben er ook niet echt een voorstander van en ook geen tegenstander. ik vind alleen de risico's die je loopt als je het niet doet, te groot. stel dat hij wel een van die ziektes krijgt, dan heb je een groter probleem.... vind ik.... hij heeft trouwens geslapen van half 10 tot half 6. op 180 cc. en hij had niet eens zo\'n honger om half 6. hij lag dwars, boven in zn bed. hij mocht geen slaapzak aan ivm de prikjes, dus toen ging hij maar weer wandelen door zn bedje...
fijn dat het zo goed ging marietje! Toch spannend die eerste prikjes. Leuk avontuur in bad dus bolkje. Kan hij even oefenen voor het echte werk Wat heerlijk ook dat je een bad hebt! @afvallen. Zullen we maar een lijstje maken? Dat werkt bij mij altijd wel goed. Ben er alleen niet zo handig in....... Naam startgewicht streefgewicht streefdatum huidig gewicht Lilly156 81.8 77 1-4-2014 80.1
Bolkje wat leuk dat badavontuur!! Haha Marierje wat fijn dat je mannetje er niet zo'n last van heeft gehad! En wat heerlijk dat ie zo lang heeft geslapen! En dat zonder slaapzak!! Wel jammer dat ie weer aan de wandel gegaan is! Welke maat slaapzak heb jij trouwens? Ik kon kleiner vinden dan maat 60 dus heb deze maar meegenomen maar hij is mats nog te groot.. Saffira ik wil ook heel graag wat stimulatie! Ik ben echt heeeell slecht in lijnen! Vind alles veels te lekker en omdat ik overdag vaak thuis ben vreet ik alles wat los en vast zit!!! Lilly: lijst vind ik een goed idee!! Ik ga wel pas in februari beginnen wanneer ik ook weer les ga geven.. Dan heb ik ook de borstvoeding afgebouwd dus dat voelt voor mij beter! Maar je mag me dr wel alvast tussen zetten.. ( ik snap nooit hoe ik dat moet doen whaha) Elleinad 75.0 60.0 18-15-2014 75.0
ik ga ook in februari beginnen. dan moet ik weer aan t werk, dus zijn de verleidingen ook een stuk minder! @elleinad: ik heb maat 50/62. maar ik heb kok al een maat groter in huis, omdat deze al wat strak om zn nek zit. ik ga ook meedoen met lijnen. ben totaal geen sporter, dus ik moet het echt van gezond eten hebben. Naam startgewicht streefgewicht streefdatum huidig gewicht Lilly156 81.8 77 1-4-2014 80.1 Elleinad 75.0 60.0 18-15-2014 75.0 Marietje: 71.0/ 70/ 01-06-2014/ 77