Ik ben ook niet goed in lijstjes maken... Haha Dus voeg mij maar toe.. (Zit altijd op m'n tel) Saffira 71 / 68 / 01-05-2014 / 86 Danielle: ik heb nog een slaapzak, 1x gebruikt. Zal ik morgen een foto maken? Je mag hem zo van me hebben. Mouwen kunnen er af gehaald worden. Fijne avond allemaal, ik duik er even vroeg in. Morgen 9 uur sporten.. Haha Ik moet het trouwens van et sporten hebben want ik hou van lekker eten!
Oh heel graag saffira! Als jij zeker weet dat je m niet gebruikt! Hj ligt nu de hele tijd zonder dekentje dus dat is ook wel zielig! Haha Enuh ik moet t ook van t sporten hebben! Haha hou ook veel te veel van lekker eten!! Hmpf verder ga ik zo t cb maar even bellen want mn borstvoeding loopt nu heel snel terug en mats drinkt echt amper uit een fles! Hooguit 80cc ofzo.. Heb al een grotere speen erop nu en weet echt niet meer wat ik nog kan doen.. Ben echt bang dat ie niet genoeg vocht binnen krijgt! Meestal drinkt ie namelijk zelfs maar 50 of 60 cc.. Maak me echt een beetje zorgen! Oh en succes voor degene die prikjes moesten doen vandaag! Hoop dat de ukjes er niet te veel last van gaan hebben!
Ik zal er vanmiddag even een foto van maken, als je dan je adres in een privé bericht nr me stuurt dan stuur ik hem vandaag of morgen op. Ik snap dat je je zorgen maakt.. Had ik ook steeds met de borstvoeding. Welke speen heb je voor de fles? Ik heb namelijk avent en die bootst de tepel na.. Daar dronk Noa tijdens de borstvoeding ook beter uit dan een normale speen. Wij zijn ons hier vannacht kapot geschrokken! ben er nog helemaal van uit mijn hum. Noa begon ineens keihard te gillen, uit het niets. Dus ik naar haar kamer gerend, opgepakt en het leek wel of er schuim op haar mond stond en ze nr adem aan het happen was. Dus ik het licht aan gedaan.. Had ze alleen speeksel (schuimend) uit haar mond.. En ze deed heel raar, alsof iemand continu lucht in haar gezicht blies.. Anders kan ik het niet uitleggen. Dat duurde echt nog wel 2 min voordat het over was.. ze had hele rode ogen.. Ben me echt kapot geschrokken! Ik heb haar daarna ook mee nr mijn bed genomen en haar ingebakerd gelaten en naast me gelegd. Toen heeft ze het na 10 min nog 1x eventjes gehad maar lang niet zo erg. Ik ga dit straks bij het cb zeggen en ik hoop dat ze me serieus nemen, want op deze manier durf ik haar niet meer alleen te laten slapen..
kan me voorstellen dat je geschrokken bent saffira!! wat eng!! kwma er misschien wat voeding omhoog ofzo en dat ze dat niet goed kwijt kon? heeft bryan wel een paar keer gehad. hij maakt dan ook hele hoge piep geluidjes.... je kunt soms zo schrikken met die kleintjes.... bryan was vannacht ook weer wakker om half 5... en dat terwijl hij de laatste voeding 180 cc op heeft gedronken. hij wou ook niet zo veel drinken hoor, hij had genoeg aan de speen. vanmorgen zat zn luier ook flink vol, dus denk dat hij ook wat last had van krampjes. hij poept ook altijd alleen maar 's ochtends. en dan ook in 1x heel erg veel...:s succes met de prikjes vandaag! bryan had er weinig last van. hoop dat het bij jullie ook zo gaat!!
Ja het vreemde is dat er geen voeding bij zat.. Ze hoefde ook niet te boeren of zo. Ben in staat om Zo'n matje te kopen, nannycare heet het volgens mij. Ben zo geschrokken.. Ben ook bang dat ze last krijgt van de prik dus de komende 3 nachten slaapt ze bij mij in bed! Haha M'n vriend gaat vannacht maar ergens anders slapen en daarna heeft hij nachtdienst dus komt mooi uit. Ik moet er om half 1 zijn, spannend. Noa poept ook vaak sochtens. Half 5 is wel vroeg.. Maar kan je bij hem ook niet rekken met een speentje? Ik heb dat 2 nachtjes gedaan en daana werd ze uit zichzelf sochtens pas wakker..
ik ga dat maar eens proberen denk ik. anders krijgt hij ook veel te veel voeding. word ie nog dikker... enige nadeel met die speen is dat hij hem er regelmatig uit gooit. en dan kun je dus weer naar boven om de speen er weer in te doen. maar we gaan het proberen. ze waarschuwden mij juist om hem niet bij mij in bed te nemen. als ze verhoging krijgen kunnen ze de warmte dan niet kwijt en komen ze dus aan de kook. ik weet het ook allemaal niet hoor met die tips van het cb. soms vind ik ze wel wat paniekerig...
hoe laat gaan jullie kindjes trouwens 's avonds naar bed? gelijk met jullie of leggen jullie ze er al eerder in?
Jeetje wat schrikken saffira!! Idd ff vragen bij t cb!! Mariertje balen dat bryan er weer vroeg was! Misschien idd een paar dagen proberen met een speentje.. Als ie echt honger heeft pakt ie die toch niet lijkt mij.. Dat doet mats niet iig.. Mats gaat eerder zn bedje in.. Na zn voeding van 20:00-20:30 uur leggen we m in bed zodat wij evt ook lekker op tijd dr in kunnen duiken als we willen en niet dan hem nog over moeten leggen.. Saffira ik heb trouwens ook die avent spenen die de tepel na moeten bootsen! En dan nu nr 2 maar dat maakt echr geen verschil met hoe die drinkt met nr 1.. Ik heb er net echt met geweld 100 cc echt letterlijk in gepropt!! Elke keer jn de speen knijpen zodat er wat uit kwam en dan slikt ie t wel door... Ben drie kwartier bezig geweest!!
Marietje: ik heb haar in m'n bed gelegd, maar ze vinden het idd niet verstandig. De komende nachten gaat ze bij ons op de kamer in de kinderwagen. Cb: ze nam me heeeeel serieus! Noa heeft het zelf goed opgelost omdat ze een gezonde sterke baby is, maar dit had wiegendood kunnen worden volgens haar. Ik zei dat ze zoveel spuugde en ook waterig.. Dat is dus maagzuur. Zij denkt dat ze vannacht maagzuur omhoog kreeg en dit weg geslikt, hierdoor kunnen bepaalde zenuwen geprikkeld worden en die zorgen er voor dat de ademhaling stopt. Ze vond het dus ontzettend goed dat ze een schreeuw gaf en daarna naar adem begon te happen. We moeten nu een week Friso comfort proberen en als dat niet helpt moet ze aan de medicijnen voor het maagzuur. Ze heeft haar nu niet geprikt omdat als dit weer gebeurd en ze is niet lekker of heeft verhoging dan kan het zijn dag ze er in stikt. Dat dit gebeurde is echt niet goed zei ze, ondanks dat verder alles goed is met haar. Als dit nog een keer gebeurde en het duurde te lang dan moest ik 112 bellen.... Ben blij dat ze me zo serieus neemt maar de schrik zit er goed in zeg. Opeens besef je weer hoe kwetsbaar zo'n kleintje eigenlijk is....
Jeetje saffira wat schrikken! Misschien nog wel erger schrikken na hef verhaal op het cb! Brrr... Krijg er kippenvel van! Hoe is het met je? De schrik al een beetje te boven? Elleinad, ook al zon vervelende dag! Hopelijk gaat mats snel meer drinken.
jee, saffira! das inderdaad heel eng. je zult haar nauwelijks meer alleen op haar kamer laten liggen.... bah... enge toestanden
Ze slaapt de komende nachten ook bij ons op de kamer, tot ik het vertrouwen terug heb of ze niet meer spuugt. Ze ligt nu naast me (lig in bed) in de kinderwagen en ik hoor haar gewoon alles weg slikken.. Pffff Matrasje is al een eind omhoog bij haar hoofd, maar doe het morgen nog meer omhoog! Danielle, hier de foto van de slaapzak. Zie wel dat het maatje 60 is. Noa heeft deze volgens mij 2x aan gehad toen ze net maatje 56 had en dat ging prima. Als je wil dat ik hem morgen op stuur hoor ik het wel. Kleine moeite voor mij. Hier hangt ie alleen maar in de kast. Slaap lekker meiden!
Saffira, hebben jullie een beetje geslapen? Wat een schattig slaapzakje. Is er nog iemand hier die de puckababy gebruikt?
Ik ken iemand die puckababy gebruikt en die zweert erbij.. Ik vond ze een beetje duur, maar achteraf gezien had ik het geld er graag aan uitgegeven. Bedoel je de slaapzak trouwens of inbakerzak? Ik heb nu die inbakerzak van swaddle me. Of zoiets.. Haha.. Nacht ging goed! Ze houd deze voeding ook echt super goed binnen. Maar de komende 2 nachten slaapt ze nog wel op mijn kamer.. Leuk slaapzakje he.. Hij hangt bij mij maar in de kast, aangezien Noa toch ingebakerd ligt.
Fijn dat de nacht goed is gegaan! Lekker bij je houden tot het gevoel weer goed is! Ik gebruik zelf de puckababy maar wilde graag ervaringen van anderen weten. Dacht zal eerst even informeren of überhaupt iemand hier dat ding gebruikt
Jemig saffira wat een naar verhaal! Fijn dat t nu beter gaat maar wat zal je geschrokken zijn zeg!! Heb je zelf wel een beetje geslapen vannacht? Goed dat ze wel serieus nemen bij t cb! En idd lekker bij je op de kamer houden tot t goed voelt dr weer in dr eigen bedje te leggen! Ik vind t slaapzake erg leuk!! ik ga je na dit bericht meteen een pb sturen met mn adres! Als jij dan even je rekening nr naar mij kan sturen dan zal ik de verzendkosten ffies naar je overmaken! En weet je zeker dat je er niets voor wilt hebben!? Hier drinkt mats nog steeds slecht! Ik leg m nu maar weer wat vaker aan want vind t maar niks.. Ga toch zo maar echt even t cb bureau bellen haha gister dacht ik naja ik kijk t nog even aan misschien moet ie toch nog wat meer aan zn flesje wennen ofzo..
@saffira: wat fijn dat de nacht goed gegaan is! @elleinad: wat vervelend dat mats zo slecht drinkt. bryan drinkt wel goed, maar is onverzadigbaar... hier neit zo'n lekkere nacht achter de rug. hij wer om 3.00 uur wakker. dus ik ging met de speen in de weer. elke keer dat ding er weer uit en weer brullen. na 3 kwartier toch maar een fles gemaakt. fles van 150cc opgedronken en toen sliep ie meteen weer!!!!! tot 8 uur vanmorgen! Snap er niets meer van. dus heb nu van die voeding voor extra hongerige baby's gehaald. ga dat vanavond maar eens proberen! moet toch wat... Vanmorgen weer cursus babymassage gehad! echt het is zo leuk om lekker met je ventje bezig te zijn! Hij ging heerlijk in de tummy tub. was hij nog nooit in geweest! en maar plonsen met die handjes in het water en lachen de hele tijd! geweldig! Zal even een foto plaatsen als ze binnen zijn!!