Ik dacht ook meteen aan het Kiss syndroom toen ik het las. Had de osteopaat hem daar niet op gecheckt? Ik zou inderdaad alsnog naar de manueel therapeut bellen. Je weet nooit of het helpt en als het wel zo is, dan heb je echt een ander kind. Een ziekenhuisopname is niet leuk. Bij ons helpt de Nexium gelukkig heel goed. De ka noemde het bij ons ook als vervolgopties. Bij ons zou het dan meer zijn om ons wat rust te gunnen, maar dat hoeft niet, van snachts is hij wel rustig. Ik heb jullie tips geprobeerd toe te passen vannacht, van het speentje geven. Nou, hij was niet rustig te krijgen, ook niet met speen. Wat bleek nou, hij heeft gigantische jeuk door de waterpokken en kan niet krabben. Ben er wel 100x uit geweest om hem te troosten. Dus ik denk dat ik het plan ga hervatten als zijn pokjes wat minder jeuken. Wat een luxe om 10 uur wakker! Is het verder goed gegaan met Noa haar spugen? Hoop het, zou niet leuk zijn. En Elleinad, wat jammer dat je door de crisis eigenlijk gedwongen bent om weer aan het werk te moeten. Klein gelukje is dat je zoon bij je in de buurt is, al is het misschien nog niet ideaal. Hahaha, nou, die hormonsters heb ik ook nog steeds. Ze kunnen zo ineens met je op de loop gaan.
@Roos: mijn neefje had pas ook waterpokken en toen heeft mijn nicht hem in een bad met havervlokken gedaan en dat hielp heel goed tegen de jeuk vertelde ze. Heb er zelf verder geen ervaring mee, dus kan je er niet meer over vertellen, maar misschien kan je het op Google opzoeken hoe dat precies werkt
Bolkje, bedankt voor je gouden tip! Dat ga ik proberen. Mijn arme man heeft bijna geen gewone huid meer zichtbaar Ik heb vandaag m'n oude broek gepast en ik heb nog steeds een te erge flubberbuik. Ziet er niet uit. Dus nog maar even rokjes aan. Zijn jullie weer in shape?
hier toch weer aardig in shape. ik heb nog 5 kilo te gaan, maar mn collega's zeiden gisteren dat het lijkt of ik dunner ben dan voor mn zwangerschap!!! Maakte mn hele dag weer goed!!!! hihi
ik heb gebeld en kan as maandag al terecht! ben zo benieuwd. vandaag een beter dagje! komt het door de nexium?! ik ben er bijna een beetje hyper van! Wow safira, wat een luxe! lekker van genieten! Elleinad: balen dat je toch moet gaan werken terwijl je liever thuis zou willen blijven! havervlokken badje werkt zeker tegen de jeuk!
Jill: super zeg! Heel benieuwd wat er uit gaat komen.. Voor de mensen waarvan hun kindje nog geen prikje heeft gehad en twijfelen.. Kijk anders eens op deze site: vaccinvrij.nl Noa zou morgen haar prikje krijgen, maar die stel ik sowieso uit. Ik wil hier eerst meer over lezen, zeker aangezien ik eigenlijk geen voorstander ben. Danielle is stil.... Druk aan het werk denk ik. Lijkt me erg vermoeiend, respect dus.. Fijne avond allemaal.
Hay!! Sorry voor de late reactie dames!! Mats heeft maandag zn prikjes gehad en had er erg last van!! Hij was heel moe maar moest toch steeds huilen.. Geen idee waarom maar ja daardoor kon ie dus niet slapen.. Ook drinkt hij nog steeds slecht helaas! Op advies van het cb naar drie flessen op een dag gegaan omdat ze denken nu dat ie t comperseert door meer uit mn borst te drinken.. Helaas pindakaas vandaag weer twee flessen van 60 en 1 van 80... Moet t nog toch morgen aan kijken en als t dan niet beter gaat weer langskomen om te wegen en te bespreken wat we gaan doen.. T gekke is namelijk dat meneer er wel gewoon 4 uur op door trekt!! Echt niet normaal!! Ook hebben we vannacht echt een heerlijk nacht gehad! Laatste voeding om 23:00 uur en hij heeft tot 07:00 uur geslapen!!!! Jeetje wat is dat heerlijk zeg!! @saffira heb t slaapzakje gister ontvangen!! Heeell erg bedankt!!! Hj past m super! En ik vind m mega leuk!! Misschien sliep daardoor wel zo goed vannacht!? @jill: jeetje wat een verhaal zeg!! Ben je niet helemaal op!? Ik hoop dst de therapie helpt en jullie ukje zich snel beter voelt!! Super fijn iig dat t vandaag al beter ging!! @roos: ik heb ook nog een ontzettende flubberbuik! Wat ik nu doe is wel mn oude broeken weer aan want ik kom er wel in en dan trek ik dr een wat wijdere trui over heen aan zodat t wat minder opvalt.. Ik ben die jurkjes en rokjes zoooo zat!!!! Haha en tja t werken is idd niet optimaal maar ben allang blij dat ik wat verdien!! Hoe staat t trouwens met jullie conditie? Ik ging maandag voor t eerst op de fiets naar mm werk omdat mn vriend thuis was dus mats niet mee hoefde en t ging echt super goed!! Was zo blij ik ha meteen morgen lekker sporten! nu al helemaal zin in!!! Oh en weten jullie of je buikspieren weer helemaal tegen elkaar aan moeten staan voor je ze weer mag trainen? Mijne staan nog best een stukje uit elkaar!
Even een snelle waterpokken update: hij heeft koorts en kom net van de huisartsenpost. Moet nu wachten tot 8 uur en dan weer naar eigen huisarts. Hij ziet er niet uit, helemaal onder de uitslag en hij heeft ook nog eens buikpijn. Zit dus nu beneden met hem. Hij slaapt eindelijk in de Maxi Cosi.
Dan heeft hij het toch flink te pakken! Niet om stom te doen he, maar in de maxi cosi hebben ze 5% minder zuurstof door de houding waar ze in liggen. Laatst heel artikel over geweest op Facebook kwam ik het tegen. Advies is om je kleintje er dus niet "te" lang in te laten liggen. Sterkte met hem zeg! Pffff en als je twijfelt, gewoon gelijk nr het ziekenhuis gaan hoor! Danielle: oh super dat ie aangekomen is! En nog bevalt ook.. Jij blij, ik blij haha En houd je kleintje maar goed in de gaten. Noa slaapt nog, maar de wekker gaat hier net af dus ik ga er snel uit hihi..
zo!! hier weer een heeerlijke nacht achter de rug! hij heeft geslapen van 22 uur tot 7.00! we zitten weer helemaal in een goed ritme! heerlijk! gisteravond ff met mn collega's op pad geweest. wel erg leuk om weer es wat anders te doen. er begint er hier 1 te janken. tijd voor schone broek denk ik. hij poept nog steeds alleen 's ochtends
Goedemorgen dames Hier echt een lekker avondje gehad gisteravond. Tobias heeft een avondje bij mijn ouders doorgebracht en wij hebben eten besteld en daarna een filmpje gekeken. Ik had Tobias weggebracht en daarna was het echt zó stil in huis Ben toen ff gaan douchen en na het douchen leek het wel alsof ik helemaal instortte, ik was opeens zo extreem moe! Ik wist echt niet dat ik zo moe was Eigenlijk de hele avond wel zo gebleven, maar ondanks dat hebben we wel een fijne avond gehad. Maar die vermoeidheids-aanval deed me wel beseffen dat ik toch ook af en toe even wat tijd voor mezelf moet nemen. Keertje niet tegelijk met mijn man opstaan om 6 uur, of een keertje accepteren dat hij de avondfles doet terwijl ik al op bed lig Andersom gebeurt het ook wel eens, en mijn man biedt het echt zó vaak aan dat ik gewoon lekker moet blijven liggen en dat hij het dan allemaal wel regelt, maar ik vind dat gewoon moeilijk Maargoed, vanmorgen dus maar een keertje gedaan en heb tot kwart voor 8 geslapen Toen ging ik naar beneden en was echt helemaal in de war, omdat het nog donker was en omdat Tobias nog steeds sliep kon ik gewoon niet geloven dat het écht 8 uur was Ik ben echt alle klokken in huis afgelopen om het overal te checken Maar het was dus echt zo
Fijn om te lezen al die goeie nachtjes Heerlijk, het is goed om energie bij te tanken. Hier al op sinds 3 uur. Huisartsenpost gehad, eigen huisarts gehad en nu als een malle de trein gehaald om naar de begrafenis van de vader van een vriendin van mij te gaan. Ben denk ik helemaal kapot vanavond. Jake slaapt als een paar nachten slecht, dus was al stuk. Heb ook al de hele week een klusser over de vloer, al een maand geen badkamer. enige goede nieuws is dat ik vandaag 5 jaar getrouwd ben
Roos, gefeliciteerd met jullie 5 jaar getrouwd!! Iets leuks tussendoor mag ook wel he.. Waar is je kleine man nu dan? Jij zal idd wel gesloopt zijn ja.... Hopelijk kan je snel even bij tanken. Kan je de kleine ook al bij je ouders brengen voor een nachtje of durven jullie dat nog niet aan..? Bolkje: lekker toch! Ff genieten van zo'n lange nacht.. En idd. De hele dag voor een baby zorgen en korte nachten hakken er behoorlijk in. Ben ook blij dat Noa zo goed slaapt en vind het sneu voor de mama's waarvan het even niet zo lekker gaat. Even iets heel anders: Een tijdje geleden hebben wij (bolkje) geopperd om eens een keertje af te spreken met alle baby's en mama's.. Van de mama's die hier nog kletsen waren jullie volgens mij allemaal voor? Alleen misschien handig om, ik stelde toen februari voor, het in maart te doen? Dan zijn de kleintjes net iets ouder, aangezien er soms nog 4 weken verschil in zit. En misschien dat sommige moeders dan wat meer slaap hebben ivm door slapen..? Het lijkt mij iig nog steeds heel leuk! Dan moeten we alleen even een leuke locatie zien te vinden en dan een beetje centraal, want we wonen volgens mij heel erg verspreid over het land. Ik vind het niet erg om een stukje te rijden, maar misschien dat niet iedereen in het beZit is van een auto. Ik hoor graag hoe jullie er inmiddels over denken...
Mijn ouders zouden oppassen, zodat mijn man en ik uit eten konden, maar zij gaan ook naar de begrafenis. we gaan heet even een andere keer inhalen, zodra de badkamer klaar is en Jake weer beyer is. maar er gaat zeker gvierd worden ! sorry typ op mob.
Ik vind het nog steeds een leuk idee en heb ook een voorstel voor een datum 16 maart! Waarom 16 maart?? Omdat het die week boekenweek is. En met het boekenweekgeschenk mag je op 16 maart gratis met de trein. Op die manier kan iedereen dus relatief goedkoop naar de afgesproken plek komen met het openbaar vervoer en hoeven de kosten van het vervoer dus geen remmende factor te zijn om ook te komen Het enige dat je hoeft te doen om een boekenweekgeschenk te bemachtigen, is in die week een boek kopen . Ik koop die week dus een boek voor mijn vaders verjaardag en ga dan 16 maart lekker treinen
Hahaha... Slim! Ik ga alleen nooit met de trein.. Bbrrrr.. Dus voor mij maakt het niet uit, maar 16 maart is voor mij denk ik geen probleem. Benieuwd nr de andere reacties! Roos, lastig he zo'n telefoon haha.. Maar we snappen het wel hoor! En groot gelijk.. Eerst maar beter worden!
Saffira ik ben zeker voor!! En bolkje goed idee! Ik kan de 16e dus ik zeg doen!! Haha Nu spring ik even snel onder de douche en lees de rest straks even terug.. Mats is de hele ochtend al aan t draken dus ben nog nergens aan toe gekomen..
hier vanmorgen rondje tuinland gedaan met een vriendin. bryan mee en hij was zo lief! heeft heerlijk geslapen, lekker zn flesje gedronken en geen 1x gehuild! heerlijk! lief mannetje! ik kan 16 maart ook wel! ik ga ook niet met de trein. gedoe.. haha!
ff iets anders.. ik was gisteren bij een avond over leerlingen met kanker.. in het umcg. ik kreeg het me daar toch benauwd toen ik binnen kwam en die ziekenhuis geur rook!!!! Het zweet brak me aan alle kanten uit en ik ging nog net niet hyperventileren..... post traumatisch ziekenhuis syndroom... maar wel echt een beetje een eng gevoel. mn collega's zeiden dat het tijd nodig heeft en dat het dan wel over gaat, maar schrok er wel een beetje van....