Wauw marietje wat ben ik blij dat je dit zegt!! Ikhad precies t zelfde toen ik op t gesprek met de gyn. En op controle bij de ka ging! Echt heel naar vond ik t en dacht jemig ik moet me echt niet zo aanstellen! Dus klinkt heel gek maar ben echt even blij dat ik niet de enige ben! Wel vervelend!! Gelukkig ging je niet hyperfentileren! Ik denk toch dwt het komt omdat je dan weer t gevoel heel goed terug kan halen ofzo... Ik had het laatst op een toilet ook toen ik tzelfde toillet papier tegenkwam...Echt bizar maar er zat een speciaal geurtje aan en dat vond ik heel naar!! Hoop dat je dr verder geen last meer van hebt! En wat super dat bryan zo zoet was!! Heerlijk joh! Lekker van genieten!!
Marietje: fijn dat Bryan zo zoet was zeg! Danielle en Marietje: heel vervelend dat jullie zo'n gevoel hebben bij het ziekenhuis maar wel ontzettend begrijpelijk (lijkt mij). Ik moet er ook echt niet aan denken en door de verhalen hier besef ik ook echt wel dat ik ontzettend veel geluk heb gehad met mijn ingeleide korte bevalling... Hier: vandaag bij het cb geweest en ik moet van het cb morgen bij de huisarts maagzuur remmers gaan vragen, ze huilt nu bij elke fles dus het is toch zeer waarschijnlijk, aangezien ze ook nog steeds weg slikt, dat e maagzuur omhoog komt en dit irriteert. Ook heb ik even gevraagd of ik al mocht zwemmen.. Dit mocht gewoon, ook zonder prik. Want het enige waarom ze zwemmen af raden vroeg te doen is omdat je baby zich niet warm genoeg kan houden. Dus als je baby blauwe lippen krijgt of iets dergelijks moet ie gewoon even ingepakt worden om op te warmen. Prik of geen prik maakt niets uit zei ze, staat hier helemaal los van. En dat komt mooi uit want voorlopig word Noa niet geprikt. Het kan met een half jaar ook altid nog zei ze en dan zijn de kindjes ook sterker, dus totaal geen probleem. Wij zitten echt bij een fijn bureau.. Ze bemoeien zich niet met alles en beantwoorden mijn vragen inplaats van ik hun...
Ik ben ook blij met ons CB. Maar iets minder met de huisarts. Ik was gister naar de ha geweest omdat ik dacht dat ik slijm hoorde in de longetjes van Tobias. Gelukkig was er niks aan de hand, maar de dokter vond wel dat het hoofd van Tobias te groot was Tenminste, dat idee had ze, en dat moest ik maar navragen op het CB Leuk om me zo naar huis te sturen . Maak me gelijk hartstikke zorgen natuurlijk of er wat mis is met Tobias, ik kan niet meer naar hem kijken zonder te denken: zou er iets mis zijn met zijn hoofd?? Maar eergisteren was er ook iemand van het CB langs geweest en die heeft er niks van gezegd . Je zou toch denken dat het haar ook wel moest zijn opgevallen??
@bolkje: zou je denken van het cb, maar hier was het ze niet opgevallen dat bryan al een voorkeurshouding heeft. paar weken geleden zei de kinderarts het. ze legde het me uit en ik zag het zelf toen ook heel duidelijk...!
Ja, Tobias heeft ook een voorkeurshouding, namelijk plat op zijn achterhoofd liggen. Er zit daar ook een heel plat stuk . Had het CB ook gezien en sindsdien leg ik hem vaker op zijn buik in de box, maar het helpt nog niet veel helaas
hier nog even een foto van bryan vanmorgen bij de baby massage. hij vind de tummy tub helemaal geweldig!!! Plonsen met zn handen in t water!! hij giert het dan soms uit! Dus ik heb er maar 1 aangeschaft, voor wel 3 euro... hihi
Wat hebben jullie toch schattige kindjes allemaal! Die van mij is absoluut niet fotowaardig op dit moment. Zie mijn album van een foto voor het waterpokkentijdperk. Net een kleine krentenbol. Hier ook een voorkeurshouding en een afgeplatte zijkant. Het cb heeft ons doorverwezen naar de kinderfysio. Zij heeft een hoofdmeting gedaan en we hebben oefeningen gekregen. Hij ligt nu overdag met een rolletje langs z'n zij, dat zijn hoofd de andere kant op blijft liggen. En inderdaad veel op zijn buik oefenen. Saffira, dat van de Maxi Cosi was ik helemaal vergeten! Goed dat je het noemt. Moesten de Nexium gebruikers onder jullie, de eerste doos ook zelf betalen? Gewoon over de 40 euro! Hier ontzettend moe, door de hele week zo weinig slapen. Ergens de tip gelezen om hem een nachtje bij opa en oma te laten slapen gaat niet. De schoonouders wonen op meer dan 2 uur rijden en mijn ouders werken allebei nog. Ik heb wel vandaag de Friso Extra weer geprobeerd. Daar reageerde hij de vorige keer heel erg heftig op en nu ging het heel goed! Dat zou dus een mooie zijn voor de laatste fles de afgelopen dagen was het om de 4 uur en dan daarna ook niet meer willen slapen.
Bolkje: kan me voortellen dat je je er druk om maakt, maar het ene kind heeft een groter hoofd dan het andere.. Van wat ik op de foto's eerder heb gezien heeft jouw kindje echt geen groot hoofd hoor... Ken veeeeeeel grotere haha.. Maar de voorkeurshouding is hier ook.. Ze kijkt graag naar rechts, dus die kant is iets platter. Maar minimaal.. Ik leg haar nu zo vaak ik kan op links. Hier vandaag een jank dag.. Pffff Niets is goed bij mevrouw. Ze is net in de box in slaap gevallen. Ben benieuwd als ze wakker word.. De 16e is dus tot nu toe een goeie datum? zijn er nog meer dames die het leuk lijkt af te spreken? Jammer dat vlindertje, Bassdevils, mama2girls en waarschijnlijk nog meer, niet meer mee kletsen. Misschien lezen ze nog mee...
Marietje: lekker knulletje!!! Vergeet ik helemaal te zeggen.. Mooie grote ogen. Roos: haha krentenbol! Ik zal eens in je album kijken En hoop dat de Friso extra nu wel helpt!
Volgensmij komt er een 12 weken sprong aan. Die kan best heftig zijn. Wel kunnen ze daarna weer een heleboel meer
Oh dat klopt idd.. Zou een hoop verklaren. Gisteren zijn we uit eten geweest en was ze bij m'n zusje en haar vriend, toen was ook al niet veel goed. Mijn zusje zei al: ze is niet zoals ze normaal is. Oh en ze trekt ook heel de tijd voordat ze gaat huilen een pruil lipje.. HAha daar moeten wij dan om lachen en zij vervolgens huilen! Ga m'n boek er weer even bij pakken
Ik ga hier ook vast inlezen. En ja, dat pruillipje hebben we hier ook. Zo schattig een krentenbol met pruillip, hihihi.
hier ook een mega pruillip voor het janken! Hier nog niets van een sprongetje te bekennen, maar komt denk ik ook wel snel. beetje jammer dat ik dan donderdag weer aan het werk moet... mogen de oma's en oppas er mee om gaan.. hihi
Nou ons pruillipje ligt te slapen. Mijn vriend is nog in de schuur bezig dus die geeft de laatste fles, kan ik zo lekker gaan slapen.. Ik ga morgen eens kijken wanneer er baby zwemmen is bij ons. Zie er alleen tegenop om met dit lijf in een bikini te gaan.. Bah.. Ik sport nu trouwens 4x in de week, heb een heel trainings schema en moet zeggen: heerlijk!! Wie zei dat nou over die buik spieren? Dat is toch alleen als je een keizersnede hebt gehad of moet ik hier ook nog rekening mee houden?? Ik train ze nu namelijk behoorlijk..
Hier heeft de vk bij de laatste controle mijn buikspieren getest en toestemming gegeven dat ik weer mocht gaan sporten . Maar blijkbaar doen ze dat niet allemaal dan.
Je bedoeld de controle met 6 weken? Ze heeft wel nr de stand van m'n baarmoeder gevoeld, maar idd niets over mijn buikspieren gezegd. Maar ja, ik ben ze nu wel flink aan het trainen.. Wat kan er dan gebeuren als ze nog te ver uit elkaar staan? Maandag ga ik toch langs de huisarts, dan laat ik het voor de zekerheid toch wel even checken...
Je kan het zelf ook voelen, maar ik kan niet echt uitleggen hoe En inderdaad, bij de 6 weken controle werd het bij mij gedaan.
Ja dat had ik idd gelezen op internet en ook geprobeerd.. Maar ik voel het niet. Misschien omdat ik het eerder nooit gevoeld heb. Dus misschien beter aan een expert over laten!
Ik heb na de kraamweek geen controle meer gehad. Geen idee hoe mijn buikspieren er aan toe zijn. Gezien mijn flubberbuik, zal het nog wel niet al te best zijn. Als hier de badkamerverbouwing klaar is, heb ik eindelijk tijd voor de sportschool. We hebben een redelijke nacht gehad. Meneer komt weer wat in z'n oude doen. Sliep ook meteen weer na de fles. En kletsen vandaag! Zo leuk! Nieuwe foto van vandaag in mijn album