er is nog 1 kindje. voor ons is het veel voordeliger omdat ik in het onderwijs werk. de uren dat hij niet bij de gastouder is, hoeven we ook niet te betalen. en op de creche wel. dus voor ons scheelt het nogal wat... bryan was vannacht om half 3 wakker... brullen... fles erin, schone luier en hij sliep weer verder. om half 7 was hij weer klaar wakker. hij had ook al veel geslapen bij de gastouder. maar goed... zullen aankomende nacht wel weer zien. morgen lekker dagje met mn mannetje!! heerlijk! geniet je wel echt van nu ik weer aan t werk ben
Hier heeft de gastouder eigen kinderen, 3 puberdochter, maar wel heel gezellig, nog een baby en 2 meiden, groep 6 en 8 voor naschoolse opvang. Ik moest ook veel extra uren betalen bij de crèche en de gastouder is flexibeler en kost ook nog minder per uur. De ha gaat straks bellen. Ik ben zo benieuwd. Ik hoop dat ik snel voor een echo kan. Verder hebben we ook echt weinig tijd voor elkaar. Gelukkig gaat mijn man wel alleen in overleg weg, maar hij zegt ook tegen mij dat ik rustig iets af mag spreken met iemand. Zo hebben we beide ook even iets anders dan alleen peuter en baby. Hier wil meneer de hele tijd zijn fles pakken. Dat gaat nog zo ongecontroleerd. Soms is hij gewoon een beetje boos dat zijn fles in zijn blikveld zit, omdat hij naar iets anders aan het kijken is. Hij kijkt ook graag naar de klok. Ook voelt hij graag aan dingen. Vooral de harige arm van mijn man is favoriet Ik laat straks wel weten wat de ha gezegd heeft...
Ben inmiddels gebeld en hij zegt dat hcg wel nog tot 6 maanden in je bloed kan blijven. Dat verklaart de test. Verder zal ik dan aan de pil moeten om m'n cyclus weer te reguleren. Dat ga ik nog even aanzien. Ik weet niet wat ik van dit advies vind. Ga er eens even over nadenken.
Hoi dames, Sorry dat ik zo weinig reageer, heb even een beetje een depri-periode merk ik. Vandaag gaat het weer even wat beter, dus nu kan ik ff schrijven. Eigenlijk de laatste weken alleen maar elke keer ruzie met mijn man. Hij werkt heel veel en is elke keer laat thuis en daar baal ik van. Vooral op dagen zoals gister, als Tobias alleen maar huilt, ben ik echt bekaf en ben ik blij als mijn man ook even wat dingen kan overnemen. Maar als hij half 8 thuiskomt dan ligt tobias al zowat op bed Maargoed, vanmiddag ff langs de dokter, want ik ben en blijf maar zo moe. En dan zal je net zien: vandaag voel ik me stukken beter en is Tobias net een engeltje zo lief Herken het wel hoor saffira, de ene dag wil ik dolgraag thuisblijven, de volgende dag komen de muren op me af en zou ik het liefst weer fulltime gaan werken
@bolkje: je bent niet de enige met veel ruzies hoor. bij ons loopt het ook niet geweldig... dus miss hoort het er wel een betje bij. ik irriteer me er aan dat mn vriend veel werkt en veel tijd voor zichzelf opeist en dat ik alles mbt bryan mag doen. vind ik op zich niet erg, ik zorg graag voor mn mannetje. maar vind het zoooo jammer dat we zo weinig samen voor hem zorgen. zoals gisteren.. was mn eerste echte werkdag. dan gaat hij 's avonds naar een vriend om te werken.... baal ik dan weer van... ik vind dat hij dan ook wel ff kan helpen in huis of bryan fles kan geven ofzo. maar gelukkig ging hij er vannacht dan wel weer uit... dus dat is dan wle weer positief hier mrogen naar huisarts voor spiraal..bah.. @roos: Hoe is het gegaan????
Ja, ik wil ook iets van anticonceptie hebben eigenlijk. Vorige keer dat we seks hadden, hadden we het heel even zonder condoom gedaan en misschien ben ik wel de enige vrouw die er zo over denkt, maar ik vind het zonder condoom echt veeeeeel beter dan met ik vind het ook logisch dat je baalt als je man zoveel weg is hoor Mijn man zegt altijd dat hij ook niks voor zichzelf doet, maar hij heeft rijles en hij werkt . Hij is niet 100% de hele dag vader, hij heeft ook nog andere rollen in zijn leven. En ik mis dat soms wel. En sommige dagen ook totaal niet
Hier heb ik ook hormonale uitvallen richting mijn man vooral. Echt niet leuk. dames, denk niet dat we die hormonsters moeten onderschatte... mannen hebben last van een soort ander proces, vasthouden aan die goeie ouwe tijd en dus vooral bier en vrienden. dat papa proces duurt bij hen ook wat langer om zich te vormen.
Nou, zal ik dan ook maar even zeggen dat het tussen ons ook geen rozen geur en manen schijn is. Hier ook de nodige irritaties. Maar ik denk wel dat het merendeel nog door mijn hormonen komen.. Dat wil niet zeggen dat mijn vriend niets verkeerd doet, want hij doet ook niets uit zichzelf en gaat er sochtens NOOIT uit om de fles te geven. Ook niet op zijn vrije dagen. Daar baal ik best wel eens van. Maar aan de andere kant, ik denk zelf toch altijd dat ik het beter doe dus ik probeer er niet teveel over te zeuren. Wel vervelend dat zo'n mooie periode samen hangt met irritaties. Wij hebben ons ook voorgenomen elke maand Noa 1 nachtje naar mijn moeder te brengen, zodat we iets leuks kunnen doen. Tot nu toe is het alleen nog tot slapen gekomen! Haha.. Bolkje en Marietje: ik hoop dat het bij jullie beide snel beter gaat. Niet fijn op deze manier.. Ben het wel eens met roos, mannen hebben langer nodig dan ons. Denk omdat ze zo'n kindje niet dragen... Het komt vast goed bij ons allemaal. Even door de leuke maar moeilijke periode heen.. Ik denk dat als je na een jaar nog bij elkaar bent, je alles wel samen kan! Haha.. Knuffel voor de dames die er behoefte aan hebben!
Ik heb nog eens zitten nadenken waar die ergernissen misschien vandaan kunnen komen. Deels natuurlijk bij ons, vanwege de ontregelde hormoonhuishouding. Tel daar maar eens bijop: slaapgebrek van beide kanten, het opnieuw evenwicht zoeken van je gezin. Je bent beide maximale vrijheid gewend en ineens moet je leven in blokken. Je kunt niet meer zomaar weg en je hebt altijd de verantwoordelijkheid over een klein wezentje. Ook heb je nog te maken met een man, die sowieso vaak kostwinner is en daarom al meer van huis is. Ze vinden het moeilijk om dan ineens wel die verantwoording te nemen als ze thuis zijn. Ze zijn immers gewend om te kunnen doen en laten wat ze willen. Hun denkwijze schijnt nog wel eens wat anders in elkaar te zitten dan wij vrouwen dat hebben. Wij zijn goed in het alvast bedenken hoe wij ons voelen en dat hij dat maar moet zien. Mannen zien dat niet en lopen lomp langs je heen. Dat komt nu nog 10x erger aan. Het komt erop neer dat je een man een soort dagschema moet meegeven, waarop staat wat je van hem verwacht. Verder is het blijven praten heel erg belangrijk. Het hebben van een gezinnetje is gewoon earth moving. Ik denk echt, zodra de kids een half jaar oud zijn, dat er zich alweer een mooie regelmaat heeft gevormd en dat we dan denken van, vielen we daar toen over ??? Ik ben geen psycholoog dus het stuk hierboven is puur een zienswijze van mij Babytalk: hebben jullie kindjes ook al nieuwe manieren van aandacht trekken? Hier wordt niet zomaar meer gehuild om aandacht, maar geroepen. Je hoort een luide Eehh, even stil en dan weer Eehh, enz. Vanmorgen hoorde ik dat opeens.
Ik ben het wel eens met je roos.. Het is namelijk gewoon een feit! Haha.. Een dag rooster geven is misschien wel makkelijk idd. Ik ga er al eigenlijk nooit meer vanuit dat hij weet wat ik denk, mannen zijn gewoon niet goed in hints.. Ja die geluidjes herken ik wel.. Maar hier praat ze ook echt met me. Als ik verhalen aan het vertellen ben dan gaat ze terug praten door ooooohhwww.. Te zeggen.. Aaaahhhhh hahaha.. En die lipjes tuiten! Echt te grappig. 1 irritante dingetje: het aanstellerige huiltje! Pfffff... Gelukkig valt het mee, maar ze kan een beste diva zijn soms. Mijn pa was hier net, ik moest de fles geven.. Drama!! Het is elke keer wel vervelend om haar de fles te geven maar vanavond heeft ze 40 cc gedronken. Ze brult alles bij elkaar zodra die fles erin gaat, doe ik de fopspeen erin is alles weer goed. Snap er echt niets van! Donderdag ga ik dus echt naar het cb en ik wil dat er iets aan gedaan word. Ze gaan de boel maar nakijken. Ze klinkt als een opa van 90 op de fiets als ze zich inspant en de fles geven is zo vermoeiend. Word er helemaal kriegel van! Bah.. Zo. Sorry.. Moest het even kwijt.
Grappig, ik merkte dat gister ook bij Tobias. Ik zat beneden op de bank en ik had al een paar minuten zoiets van: hoor ik nou wat of niet? Dus ik onderaan de trap luisteren, en ja hoor: ehhhh . * stilte * ehhh . * stilte * Dus ja, Tobias doet dat ook. En dat praten vind ik inderdaad ook zo grappig Hij zegt heel vaak herru Maar het aller, allerleukste vind ik als ie kraait van het lachen. Manlief en ik hebben nu trouwens al 36 uur geen ruzie gemaakt. Nieuw record deze maand
zo, net terug van de huisarts. heb weer een mirena laten plaatsen!! Voelde er helemaal niets van! echt fijn!! Bij de vorige voelde ik het wel.... was ontzettend pijnlijk... maar na al die weeen doet waarschijnlijk niets meer pijn...hihi... ze zei nog wel dat mn baarmoeder wat verzakt was... beetje vreemd. maar dat dat verder geen kwaad kon...
Hey lieve meiden! Ik heb alle paginas weer terug gelezen en ik las ook dat er geen sorry gezegd mocht worden van saffira als we een tijdje niet gereageerd hadden hahaha. ( maar toch wil ik het zeggen ) haha Met Jay gaat het SUPER goed!!! de maandag dat de KA zou bellen om te bespreken over de ziekenhuisopname deed hij het een dagje beter. ik zei dus ook tegen haar dat ik het nog even aan wilde kijken! Vanaf dat moment doet hij het echt goed, weer een verschil van dag en nacht! Het slapen overdag is nog steeds slaapjes van 45 minuten. maar daar heb ik me bij neergelegd... kan me er wel druk over maken maar daar word ik alleen maar stresserig van. Snachts slaapt hij super erg goed, om half 6 ongeveer wakker, leg em dan nog bij ons en slaapt dan meestal nog wel tot half 7. Ik moest hem altijd al wakker maken voor de fles van 18 en 22 uur..... Nu heb ik besloten gisteren om eens te kijken om die fles van 22 uur te laten vervallen. nou hij sliep gewoon door! om 04.00 uur vanacht werd ie ff wakker, speentje erin, sliep weer..! Nu kreeg hij flessen van 150 cc, dus denk dat ie daarom natuurlijk ook wakker werd omdat hij maar 4 van 150 had gehad... maar vanmorgen nog geeneens echte honger! Nu doe ik sinds vandaag 4 flessen van 180 water...en zes schepjes dus... kijken hoe hij dit vanacht gaat doen. Ik vond het zo zielig om hem steeds wakker te moeten maken en hij kreeg zn ogen ook gewoon niet open... slapend dronk hij dan, en liet vaak staan ook nog eens. Wat denken jullie daarvan? Hij zou dan 4x200 ml binnenkrijgen... en hij slaapt dus nu van 19-6.30 uur...! @ zwemmen: wij zijn al twee keer geweest, moet zo lachen als ik dat bolle buikje boven die zwemluier zie hahaha @seks: hier ook ver te zoeken... ben zo moe vaak! en precies wat saffira zegt... ik durf ook niet goed... ben flink ingeknipt ook... maar Jay is nu 12 weken morgen, en dus al die tijd geen seks gehad... ben ik de enige?! @irritaties: op het begin hadden wij dat wel, niet ruzie maar wat dat je merkt dat je beide je weg aan het zoeken bent... het loopt gewoon ff niet zoals het eerst liep. @ CB: onze is ook echt wel fijn, denken mee, maar laten mij ook echt vrij in me keuzes en luisteren ook naar mijn ideeen. @wegen/meten: Jay was vorige keer ( 9 weken) 4840kg/55cm/37 hoofdomtrek... ik moet de 13de week, over een weekje, ben benieuwd! @kilo's/afvallen: ik moet nog 4 kilo tot mijn oude gewicht. weeg nu 56, woog 52 maar ik hoeft daar niet persee naar terug. met 54 ben ik ook blij! Wat een lieve foto's Saffira van jou meissie ik zal kijken of ik een foto van jay kan plaatsen, ben niet zo een ster hierin denk ik haha.
Bolkje: haha. 36 uur! Op naar de volgende 36 uur! Marietje: verzakt? Is dat normaal dan. Ik durf geen spiraal te laten zetten, lijkt me zo'n pijn doen.. Ik ben ook nog niet aan de pil. Zit nog te bedenken wat ik wil! Jill: fijn dat het zo goed gaat met jullie kleintje! 4 flessen van 180 is prima hoor, mijn cb zei dat als ze het daarop doen, dat prima is! Noa heeft er soms een dag tussen zitten dat ze dat kan. Missxhien dat je de laatste fles iets kan rekken? Naar 19 of 20 uur? Seks: we zijn 1x halverwege gekomen en toen begon Noa in de kamer ernaast te huilen.. Weg zin! Haha.. Ben jij al wezen zwemmen joh? Haha dan was jullie kleintje zeker de kleinste.. Ben benieuwd nr de foto! Hier schrikt mevrouw net van de hond. Begint echt keihard en heel zielig te huilen.. Dikke tranen! Hihi..
Hey Saffira, Ja ik wil die laatste fles inderdaad richting 20.00 uur te doen. vandaag was: 6.30-11.00-15.00- en dan straks nog 1. Ik ben bezig met mijn foto's op de computer te zetten dus ze komen zo! Ik ben gewoon zelf gaan zwemmen met Jay, niet op babyzwemmen.. Wel op de dag dat er babyzwemmen was, dus extra warm water! Lekker persoonlijke vraag... maar deed het zeer Saffira? jij was ook ingeknipt toch? of was je niet zóver gekomen?