November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze vind ik ook zooo lief, was na het douchen, lekker gemasseerd met olie, hij vond het zooooo lekker!

Bijgevoegde bestanden:

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Whahahaha.. Dat haar! Geweldig!!

En jij ziet er ook weer fit uit zeg! Jaloers!!
    Ik durf echt nog niet in bikini..
    Heb geen littekens maar ben echt nog veel te zwaar.
    En ondanks dat ik nu 4x in de week sport gaat het me veel te langzaam.

Haha.. Het deed geen "pijn" maar we zijn echt letterlijk "halverwege" gegaan haha.. Het was gevoelig, laat ik het daar op houden.
    Ik ben ook geknipt, maar niet veel. Had in totaal 4 hechtingen, 2 van binnen en 2 van buiten.
    Maar toen wij et probeerde was Noa bijna 6 weken, dus vrij vroeg.
    Ik kan me niet voorstellen dat het nu nog pijn doet.
    Toch eerdaags maar eens proberen! :p

Er zijn hier trouwens dames die het al wel gewoon weer gedaan hebben hoor.. Misschien dat die hun ervaring kunnen delen? Hihi
    (Niet in details uiteraard!)haha..

Er ligt er hier 1 voor Pampus in de boks....
    Haha..

Oh trouwens, hoe lang kunnen die kids in de kinderwagen bak?
    Noa lag in de bak bij mijn moeder en die leek al bijna te klein te worden!

3. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Aaahhhh lekker tevreden mannetje! :)

Hier nog 1tje dan van ons dik koppie! :p

4. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief!!

Nou ik werk zelf op een kdv en ik heb zelf altijd zo iets, als ze enigszins kunnen draaien, of een poging gaan doen tot... zou ik het niet meer doen!

5. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en trouwens... ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik vind mijn buik wel nog flubberig hoor... hij was strakker zullen we maar zeggen haha. maar ik hoeft ook nog maar 4 kilo eraf tot mijn gewicht voor dat ik zwanger werd

6. Ahh, wat een schatje :D

En wow, wat ben jij alweer slank, zeg, zou echt niet zeggen dat je pas geleden bent bevallen :D

Tobias heeft trouwens iets nieuws ontdekt. Ik stak afentoe mijn tong naar hem uit, en nu doet hij dat dus na. Maar ook naar andere mensen. Echt te grappig :D

7. Oeps, ik heb de helft gemist dus mijn reactie op de foto's kwam een beetje als mosterd na de maaltijd :p

Over seks: wij hebben het wel alweer een paar keer gedaan :) Maar gaat nog niet echt van harte eerlijk gezegd, maar dat is meer omdat ik een hekel heb aan condooms en we hebben nog geen andere anticonceptie geregeld…

Eerste keer ging wel wat stroef, maar als ik me voldoende ontspan gaat het nu weer prima.

8. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat haar is geweldig he! haha Had hij bij de geboorte al zoveel!

@bolkje: wat grappig van die tong uitsteken!
    @saffira: was ik helemaal vergeten op de reageren, maar Jay pakt ook nog geen speelgoed hoor.
    wat hij wel heel erg doet is zijn knuistje naar zijn mond brengen, echt HEEEEEEEL vaak dus ik denk dat hij echt wel gaat duimen/ vingers in de mond! ( whahaha ik wilde opschrijven "duimen/vingeren"maar dat klinkt wel heel erg haha)

Fijne avond en goede nacht voor iedereen!

9. Doet Tobias ook!! En ook al met een doekje in zijn hand… Als ik een doekje op hem leg, tenminste ;)

Tobias pakt ook nog geen speelgoed uit zichzelf vast. Als ik het op zijn buik leg dan grijpt hij zijn teddybeer wel vast, maar hij mist echt nog de coördinatie om zelf iets te pakken…. volges mij hoef je jezelf daar echt geen zorgen over te maken :)

Ik maak me soms wel zorgen over Tobias omdat hij zijn hoofd weinig optilt als hij op zijn buik ligt. Hij wil het wel, maar het lukt niet. Hij ligt dan helemaal te kreunen van de inspanning, maar in plaats van zijn hoofd vliegen zijn beentjes dan de lucht in…. Net zo'n breakdancer lijkt het dan. :p

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Jill: vingeren! Hahahaha.. ;)

Bolkje en jill: Noa pakt van de boog die boven haar hangt sinds een paar dagen een speeltje vast met 1 handje..
    Een knuffel pakt ze idd ook met 2 handen als ik die boven op haar leg.
    Deze knuffel is vervolgens zeiknat omdat ze er lekker aan gaat liggen sabbelen bij gebrek aan speen haha..

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Jill, wat een mooie man! Echt een heerlijke vent :) en ja, jij zit alweer strak in je pak zeg. Jaloers...ik ben een wat zachtere mama, dus zo strak ga ik het nooit meer krijgen. Tenzij ze alleen nog maar witlof en komkommer verkopen, dan lukt het misschien ;)

Hier hebben we het de eerste keer weer na 5 weken gedaan en bij mijn dochter destijds met 4 weken al...ik ben niet ingescheurd en ingeknipt en geen hechtingen, dus het viel mee hier. Hier worden we, als we tijd hebben en niet te moe, altijd gestoord door een van de kids. Hangt ie er net boven, begint er wel weer eentje en weg moment. We komen er verder eigenlijk moet aan toe. We zijn blij om even samen op de bank te kunnen zitten. Ach, dat zal wel weer komen. Alles rustig aan.

We hebben een redelijke nacht gehad, 1 nachtvoeding en daarna is hij meteen weer gaan slapen. Ik lag net lekker weer in bed, lawaai buiten. Een gigantisch dronken man in de tuin van de buren. Ze hebben grint, dus dat hoorden we en hun hond ook. De buurman wilde die man wegsturen, maar hij ging voor tegen het tuinhek boos zitten doen. Hij kon niks hoor, alleen nog net op z'n benen staan, maar toch. Wel weer even sensatie totdat de politie kwam. Ongeveer elk half jaar gebeurt er wel iets in de straat. Nooit door buurtbewoners, altijd door passanten. Dus weer langer wakker dan ik gewild had.

Vandaag gaan we weer naar de kinderarts. Gisteren was het weer een rampen dag. Per fles, ongeveer 90 cc. Gisteravond wel weer 150cc en nu weer 130cc. Zo kan hij ook nooit doorslapen, als hij overdag te weinig pakt. Met z'n reflux lijkt het wel goed te gaan. We hebben nu ook medicijnen tegen de spruw. Dr is echt elke keer wat. Bah.

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Roos, komt dat slechte drinken niet door de spruw dan?
    Wij gaan vandaag even langs et cb want ik ben het ook helemaal zat. Alleen mijn vriend en ik kunnen de fles geven zonder dat ze compleet over de flos gaat en dan nog is et moeilijk!
    Word er helemaal simpel van, dus kan me goed voorstellen dat jij nr de kinderarts gaat.

Vervelens als je door anderen uit je slaap gehouden word!
    Ons huis is best gehorig dus als er op straat kabaal is horen wij dat ook al snel.

Oh fijn zeg. Geen hechtingen!
    Ik ben bij mijn oudste dochter ingeknipt en nu weer, zelfs bijna de vacuüm pomp.. Bbrrr..
    Ik ga het binnenkort toch maar eens proberen haha
    Ik heb voor As zaterdag geregeld dat ze bij mijn moeder slaapt en dit weet mijn vriend nog niet.... :D

Met 2 kleintjes lijkt het me idd lastiger ja.
    Als ik daaraan denk wil ik er opeens geen 1 meer haha..

Gaan jullie eind van dit jaar voor een derde of lees ik dat verkeerd in je handtekening?

13. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    bryan heeft weer heerlijk door geslapen!! echt een heerlijke nacht gehad! nu weer lekker aan t werk!
    mannetje is ook weer super vrolijk sinds gisteren! echt fijn!!

Ik heb totaal geen last van de spiraal, ook heel erg fijn!! hihi! ze gaf wel aan dat mn baarmoeder wat verzakt was... vind dat toch wel een beetje raar. zijn er meer die dat hebben?

@roos: hoe was het eigenlijk afgelopen met jou? en de test? kan zijn dat ik het gemist heb....
    succes bij de ka!!

@saffirra: succes bij het cb!! Laat ze je mooie meisje maar es goed onderzoeken!!

hier gisteren gesprek gehad met mn vriend. mn schoonmoeder had dinsdag op bryan gepast. alles was goed gegaan. ze had hem alleen op verzoek gevoed, dus helemaal van mij schema afgeweken. vond ik niet fijn. ik heb tegen mn vriend gezegd dat ik vind dat ze zich wel aan onze regels moet houden en niet zo maar wat moet gaan doen. en ook dat gedoe met die prik zat me dwars..
    hij gaf wel aan dat ze hem erg claimt en dat hij er wat van gaat zeggen als hij het te erg vind. naar hem luisterd ze wel gaf hij aan. en hij v ond ook dat ik me niet te druk moest maken, omdat wij altijd nog bepalen wat er gaat gebeuren en zij niet...;)

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo daar!!

wat een heerlijke foto jill en saffira!! en jill die foto in bikini dat mag niet meer hoor ;) wordt ik veeelll te jaloers van whaha ( grapje hoor!)

roos succes vandaag bij de ka! ben benieuw wat er gezegd wordt! wel balen hoor dat ie nu ook nog die spruw erbij heeft! zo blijf je idd aan de gang!!

marietje wat fijn dat jullie gepraat hebben en dat je vriend toch ook vind dat ze te veel claimt en dat jullie wel bepalen wat goed is! hoop dat t zo blijft gaan! dat zou wel heel fijn zijn natuurlijk!

@ sex: nop nog niet gedaan.. ik moet zeggen dat ik er best wel aan toe om ben om t weer eens te doen maar momenteel durf ik me amper om te kleden waar mn vriend bij is dus moet je nagaan andere dingen doen... ook ben in fink ingeknipt en heb daar bijv. nadat ik les gegeven heb nog wel eens last van dus ik ben echt als de dood dat het onwijs pijn gaat doen! en daarbij dan nog eens dat ik nog geen anticonceptie gebruik en condooms echt afschuwelijk vind!!

pff gister wel een beetje een baaldag! moest van 09:00-13:30 werken en toen weer van 15:30-21:30!! ik was helemaal gesloopt toen ik thuis kwam kreeg echt mn ene poot niet meer voor de andere en toen ging vriendlief doodleuk nog even zaalvoetballen wat ie even vergeten was te zeggen!! dus ik kreeg mats in mn armen gedouwd en hij peert m! ik had nog niet eens gegeten!!
    toen vannacht kwam mats om 05:00 uur omdat ie gister avond maar 100 cc had gedronken ( borstvoeding is helemaal klaar sinds twee dagen) en ik kreeg echt mn ogen niet open zo moe was ik want mats kwam ook pas om 23:30 voor zn laatste fles! zegt ie dood leuk: schat jij moet hoor want ik moet werken om 08:15!!
    aarrrggg ik moet ook gewoon weer 4 uur lesgeven vandaag terwijl ik nog net aan kan lopen van de spierpijn, energielevel ergens onder de grond ligt begraven na gister en dan gaat hij ff lopen zeiken dat ie moet werken terwijl t super rustig is op zn werk al twee weken!!
    ik was zo boos!!

verder vandaag eindelijk de tijd om langs t cb te gaan om mats te wegen! hij drinkt zo gek nu! ene keer drinkt ie 150 helemaal op, dan ineens maar 120 en dan ineens maar weer 70 ofzo.. ik snap er echt helemaal niets meer van!! dus ben benieuwd wat ie weegt straks! mn gevoel zegt gewoon dat er iets niet klopt met t drinken wat ie doet.. maar ja misschien loop ik me zorgen te maken om niets en is t gewoon een gekke drinker!

saffira jij trouwens ook succes op cb! laat ze idd maar is kijken wat er nou is!

15. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ha meiden,

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad, Marietje. Dan voel je je in ieder geval al wat meer gesteund. Super dat Bryan zo vrolijk is :) (en lekker heeft doorgeslapen). Ik heb geen ervaring met een verzakte baarmoeder. Misschien komt dat in de loop van de tijd wel weer in orde, zodra je bekkenbodemspieren weer sterker worden?

Hmmm, Danielle, dat is niet leuk van je kerel. Ze vergeten echt dat vrouwen ook nog een leven hebben. Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n dag. Zeker omdat je ook actieve banen hebt. Ik zou zeggen, plan een weekend weg met een vriendin, zodat hij fulltime op Mats moet passen en dat leert hij (hopelijk) wel hoe zwaar het is.

Saffira, hoe is het op het cb gegaan? Hebben ze je kunnen helpen met Noa?

Hier: ik ben niet veel wijzer geworden van de ha. Het bruinverlies is weer gestopt. Na die positieve test heb ik een dag later nog een test gedaan en die was alweer een stuk lichter. Ik kan dus alleen een mk bedenken. Maar dat zou betekenen dat ik spontaan zwanger ben geraakt. Dat durf ik niet te geloven. Ik kijk deze cyclus wel aan en zie wel wanneer ik weer de volgende ronde in ga.
    We hebben nog 1 cryo en deze laten we inderdaad inzet najaar terugplaatsen. De kans is natuurlijk veel groter dat het op niets uitdraait. Of we dan een nieuwe ICSI doen, weet ik niet. Op zich ben ik ook zo al heel tevreden. Het is nou niet dat we perse 3 kinderen zouden willen, maar als het gebeurt is het mooi.

Jake spuugde bij de ka, z'n behandelbank onder, met van die sterk verdunde melk met maagzuur. Hij zei, oh, daar is hij dus ook nog niet vanaf ;) verder moeten we een ander merk melkpoeder proberen en over een maand terugkomen. Hopelijk drinkt hij dan meer. Als hij nog zo weinig per fles drinkt, dan gaan we het KMA traject in. We'll see.

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Lol dat dit topic nog door loopt. Dit is een foto van onze kleine. Ik was 29 nov uitgerekend en hij is 9 nov geboren

Bijgevoegde bestanden:

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Bodien: ja natuurlijk! Haha. Jij bent halverwege volgens mij gestopt met kletsen? Ik heb je iig al een tijdje niet meer gelezen.
    Jullie knulletje doet het goed zo te zien! ;)

Roos: vaag idd, misschien nog even aankijken?
    En zoals ik al zei. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Ik weet natuurlijk niet waarom jullie moeilijk zwanger worden, maar na 2 uitgedragen zwangerschappen kan het natuurlijk zo zijn dat er toch iets veranderend is in je lichaam.. You never know!
    En idd, 2 kids is een mooi stel. Maar snap het ook wel als jullie toch nog voor een 3e gaan.. Waarschijnlijk hebben jullie een beetje de instelling dat als het lukt, dat leuk zou zijn en zo niet dan is jullie gezin compleet. :)
    Ik zou een jongetje erbij nog wel leuk vinden, maar aangezien je dat niet voor het kiezen hebt ben ik er nog niet uit of ik wij er nog een keer aan beginnen.

Het cb: kinderarts heeft haar even onderzocht.
    Ze heeft sowieso slijm in haar keeltje zitten. We vonden haar al verkouden ademen terwijl ze dat niet is en door de voedin word dat nog iets verergerd. We moeten nu voor en na de fles zoutoplossing in haar neus doen. Dat ze zo huilt zou kunnen komen door een geïrriteerde slokdarm. Dat zou hier dus beter mee moeten worden en als het over een week nog niet over is moeten we terug nr de ha.
    Ze was iig goed gegroeid. Heb haar alleen even gemeten, 62 cm! :)
    Hoofdje was bijna niet te zien dat ze een voorkeurshouding had. Dus ik blij!
    Morgen wel een afspraak met fysio staan..
    Gewoon nieuwschierig wat die zegt en of ze nog tips hebben.

Wisten jullie trouwens dat die helmpjes niet meer vergoed worden door de zorgverzekeraar en nu 5000 euro kosten!???
    Haha.. Die dingen worden dus niet meer voor geschreven, ook al heeft je kind een scheef koppie..

18. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Ja Saffira dat klopt. Op een gegeven moment ging het slecht in de zwangerschap. Ik had zwangerschaps diabetes en vergiftiging. Ik werd op een gegeven moment ook opgenomen. En hij is met 37 weken gehaald. Was best een heftige bevalling. Maar is wel een mooie zoon uit voort gekomen. Gaat het ook goed met jullie kleintjes? Ik ga hier nu eens vaker checken Haha

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    En te gek voor woorden die helmpjes =-O

20. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Jake zn hoofd is echt behoorlijk scheef. Wij zijn dus wel helmkandidaten, maar 5000 euro...help! Wij gaan echt heeeeeeeeeeeeeeeel goed oefenen!
    De kinderarts heeft nog gemeten en gewogen: 59,5 cm en 5600 gr. heb niet zon lang ventje blijkbaar.

Het ligt aan de zwemmers van mijn man. Misschien hebben die eindelijk eens door wat de bedoeling is. Inderdaad, misschien is het een stiekem wonder en dan hopen we dat het nog een keer gebeurt. Maar ach, ik heb 2 leuke kids en ben al heel erg rijk hoor.
    Tjsa, Saffira, een jongetje is erg leuk :) Wie weet in de toekomst...
    Ik hoop dat het zout werkt Saffira! Was je ook al aan de Nexium met haar? Ben ik even kwijt.
    Gaan jullie kindjes ook al zelf rechtop zitten, als ze op schoot zitten? Hier gooit hij zich steeds rechtop.

Zwaai! Dag Bodien, ik ben pas later hier ingestapt. Mooie vent heb je ook, echt een stoer mannetje.

Als jullie fotos willen zien van mijn kids, dan moet je me even een vriendschapsverzoek doen. Heb ze in een prive album staan.

Deel Deze Pagina