Bodien: dat is vervelend! Snap dat je dan minder tijd/zin hebt om te kletsen op een topic. Jullie hebben er idd een mooi mannetje voor terug gekregen, dat is heel wat waard! Maar zo'n zwangerschap is niet leuk.. Doet hij het verder ook goed? Kan je al nachten doorslapen? Roos: als het aan de zwemmers van je man ligt kan het zeker veranderen hoor!! Een kennis van me had dit ook, na 3 miskramen uiteindelijk zwanger geworden van een zoontje. Na een half jaar dachten ze (zijn al eind 30) laten we maar stoppen met de pil en op tijd beginnen voor de 2e want dat zal wel even duren. Ze is gestopt met de pil en niet eens meer ongesteld geworden!! Was gelijk zwanger en nu dus een jongen en een meid. Ja die helmpjes kosten 5000 euro! Tegek voor woorden he.. Ze worden niet meer vergoed, dus het cb adviseert ze ook niet meer. Er zijn maar weinig mensen die 5000 euro hebben voor een helmpje.. Wij niet iig! Haha.. En de fysio kan je goeie tips geven hoor roos. Dus ik zou zeker veel houdingen proberen. Het cb gaf me de tip al om haar, als ik met m'n benen over elkaar zit (zoals een man) haar dan tegen mijn been omhoog te leggen. Dan zit/ligt ze half op haar knieën en moet ze haar hoofd goed omhoog houden. Zo heeft ze geen last van maagzuur als ik haar pp haar buik leg en kan je toch de spieren trainen. Ja wij geven nu sinds 4 dagen nexium en ze krijgt al 2 weken Friso comfort. Ze denken dat ze de fles nu gewoon als iets pijnlijke ziet en daarom moeten we dat slijm wat terug zien te dringen en met nexium zorgen dat die slokdarm weer rust krijgt.. Pfff heb met mijn oudste dochter nooit naar voeding gekeken. Fles erin en klaar. Zij sliep ook op haar zij, dus ook het hoofdje heb ik me nooit druk om hoeven maken.. Wat een verschil. Oh ja rechtop zitten wil ze wel. In je armen liggen vind ze echt niet meer oké, haha. Als ik op de bank zit/lig trek ik m'n benen op en als ze dan in mijn benen ligt kan ze zelfs zelf voorover komen. Wel ongecontroleerd natuurlijk! Haha.. Jongetjes hebben vaak later een groei spurt he! Haha.. Misschien scheelt het dat m'n vriend 185 is en ik 180 m.
Onze kleine man ligt in het ziekenhuis. Vannacht werd hij wakker van pijn.Wij dachten darmkramp.Mijn man nog met hem naar beneden. Uiteindelijk was hij in slaap gevallen en mijn man legt hemm terug in bed. Begint de ellende weer. Nu was het mijn beurt. Buikje masseren hielp niets, elke keer had hij van die pijnscheuten. Ik dacht, ik geef hem paracetamol. Ik doe zijn luier af en dacht eerst dat zijn balletje verdraaid zat. HAP gebeld en ditmaal ging mijn man. Er werd eerst gedacht aan een verdraaide bal. Dat moet meteen gefixt worden, anders kan hij die kwijtraken. Het ziekenhuis in onze stad heeft geen ok team klaarstaan, dus ze zijn naar een ziekenhuis 20 min rijden verderop. Hij is daar onderzocht en blijkt een liesbreuk te hebben. Later vandaag gaat hij voor ok. Meiden, ik denk dat dit ook de oorzaak is van het niet willen drinken tot aan alle onrust die hij had. Ik maak me zorgen want hij is nog zo klein. Mijn man heeft ook ooit een liesbreuk gehad en waarschijnlijk is hij daarom verminderd vruchtbaar. Ik hoop maar dat ze voorzichtig doen. later meer.
Ah meid. Schrik ervan! Maar wees blij dat jullie dit nog snel ondekt hebben! Het broertje van m'n vriend was een ontzettende huil baby, toen hij 3 was kwamen ze er pas achter dat hij een liesbreuk had. Ik weet niets van verminderde vruchtbaarheid ivm liesbreuk dus daarin kan ik je helaas niet gerust stellen. Maar probeer iig positief te blijven. Je bent er snel bij en zeker met zo'n klein hummeltje zullen ze extra voorzichtig zijn! Dat weet ik zeker.. Anders uit je daar toch ook even je bezorgdheid, misschien dat ze je daar wel gerust kunnen stellen. Arm ventje..... Ik hoop dat alles goed en soepel verloopt! Heel veel beterschap voor hem en veel sterkte voor jullie!! Knuffel van deze kant!
Na een dag vol onzekerheden, heb ik vanmorgen een lief, heel vrolijk mannetje wakker zien worden Er was ons gistermorgen verteld dat hij toch maandag geopereerd zou worden. Ze konden de darm terugdrukken en de spoed was weg. In de loop van de dag schoot de darm in en uit en begon de pijn weer toe te nemen. Rond 5 uur wilde ik hem de fles geven en toen gilde hij van de pijn. De dokter werd gebeld en die kwam meteen. Hij heeft het ok team gebeld, moesten ook nog van weet ik veel waar komen. Uiteindelijk is hij om 19:30 geopereerd en we hebben een vrolijk en lief mannetje, die de hele nacht heeft geslapen gelukkig. Bedankt voor je lieve berichtje Saffira. Bij jou ook alles goed?
Wat fijn om te horen roos! Ze hadden hem dus alleen net zo goed sochtens gelijk kunnen helpen.. Pfff dokters... Maar goed, het is dus allemaal goed gegaan? En heeft hij nu gelijk de hele nacht door geslapen? Het is gisteren natuurlijk wel een indruk volle dag geweest voor hem.. Blij dat alles nu goed is. Heb je ook nog gevraagd of hij nu kans heeft op verminderde vruchtbaarheid? Ik hoop het niet iig! Hier gaat alles goed. Mevrouw heb ik de hele nacht niet ghoord, normaal moet ik er altijd wel 1 of 2x de speen in duwen, maar ze werd pas wakker om 7.10 uur. Ze deed nu ook dat eeehhhh of uhhh waar bolkje en Marietje het volgens mij over hadden. Het is hier trouwens stil joh.. Niemand heeft gisteren gekletst. Drukke dag denk ik! Haha Wat een vies weer vandaag trouwens.. M'n vriend ligt in bed want die komt uit de nacht en ik moet eigenlijk luiers halen voordat de visite komt, maar ik laat Noa maar niet slapen want als ze dan wakker word als ik weg ben is m'n vriend wakker. Niet de bedoeling! Nog mensen die iets leuks gaan doen dit weekend? Wij krijgen vanmiddag visite en gaan vanavond lekker eten bij de A15 wok. Jammie!
Wat een mooie meid heb je trouwens roos! En zo'n mooie volle bos met haar.. ik hoop dat Noa ook snel haartjes gaat krijgen waar speldjes en elastiekjes in kunnen... Het is nu zo karig' haha
jee, roos wat spannend allemaal! Hopelijk gaat het nu snel beter. bryan heeft vannacht weer geslapenvan 20.30 tot 8.00. en dan maak ik hem om8.00 wakker... anders snurkt ie nog langer door. maar dan kom ik niet uit met de fles. hier ook steeds meer geluiden. en bellen blazen vind ie helemaal geweldig. hier geen plannen.. gisteravond kraam visite gehad tot 1 uur... nu een hang dagje. en inderdaad rot weer. ben ook wel aardig moe van t werken, dus lekker rustig aan vandaag en morgen!!
Hier gaat het best goed. Hij is echt super vrolijk. Hij slaapt ook snel gelukkig. Ik vind het ook wel jammer dat ze hem best wel lang met pijn hebben laten rondlopen. Ze gaven hier aan dat de technieken alweer dusdanig veranderd zijn, dat het waarschijnlijk allemaal goed gaat komen met de vruchtbaarheid. Mijn man is destijds, toen hij 2 was, geopereerd door een gewone chirurg. Hij heeft 7 hechtingen gehad en een flinke snee. Hier heeft de kinderchirurg de operatie gedaan, hij heeft een hele kleine snee en het is gehecht met hechtpleisters. We moesten nog lang op de uitslaapkamer blijven , omdat ze ons niet konden komen halen door een spoedgeval op de kinderafdeling. Er kwam een meid voor een spoedkeizersnee binnen en later kwam eerst haar dochtertje eraan en later zijzelf. Op een of andere manier vond ik dat heel speciaal. Misschien wist ik het wel eerder dan haar familie Onze dochter is geboren met een bos vol zwart haar. Dat is nooit uitgevallen. Nu is het lang, krullend en donkerbruin. Ik kon vanaf het begin al met knipjes aan de gang Hopelijk jij ook snel Saffira! Dat staat zo schattig. Had je andere dochter al snel langer haar? Marietje, wat heerlijk dat hij zo lang slaapt! Fijne hangdag vandaag!
Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen.. En helemaal fijn dat je mannetje zo vrolijk is zeg.. Mijn oudste dochter had op haar eerste verjaardag 2 stok staartjes in, heel weinig haar dus! Haha.. Dat ze heeft ze nu overigens wel ingehaald want het komt bijna tot aan haar billen. Noa werd met iets meer haar geboren en donkerder, dus ben benieuwd. Het is nog niet uitgevallen maar wel een kaal plekje achterop van het liggen. Maar wat grappig dat ze met een bos haar geboren is joh! Ik heb een broer gehad en die is ook met een mega bos haar geboren.. Heel raar om te zien haha Marietje: wat fijn dat de kleine man zo goed slaapt opeens zeg! Ook fijn voor jullie.... Meer slaap, minder irritaties toevallig?
Jeetje roos wat zal dat schrikken zijn geweest zeg! En wat belachelijk dat ze m niet gewoon lekker smorgens hebben geholpen! Gelukkig gaat t nu een stuk beter met jullie uk! Hopen dat ie snel naar huis mag en jullie eindelijk ook rust gaan krijgen! Marietje super dat ie zo lekker doorslaapt!! En wat top dat jullie een gesprek gehad hebben! (Wist ff niet meer of ik dat al gezegt had haha) gaat t nog steeds goed nu tussen jullie? @helmjes: jemig wat idioot zeg!! Dat kan toch bijna niemand betalen lijkt me! Wij gaan hier ook maar even flink aan de oefen met mats dan!! Ik zie t zelf nog niet maar vorig keer gaf de wijk verpleegkundige aan dat t wel een beetje scheef was maar niet erg.. Maar ja moet niet erger worden dan!! Saffira hier ook een finke kale plek achterop idd haha en zelf saam de zijkanten ook een beetje! Ziet er heel gek uit! Hoop dat noa snel meer haar gaat krijgen lijkt me ook erg leuk met een meid als je dr speldjes en staartjes in kan maken haha Ik heb ook nog een iets minder smakelijke vraag. Ik dacht dat ik eindelijk weer ongesteld was geworden maar elke keer maar een heel kleine beetje zeg maar en toen kwam er ineens een stolsel van ong. 2-3 cm ofzo.. Is dat normaal nu nog of zal ik toch morgen maar even de vk bellen? T vloeien is wel over nu dus dat kwam echt daardoor..
de irritaties zijn inderdaad een heel stuk minder ja! moet ook zeggen dat, nu hij op vrijdag echt zn papa dag heeft, hij een stuk meer helpt. gisteravond was ik helemaal op, dus ik lag om 10 uur op bed. hij niet, maar toch ging hij er vanochtend als eerste uit om bryan z; n eerste voeding te geven. dus ik kon nog even blijven liggen en heb lekker uitgebreid gedoucht... heerlijk! bryan had ook een flinke bos haar. nu krijgt ie achter een kale plek en bij zn oren ook een beetje. op het cb zeiden ze dat dat heel goed was, want dan zijn ze goed actief! ja, hij slaapt super op t moment! overdag slaapt ie wel weinig hoor. echt van die hazenslaapjes, maar als hij 's nachts gewoon goed slaapt, vind ik dat helemaal prima!! dinsdag naar het cb voor prik nummer 2...
Oh heerlijk joh marietje!! Misschien dat ie nu gewoon beter begrijpt datt best pittig is om de hele met die kleine bezig te zijn!! Echt heel fijn!! En ook echt lekker dat t zo goed gaat met jullie manntje! Heerlijk als ie lekker slaapt! En wat kan zo'n uitgebreide douche dan lekker zijn haha ik doe t ook af en toe als mn vriend thuis is en kan dr echt van genieten!! Echt ff lekker tijd voor jezelf! Nou geniet ervan zou ik zeggen!
Gezin is weer compleet! Vanmorgen mocht meneer naar huis. Hij heeft nu weer meer buikkramp, maar dat komt door de operatie. Dat zakt in de loop van de dagen af. Hij heeft vannacht van 23:00 tot 5:30 geslapen. Niet heel lang nog, maar hij heeft ook wat voeding in te halen. Hopen dat hij snel gaat doorslapen. We wachten nog even met de Extra, komt in de loop van de week wel weer. Ik ben gewoon voor het eerst wezen sporten vandaag! Wel rustig aan hoor, niet te gek, ben niets meer gewend. Heerlijk Marietje, dat je even de tijd voor jezelf had en even lekker hebt kunnen slapen en uitgebreid douchen. Daar kan ik ook echt van genieten. Ik moet morgen het cb even bellen, lijkt me niet verstandig dat ik ook nog prikjes ga halen deze week. Dat is wel veel voor z'n kleine lijfje.
Marietje. heel fijn dat hij het nu wat beter begrijpt zeg.. En die kale plek is hier ook hoor. Volgens mij zijn er maar weinig baby's die dat niet krijgen.. Roos. Fijn dat hij weer thuis is zeg! Hopelijk gaat vanaf nu alles in een steigende lijn! Lekker he, sporten? Ik ga nog steeds 4x in de week, soms 5x. Ik merk alleen nog maar weinig, dus elke week aan het eind van de week voel ik me licht depri.. Prikjes zou ik na zo'n week ook niet doen hoor.. Hij heeft al zo'n lastige ingrijpende week gehad, best wat voor zo'n kleintje.. Hier. Vanochtend weer een lesje body pump gehad. Vanmiddag 2,5 uur geslapen, hihi.. En vanavond met mijn oudste dochter eerst nr de Mac geweest (slecht ik weet het haha) en daarna gezellig met haar nr de bioscoop (het regent gehaktballen 2) dus we hebben flink gezondigd vandaag! Morgen maar een kwartiertje langer sporten Maar het was gezellig en zo heeft ze even een momentje samen met haar moeder zonder klein zusje die de aandacht opeist. Danielle: stolsels zijn normaal volgens mij. Ik vloeide wel heel erg maar heb er ook 2 verloren, als je twijfelt, gewoon bellen. En die helmpjes, hoorde ik weer van de fysio, zijn ook voor minder te krijgen.... Namelijk vanaf 850 euro! Hahaha Nou dat vind ik nog een aardig bedrag voor een helmpje!
Roos wat fijn!! Heerlijk dat ie lekker mee mocht! Ze hadden eerst maandag gezegt toch? Nou alleen maar fijn dat ie lekker thuis is!! Prikjes zou ik idd ook ffies uitstellen ja! T kost zn lijfje denk ik al genoeg energie om van de operatie te herstellen! Die prikjes kunnen altijd nog! Saffira wat heerlijk! Zonde van de mac maar ach.. Af en toe moet best kunnen toch. Mag ik vragen hoe je eetpratroon normaal gepsprokem is? Je geeft aan namelijk dat je weinig resultast boekt.. Dat probeel had ik voor mn zwangerschap dus misschien zie ik een vergelijking en kunnen we t samen anders gaan aanpakken!? Wat t ook kan zijn is dat je wel vet verband maar ook veel spieren weer aan t opbouwen bent en daarom geen resultaat ziet in gewicht maar als je je verpercentage zou meten moet je dan wel resultaat zien! Heb je dat gedaan voor je begon toevallig? Ik ga morgen echt beginnen! Ik vind t super lastig om ik drie avonden in de week laat thuis ben en dus tijdens mn werk wat moet eten maar ja wat.. T moet niet te zwaar zijn omdat ik vaak al twee uur les heb hgeveven als ik eenmaal ga eten en ook nog 4 uur doormoer dan maar ja wil wel gezond eten want drie keer per week een salade of brood is t toch ook niet helemaal.. Dus.. Als jullie tips hebben!! Haha ze zijn welkom!!
Oh en dank je saffira! Dan maak ik me dr niet druk meer over! En die helmjes tja vind t nog steeds erg prijzig ja!!
Ja dat van die spieren en het vet zou kunnen.. Spieren wegen zwaarder dan vet toch? Maar ik voel me nog steeds flubby, iedereen zegt wel dat m'n buik steeds minder word maar mij gaat het niet snel genoeg. Haha Ik drink sochtens een glas water en 3 boterhammen of muesli met yoghurt. Tussen door nog een glas water Smiddags een glas water en 3 boterhammen of muesli met yoghurt Tussendoor weer een glas water en meestal ook nog ergens een glas karnemelk. Savons gewoon een bordje eten. Schep niet meer extra op, gewoon normaal. Van pasta of rijst probeer ik tegenwoordig een handje vol te nemen en niet meer. Ook hier weer een glas water bij. En dan savons als ik trek heb pak ik of een sultana of een kommetje Brinta. En natuurlijk nog een glas water haha.. En vanaf vandaag begin ik weer met groente shakes. Dus een glas groente shake sochtens en smiddags. Ik doe niet aan dieeten maar ik probeer wel op mijn eten te letten. Probleem is eigenlijk dat ik altijd wel kan eten dus dit is voor mij al een best mooi schema. Ik durf me ook niet meer te wegen. Bang voor een teleurstelling, dus dat ga ik eind van de maand pas doen. Nu ga ik m'n dochter maar eens wakker maken.. Alle 2.. De 1 moet nr school en de ander de fles. Nu ben ik benieuwd nr jouw eet patroon danielle! En qua sporten trouwens doe ik maandag cardio, krachttraining en weer afsluiten met cardio. Woensdag een uur alleen cardio. Vrijdag hetzelfde als maandag. En zondag body pump.
Ik wou dat ik 4 keer in de week naar de sportschool kon...jullie zijn echt al goed bezig! Wat Danielle ook zegt, ik denk dat je ook spierweefsel opbouwt. Daar kun je zelfs weer van aankomen. Het is wel belangrijk om je vetpercentage te meten, dan heb je een reëel beeld van je verhoudingen. Ik ging gisteren voor het eerst weer op de crosstrainer. Sjeeee, toen voelde ik pas dat ik lang niets gedaan had. Hiervoor deed ik Zumba en hardlopen. Toen ik nog geen kinderen had, deed ik ook nog aan paardrijden en softbal. Toen was ik wel wat strakker dan nu... Oh ja, heb ook nog even gepower patst in het krachthonk en nu heb ik spierpijn. Zaten daar allemaal van die knappe kerels, zo'n Vin Diesel typ, met allemaal mooie tattoos en mooie spieren. En daar zat ik, uitgeflubberd en 2 kids rijker, hahahaha! Qua eten heb ik ook gezondigd, ook naar de Mac geweest. Maar dat was een nood breekt wet situatie. Verder ga ik denk ik m'n Sonja Bakkerboek maar weer eens pakken. Ik hou helemaal niet van dieeten, maar met haar eetschema's, heb ik tenminste nog het idee dat ik besta en wat lekkers mag. Ik hou gewoon van eten... Saffira, ik vind het absoluut wel kunnen, om een gezellige dag met je dochter te hebben en naar de Mac te gaan. Dat hoort er nou eenmaal bij Danielle, als je zoveel dansles geeft, dan komt dat met jou toch ook wel goed. 850 euro, klinkt als een koopje tegenover die 5000...alleen ik vind het nog een berg geld! De auto ging dit weekend ook nog stuk, dus dat gaat ook weer geld kosten. De badkamer was al ongepland gerenoveerd, dus we hebben niet veel over. Ook geen vakantie dit jaar. Bah, saai. Heb nog ff 2 nieuwe foto's geüpload. Fijne dag vandaag!!
Ik heb mijn situatie met de positieve zw test bij de verloskundige hier gesteld en dit is het antwoord: Hallo Roos, Naar mijn weten is het hcg hormoon 3-4 weken na de bevalling met een zwangerschapstest al niet meer meetbaar. Ik vindt je verhaal opmerkelijk. Ook aangezien je tweede menstruatie heftig was met stolseltjes en erge buikkrampen zou ik me voor kunnen stellen dat je nog een klein vliesrestje of placentarest hebt wat voor de positieve test zorgt. Of eventueel een nieuwe zwangerschap aangezien de streep duidelijker is geworden? Ik zou er toch even verder naar laten kijken door middel van bloedonderzoek of een echo! Succes, Groetjes Gea Hmmm, ik ga geloof ik vandaag toch maar een nieuwe test halen en eens zien of ie wit is. Vreemd.