He roos, ik heb altijd eigen paarden gehad! Bij mijn oudste dochter zat ik ook na 2 weken weer op het paard. Daar ging het afvallen naar mijn idee sneller. Maar ja, hokken mesten en dagelijks paardrijden is ook een grote inspanning. Reed je op de manege of een eigen paard? En knappe spierbundels met tattoo's..? Geef mij het adres van je sportschool even. Hahaha.. Ik voel me nu ook voor gek lopen hoor! Maar een vriendin van me die meestal mee gaat (46 jaar en aan de dikke kant) had al gezien dat ik ondanks m'n kilo's extra nog steeds bekijks heb.. haha Toch wel fijn om te horen als je je dik en uitgeplunderd voelt. Enne.. Over die test.. Het leek mij ook onwaarschijnlijk dat dat hormoon zo lang in je lichaam blijft. Ik zal eens kijken of ik er nog 1 heb liggen, dan doe ik ook wel een testje.. Haha Oh en wij hebben ondertussen al weer 2x sex gehad! Viel me alles mee, bijna zoals voor de zwangerschap qua gevoel. En idd, Mac moet af en toe kunnen hoor! Sonja bakker.. Is dat wat dan? Ik hou ook veel te veel van eten namelijk om echt te dieeten.. Danielle: met jouw danslessen lijkt het mij ook dag jij echt snel afvalt! Misschien zie ik dat verkeerd.. Maar dan ben je toch vrij intensief bezig.. En zo lang je niet elke dag nr de Mac gaat, moet het dan toch wel hard gaan? Hoop het wel voor je iig!
ik heb ook altijd een eigen paard gehad. tot een paar jaar geleden. hebben jullie ook dat je echt merkt dat de hormonen nog niet uit je lijf zijn? Ik heb er vandaag echt last van. ik zit mezelf een beetje in de weg... op het werk loop ik constant achter de feiten aan en mn energie (ondanks de goede nachten) is echt minimaal. moet ook zeggen dat ik een beetje last heb van de spiraal. constant zo'n ongesteld gevoel... maar goed... genoeg geklaagd!! hihi spannend zeg roos...! het leek mij ook al heel raar dat er nog hcg in je bloed zou zitten. dat is meestal wel snel weg. en die resten in je baarmoeder, had dat niet eerder voor problemen moeten zorgen? spannend hoor.. en ook wel lastig die onzekerheid... zou je niet voor de zekerheid even een echo laten maken??
Wat gek! ik had een heel bericht getikt vanmorgen, en nu zie ik dat ie helemaal niet geplaatst is! @ seks: wij gisteren voor de eerste keer weer... het leek ook wel de eerste keer hihihi, vond het best spannend... MAAAR het ging goed geen pijn! @helmpje: jezus dat dat zo duur moet zijn en dan ook geeneens vergoed wordt! @Roos: ik schrok van je verhaal! hopelijk knapt je mannetje snel op! Maar net wat je zegt, ws moet hij ook wat eten inhalen! @ sporten... Nee dat doe ik niet, ben daar ook echt niet het typ voor. hahaha Met Jay gaat het supergoed joh! we 100% genieten hier! Vrolijk ventje! En de flessen gaan ook nog steeds goed. 19/20 uur laatste fles en om 6 uur wordt tie week wakker! Hij doet het er heel goed op, 4 flessen dus van 180+6... soms laat tie een bodempje staan, maar meestal gaan ze leeg
hoi dames! Hier ook een helm-kandidaat helaas. We hebben vandaag de meting teruggekregen en hier kwam uit: plat achterhoofd én nog een andere afwijking, maar dat laatste snappen we niks van, want die afplatting op zijn achterhoofd is echt wel heel duidelijk en dat is een afwijking van 107%, terwijl die aan de zijkant 110% zou moeten zijn, maar daar zien we dus totaal niks van! Ook nog aan andere mensen gevraagd en die zeggen ook allemaal dat er niks te zien is. Met andere woorden: ik vind het wel gescheten We oefenen met zijn hoofdje optillen en dat gaat echt al 100x beter dan vorige week. Daarnaast ligt hij veel op zijn zij. Toby zou sowieso al geen helmpje krijgen... ik vind het geen gezicht om eerlijk te zijn Al zouden ze me 5.000 geven om hem die helm op te zetten voor een half jaartje, dan alsnog zou ik het niet doen
@ bolkje... Ik snap dat je het niet mooi is, dat IS het ook niet.. maar als ik persoonlijk zou moeten kiezen tussen mooi of ECHT NODIG dan koos ik voor het laatste Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ik zie wat de gevolgen zijn bij kindjes die ook geen helmpje gehad hebben terwijl het eigenlijk wel nodig was geweest.. Belachelijk dat het niet meer vergoed wordt... snap dat niet hoor...Waarom niet..?? omdat mensen misbruik ervan maken ofzo...? net of je voor jan met de korte achternaam met zo een helmpje op gaat lopen
Jill: wat zijn de gevolgen eigenlijk? En wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet zeg! Genieten! Ja belachelijk zo duur.. En waarom het niet meer vergoed word is mij ook een raadsel. Bolkje: ik vind het ook echt oerlelijk zo'n helm. Maar wat jill idd zegt. Als het echt noodzakelijk is, dan liever een half jaar met helm. Maar je kan het dan bv ook alleen snachts doen. Onze fysio zei dag je het op de buik liggen veel moet oefenen, dan worden ze sterker en verdwijnt de voorkeurshouding. Marietje: wat leuk! Reed je recreatief of wedstrijd? Ik heb altijd op diverse stallen gereden (jonge paarden) en paarden voor mezelf gehad. Uitgebracht tot M dress en verkocht. Ik ben nu de laatste 4 jaar paardloos en financieel mis ik er niets aan. Het rijden zelf mis ik wel soms, maar jonge paarden voor een ander of mezelf begin ik niet meer aan met 2 kids. Roos: ik ben heeeeeel nieuwschierig! Heb je al een test gehaald..? Ik had er geen meer liggen, anders had ik even kunnen bewijzen dat het zwangerschaps hormoon al lang uit je lichaam is. Hou ons op de hoogte! Danielle: hoe meer ik er over nadenk hoe meer respect ik heb voor jou werk rooster... Pffff kinderdagverblijf en dansles.. Ik doe het je niet na! Dus bij deze even een petje af voor jou! Oh en iemand had het over energie, Marietje volgens mij. Hier is dat ook met vlagen hoor. Denk dat dat idd ook nog met ontzwangeren te maken heeft. We staan er niet bij stil dat we eigenlijk pas kort geleden zijn bevallen en dat een zwangerschap en bevalling een hele aanslag is op je lichaam.. Hier: mevrouw had een huil uurtje vanavond? Heeft ze anders nooit. En ze vrat haar handjes bijna op! Terwijl ze net de fles had gehad en normaal altijd de speen wil... Raar kind haha Nu lekker op bed! Fijne avond allemaal, wij gaan een filmpje kijken.. Wijntje erbij.. Oeps! Slecht voor de lijn......
Als het nodig is, dan is het nodig. Maar Tobias heeft gelukkig geen scheef gezichtje ofzo, alleen zijn achterhoofd is (nu nog) plat. Maar daar doen we oefeningen voor. Dus ik heb wel hoop dat het nog goedkomt of in elk geval minder wordt.
Goedemorgen dames, Paard: nooit een eigen gehad helaas. Altijd bij maneges gereden of bij particulieren met paarden. Ben het typ recreatieruiter en was dan ook meestal in het bos te vinden. De laatste keer heb ik een enorm gave buitenrit gemaakt in de Achterhoek, het was toen nog helemaal rood/oranje door de blaadjes. En jullie? Dressuur of springen? En wat voor paarden? Helm: hier hebben we ook een behoorlijke afwijking, maar hier zit hij aan de zijkant. Je kunt zien dat z'n oren scheef staan. Al heb ik het idee dat het beter wordt. Over een paar maandjes hebben we weer een meting. Wil geen helm, maar als het moet, dan moet het. Straks vergeeft hij het me niet later als we het niet doen. Test: gedaan...en weer een streep. Ditmaal heb ik wel de Action leeggeplunderd met testen. Die kosten daar geen drol. Ik vermoed echt dat er nog iets zit aan hcg in m'n lichaam. Ik heb genoeg testen, ik doe er volgende week nog een. Ik wacht nog af tot m'n ongie en daarna zal ik bloed laten prikken. Wijn: lekker af en toe een wijntje, doe ik gewoon. Kom, ik leef ook nog wij kijken op dit moment White Collar. Leuke serie. Hier is er eentje de box zat, dus ik zal hem eens verlossen van de babygym. Overigens weer nachtvoeding...blegh
ik ook ltijd recreatief. echt heerlijk! lekker buiten rijden!! Jonge paarden zou ik ook niet doen met kids. toch wel een heel risico. Mn energie is vandaag wel weer goed. gisteren op tijd naar bed gegaan. Ventje was ook helemaal moe van de dag bij de gastouder. Ik heb hem om half 8 naar bed gebracht, om half 7 vanochtend moest ik hem weer wakker maken. slaapkop..! Hij krijgt vandaag zn tweede prikje. mn schoonmoeder gaat met hem heen... ben benieuwd... gelukkig ben ik al om 3 uur klaar op mn werk. ga ik gelijk naar huis! Vind het maar niets dat ik er niet bij ben als hij een prik krijgt... haha @ Roos... weer een streep... vreemd... ik vind het wel knap dat je het afwachten aandurft.. ik had al lang bij de dokter gezeten voor een bloed test of een echo... haha wijn.. hier nog niet.. laatst drie slokken gehad, toen werd ik al dronken... hihi...
Ik drink geen wijn, maar wel af en toe een likeurtje Vorig jaar op de huishoudbeurs had ik een fles witte chocolade-likeur gekocht... Eindelijk mag ik het nu weer drinken
hay! @helmpje: tja als t echt moet zou ik t ook wel doen idd maar wij zijnd druk aan t oefenen en t gaat al beter! 24 feb moeten we weer voor prikken dus dan zullen ze er vast wel weer naar kijken.. ben benieuwd wat ze zeggen want wij hebben momenteel ook echt nog ff geen geld voor een helm van 850 euro!!! saffira dank je! t helaas geen kinderopvang meer op t moment omdat ze net voor mn verlof mn contract niet verlengt hebben vonden dat ik niet meer genoeg kon werken zeiden ze terwijl ze zelf nooit werk voor me hadden dus tja.. maar werk nu wel op een middelbare school in de kantine als inval dus dat is wel fijn! ik vraag me ook wel eens af hoe ik t allemaal doe hoor haha maar t scheelt echt heel veel dat ik een vriend heb die me goed helpt! af en toe heeft ie wat aansturing nodig maar dat geeft niets enuh wat dacht je van jezelf met je 4 keer in de week sporten!! dat vind ik knap!! haha je eetpatroon ziet er opzich goed uit maar als ik een tip mag geven zou ik meerdere keren per dag een kleine maaltijd geen eten. je neemt nu smorgens en smiddags 3 broodjes en daartussen niets en ook niets tussen je middag en avond eten. ik zou voor 2 broodjes smorgens en smiddags gaan en dan tussen je ontbijt en lunch een suk fruit, gekookt eitje, of twee rijstelwafels ofzo en dan tussen je lunch en avond weer 1 van die dingen. en vooral lekker veel afwisselen maar denk dat je dat wel wist ik eet smorgen twee boterhammen of twee beschuitjes of yughurt met fruit, dan rond half 11 ongeveer neem ik 1 van die dingen die ik hierboven noemde als tussendoortje, voor lunch eet ik twee of drie broodjes ( ligt eraan of ik les moet geven of niet) dan weer een tussendoortje rond half 4/4 uur en als avond eten ook zoals jij een gewoon bordje eten..en dan wisselen we goed af met pasta, rijst en aardappelen en altijd iets van groente erbij al is t maar een salade of iets van plakjes komkommer ofzo.. en dan mn toetje!! haha ik moet altijd een toetje hebben dus dan neem ik iets van fruityoghurt of vla ofzo maar dan niet meteen na mn eten maar wat later op de avond zodat ik dan hopelijk geen zin krijg in andere lekkere dingen! ook ik ben echt iemand die van eten houd en kan echt de hele dag door eten! ik zit eigenlijk nooit vol! t lastige voor mij is dat ik altijd heb kunnen eten wat ik wilde en geen gram aankwam! zelfs zo erg dat mn ha ging twijfelen of ik geen annorexia had!! maar sinds ik ong. 20 ben ging ik ineens aankomen! hierdoor vind ik t super lastig om lekkere dingen te laten staan! heb dat nooit gehoeven.. maar! de afgelopen twee dagen gaat t erg goed! heb een soort van oerdrang gevonden in mn lijf om weer naar die 60 kilo te komen! en als ik idd gewoon gezond eet en mn danslessen geef moet dit echt wel goed kunnen lukken dus ik ga ervoor!! @roos: jeetje wat heb jij een engelen geduld zeg!! ik had allang een echo geeist whaha @jill: wat fijn dat t zo goed gaat met jullie mannetje! ga zo door! hier heeft mats opstipatie of in ieder geval.. zn poep is kneiter hard!! elke keer als ie moet poepen schreeuwt ie t uit en soms zit er zelfs wat bloed bij! ga zo t cb bellen om te vragen wat ik hiermee moet! vind t wel gek want hij drinkt dus weinig en nu dit.. ik snap echt geen bal meer van! aankomen doet ie wel gewoon dus ergens moet t toch wel goed gaan maar zo voelt t niet!! ik ben echt zo bang dat ie toch iets heeft overgehouden aan die zuurstof tekort bij zn geboorte! naja geen spoken zien die er niet zijn eerst maar eens t cb bellen nu! fijne dag allemaal!!
oh en sex en alcohol is t hier nog steeds niet van gekomen whaha wel een sigaretje! was echt heeeerlijk maar toen ik m op had werd ik me toch beroerd!! goede rede dus om ze maar te laten staan!
Buiten rijden is heerlijk' met mijn laatste paard gin ik altijd alleen het dorp door of het lingebos in.. Lekker hoor! Marietje: Noa heeft na de fles van 19.15 uur geen fles meer gehad wang ze was niet wakker te krijgen en vanochtend om half 8 heb ik haar wakker gemaakt! Heerlijk als ze zo slapen he! Ze heeft dan alleen wel maar 4 flessen op.. Maar dat is dus geen proble voor haar. Roos: ik heb altijd kwpn gehad. En altijd richting dressuur. Springen deden we voor de lol wel eens. Jij hebt zeker engelen geduld?? Haha.. Ik had al lang een echo laten maken! Het lijkt mij geen stukje placenta en ook niet dat je nog positief kan testen na 3 maanden. Knap van je, maar ik had een echo laten doen.. Kan niet tegen die onzekerheid! Haha.. Vannacht weer nacht voeding? Misschien heeft hij het gewoon nog nodig.. Hoe slaapt hij overdag dan? Veel of weinig? Noa doet overdag altijd korte slaapjes, misschien dag ze daarom de nacht door kan. Dan is ze misschien moe genoeg ofzo.. Danielle: hahaha heel verstandig om die sigaretten te laten staan! En idd, meer tussen door. Kleine maaltijden verspreid over de dag.. Deed ik voorheen ook, maar nu misschien een beetje doorgeslagen in het willen afvallen haha. Jouw eet schema klinkt gewoon goed. Als je zo doorgaat met het dansen erbij moet dat toch helemaal goed komen? Ik ben eigenlijk altijd dun geweest, bij mijn dochter 26 kilo aangekomen en daarna weer gewoon dunner zelfs.. Dus het kan wel, maar toen was ik 10 jaar jonger. En ik heb zo weinig geduld! Haha.. Oh bloed in de ontlasting lijkt me niet normaal. Ik zou even bellen nr het cb idd! Benieuwd wat ze er van zeggen. En als je het niet vertrouwd, gewoon langs gaan bij de dokter of zo he.. Ik denk niet dat hij er iets aan over gehouden heeft hoor, maar ik ben geen dokter. Sommige kindjes hebben nu eenmaal meer last van hun darmpjes.. Vervelend van je werk bij de kinderopvang, maar fijn dat je er iig nu iets anders bij kan doen. Scheelt toch.. En dat je vriend zo helpt is heel fijn!! Beetje aansturing is nu eenmaal nodig bij mannen merk ik wel. Haha.. Bolkje: haha.. Ik had gisteren 2 glazen op en ik voelde me ook aardig vrolijk Toen we op bed lagen was ik zo vertrokken
Danielle: als je het niet vertrouwt met je zoon en z'n obstipatie, dan zou ik eigenlijk gewoon even een overlegje plegen met de assistente van de huisarts. Die kunnen je ook van advies voorzien en desgewenst kunnen zij ook inschatten of je langs moet komen en even naar de ha moet. Mijn dochter had ook wel eens obstipatie. Dat was heel zielig, maar soms hielp de thermometer met vaseline eraan. Hmmm, ik zou de sigaretjes ook maar laten staan, als je het nu toch niet meer gewend bent, dan kun je ook maar beter niet meer beginnen. Ik heb tegenwoordig ook vapende vrienden. Dat is helemaal raar. Enige voordeel is dat ze niet steeds naar buiten hoeven te lopen om te roken. Saffira, zijn ook mooie paarden, de kwpn'ers. Gewoon een goed en betrouwbaar ras. Ik bel binnenkort de verlos hier nog even voor overleg. Eens kijken wat zij zegt. Bij mij duurt het afvallen best lang. Bij mijn dochter was ik ook flink aangekomen en het duurde minstens een jaar voor het meeste er weer af was. Het komt ook door de hormonen dat het langer duurt. Het lichaam denkt nog dat we het vet nodig hebben voor de baby, in de vorm van bv. Ook al geef je dat niet meer. Ik heb vandaag een andere speen geprobeerd, een maatje groter en andere voeding, de Nutrilon. Hij heeft vanmiddag zowaar bijna 180cc gedronken. Voor de fles daarna had ik nog een beetje Friso. Hij dronk 150cc niet op. Straks gaan we Nutrilon Forte proberen. De kinderarts had vorige week tegen ons gezegd dat een ander merk melk nog wel eens wilde helpen. @ hier: net uit eten geweest!!!! Mijn ouders hebben opgepast. We waren pas geleden 5 jaar getrouwd en ik ben morgen jarig. Het was even heerlijk om samen weg te gaan en helemaal na al die stress van vorige week. We hebben nog een mooi boeketje bloemen gekregen: 5 roze rozen voor de 5 jaar en 2 witte, voor onze 2 kindjes. Echt heel lief!
zo!!! Mooie bos bloemen hoor! En lekker uit eten! heerlijk! ik heb het ook wel es gehoord dat babys voorkeur hebben voor een merk flesvoeding. zit toch wat verschil in smaak blijkbaar. hier gisteren zn tweede prikje gehad. gelukkig weer nergens last van! Alleen de vorige keer vertelde ze me dat hij dan niet in een slaapzak mag de eerste nacht na de prik. dus ventje in zn pyjama gewoon onder een lakentje en een dekentje. vanmorgen om half 7 brullen!!!! ik naar hem toe, ligt ie boven in zn bed.... horizontaal en met zn voeten vast tussen de spijlen van het bed! En koud dat ie was!!! hoe doen jullie dat? Zonder slaapzak wandelt ie door zn hele bed en is ie dus gewoon ijskoud.....nou is het maar één nachtje in de maand, maar vind het zo sneu.. en hij nieste vanmorgen ook al...
Roos: lekker hoor! En heel lief die bos bloemen.. Gefeliciteerd nog! Marietje: mag je hem dan ook niet inbakeren?? En kan hij al op zijn zij draaien? Anders zou je hem misschien in de kinderwagen bak kunnen doen.. Weet even niet meer wie nou die vervelende ervaring had met de kap van de kinderwagen, anders zou je die er af kunnen halen. Noa ligt altijd ingebakerd. Overdag meestal niet maar laatst had ik haar op haar zij gelegd en toen ik haar kwam halen lag ze op haar buik. Dus ze slaapt tegenwoordig ook in haar ledikant.. Iets anders dan inbakeren of in de bak leggen kan ik zo 1 2 3 niet bedenken.. Hier: sinds 2 dagen opeens tussen 6 en 7 savons een huil uurtje..? Ze huilt overdag bijna niet dus vind het niet erg, maar raar dat het zo opeens is.. Ze drinkt haar flessen wel veel beter gelukkig.
Pffff.. Hier is weer een nieuwe sprong begonnen volgens mij. Langer dan 3 kwartier slapen lukt haar niet overdag en zich vermaken kan ze ook opeens niet meer! Heel de dag aan mij hangen.. De wipper is 5 min leuk en de box nog geen 5 min. Ik laat haar nu af en toe maar even 10 min huilen, anders word ik gek! Haha Kom nergens aan toe maar ben dood moe nu. Hoe is het hier met de dames en baby's?
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een sprongetje kunnen bespeuren. Tobias is altijd heel verdrietig op de dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit. Maar als het goed gaat met mij, is hij ook een zonnestraaltje
Ik heb dat bij mijn dochter ook nooit opgemerkt, maar een sprongetje schijnt een teken te zijn dat ze weer iets nieuws leren.. Na zo'n sprongetje merk ik ook altijd dat ze weer iets "verder" is. Het schijnt goed te zijn, maar ik vind het erg vermoeiend! Haha.. Mijn oudste dochter heeft er overigens ook geen last van gehad naar mijn weten en dat is een hele slimme meid en verder is alles goed ontwikkeld, dus waarom je er bij de 1 wel iets van merkt en de ander niet is mij een raadsel! Wees blij dat je er niets van merkt!