November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi dames.

Misschien heeft Tobias gister een sprongetje gehad. Hij was wel huileriger dan normaal.... En vandaag doet ie opeens dingen waarvan ik denk: huh, dat deed ie nooit ;)

Bijvoorbeeld opeens de fles zelf vastpakken :D

En zijn tong uitsteken terwijl hij naar de camera kijkt. Net alsof ie aan het poseren was.

Bekijk bijlage 377755

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hèhè wat een lieverd!:p

3. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Whaaa lekker ding Bolkje! Leuk spencertje ook.

Waar kopen jullie graag kinderkleren? Ben wel benieuwd.

Hier een redelijke nacht gehad. Om 20:00 fles en toen pas om 03:00 weer. We hebben hem maar niet wakker gemaakt om 23:00, dan drinkt ie slecht en is alsnog vroeg.
    J moest vreselijk lachen vandaag. Ik ging op z'n buikje blazen en dat vind ie super grappig. Het klinkt zo leuk als hij in een deuk ligt.

We gaan straks naar opa en oma en blijven een nachtje slapen. Ik heb de kapper daar gebeld en heb mezelf knippen en kleuren kado gedaan. Tijd voor een nieuwe me.

Fijn weekend allemaal!

4. Ik koop graag kinderkleding bij name-it. Ik had het nooit van mezelf verwacht maar ik ben een enorme fan van stoere kleertjes en 'kakstijl'-kleding zoals spencers, overhemdjes enz. ;)

Dat terwijl voor de bevalling mijn zusje niet eens een spijkerbroekje voor hem mocht kopen omdat ik dacht dat ik Tobias alleen maar schattige baby-kleertjes aan zou doen.

Helaas hebben we niet al teveel geld, maar gelukkig krijgen we ook af en toe wat tweedehands kleding, waardoor ik zelf dan weer wat meer geld overhou om per maat 1 of 2 stelletjes bij name it te halen als ze sale hebben. :) Gewoon een beetje vooruit plannen, ik koop nu in de sale al maat 68 bijvoorbeeld ;) En heb zelfs al een spencertje maat 80 voor zijn eerste verjaardag gekocht met 50% korting :D

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Die hebben leuke kleren inderdaad! Ik dacht ook nooit dat ik een roze mama zou zijn. Toen ik zwanger was van mijn dochter, dacht ik ook dat ik haar alleen maar stoer zou aankleden en geen roze...wat bleek, die kleur staat haar goed en ze is nou eenmaal echt een meisje meisje, dus ze heeft veel roze. Voor J koop ik ook graag stoere kleren. Ik was alleen de Hema een beetje zat. De V en D is best duur zonder uitverkoop en de Prenatal heeft zulke kleine kleren, dan blijf je ook bezig.

Ik ga ook op spencerjacht :) hihihi, dat is toch wel het toppunt van stoerheid. Het is wel een goed idee om vast vooruit te shoppen.
    Heb gisteren van Babyface een leuke trui maat 68 gekocht. Normaal niet te betalen, maar nu 50% korting. Dat is nog een keertje leuk om te doen.

6. Ik vind h&m trouwens ook erg leuk.... Mijn favoriet toen Toby wat kleiner was, was het koeienpakje. Maar nu in maat 62 heeft ie al zoveel kleding gekregen dat ik er eigenlijk niks bij hoef te kopen zelf. Vind ik soms wel jammer hoor :) Maar het is wel goed voor de portemonnee ;)

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hier eigenlijk nog maar weinig gekocht omdat ik 3 zakken vol kleding van een vriendin gehad had en verder heeeeeel veel nieuwe kleren gehad.. Dus ja.. Beetje zonde van m'n geld als het niet nodig is. Sommige kleren die nieuw waren en nu te klein zijn heeft ze maar 1x aangehad.

Even iets anders..

De meiden die zin hebben om elkaar te zien, 16 maart.. Willen die mij even een pb sturen met hun woonplaats?
    Dan kan ik even kijken wat het meest centraal is om af te spreken met onze ukjes.. :)
    Thnx alvast!!

8. Youve got mail ;)

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Haha thnx!

Tot nu toe heb ik van bolkje, Marietje en roos de woonplaats doorgekregen. Danielle zal vanavond of morgen wel volgen denk ik zo....
    Alleen weet ik daar de woonplaats al van dus die zet ik er alvast bij! ;)

Zijn er nog meer dames die het leuk vinden om elkaar en de baby's eens te ontmoeten..?
    Of je nu al bijna een jaar hier kletst of pas 2 weken, dat maakt natuurlijk niets uit.

Hier: ik heb de dokter toch maar even gebeld, ze slaapt vandaag bijna alleen maar en in combi met de rode wangen.
    Maar zij zeiden ook al: heeft ze niet een sprong en last van tandjes tegelijk? Zo klonk het voor hun wel iig.
    Ze heeft geen verhoging dus een kinderziekte is het (nog) niet.

Zo maar even een bijtring halen of zo.. :p

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is bryan weer helemaal in zn element! gisteren echt wat meer huilen dan anders. weer lekker door geslapen vannacht en nu is alles weer goed...
    hij poept net zn hele broek vol... hoor m pruttelen... hihi

nog leuke Valentijns dingen gekregen???

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Wij doen niet aan Valentijn..
    We proberen er gewoon heel het jaar aan te denken lief voor elkaar te zijn.
    We vergeten het alleen wel eens! Haha..

Nou lekker toch, dat ie zich weer goed voelt.. :)

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!!

Jaa! Saffira ik wil ook! Ik wil ook! Whaha je weet mijne al dus ik stuur geen pb meer ;)

Bolkje wat een geweldige foto joh! Haha die tong idd druit! Heerlijk!

Marietje fijn dat t weer beter gaat met bryan! Lastig kunnen sprongetjes zijn he!

@saffira: bij jou ook lastig! Ik moest ook wel meteen aan tandjes denken eigenlijk toen ik t las..zou wel vroeg zijn maar ja dr worden zelfs wel eens kindjes geboren met tandjes! Bijtring is een goed idee inderdaad! Dr moet als t goed is ook iets homeopatisch zijn wat je erop kan smeren dat t een beetje verzacht! Maar weet ff niet hoe t heet sorry

Hier drinkt mags vandaag een stuk beter! Minimaal 100 tot nu toe! En dat is dan van de 150 met 4 scheppen.. Voeding is dus waarschijnlijk evenveel ongeveer maar wel een stuk meer vocht!! Ben er echt heel blij mee!! :D

13. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en wij doen ook niet aan valentijn idd!

14. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij ook niet hoor. commercieel gedoe. volgende week brengen we bryan naar opa en oma en gaan we lekker uit eten en naar de bios!!

@elleinad: wat fijn dat ie nu beter eet!! Heb je nu een ander merk? en welk merk had je eerst?

hier lekker weekend!!! weer heerlijk gewerkt! Nu alleen maandag, dinsdag en donderdag ochtend nog en dan al weer een weekje vakantie!! Lekker tijd doorbrengen met mn lieve ventje!

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff nou ik dacht dat t beter ging maar helaas te vroef gejuicht!! Jij gooit zn laatste twee flessen dr gewoon helemaal weer uit! Begint vanuit terwijl ie heerlijk lag te slapen te krijsen alsof ie dood gaat ofzo en moppert de hele tijd!! Jemig wat ben ik hier kapot van zeg! Ik weet t echt gewoon niet meer! Baal zo ontzettend! Ik ben echt heel bang dat ie straks weer in t ziekenhuis ligt omdatie uitgdroogd is en dat wil ik echt niet! Maar ik weet t gewoon niet meer!!

Marietje hij krijgt weer de nutricia ha. Omdat we met zn andere voeding geen verbetering hadden zijn we hier naar terug gegaan omde kans op kma toch zo klein mogelijk te houden..

Nou t mannetje ligt nu eindelijk lekker te slapen dus ik ga ook mn bedje in en hopen dat ie een beetje op tijd komt voor zn volgende fles en als ie dan morgen nog zo doorgaat met spugen ga ik de ha post bellen of gewoon maar naar de eerste hulp ofzo..

Goede nacht allemaal!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jullie nog tips hebben?? Ze zijn zeeeeerr welkom! :)

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Als je je zorgen maakt zou ik toch gewoon nr de huisarts gaan en doorverwijzing vragen nr de kinderarts..
    Kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit!
    Toen Noa in het begin zo spuugde wist ik me op een gegeven moment ook geen raad meer...
    Heel frustrerend.
    Arm ventje.. Hij kan niets zeggen.. Dat is zo lastig met baby's vind ik soms.
    Waren we maar al een jaar verder of zo! ;)

Misschien toch KMA?
    Ik wou dat ik je kon vertellen wat er was maar dat weet ik ook niet.
    Misschien heeft 1 van de andere meiden nog een tip..
    Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen!

Hier door het sprongetje ook niet top geslapen hoor..
    Gisteren nacht om 4 uur een fles gegeven en vannacht werd ze om 5.30 uur wakker, speen erin, toen om 07.15 uur.
    Maar kan me voorstellen dat dit voor sommige van jullie nog droom nachten zijn..

Ik vraag me af hoe het met mama2girls, bassdevils en Maaike gaat....
    Best jammer dat sommige niet meer mee kletsen, al begrijp ik het wel!
    Leven met een baby is druk en vermoeiend! :)

18. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Even een kort bericht, was je al aan de pepti? duurt namelijk ong 2 weken tot de koemelk uit zn lichaam is, dus de pepti moet je even doorgebruiken. heb nog een bus over, als je intresse hebt, kun je die krijgen.

mijn zusje heeft 2 kindjes met ernstige kma en zij vertelde me dat.

later meer van hier, maar ik ga zo naar de kapper.

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Ja t is zeker lastig saffira! Je voelt je zo ontzettend machteloos en ik zie gewoon dat ie pijn heeft! Echt zo zielig!!
    Slapen was niet echt top vannacht nee.. Hij kwam om 04:00 uur al en toen om 07:00 uur weer. Beide keren heeft ie maar 70cc verdunt gedronken maar wel binnegehouden iig! Dus dat is fijn!

Vervelend dat jou meisje zo'n last heeft van dr sprongetje saffira! Gelukkig slaapt ze wel nog ffies door als je dr een speentje geeft! Hoop voor jullie beide dat ie snel voorbij is!

Roos ik heb de pepti ong. Drie weken gebruikt en ben in overleg met t cb terug gegaan op de ha.
    Lekker hoor ffies naar de kapper! :)
    Ik moet ook nodig haha maar ja die tijd he..

Gaat iemamd van hier trouwens naar de negen maanden beurs? Ik ga donderdagavond! :) heb er echt zin in! Vorig jaar ook geweest! Was toen of net zwanger en wist t nog niet of net niet zwanger maar had in ieder geval nog maar even niets gekocht haha

Hier gaan we trouwens ook mats vannacht voor t eerst oo zn eigen kamertje latem slapen! Ik vind t me toch een partij spannend! Maar ja zal vast goed gaan! :)

20. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier weer heerlijk geslapen hoor! kan me voorstellen dat het echt naar is als ie niet door slaapt! Wat dat betreft hebben wij het getroffen.
    hebben jullie trouwens ook zo'n last van haar uitval??? Het gaat hier echt met bossen tegelijk! verschrikkelijk!!

leuk de negenmaandenbeurs! leek mij ook erg leuk om naar toe te gaan!! maar komt er weer niet van!

Deel Deze Pagina