November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ga je dan met je kleine Danielle..?
    En kan je nog kaartjes halen..? Misschien wel leuk om te gaan ja.
    Nog nooit geweest! Haha..

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik ga! Moet alleen nog ff kijken welke dag ik ga..

3. Ik ook. Op donderdag met zusjelief :)

4. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk zeg!!
    zal es ff kijken of ik nog iemand kan vinden die mee wil...hihi! ;)

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik heb 2 kaartjes, nu maar hopen dat m'n moeder gezellig mee gaat! Haha

Als ze mee gaat word het vrijdag denk ik.
    Gezellig bolkje!

Marietje: misschien je moeder?
    (Of schoonmoeder :p )

6. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Had een heel verhaal gemaakt en weg...
    Komt er op neer dat ik zaterdag naar de 9 maanden beurs ga.

Verder had ik een heel verhaal over mijn zusje en haar zoontjes ivm de KMA. Zij is uiteindelijk met de laatste oplossing, Neocate, geholpen. Met de zwangerschap van haar 2e zoon is al begonnen met koemelkvrij dieet. Ze kon daarna meteen koemelkvrije bv geven.

Ook had ik geschreven over haaruitval, hier met mijn dochter na 3 maanden met bossen tegelijk. Nu is het gematigder, maar zeker merkbaar.

Verder was zoon onrustig vannacht. Het begon om 3 uur en uiteindelijk om 5 uur de fles. Hij had als laatste fles 210cc gehad. Genoeg lijkt me..Naja, nieuwe nacht, nieuwe kansen :)

Verder succes Danielle, je zoon zal vast ook lekker gaan slapen op zn eigen kamer. Het is voor jou denk ik erg wennen. Succes met je kleine man en als je nog vragen hebt omtrent KMA, dan hoor ik het wel. Ik zal dan mijn zusje vragen.

Fijne avond en een goede nacht :)

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Roos, doe jij dan 210 cc met 7 schepjes of zo?
    Mag dat gewoon..? Anders geef ik Noa dat ook als laatste fles nu ze zo'n last heeft van der sprong. Misschien helpt het.. Ze slurpt haar flessen toch helemaal leeg.. (180 cc + 6 )

Haar uitval is hier nooit aan de orde geweest en (afkloppen) tot nu toe ook niet. Maar had idd gehoord dat het nog al eens voorkomt.

Zaterdag is er idd ook nog beurs, maar dan heb ik helaas een verjaardag! Zo geen zin in,... Want zaterdag zou veel beter uit komen qua beurs.

Danielle, wanneer ga jij..?

Zojuist m'n moeder aan de lijn gehad, wij gaan idd vrijdag. :)

En roos, jullie kleine man is een zuipschuitje! Haha..
    Jammer van de nachten, maar het moet toch een keer goedkomen? ;)

Ik ga zo lekker nr bed, mijn vriend heeft middag dienst dus is om 22 uur thuis, kan hij mooi de laatste fles geven.

Verder heb ik vandaag een app gedownload: my fitness pal
    Helpt je met afvallen (en aankomen, zo nodig) door middel van eten en drinken invoeren, gewicht, sport schema etc..
    Misschien ook handig voor sommige dames die af willen vallen.
    Ik ga het een weekje proberen.
    Kon van vandaag iig zien dat ik al 100 call over wat ik eigenlijk mag hebben zat.. :D

Fijne avond iedereen en slaap lekker! :)

8. Ik gebruik dat ook sinds kort :D Best handig :)

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Haha toevallig! Ik moet nog even uitvogelen hoe alles precies werkt..
    Maar alles staat ingevoerd en dag schema is duidelijk.
    Iemand zei alleen dat er ook tips gegeven werden voor hoe je in 5 weken een bepaald gewicht bent afgevallen.. Dat heb ik nog niet kunnen ondekken.

10. o, dat wist ik niet… :) klinkt handig!

11. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mag ik ook met jullie meepraten? ;)
    Ben pas sinds januari actief op dit forum, vandaar.
    Ik ga zaterdag met schoonma en schoonzuster naar de 9 maandenbeurs ;)

12. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bryan vanavond ook 200 cc met 7 schepjes gegeven. hij had vandaag ook meer honger. zat één keer zelfs maar 2 uur tussen. en hij heeft de flessen ook heel snel leeg.
    ik weet niet of het al mag, maar als hij meer nodig heeft, ga ik echt niet moeilijk doen! ;)

jij had het gisteren ofzo over tandjes of niet saffira?? Ik denk dat bryan er ook al last van heeft. dikke rode wangen, kwijlen, alles in zn mondje stoppen, diarree... lijkt me nog wel wat vroeg, maar ik was ook vroeg met alles...

nou met mn moeder heb ik haast geen contact en met mn schoonmoeder zie ik ook echt niet zitten. word zooooo moe van haar....

13. Roos25

Roos25 Niet meer actief

#3833 Roos25, 15 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2014
    Welkom en ik ga ook zaterdag :)

Mij boeien de regels van het aantal flessen en cc's niet zo. Ik ga echt niet enormekken en moeilijk doen. Heb gemerkt dat hij toch wel neemt wat hij nodig heeft en niet meer. Als hij genoeg heeft, geeft hij het duidelijk aan. Het schijnt dat in België er helemaal geen richtlijnen zijn over max een liter.
    J drink 5 flessen, ong 150/180 cc, 4 flessen en 1x 210/7.

Straks gaat hij vanzelf terug naar 4 flessen en elk kind is uniek. De ene heeft veel nodig en de ander weinig.

14. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mijn zoontje heeft ook rode wangen en kwijlt enorm, ook hier gaat van alles in zijn mondje.
    Dacht dat het ook te vroeg zou zijn, maar hij is dus niet de enigste, wel fijn wat herkenning ;)

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Wat leuk dat jullie ook allemaal gaan!! Ik vind t super leuk! Haha
    Ik ga donderdag! Gezellig bolkje! We weet zien we elkaar wel lopen zonder dat we t weten ;) whaha

@roos: klinkt heftig bij je zus! Zelf heb ik ook kma dus hij heeft nooit veel binnengekregen! ( ik kan wel wat hebben namelijk maar niet te veel) maja de kans dat ie t heeft is dus ook wel erg groot!
    Zou je aan je zus willen vragen waar haar kleintje last van hadden en hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen dat t kma was? Dat zou ik wel heel graag willen weten! :)

Hier vandaag echt een zware dag! Mannetje alleen maar aan t huilen en te zacht ook! Drinken nog steeds slecht en weer ontlasting die kneiter hard was! :( wordt er echt verdrietig van om mn mannetje zo te vechten om een keuteltje eruit te krijgen! En dan dat gekrijs erbij! Jemig zeg!
    Sorry dat ik er zoveel over klaag hoor maar t doet echt veel met merk ik en kan t hier ff van me af schrijven!

Oh en haaruitval heb ik nog geen last! Gaat vast nog wel komen want de laatste weken van mn zwangerschap is mn haar zo'n stuk dikker geworden! Lijkt me stug dat dit blijft maar ja je weet maar nooit! :) ik zou t zeker niet erg vinden als t wel blijft haha

Nou fijne avond allemaal nog!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh! En kijk! Hij was een half uurtje toch even tevreden nadat ie gedronken had! Lieve schat!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      8
  17. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Aah wat zielig zeg!
    Kan je geen laxeermiddel oid gebruiken of heb je dat al?
    Logisch dat je dat ff van je af wil schrijven, soms als ik moe ben kan ik zo mee huilen als m'n kleintje huilt ;)

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Ik ga straks op al jullie berichten reageren..
    Maar wou nu alleen even zeggen dat de nachten hier nu alles behalve lekker gaan!! Ggrrrr
    4 uur zien worden.. 5 uur zien worden.. Half 6 zien worden.. 6 uur zien worden..
    Wat een gejengel zeg! Maar ik vertik het om een fles te gAn geven.
    Ze zit gewoon weer op 5 per dag.
    Het is nu stil, kijken of ik nog even kan slapen. :)

En roos, ik luisteren ook niet nr alles van het cb hoor.
    Doe waar ik me goed bij voel.
    Maar wil haar ook niet overvoeren of zo, vandaar meer mijn vraag.
    :D

Tot straks! Haha

19. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Goedemorgen,

wat zijn we er vroeg bij he :) Wat jammer dat het zon rommelnacht was. Helaas zitten ze er tussen. Ik vermoed omdat ze rond deze tijd nog een groeispurt maken. Mijn dochter is, toen ze zo oud was, in een maand tijd anderhalf kilo aangekomen. Daarna zwakte dat af. Misschien komt dat er bij Noa ook wel aan en heeft ze tijdelijk even wat extra nodig. We zitten natuurlijk ook al best wel rihting de bijvoeding straks. Zou alleen voor jullie fijn zijn dat ze de xtrq behoefte aan eten overdag inhaalt en niet snachts. Misschien was het ook alleen maar vannacht en gaat het morgen weer goed.

Hier om 22:30 de laatste fles erin en om 5:00 uur begon hij te mopperen. Gerekt tot 6 uur. Best goed gedaan dus.

Later vandaag even een uitgebreide reactie.

20. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Welkom sarax! :)

Mee kletsen, altijd goed! Gezellig.

Rode wangen: bijna over hier! Ik had de huisarts voor de zekerheid nog gebeld van de week en die zei dat het ook gewoon door et sprongetje kon komen. Maar het kwijlen, alles in de mond stoppen en dunne poep (maar heeft ze bijna altijd) lijken wel op tandjes krijgen.
    Ik voel nog niets in haar mondje..
    Grappig dat jullie kleintjes er ook allemaal last van krijgen.

Roos. Ik ga die 200 of 210 cc dan vandaag maar eens proberen bij de laatste fles.. Wie weet!
    Overdag kwam ze eerst om de 4 A 5 uur, niet zo hongerig dus.
    Maar nu om de 3,5 dus ze heeft wel meer trek. Ze gaan namelijk ook leeg.
    Als ik voor haar neus iets eet zit ze ook heel aandachtig te kijken haha..

Danielle: gewoon van je af schrijven hier!
    We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, iedereen is wel eens onzeker en er doorheen zitten omdat het niet zo lekker gaat is ook een bekend iets volgens mij! Ik zou toch nog eens goed aan de bel trekken hoor meid..
    Je moeder gevoel heeft het vaak bij het juiste eind, dus als het je niet lekker: bellen en op je strepen gaan staan!

Maar, je hebt wel een prachtig mannetje hoor!
    Echt een lekker ding.. Mooie haartjes! Leuk!

Misschien ga ik ook wel zaterdag nr de beurs.
    Mijn moeder kan misschien toch geen vrij krijgen en ik heb echt geen zin in die verjaardag! Bah..
    Gaan jullie met de trein?
    Ik keek gisteren even maar dat is toch nog 18 pp, bijna net zo duur als wanneer ik met de auto ga. Moet waarschijnlijk ook flink parkeer geld betalen.

Oh en roos. Dat klinkt al veel beter toch? Afgelopen nacht..
    Als hij zo doorgaat slaapt ie over een week de hele nacht door.
    Hopelijk blijft die steigende lijn! :)

Zo, het zonnetje schijnt hier lekker!
    Ik ga eerst snel sporten zo en dan even lekker wandelen.

Dames nog plannen vandaag..? ;)
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina