Wat vervelend dat ze zo onrustig was saffira!! Misschien wat meer geven voor de nacht? hier weer lekker geslapen! hij is om 20.00 naar bed gegaan. ik hoorde hem om 6.15 brullen (soms heeft ie een nachtmerrie ofzo. dan brult ie ineens keihard in zn slaap een paar keer en daarna slaapt ie weer verder). daarna was ie weer stil tot 8.00. Ik heb hem vanmorgen 210 cc + 7 gegeven. en de fles ging in 1x helemaal leeg!!! Dus toch wat meer nodig blijkbaar! De rest van de dag wil ik hem 180 cc gaan geven en dan vanavond weer wat extra voor de nacht. kan bij bryan wel al wat bobbels zien op zn tandvlees. al weet ik natuurlijk niet of die er ook al eerder zaten.. haha Ik luister ook lang niet altijd naar het cb. ik vind het een beetje paniek zaaiers.... ze kunnen wel zeggen dat ie niet meer mag hebben, maar zij zitten niet met een ontevreden, huilerig kind. dus lekker makkelijk praten vind ik... niet echt plannen vandaag. straks ook nog even wandelen als het droog blijft. en vanmiddag nog kraamvisite!! helemaal geen zin in. zijn mensen die al drie keer afgezegd hebben. ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee met die kraamvisite. volgende x toch maar een kraamfeest. zijn we er in 1x vanaf...
Volgende keer..? Haha.. Dus er komt er nog wel 1..? Ik ben er ook steeds meer van overtuigd dat nog 1 toch wel leuk zou zijn.. Ja bobbels heeft Noa ook en schreeuwen doet ze ook wel eens, lijken en idd nachtmerries ofzo Ik ga de fles van 19 uur meer geven, want de laatste fles drinkt ze altijd heel slecht..
Hier nog geen bobbels te ontdekken Wel nachtmerries geloof ik. Vannacht zette hij het opeens op een brullen, maar toen we gingen kijken was hij niet echt wakker maar lag in zijn slaap te huilen. Speentje erin gedaan en zachtjes weer weggegaan en toen heeft hij tot vanmorgen half 8 nog geslapen
ja, denk dat wij ooit nog wel een broertje of zusje voor bryan willen! Ondanks de horror bevalling. dat is ook het enige wat me echt nog laat twijfelen. moet er niet aan denken om dat nog een x door te moeten maken. maar goed... ook dat gaat dan vast wel weer lukken. veel erger dan bij bryan kan het vast niet worden! lijken echt net nachtmerries inderdaad. misschien dromen ze wel dat wij weg zijn...
Hay! Sorry voor mn ego bericht maar moet t echt meteen even delen met jullie!! Lees zometeen alles terug! Maar... MATS ROLT NET VAN ZN BUIK NAAR ZN RUG!!! helemaal zelf!! Wauw wat ben ik trots zeg!! En daarna leg ik m dus nog een keer op zn buik hop weer! Dus heb t ook meteen op de film staan!! Doet me echt even goed dit!! Nou tot zo want ik ga m nu ffies zn flesje geven en daarna lees ik alles terug en reageer ik even goed
Super Danielle!!! Hier ook een ego bericht.. Irriteer me al de hele middag aan m'n vriend!! En Noa heeft weer behoorlijk moeilijk de fles gedronken.. Vanochtend weer gestart met de medicijnen voor het maagzuur want spugen deed ze ook weer veel. Pffff wanneer kan ik zonder dat spul zeg!! En Noa ligt alleen maar op haar rug.. Buik liggen doet ze ook goed, maar draaien ho maar... Heb vandaag een dip dag.. Baal van alles!! Oh.. Ben 4 kilo afgevallen en dat vind ik ook veel te weinig! Op dagen zoals deze voel ik me net een walrus en kan niemand iets goed doen. Maar kan wel happy voor jullie zijn hoor!
ik baal ook wel hoor, saffira . Vraag me wel eens af of ik misschien iets verkeerd doe waardoor Tobias nog niet draait. Ieders kindje lijkt al wel te rollen behalve Tobias Maarja, misschien doet Tobias wel weer andere dingen dus Verder even ego: ik heb de laatste dagen echt vet veel buikpijn, het wordt steeds meer Misschien moet ik toch eens langs de huisarts ermee, maar ik wil eigenlijk niet. Heb een beetje moeite met de huisarts sinds de bevalling, ik weet ook niet waarom, maar ik vind het gewoon een akelig mens sinds die tijd. Niks voorgevallen, maar toch. Heb nu maar een topic geopend, ik hoop dat ik snel reacties krijg en dat iemand weet wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen.
Ha meiden, Wat een berichten Damielle: de man van mijn zusje heeft vroeger heel heftige KMA gehad. Ze hielden er wel al rekening mee, maar voor je in de molen zit, ben je weken verder. De oudste begon te huilen en te krijsen tijdens de fles en dat ging door, tot een tijdje erna. Overdag was het het heftigste en snachts ging het redelijk. Hij had ook nog reflux. Verder had hij een onrustige huid. Via de kinderarts zijn ze eerst met pepti begonnen, tijd proberen en dan zo verder afstrepen. Uiteindelijk hielp de allerlaatste optie, de Neocate. Ineens was hij rustig en kon weer lachen. Helaas uit KMA zich op heel veel manieren en is het lastig om er een goede diagnose op te stellen, alleen als jij er al mee bekend bent, is de kans gewoon heel groot dat hij het ook kan hebben. Zeker gezien de onrust die hij al heeft. Als mijn neefjes nu iets met lactose krijgen, raken ze meteen aan de diarree. Toch lijkt je kleine man zich wel goed te ontwikkelen Hij rolt gewoon al super hoor. En nu iedereen zenuwachtig omdat de rest nog niet of nauwelijks rolt Dat komt echt goed hoor. Je zult straks merken dat het vooral op kruipen en lopen gaat verschillen. Mijn broertje liep met 9 maanden los en mijn dochter pas met dik anderhalf. Hier heeft hij een keer of 8 gerold en daarna niet meer. Saffira: als eerste een knuffel. Baaldagen horen er tussen, gewoon even aan over geven en morgen is er weer een nieuwe dag. Verder denk ik dat 4 kilo al heel goed is hoor Door de zwangerchaps hormonen enzo gaat het nu nog wat minder snel. Je lichaam staat nog op spaarstand. Sommige klachten, zoals reflux, kunnen weer tijdelijk verergeren in een sprong. Misschien is dat het wel? Wat jammer dat je bevalling zo heftig was Marietje. Hopelijk gaat het een volgende keer beter. Ik ben er echt doorheen gerold zelf, dus ik kan er niet over meepraten, maar ik hoop echt op een betere bevalling. Bolkje, je doet helemaal niets verkeerd Hij gaat echt wel rollen. Lekker met hem spelen en een beetje oefenen. Waar heb je buikpijn? Hoe gaat het met je eigen poeperij? Geen obstipatie? Hier gaat meneer steeds meer lachen en beter in z'n vel zitten. Het was dus echt de liesbreuk...
Hay!! Nou hier dan even mn goede reactie haha Sarax gezellig dat je meekletst! Ik heb de ha gebeld en moest t met extrq verdunde fles tot maandag aankijken dus morgen hang ik weer aan de telefoon! en dan meehuilen doe ik ook zeker! Helemaal als ie echt zo krijst omdat ie zo'n pijn heeft! Kippenvel loopt dan over mn rug hoor! Saffira wat vervelend dat noa slechter drinkt en slaapt! Idd maar weer mee beginnen dan ja maar zou wel fijn zijn als je dr binnekort vanaf kan! En wat heeft ze lang tussen dr flessen in zitten zeg! ( tenminste eerst dan) wordt t maagzuur ook niet minder als je iets vaker kleinere beetje geeft? Dan zit dr maagje ook niet zo vol denk ik. En dank je! Ben ook super trots op ons ventje! Ga eindelijk een beetje geloven dat ie toch wel mooi is haha ik dacht dat ik t alleen t vond maar echt iedereen zegt dat ie een leuk koppie heeft heel vervelend om te horen niet dus!! Haha Enuh die 4 kilo is toch mooi!! Ik zou ook niet te snel willen hoor want dan zit t er ook zo weer aan!! Een kilo per week is goed!! Daar zit je nu ongeveer op toch? En waarom irriteer je je aan je vriend als ik vragen mag? Hier zien we de tandjes serieus al zitten! Hele witte bobbels en kwijlen en sabbelen en bijten dat ie op zn handjes doet!! Jemig zeg!! Als we een pink in zn mondje stoppen duwt ie m zo naar achter en gaat ie erop zitten kauwen! Maar een bijtring pakt ie helaas niet... Marietje wij gaan bij de volgende ook maar voor een kraamfeest denk ik! T valt me vies tegen hoe zwaar t is om al dat bezoek over de vloer te krijgen! Toen de kraamverzorgster er was vond ik t heerlijk maar daarna! Drukdrukdruk! En heb jij ook als je aan een volgende bevalling denkt dat je juist zo graag nog een keer wilt omdat je ook heel graag een "normale" bevalling wilt!? Dat heb ik nu heel erg namelijk! Ergens denk ik nee nooit meer!! Maar als ik dan denk aan hoe t kan zijn als t wel allemaal goed gaat wil ik t liefst nu al voor een tweede gaan haha Nachtmerries heeft mats ook! Haha grappig! Ik dacht echt dat ie de enige was die dat deed maar blijkbaar is t best normaal als ze t allemaal Bolkje: wat je zegt ieder kindje gaat op zn eigen tempo en de een kan eerder iets dan de ander maar die kan dan vast weer wat anders eerder!
Ik ben net nog geweest . De buikpijn lijkt nu wel eeen beetje te zijn afgezakt dus misschien was het dan toch gewoon verstopping
Fijn meis, buikpijn is ook niks. Hopelijk zakt het verder af en anders even abrikozen eten, of Roosvice Laxo.
ik meen hier ook al wat te zien zitten... witte bobbeltje onder het tandvlees. ik zit er over te denken om wat met rijstebloem te gaan beginnen. ik heb echt het gevoel dat hij wat te weinig krijgt. hij is minder snel tevreden en de tijden tussen de flessen worden ook steeds korter. zijn er al meer daar mee begonnen? kan me voorstellen dat je trots bent dat hij rolt! was ik ook toen hij dat deed! Bryan kan ook al van buik naar rug sinds een paar weken. maar niet van rug naar buik. dan blijft hij halverwege steken. haha. en woest dat ie dan word. ook als er speelgoed buiten bereik ligt. word ie ook pissed.... hier nog steeds visite.. .zitten in de schuur te roken en te drinken. ze kwamen al met een drank walm binnen. toen was ik er al klaar mee.... raar gedoe... zo kom je toch niet op kraamvisite???!!! Ik heb ook wel baaldagen hoor. en mn vriend is dan ook altijd de lul.. hihi
Danielle: ik ben geïrriteerd omdat altijd als ik iets vraag (serieus) dan krijg ik of geen antwoord of een grapjes antwoord. Hij kan nergens over praten en klaagt veel te veel. Ik moet overal zelf om vragen en nooit vraagt ie eens hoe het met mij gaat.. Bah.. Heb vandaag gewoon de "piep" in hem! Hij is ook zonder iets te zeggen nr zijn werk gegaan, stel je voor dat je et uit jezelf uit praat. Hij weet dat ik een hekel heb aan weg gaan met ruzie. Maar goed. Komt wel weer goed.. Bolkje: moet je niet ongesteld worden? Dat heb ik ook nog eens, moet bijna weer ongesteld worden en dan is mijn humeur ook niet al te fijn.. Gehehe Iedereen: jeetje zeg! Al een paar weken aan et rollen..? Noa kan niet van haar buik nr rug en niet van rug nr buik. Ze kan wel van zij nr buik, maar dan leg ik haar op der zij. Pffff ik word hier nou niet echt blij van vandaag. Volgens mij verwen ik haar teveel. Idiote opmerking eigenlijk, haha.. Maar ik oefen zat. Alleen wil ze gewoon echt niet draaien. Ook een speeltje verder leggen werkt niet want dan word ze alleen maar boos. Ik ben dit niet gewend hoor. Demi was met alles snel volgens mij.. Zo'n makkelijk kind. En een kilo per week is netjes, ik weet het. Maar ik heb gewoon echt geen geduld. Even over die koemelk allergie. Ik heb dat vroeger ook gehad en ik heb vanaf het begin gedacht dat Noa het misschien ook had. Ze spuugt veel.. Heeft bultjes op haar wangen.. Ademt alsof ze snip verkouden is (is ze niet) maar wel ook altijd snot in haar neus.. Huilt bij de fles en heeft altijd dunne poep. Iedereen zegt wat anders over de symptomen van KMA.. Maar ga het donderdag toch eens bespreken bij het cb. En Danielle. Ik snap wat je bedoeld, ik had dat ook met Noa, maar iedereen zegt dat ze mooi is dus dan zal het wel. Haha.. Maar je hebt echt een mooi mannetje. En hij ontwikkelt zich idd goed. Ik ga morgen eens bij Noa kijken of die bobbels ook wit zijn.. Hebben jullie trouwens ideeën voor een locatie 16 maart..? Ergens waar je met een paar baby's goed kan zitten haha Het is wel even puzzelen. Want we komen bijna allemaal vanuit een andere hoek in nl. Haha.
Locatie is een goede vraag . Als het lekker weer zou zijn konden we ergens in een park afspreken, dan heb je in elk geval alle ruimte Maarja, dat is altijd afwachten in Nederland Met hoeveel zijn we? En hoeveel kindjes en neemt iedereen haar partner mee??
Ik kom zonder iig.. Leek mij iets leuker, maar ieder voor zich. Tot nu toe komt Danielle, Marietje, Roos, jij en ik.. Echt zo jammer dat er behoorlijk wat niet meer mee schrijven. Dus dat zijn nu 5 baby's. Ja 16 maart nr een park is risico vol! Haha.. Ik ga er nog even over puzzelen.
Ik dacht dat we met zouden doen Maar zonder is ook prima hoor Zal manlief wel heerlijk vinden, even een dagje voor zichzelf.
Oh ik heb niemand er verder eerlijk gezegd over gehoord. Met mag natuurlijk ook! Er zijn geen regels aan verbonden haha.. Maar mijn vriend gaat dan liever iets anders doen denk ik, hij heeft nooit mee gekletst dus het zegt hem allemaal niet zoveel haha.. Maar bij deze: meiden, als jullie het leuk vinden je vriend/man mee te nemen, ze zijn welkom!