Slim saffira! En wat goed dat ze miet gespuugd heeft! Misschien drinkt ze dr andere voeding dan wel te snel! 5 min. Vind ik wel super snel iig! Dan kan t natuurlijk ook zijn dat ze toch te veel drinkt en dr buikje daardoor pijn gaat doen dus dat ze gaat huilen en spugen! Wie weet!
Ik heb nu deze, maar die wil ik laten aanvullen met takken, bloemen en bladeren en dan de namen erbij. Wel een pijnlijke plek hoor.
Je maakt me niet bang hoor! Haha.. KMA denk ik ook al de hele tijd, ook omdat ik het zelf vroeger ook had. Morgen kan ik een afspraak bij de ka maken. Voor dinsdag heb ik een afspraak bij de kinestiologe. Ja ik had al een tattoo van m'n dochter, daar kan Noa haar naam niet meer bij helaas. Maar idd, leuk als je een tattoo laat zetten met beide kids. Zwemmen! Haha.. Zou knap zijn als jullie mij in m'n bikini weten te praten hoor! Roos: hoe zit het trouwens met je testen? (Zwangerschap) Heb je die nog gedaan of wacht je net even af..? Ik moet weer ongesteld worden, heel de dag al krampen, hoop dat het snel doorzet want volgende week gaan we een weekendje weg!
Leuke tattoo! En je idee klinkt goed.. Denk dat ie dan nog mooier word. Ik heb er 1 op mijn onderrug, 1 op mijn ruggengraat (van nek tot bh bandje ongeveer) en daarin is mijn oudste dochter haar naam verwerkt en 1 op mijn zij.. Die hebben ze hier al vaker voorbij zien komen toen we onze dikke buiken nog showde.. Haha Voet heeft weinig vet en dunne huid, dus lijkt me ook erg pijnlijk ja!
Ik denk ook zeker aan KMA Daniëlle. Dat is de volgende optie die we gaan uitzoeken. Helaas duurt het allemaal zo lang. Ik hoop echt dat je snel aan de volgende stap dieetvoeding kan, hopelijk werkt het. Het is echt uitputtend, om zo'n kleintje de hele dag aan het huilen te hebben. Jeetje, wat werk je veel! Respect hoor, ik was al lang omgevallen. In deze tijd is het al dankbaar wezen dat je een baan hebt. Toch kan ik me voorstellen dat je Mats weer wilt zien. Ik durf nog niet aan de rijstebloem, omdat hij vandaag weer minimaal gedronken heeft. Zolang die flessen nog niet op z'n max zitten, doe ik het nog maar niet. Toen mijn dochter zo oud was, kreeg ze het ook al. Dat werkte echt als een trein Mijn bevalling heb ik denk ik nog niet opgeschreven. Had geloof ik al meegekregen dat jij een nare bevalling achter de rug hebt. Dat is niet leuk. Ik hoop dan ook echt dat het de volgende keer beter gaat. Mijn bevalling is het tegenovergestelde. Durf het bijna niet op te schrijven. Met 37 weken had ik al 3 cm ontsluiting en een week later 4. Op zich geen probleem, maar hij was niet ingedaald. Gewoon helemaal niet. Bij mijn dochter ben ik binnen 3 uur bevallen, dus met dat verleden, waren ze bang dat ik een stortbevalling, op straat zou krijgen. Daarbij was er kans dat er een handje of navelstreng eerst door zou zakken, dus ik ben ingeleid. Eerst s ochtends gel, in de hoop dat hij daarop zin zou dalen. Dat gebeurde niet, alleen een cm extra ontsluiting. De verlos heeft toen mijn vliezen gebroken en hem langzaam mee laten zakken maar beneden. Hij lag nog sterrenkijker en ik moest rechtop, over doet bed heen hangen om hem te laten draaien. Gelukkig deed hij dat. De laatste info was dat ik nog 5 cm had en opeens voelde ik dathij eraan kwam. De verlos riep dat dat niet kon. Ik kon nog net omdraaien en gaan liggen en hij schoot eruit...al met al heet het van vliezen breken tot geboorte, een uur en 40 min geduurd. Ik wil niet weten wat er gebeurt als ik ooit een 3e mag krijgen. Zo snel is ook niet alles. Alles ging zo snel, ik kon gewoon niet meer nadenken. Ik wacht nog even m'n ongie af en zal daarna testen. Laat het maar een beetje los. Ik moet ook ongie worden in de komende dagen. Baal, baal, net zaterdag naar de beurs, met de trein. Voor jou ook niet leuk, net nu jullie weggaan.
wat een dag hier zeg... bah! eerst moest ik vanmorgen alles alleen doen omdat mn vriend vroeg weg moest. gelukkig ging alles goed, maar wel een gedoe. toen op t werk dat gezeur met die collega met die opmerking over mn borsten. ik heb het bij mn leidinggevende neergelegd. zij vond het ook niet kunnen en vond dat ik hem de volgende keer een knal mag geven. maar het schijnt dat hij ook zulke opmerkingen naar leerlingen maakt (meisjes in de leeftijd van 12 tot 16). nou dat kan al helemaal niet!!! Maar goed, kom ik thuis... hond weer ziek! Alles onder de diarree, spuug en bloed. dus bryan nog even bij oma gelaten en ik de rommel opgeruimd en met de hond naar de dierenarts. ze heeft dit al eens eerder gehad. nu weer allemaal pillen en speciaal voer. en weer 135 euro armer..... maar wel zielig voor hondje! Ik heb ook al rijstebloem gehaald voor bryan! ik wil daar zaterdag ochtend mee beginnen. en dan uiteindelijk misschien 's ochtends en 's avonds een papfles. maar eerst rustig op bouwen! Ook al een paar fruithapjes gehaald in de aanbieding bij de kruidvat. ben wel van plan om straks veel zelf te gaan maken. maar eerst maar es beginnen met een potje! Morgen lekker vrij, lekker een dagje met mn mannetje! donderdag ochtend nog werken en dan vakantie!!!
Wow, wat zijn jullie snel met de papflessen en dergelijke Ik heb echt het gevoel dat Tobias daar totaal nog niet aan toe is. Hij doet het prima op 5x180cc, hij spuugt zelfs nog regelmatig iets daarvan uit. Word er soms wel een beetje ongeduldig van hoor
Hij zit altijd vol, niest veel, heeft niet echt uitslag, spugen en ook dat piepen met ademen. Nu we pepti hebben, 3 weken, is het spugen minder, maar nog wel veel last van z'n maagzuur dus gaan vandaag met zantac starten tegen maagzuur. Afgelopen dagen moet hij keihard huilen rond etenstijd en dan heeft hij echt een pijn huiltje, zoo zielig! En slikken dat ie dan doet, dus hoop dat dit de oplossing is. Ben benieuwd naar je afspraak met kinestioloog (of hoe je het ook schrijft ) Maar de klachten van jouw dochtertje lijken ook wel op KMA hoor, zou het aankaarten bij ha of ka. Ff weinig tijd dus reageer straks uitgebreider
hier drinkt mijn dochter maar 5x150/5 deze gaan normaal gezien bijna allemaal leeg, maar dan heeft ze ook echt genoeg meer krijg ik er niet in, ze is flink groeit goed en is vrolijk, meer kan ik niet wensen en het cb mag zeggen wat ze wil je kan het er niet in proppen
Als je kindje het goed doet dan is het toch prima? Je kind vol proppen als het niet wil, dat is pas zielig ja. Jullie kindje klinkt zoals ons kindje.. Ik heb al een doorverwijzing voor de ka. Maar ga eerst nr die afspraak van dinsdag, kijken of zo'n vrouwtje er een beetje verstand van heeft haha.. Roos, jouw bevalling had ik al begrepen ja. Pfffff wat snel zeg! Haha.. Het enige waarin we overeenkomen is dat ik veel vruchtwater had, ook 3 m ontsluitkng en kindje nog niet genoeg ingedaald. Ze waren ook bang dat het handje of de navelstreng mee zou komen dus ben ik ingeleid. Nou Noa is echt aan meer toe ben ik wel achter! Ze is elke nacht opeens wakker en eet dan bijna haar speen op als we die er in doen. Dus ze heeft net weer pap op en de laatste fles doe ik dat weer. Ze heeft er geen last van gehad, niets. Bolkje: prima toch als hij er geen behoefte aan heeft.. Scheelt weer centjes! Haha..
@jv23 je kindje neemt wat ie nodig heeft, hier met 2 maanden 5 flessen 180cc vond het cb ook aardig veel maar hij is lang en heeft prima gewicht en heeft het nodig, als ik minder geef word hij niet vrolijker op. @saffira, leuk dat je je tattoo zelf ontwerpt, laat je het eindresultaat ooit eens zien hier @roos, wat een bevalling zeg! Aan de ene kant lijkt het me heerlijk, maar toch ook wel erg snel. Zo is er bijna niks aan de hand, en dan heb je ineens een kind in je armen, en dat zonder persweeen, scheelt een hoop pijn Maar psychisch is het lastiger het allemaal op een rijtje te krijgen denk. Vandaag mrt zantac begonnen zoals ik eerder heb genoemd. Hoop echt dat dit werkt, hij lijkt er ineens veel meer last van tw krijgen, wil niet meer slapen in z'n bedje terwijl dat echt heel goed ging, maar z'n bedje is nat van spugen en je hoort hem constant slikken en huilen van de pijn. Nu maar even in de draagzak maar ben wel een stuk beperkter, dat word een wasje staand ophangen en verder bankhangen met iPad denk omdat hij anders wakker word van geluid. Daar gaat m'n planning, douchen, douche schoonmaken, stofzuigen, bedje opmaken voor m'n zusje die komt logeren ivm vakantie.. Marja ik heb het er wel voor over. @marietje, goed dat je het er met je leidinggevende over hebt gehad, zeker als hij het ook bij jongere meiden doet. Weet dat bij ons ooit een leraar is ontslagen oa door dat gedrag. Balen van je hond, wat een geld zeg! Maar hopen dat ie ervan opknapt.
Hay! Jeetje zeg al die papflessen al! Wordt er een beetje jaloers van hoor dat jullie kids (bijna) allemaal zo goed eten! @roos: jeetje heftig ook zo snel! Heb je uberhaupt weeen gehad? Dan is dat van mij niets maar dit lijkt me toch ook geen pretje! Willen graag nog een derde? @tatto: leuke idee roos! Wordt vast mooi! En saffira idd wel ffies laten zien ja! haha Ik ga mijne ook zelf ontwerpen. Mn zus kan heel goed tekenen dus tekend m dan voor me uit hoe ik t hebben wil ook ga ik nog een turnster laten zetten op de binnenkant van mn enkel! Die kreeg ik vorig jaar van mn vriend voor mn verjaardag maar ja kort daarna zwanger dus nog niet van gekomen! Eerst maar eens sparen haha heb wel grote plannen maar geen grote centen helaas @sarax: balen dat je mannetje zo aan t huilen is! En wat naar dat zn bedje helemaal nat is van de spuug! Kn me voorstellen dat ie daar liever niet in ligt dan maar wel vervelend voor jou! Gelukkig helpt de draagzak! Hoop dat de zantac snel helpt! @saffira: ben heel benieuwd wat er uit die therapie bij jou komt trouwens! Laat je t ffies weten!? Ik zit onwijs te twijfelem of mats niet misschien last heeft van zn nekje door de vacuum! Weten jullie wat daarvan de symptomen kunnen zijn? Marietje: goed dat je t gezegd hebt! Vind t echt niet kunnen zo'n opmerking en dan ook nog naar de leerlingen!! Belachelijk!! Mag hopen dat ie ontslagen wordt en nergens meer aan de bak komt! Ik heb zo'n hekel aan mensen die dat soort opmerkingen maken! Ze beseffen echt nie wat de gevolgen kunnen zijn!
Sarax: heel vervelend! Weet er alles van.. Helaas. Als zijn bedje nat is van het spuug heeft hij echt veel gespuugd. Wat een getob soms met die kleintjes he! Niet leuk.. Danielle: grote kans!!! Ik ken zoveel mensen die een baby hebben die geboren is met de vacuüm en problemen hebben. Demi haar half broertje heeft dat ook gehad. Verschoven nek wervel en verschoven schedelplaatje.. En de eerste weken was er weinig tot niets aan de hand, opeens ging dat over naar 23 uur per dag huilen! Osteopaat bood bij hun uitkomst! Voor de meiden die nr de 9 maanden beurs gaan vandaag. Hoe laat gaan jullie? Wij gaan na de fles van 11 uur. Hoop alleen niet dat het stervens druk is, maar dat zal vast wel haha.. Hier al weer 3 dagen aan de nexium en het huilen is zo goed als over. Rijstebloem doe ik nu sochtens 1 volle eetlepel en bij de laatste fles. Meer ben ik bang dat ze er nog niet helemaal aan toe is. Vandaag 1x het speentje erin moeten doen om half 6 en uiteindelijk om kwart voor 7 eruit gehaald. Dat scheelt wel met de afgelopen dagen zeg! Vanaf 4 uur bezig zijn met een speentje is echt geen doen. Tattoo: natuurlijk show ik die hier!
Als dank voor het lekker flesje met Bambix kreeg ik net een verrassing van Noa... Poep op haar legging, sokken, romper, benen, commode.. Overal: poep!! En stinken! Hahaha.. Ze heeft altijd dunnige poep en nu ook, alleen er zaten ook van die donkerdere hardere stukjes tussen. Blegh....! Dacht, deel het even met jullie
haha lekker saffira! Hier vannacht ook es een keer wakker. om half 5 had meneer honger! Dus wij gaan van t weekend rustig aan beginnen met rijstebloem. ik geef nu dde laatste fles al 210cc met friso extra. vind het een aardige plons melk voor zo'n kleintje. @saffira: jij geeft toch ook friso extra de laatste fles? doe je daar dan ook rijstebloem door heen? zit daar een beetje over te twijfelen of dat niet een beetje te veel van het goede is... vandaar dat ik het even vraag... voor degene die naar de 9 maanden beurs gaan: veel plezier!!!! Ik nog een half dagje werken en dan lekker vakantie!
Saffira dank je voor de tip! Ga t maandag even voorleggen bij de ka en dan kijken wat hij zegt en naar aanleiding daarvan beslis ik of we naar de ostheopaat gaan! En lekker hoor al die poep! Haha fijne verassing! Not!! Ik ga vanavond pas naar de negenmaandenbeurd! Vriendin waar ik mee ga werkt tot 17:00 uur dus ik haal haar op uit dr werk en dan zullen we er rond 17:30 wel zijn! Fijn trouwens dat t beter gaat met noa nu ze weer een nexium zit! Heeft ze nu nog steeds uitslag of niet? Marietje kan me voorstellen dat je t veel vind! Misschien kan je t eerst proberen met gewonen voeding en als ie daar niet genoeg aan heeft dan met die extra voeding? Hier is mats alweer een week lang elke nacht om 04:00 of 05:00 uur wakker! T sloopt me echt met mn werk erbij! Maar ja vind t niet zo gek want hij drinkt amper dus heeft gewoon honger natuurlijk!! Nou iedereen veel plezier op de negenmaandsgbeurs! Niet té veel kopen hoor anders is er vanavond niets meer voor mij over haha
Marietje: ik geef geen Friso extra meer sinds zij over is op Friso comfort. Friso comfort is ook met johannesbroodpitmeel en op de site van Friso stond dat ik gewoon mocht combineren met rijstebloem. We geven gewoon 1 goeie eetlepel rijstebloem. Dus niet 2 à 3 zoals op het pak staat. Ik geef dit sochtens en savons. Maar zij krijgt nog steeds 5 flessen van 180cc Dus zou gewoon even kijken wat jij denkt dat het beste is. Danielle: ik denk echt dat je snel een afspraak moet maken bij de osteopaat, die mensen kunnen zoveel met een kleintje. En ze kunnen er zo'n last van hebben! Snap dat het je sloopt.. Ik werk niet en vind zulke nachten al slopend. Hoop dat jullie snel een oorzaak vinden! Ik zal niet teveel kopen! Haha.. Veel plezier vanavond alvast! Resultaten controle cb vandaag: Lengte 63,5 cm Hoofdomtrek 42.5 cm Gewicht: 6910 gram (hihi) Ze was iets te zwaar volgens hun richtlijnen. Ik heb ze aangekeken en gezegd: pech! Ik blijf gewoon lekker pap geven. Kind heeft straks genoeg reserves voor als ze gaat lopen. Haha.. Oh en hier een foto van haar met haarband.. Maarrre.... Dat doen we maar niet meer! Geen gezich zonder haren. Hahaha..
Meiden!!! Jemig zeg, daar ben ik weer!! Ik ben een tijd geblokkeerd geweest en kon met geen mogelijkheid meer reageren, wat een ellende zeg!! Ik wilde hier een vraag stellen waarin ik een woord gebruikte wat hier niet gezegd mag worden en hop gelijk geblokeerd!! Ik heb vanalles geprobeerd, een nieuw account aan proberen te maken met verschillende email adressen, maar zelfs dat kon op de 1 of andere manier niet meer!! Ik kwam er vandaag uiteindelijk achter dat ik zwangerschapspagina ook kon mailen (reageren in het forumonderdeel, deze site, kon ook niet meer natuurlijk) en ze hebben me weer geactiveerd want om alleen een verkeerd woord kunnen ze me toch niet blokkeren hier!! Maar goed, ik ben er weer!! Ik heb al die tijd wel meegelezen natuurlijk en ik ben blij dat het goed met jullie gaat. Jammer dat een aantal van jullie kindjes zoveel last van bepaalde dingen hebben. Zelf hebben wij een weekend in het ziekenhuis gezeten met Bentley vanwege verborgen reflux, gelukkig helpt het verdikken van de melk met nutrilon (johannesbroodpitmeel) goed en mochten we na 2 nachtjes weer naar huis. Maar wat kun je je een zorgen maken om zo`n kleintje!! Ook heeft Bentley een voorkeurshouding naar rechts en zie je dat wel aan zijn hoofdje, niet heel ernstig, maar je ziet het wel, dus nu ben ik overdag constant in de weer met dat zijliggingskussen. Ik zie dat veel van jullie naar de negenmaandenbeurs gaan, veel plezier en ik ben van plan om weer gezellig mee te gaan kletsen nu het weer kan haha!!