haha bolkje goed zo!!! Hier vriendlief te pakken om een iets minder fijne reden. ik heb zo'n onwijs last van mn rug!!! had ik al een paar weken dat het wat zeurde, maar sinds gisteren (na het zwemmen) is het helemaal mis. komt natuurlijk gewoon van verkeerd tillen.... box in, box uit, gesleep met de maxi cosi... maar goed... ben er mooi klaar mee in ieder geval. dus vriendlief mag hier extra helpen! was ie nou net van plan om vanavond naar de kroeg te gaan.. helaas jongen...hihi veel plezier op de beurs roos!! Hier vanmorgen eerste schepje rijstebloem geprobeerd. hij vond het wel lekker geloof ik. nu ligt ie weer lekker te slapen in de box. ben benieuwd of we nog wat krampjes ofzo gaan krijgen
Volgensmij zit het oosten in het westen vandaag. De trein zit hier al vol. Moet in Amersfoort overstappen, daarna zal het proppen worden. Ben bang dat het duwen en drukken wordt op de beurs.
Oei, vervelend zeg die drukte @Marie: echt naar van je rug Ik heb er ook veel last van gehad in het begin, maar inmiddels gaat het gelukkig iets beter eigenlijk. Ik hoop dat het bij jou ook van tijdelijke aard is . Die kleintjes worden natuurlijk steeds zwaarder dus dan is het ook zwaarder voor je rug. Tobias heeft trouwens gister voor het eerst peer op! Ik was eigenlijk van plan om te wachten, maar opeens begon hij 's nachts meer wakker te worden en ik kreeg het idee dat hij er gewoon behoefte aan kreeg. Dus maar goed naar mijn intuïtie geluisterd Hij trok een heel gek gezicht, maar hij begint er inmiddels wel aan te wennen geloof ik (ik geef hem elke keer een paar lepeltjes)
ik wil eerst even kijken hoe dit gaat en dan met 4 maanden beginnen met groente en daarna met fruit. inderdaad gewoon doen wat je intuitie zegt!
Hey! Nou roos druk was het he! Jemig zeg!! Ik dacht dat t donderdag avond druk maar was maar nu was t nog veel erger!! Hoe vond je t? Lejke dingen gevonden? Bolkje wat leuk!! En wat goed dat ie t nu al lekker begint te vinden zeg! Ik wil met 4 maanden met groente gaan beginnen ben erg benieuwd hoe ie dit vind! Haha lijkt me zo leuk!! Heb je een gekke bekken foto van m? En goeie met je vriend! Haha jij mag idd ook wel eens de leuke dingen doen toch! Marietje wat vervelend dat je last van je rug hebt! Span jij je buik aan als je tilt? Zo niet misschien helpt dat een beetje. En idd lekker je vriend meer laten helpen!! Heeft bryan nog last gehad van de rijstebloem of ging t goed? Hier weer super leuke dingen voor mats gekocht op de beurs!! Een heb een minimonky swing voor m gekocht! Ben benieuwd wat ie drvan vind! Je kan m ook als hangmatje in de box hangen! Zo schattig haha verder een heel leuk sportief setje en schoentjes gekocht, en bio oil voor mezelf in de hoop dat dr striae wat verminderd als ik dat ga smeren! Oh en drie zuurstokken! Haha dr stond een kraampje met mega veel zuurstokken en tja die kon ik helaas niet laten staan! Hoe gaat r lijnen bij jullie? Ik ben 1 kilo kwijt maar denk dat dit komt omdt ik weer veel les geef want t nier snoepen gaat me echt slecht af! T valt me echt vies tegen moet ik eerlijk zeggen!
ik denk dat ik mijzelf gewoon verkeerd heb leren tillen na de keizersnee. dan ga je juist je buik ontzien. dus moet nu weer even leren om de buikspieren en beenspieren weer te gebruiken. vandaag was het verder wel te doen, met paracetamol. bryan heeft geen last gehad van de rijstebloem. nou heeft hij ook maar 1 maat schepje (van friso) gehad, dus ook niet zo heel veel. maar nu in ieder geval nog geen krampjes. ik neem me elke keer voor om op te gaan letten met wat ik eet... maar schiet nog niet echt op moet ik zeggen.... dus leuke dingen gescoord elleinad??? Leuk hoor! Ik hou nooit zo van al die drukte...
Oh ja tuurlijk!! Vervelend joh! Gelukkig helpt een paracetamol wel dan! Hoop dat t snel beter gaat! Wat fijn dat ie dr geen last van heeft gehad! Mooie start dus zo met 1 lepel! En heb je t nou bij de friso extra voeding gedaan of toch gewone voeding? Ik heb zeker leuke dingen gescoord!! de drukte vind ik ook wel vervelend hoor maar ja ze hebben zulke mooie aanbiedingen en ik vond t wel gezellig met mn zus samen! We hebben lekker rustig aan gedaan en vooral ook gelachen om wat voor types er allemaal rondlopen!! Hahaha
vanmorgen met gewone voeding. vanavond met friso extra. 200 cc + 6,5 schepje friso extra en 1 schepje rijstebloem. en de fles was weer leeg. hij liet vanavond wel veel scheten, dus er zullen nog wel een paar spuit luiers komen denk ik.... wat fijn dat het zo'n gezellige dag was!! Was mats ook mee?
Ik ben thuis. De hh beurs was nog drukker. Morgen zal ik mijn gekochte spullen showen Heb een ledikantdekentje, een wikkeldeken, waar je de beentjes in kan doen, een Nuby bijtring, Naiv verzorgingsproducten en 3 potjes 4 maanden voeding. Ik heb bij de Nutrilon nog een pak voeding gewonnen Moest tegen 2 andere dames een 3d puzzel maken en was als eerste klaar. Gebeurt me nooit, dus was best trots. Mijn man heeft een topdag gehad met de kids. Hij had voorbeeldige kids en hij heeft het huis schoongemaakt, boodschappen gedaan, koffie gedronken met een maat en eten gekookt. Ook lagen de kids beide lief te slapen dat ik thuis kwam. Ik sta perplex.
Ik heb voor het afvallen toch maar zo'n pak shakes gekocht vorige keer was de helft van de shake ernaast gevallen en nu heb ik het in een grotere beker gemengd en smaakt het veel voller . Ik ben nu bezig met mijn eerste beker shake en ik merk dat ik het gewoon niet op krijg
Zo marietje! Dan is ie dr idd wel aan toe ja! Haha lekker hoor dat ie zo goed eet!! Enuh succes met de luiers! Mats was idd mee! Hij keek zn ogen uit met al die geuiden! @roos: wat fijn dat je zoveel leuke dingen hebt gevonden! Hhb was idd echt druk he! Vooral die food en drinks hal vond ik echt verschrikkelijk! En vond t over t algemeen niet zo leuk als vorig jaar! Maar toch wel gezellig om dr weer ff overheen te lopen! Haha @bolkje: top!! Ben benieuwd hoe snel die kilo's eraf gaan vliegen bij jou! Succes!! Hier heeft mats eindelijk weer een keer van 23:00-07:00 geslapen!! Heeerlijk! Voel me weer helemaal mens haha Fijne dag allemaal! Als ik tijd heb zal ik vandaag ook nog even een foto maken van al mn aankopen!
De food and drinks was niet leuk meer. Maar ja, zie je een Milkakraam, dan moet je er gewoon heen. Tussen 4 en 6 was het op de 9 maanden beurs echt heel rustig en konden wij zo overal kijken.
bryan heeft heerlijk geslapen van 20.30 tot 8.00. hij was dus wel toe aan wat extra's. ik heb een afspraak gemaakt bij een sport masseur. verrek van de pijn
@ Roos Zo dat is wel heel erg lief zeg, zo wil je elke dag wel thuis komen haha!! Mooi dat je het naar je zin hebt gehad en leuke dingen hebt kunnen kopen Knap dat je het hebt gewonnen van 2 andere vrouwen, je mag inderdaad wel trots op jezelf zijn!! Zo te lezen heb je een hoop leuke dingen weten te scoren, leuk!! @ Danielle Wat lekker dat je een keer een goede nacht hebt gehad, daar kun je echt van opknappen inderdaad!! Leuk dat ook jij het naar je zin hebt gehad op de beurzen, ik zou ook mijn ogen uitkijken daar, je ziet natuurlijk vanalles langskomen haha!! Zo te lezen heb ook jij een hoop leuke dingen gekocht!! @ Marietje Wat heerlijk dat je ventje zo goed drinkt en mooi dat hij geen last heeft van de rijstebloem Jammer dat je zoveel last hebt van je rug, ik hoop dat de massage helpt!! @ Bolkje Hahaha, misschien gaat het nu wel een stuk beter en en zit je lekker vol na zo`n shake waardoor je niet zo snel meer trek hebt in lekkere dingen!! Hoop dat dit gaat werken voor je. @ Saffira Dat is een heel strak plan, dan blijft je vriend inderdaad goed op de hoogte van zijn dochtertje en weet hij ook gelijk wat het allemaal inhoud en hoe zwaar het is haha!! @ Hier Gisteren een heerlijke dag gehad!! Robin is logeren bij zijn opa en oma, dat vind hij helemaal geweldig, dus die heeft het goed naar zijn zin. Bentley mag van mij nog niet uit logeren, daar vind ik hem nog iets te klein voor en met die reflux ga ik me toch alleen maar zorgen maken als hij ergens anders slaapt. Dus wij hebben lekker over het strand gewandeld met Bentley en s`avonds een goede film gekeken was een gezellige dag!!
Zoo ben ik ook weer na een paar drukke dagen. Zusje kwam logeren dus veel geshopt en gebakken en gister naar hhb en 9 maandenbeurs. Was druk idd maar wel leuk. Grappig dat we elkaar misschien ergens tegen het lijf zijn gelopen maar het niet weten, omdat er gister meer naar de hhb zijn geweest @saffira, goed idee! Omdat ik gister naar de hhb was had m'n man een pappadag en prompt slaapt meneer van 11 tot 15.15 toen heeft hij hem wakker gemaakt voor de fles, en daarna heeft hij zich voorbeeldig gedragen, was wel blij dat het goed ging! @bolkje fijn dat je van zo'n shake echt goed vol zit, dan heb je ook even geen trek in wat anders of was het weer snel verteerd? @vlindertjuh lekker dat je ff 'n dagje met z'n drietjes hebt en heerlijk naar het strand bent geweest, is echt heerlijk weer zeg! @danielle, heerlijk dat je door hebt kunnen slapen, knap je soms echt van op he! Hopen dat het niet bij deze ene keer blijft. Gaat het al wat beter met z'n ontlasting? Echt zielig hoor! @roos, je bent leuk geslaagd!haha en dat pak nutrilon, netjes gedaan hoor! Ik win echt nooit wat dus heb de moed maar opgegeven wel veel prijsvragen ingevuld gisteren, dus wie weet heb ik ooit een keer geluk Zelf heb ik 'n dekbedovertrek gekocht voor Luke, een grijs shirtje van lief!, 'n avent fles en beker om uit te leren drinken, kijken of ik dan de uitbreker over kan slaan potjes van Etos, en een vorkje met een bol ipv handvat zodat hij zelf kan leren eten als hij de fijne motoriek nog niet echt beheerst. Ook wat pakken rijstebloem, vooral veel voor Luke een tas voor mezelf en verder niet. Kan niet wachten om z'n eerste hapje te geven, hij is al zo geïnteresseerd in eten, pas had m'n man een banaan en Luke daar aan laten likken, vind ie helemaal interessant. Wil wel wachten tot hij echt 4 maanden is voordat ik met groente begin, maar zo af en toe een heel klein beetje kennis maken vind ik ook geen kwaad kunnen Snachts word hij weer veel vaker wakker, denk dat het door de teek komt, ik kan er wel 5 x per nacht uit voor een speentje dus zit erover te denken om ook rustig aan met rijstebloem te beginnen, maar hij krijgt ook jhbm, gebruikt 1 van jullie ook deze combi? Hoeveel doe je dan aan rijstebloem en jhbm? Twijfel ook nog wel hoor of niet eerst een weekje wacht, hangt een beetje van de nachten af.
Even ego hoor, maar jemig wat heb ik me weer geirriteerd aan mijn sm... Ik heb toen Bentley een paar weken oud was al een aanvaring met haar gehad over mijn allergie, zal even in het kort uitleggen waarom. Tijdens de laatste maanden van mijn zwangerschap kreeg ik heel veel last van mijn allergie (bronchitus, ik kan niet tegen honden en katten etc.) en daardoor kon ik ook niet meer naar mijn so toe aangezien hun hebben jonge honden hebben. Als ik daar kwam kreeg ik binnen een paar minuten ontzettend veel jeuk en uitslag en stikte ik zowat van benauwdheid (zelfs mijn astma medicijnen, die ik eigenlijk niet mocht gebruiken, hielpen niet). Dus heb ik besloten dat ik de laatste maanden van mijn zwangerschap daar niet meer heen ging, omdat het gewoon ontzettend slecht voor mijn gezondheid was en daardoor ook voor die van mijn kind (door die medicijnen die ik daar dus echt moest gebruiken, wat eigenlijk niet eens mocht en ook nog eens niet werkte). Ze kwamen af en toe hier langs en het was dan ook gewoon gezellig, niks aan de hand. Totdat er plannen voor kerst gemaakt werden, hun kwamen 2e kerstdag s`ochtends naar ons en zouden meelunchen en s`middags gingen mijn ouders, broers, schoonzusje, opa, Robin en mijn vriend naar de bioscoop en ik zou samen met mijn oma en Bentley bij ons thuis blijven totdat ze weer bij mijn ouders hun huis zouden zijn om te eten, dan gingen wij ook naar mijn ouders hun huis to (ik bleef express die tijd dat hun bij de film waren, in mijn eigen huis, zodat ik alle spullen voor Bentley bij de hand had, maar ook zodat ik niet de heletijd in het huis van mijn ouders en dus ook bij hun hond hoefde te zitten, omdat ik daar ook geen uren kan zitten zonder iets van mijn allergie te merken). Nu is het zo dat mijn ouders ook een hond hebben, waar ik ook niet tegenkan maar wel een stuk beter dan de honden van mijn so, omdat ik aan de hond van mijn ouders gewend ben (met de hond opgegroeit, met medicijnen, dat dan wel) en het beestje is oud dus ligt vaak een tijd op 1 plek waardoor er ook niet continu haren om me oren vliegen (bij so wel, want die hebben hele jongen honden). Mijn schoonmoeder vond het maar onzin dat ik niet naar hun kon komen, maar wel naar mijn ouders en bleef maar zeuren over de telefoon, zelfs nadat het meerdere keren was uitgelegd waarom, bleef ze het onzin vinden en dacht ze dat ik niet naar hun wilde komen en het dus erger maakte dan dat het was. Ik was het ondertussen helemaal zat, want had liep al maanden met dikke ogen, vreselijke exceem over heel mijn lichaam en dacht dat ik ondertussen gek werd van de jeuk!! Mijn so kwamen met kerstavond langs en schoonmoeder bracht het onderwerp weer ter sprake en vond dat ik maar is uit moest leggen waarom ik niet naar hun kwam en wel naar mijn ouders ging. Ik een paar keer uitgelegd dat ik het ook niet precies wist waarom ik zo erg op hun honden reageerde, maar dat ik wel een idee had waarom, dat ik waarschijnlijk "imuun" was voor de hond van mijn ouders omdat ik er mee opgegroeit was, dat het ook per ras verschilt hoe erg ik op een hond reageer (door de huidschiflers, de ene hond heeft er meer als de andere, ik weet het ook nieteens precies, maar zoiets was het) en dat die hond oud is en veel op 1 plek ligt waardoor er ook niet continu vanalles door de lucht vliegt. Ze wilde het niet geloven en vond het maar onzin en zeker van het imuun geworden zijn voor een hond. Oke, ik zei dat ik dat niet op die manier bedoelde maar meer op de manier, dat ik gewoon aan die hond gewend was geraakt in al die jaren tijd en er misschien daarom beter tegen kon. Ze bleef het onzin vinden en maar doorgaan en maar doorgaan (en echt op een vervelende manier)!! Ik heb toen gezegd dat ze de *piep* konden krijgen en ben zo huilend me eigen huis uitgerend... Was net een paar weken geleden bevallen, ziek geweest en had nog steeds ontzettend veel last van die allergie en als iemand dan zo tegen je begint en je weigerd te geloven...ik dacht dat ik gek werd!! Uiteindelijk zijn ze toch tweede kerstdag geweest, maar het is nooit uitgepraat of sorry gezegd. Nu horen we niet heel veel van ze en zien we ze maar af en toe, maar ze stonden vanmorgen ineens voor de deur. Begint het gezeik weer...maar dan over mijn zorg voor Bentley, plas en poep jij bijna nooit Bentley (op zo`n vervelend toontje) want als ik je zie krijg je nooit een schone luier, ben je zo zuinig op je luiers (echt onzin want hij krijg voor of na elke fles en zelfs regelmatig tussendoor een schone luier!!!!!!!), kijk je moeder doet dit zo haha kijk je moeder doet dat zo haha (niet goed volgens haar dan schijnbaar), zitten die sokjes niet te strak, verschoon je hem gewoon op de bank, ik zeiiiii het tochhh, kan zo nog wel even doorgaan maar daar heb ik geen zin meer in want me nekharen gaan alweer overeind staan!! Ik vind dit zo vervelend en irritant!! Bentley had een poepluier en ze vroeg of ze hem even vast moest houden, ik zeg nee en gaf haar de poepluier (was het zo zat) en zei geef die maar aan melvin (mijn vriend) die weet wel waar die moet, hoor ik hem geef die luier maar terug, de vuilnisbak zit vol en ze verrot het om hem te verschonen blablabla...allemaal gezeur over mij wat nergens over ging (precies tegen haar!!) want hij kan ook weleens een vuilniszak verwisselen!! Ik vond dit zo gemeen en laag bij de grond van hem, omdat precies zo tegen zijn moeder te zeggen!! Mijn vriend is bezig om iets te maken waar de oven/magnetron in kan (heel lief) en is dus de heletijd in de keuken bezig terwijl ik de vistite, die onverwachts voor de deur stond, niet dat het erg is, maar de band met mijn sm moet ik wel weer opbouwen, heb geen zin om dan uren met iemand "opgescheept" te zitten en te moeten vermaken, en mijn vriend bleef maar vragen, jullie gaan toch nog niet weg he, jullie gaan toch nog niet weg he!! Grrr...vermaak je vistite zelf!! Ik ben ze even zo zat allemaal, bahbah!! Moest het even kwijt hoor, sorry
Zo, ben ik ook weer.. Vlindertjuh: daar zou ik ook niet tegen kunnen! En als mijn schoonma zoiets tegen me zou zeggen( over dat dat luier verschonen enzo) dan was het huis te klein geweest..! Wat denken sommige mensen wel niet. Heb je het hier wel met je vriend over gehad? Ik vind het wel belangrijk dat hij het voor jou opneemt en je niet nog eens zwart maakt bij zijn moeder (ivm de vuilniszak). Moeilijk altijd hoor... Ik heb geen ruzie met m'n schoonouders, maar heb er ook niets mee. Heb gevraagd aan m'n vriend, als het om Noa gaat, dat hij tegenover hun altijd achter mij staat als iets bv niet mag. Dat doet hij ook.. Thuis kunnen we er altijd nog over praten. Ik begrijp je frustraties.. Misschien moet je haar even duidelijk maken hoe je er over denkt en dat doen als je onaangekondigd bij hun op de stoep staat. Bolkje: ik heb de shake nog niet geprobeerd, lust geen melk, ben bang dat het daar naar smaakt! Bah.. Haha. Marietje: fijn dat het hem smaakt! Danielle: lekker zo'n nacht..!!! Jaloers.. Ik moet nog steeds elke nacht even haar speen erin doen en daarna slaapt ze tot half 7 a 7 uur. Afvallen: dames. Weer een kilo deze week!! Ik zit dus op een kilo per week, zonder te ljjnen. Wel 4x in de week sporten.. Let wel op m'n eten en vervang m'n brood 1x op een dag voor crackers. Pffff we zijn op zoek nr een nieuwe auto. Liefst station.. Maar valt niet mee om een leuke met niet teveel km's te vinden. Mijn vriend is ook zo'n lekkere zeikerd. Wil Perse BMW (oké zijn goede auto's) maar ik vind de Peugeot 307 sw ook erg leuk en ruim. Roos: lekker geshopt zie ik wel!! Goed bezig. Haha En ik heb over de beurs gelopen en bij elke baby gekeken of ik er 1tje kende. Maar nee.. Haha Was toch grappig geweest als je elkaar daar had gezien..
Ik had vandaag wel wat langer een vol gevoel van de shake en ik heb vandaag ook niet echt behoefte om te snacken
@ Saffira Wat leuk dat jullie een nieuwe auto gaan kopen, nu het er nog over eens worden welke haha Super goed dat je inmiddels al 5 kg bent afgevallen bent en dat zonder echt te lijnen!! En knap dat je het zo volhoud om 4x in de week naar de sportschool te gaan!! Mijn vriend doet alles voor me, niks is teveel en hij heeft het ook wel een paar keer voor me opgenomen, maar dat hij dan zo`n opmerking over een vuilniszak maakt, precies tegen zijn moeder!!, dat valt echt even verkeerd. Ik vind het ook moeilijk om het weer over zijn moeder en haar vervelende opmerkingen te hebben met hem, het is toch zijn moeder. Ik doe ook maar de heletijd vrolijk tegen haar en heb ook wel leuke gesprekken met haar, maar dan komt er ineens weer zo`n kut opmerking voorbij...ik vind dat niet kunnen en het is ook nergens voor nodig.
Ik ben zo boos :x, zeg ik net tegen mijn vriend wat zijn moeder tegen me zei, zegt hij dat ik altijd wat te zeuren heb en dat niemand het goed kan doen bij mij pardon??? Dat is echt zo niet waar!! Vinden jullie dat ik me aanstel??