November 2013 buikjes.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaaikeFerryJari, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hoe kom je bij de 1-15 november club terecht?? Ik kom nooit zo goed wijs uit die dingen hier op de site.
    Banner wil ook al niet lukken :(

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben volgens online rekentools rond 12 november uitgerekend :)
    Kan nog geen buikfoto laten zien aangezien ik van mezelf vrij stevig ben en dan vooral op m'n buik, dus als ik een foto zou showen zou er niets anders dan normaal op te zien zijn, haha. Mijn normale buik lijkt ook al minimaal 2 maanden zwanger dus daar heb je niks aan haha.

Als er écht wat te zien is zal ik zeker een foto plaatsen!

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

gewoon even op die link klikken van de mama;s dan kom je op de lijst en hoor je er officieel bij!!

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Owww en voor je banner....

op een site:
    banner maken...
    code kopieren ( meestal de code die tussen [ img] ..... [/ img] staat

hier op het forum:
    gebruikersinstellingen
    handtekening wijzigen
    code plakken in veld
    opslaan

KLAAR!!

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik meld me hier ook aan leuk al de buikjes te zien
    mijn buik is gegroeid maar niet van een baby maar mijn darmen mijn kleintje is nu een maanzaadje hihi (3w3d)

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahah beste buik suus!!

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    volgends mij vinden mijn darmen het niet zo fijn daarbinnen hahah

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha dat kan maarzo!

9. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wow gaat hard, hier ook nog weinig te zien wel echt lasstaven buik Savonds en zitten me broeken veel te strak.

Wij gaan ook een shirtje doen om het met 12 weken tegen iedereen te vertellen. Dat is op me zoontje ze verjaardag;)

Ouders en broers en schoonzus vertellen we het met de Pasen.

Moet zeggen dat ik wel onzeker en bang ben dat het weer niet helemaal goed gaat tijdens de bevalling, echo is een weekje vervroegd om te kijken hoe me placenta ligt die heb ik nu 26 maart en 2 april bij de gyn komen.

Ben benieuwd naar jullie afspraken.

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Suus d wat een buikje al.. Denk ook dat je darmen in opstand komen Haha. Dat wordt vast lastig verbergen tot aan de twaalf weken.
    Mij broek begint wel te knellen en in de avond doeik wel even de knoop los, maar het lijkt nog niet een zwanger buikje. zit toch wel wat vet voor Haha!!!

Wij hebben onze intake en eerste echo met acht weken, 2 april. En met 12 weken een termijn echo. Wij twijfelen of we een pret echo willen rond 16 weken om het geslacht te ontdekken. Wat doen jullie???

11. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik wil heeel graag weten wat het wordt dus ik denk ook serieus na over een pretecho.

Mijn buik is standaard al een paar maanden zwanger dus ook daar niks aan te zien. Maar fijn dat wanneer je mensen naar je ziet kijken van "is ze nou dik of is ze nou zwanger" dat het antwoord nu op z'n minst "allebei" is.

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nou dat is dus niet te doen wachten tot 12 weken.... mijn schoonouders hebben ons uitgenodigd voor chinees morgen en dat houd ik gewoon niet binnen....
    dus ik ga het morgen vertelen dan ben ik 31 dagen als je rekent vanaf 8 feb
    ik heb gisteren hele erge kramp gehad moet huilen van de pijn ben snel in bad gaan zitten en dat hielp wel redelijk heb nog nog steeds kramp dus hoor dat het goed gaat daarbinnen denk dat mijn darmen echt flink van slag zijn en had gisteren ook niet veel gegeten... (het was denk ik ook een beetje stress)
    vandaar ook de keuze het te vertellen morgen

13. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Wij laten met 16 weken een geslachtsecho maken en rond de 30 weken weer een pretecho. Mijn verzekering vergoed tot 100 euro aan pretecho dus dat kan dan precies;)

Hebben we bij onze grote knul ook gedaan.

Kan niet wachten tot de eerste echo nog 2 weken geduld.

14. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi grappig die buikjes. Bij mij is er echt nog niet te zien, net nog even naar staan staren ;) wij gaan het onze ouders volgende week vertellen. Heb zo'n idee dat als het misgaat het ook zo gek is anders: oh ja ik was zwanger maar nu niet meer ;) kan het trouwens toch niet geheim houden voor mijn moeder, die weet altijd alles haha.

Ik heb met 10 weken pas de eerste afspraak bij mijn verloskundige, de week ervoor de eerste echo. Duur nog lang :( dacht dat ik iig wel eerder naar de verloskundige zou moeten gaan, hoewel die ook nog weinig kan waarschijnlijk...

Pretecho weten we nog niet wat we doen, eerst die eerste 12 weken maar eens afwachten :)

15. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    België
    Ik heb altijd al een 'zwanger' buikje gehad. Dit door opgezette darmen. Vind hem nog niet echt veranderd. Moet wel zeggen dat ook mijn darmen wat van slag zijn. Veel gerommel en soms last van wat diarree... Maar van mij mag het echte buikje snel komen. Dan zal ik nog meer beseffen dat er een wondertje in mij groeit.

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Daar ben ik het mee eens

17. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Leuk om al een aantal buikjes te zien. :) Hopelijk is mijn buik binnenkort ook fotowaardig :)

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Hier ook nog maar net zwanger van een tweede kindje en hoop ook dat het echte buikje er snel is, nu voel ik me gewoon blubber en opgezet ipv zwanger... :) gefeliciteerd meiden!

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wij hebben een keuze gemaakt en gaan toch met 16 weken een pret echo laten doen. We zijn dan toch wel te nieuwsgierig denk ik. We willen het wel voor ons zelf houden en zeggen ook niet tegen familie dat we het weten..

Ik heb een foto gemaakt. Maar mijn buik is altijd al wat geweest zeg naar. Nu wel wat opzetter. Uniform begint nu krap te zitten en spijkerbroeken..

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
    Ik hoop dat de link werkt. Foto staat trouwens wel op zn zij..

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,

Ik heb al wel een foto gemaakt voor mijn 9 maanden dagboek, maar ik zie eigenlijk bij mezelf nog niks.
    Hopelijk kan ik binnenkort ook een foto plaatsen. :)
    Sommigen hebben al een mooi klein buikje hoor!

Deel Deze Pagina