@lilly156 en elleninad Ja hoor, mijn zusje weet het, we hebben het er al heeeel veel samen over gehad en we zouden het allebei superleuk vinden om het tegelijkertijd te vertellen. Dus dat gaan we zondag ook gewoon doen. We hebben van die kleine boekjes voor opa/oma gekocht. Binnenin een paar post-it's met op de bovenste: Gefeliciteerd je wordt opa/oma Op het 2e blaadje: Niet 1, maar 2 keer!!! Op het 3e blaadje: Nee, geen tweeling!!! En dan daaronder allevier onze namen ( mannen er ook bij natuurlijk) Wordt een bijzondere Pasen dus.... Hihihi
Mijn afspraken mogen ook wel in de lijst hoor. 25 maart 1e echo 29 maart intake 3 april 2e echo Leuk om het op deze manier een beetje in de gaten e houden!
Dat was niet de recente lijst, want een aantal mensen, zoals ik, staan er niet meer op. Ik had mezelf er toch echt tussen gezet. Ik heb zo dalijk mijn eerste echo. Laat jullie straks meer weten en mss een fotootje erbij.
Afspraken November 2012 buikjes !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- maart ---------------------------------------------------- 25 Bolkje : eerste echo ---------------------------------------------------- 26 MaaikeFerryJari : eerste echo ---------------------------------------------------- 27 Bassdevilxs : eerste echo ---------------------------------------------------- april ---------------------------------------------------- 2 MaaikeFerryJari : Intake 2 SuusD : eerste echo ---------------------------------------------------- 3 SuusD : intake 3 Mama2girls : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 4 Guusje : eerste echo ---------------------------------------------------- 8 xBLOEMPJE : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 12 Elleinad : Intake ---------------------------------------------------- 15 Anais : intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 24 Elleinad : eerste echo ---------------------------------------------------- 25 SuusD : echo ---------------------------------------------------- mei ---------------------------------------------------- 16 SuusD : echo ---------------------------------------------------- Meiden geef de afspraken maar aan in kleur in je berichtje dan stop ik ze bij de lijst Dit was volgens mij de meest recente lijst, daarna is ie niet meer bijgewerkt dacht ik.
Donder wat een leuke manier om het zo samen met je zus te vertellen. Likkt me wel heel bujzonder om samen met je zus zwanger te zijn. Hier zal dat nooit gebeuren mijn man en ik hebben allebei 1 zus en mijn schoonzus is al 49 dus die komen er niet meer. En mijn zus wil geen kinderen. Mijn kinderen hebben dus ook geen neefjes of nichtjes
Blegh, vandaag weer wat roze afscheiding gehad. Dus ik zit wéér in spanning, ondanks dat we een echo hebben gehad is het toch wel heel vervelend.
Vandaag de eerste echo gehad. Wat bijzonder om te zien zeg. Zoals mijn man al dacht bleken het er twee te zijn. (had ook twee eitjes tijdens de FM's) Dus er rekening mee gehouden dat het er twee zouden worden. Ook twee knipperlichtjes gezien en ze zijn nu 9 mm. 10 april moet ik terug voor een volgende echo, dan ben ik ruim 9 weken.
Ik vertelde dat ik twee eitjes had? Dus een twee-eiige tweeling Blijf trouwens onder behandeling van de gyn. Ik ben met behulp van clomid zwanger geraakt, doordat ik een te lange cyclus had.
maandag echo gehad en het hartje gezien en gehoord, magisch is dat. toch zit de schrik er nog een beetje in, maar gelukkig mag ik op 15 april voor 2de echo.... ik verlang al!
Afspraken November 2013 buikjes !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- maart ---------------------------------------------------- 25 Bolkje : eerste echo ---------------------------------------------------- 26 MaaikeFerryJari : eerste echo ---------------------------------------------------- 27 Bassdevilxs : eerste echo ---------------------------------------------------- april ---------------------------------------------------- 2 MaaikeFerryJari : Intake 2 SuusD : eerste echo 2 Lilly156: Intake vk ---------------------------------------------------- 3 SuusD : intake 3 Mama2girls : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 4 Guusje : eerste echo ---------------------------------------------------- 8 xBLOEMPJE : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 12 Elleinad : Intake ---------------------------------------------------- 15 Anais : intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 24 Elleinad : eerste echo ---------------------------------------------------- 25 SuusD : echo ---------------------------------------------------- 26 Lilly: eerste echo mei ---------------------------------------------------- 16 SuusD : echo ----------------------------------------------------
Afspraken November 2013 buikjes !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- maart ---------------------------------------------------- 25 Bolkje : eerste echo ---------------------------------------------------- 26 MaaikeFerryJari : eerste echo ---------------------------------------------------- april ---------------------------------------------------- 2 MaaikeFerryJari : Intake 2 SuusD : eerste echo 2 Lilly156: Intake vk ---------------------------------------------------- 3 SuusD : intake 3 Mama2girls : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 4 Guusje : eerste echo ---------------------------------------------------- 8 xBLOEMPJE : Intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 10 Bassdevilxs : tweede echo ---------------------------------------------------- 12 Elleinad : Intake ---------------------------------------------------- 15 Anais : intake + eerste echo ---------------------------------------------------- 24 Elleinad : eerste echo ---------------------------------------------------- 25 SuusD : echo ---------------------------------------------------- 26 Lilly: eerste echo mei ---------------------------------------------------- 16 SuusD : echo ---------------------------------------------------- Heb mijn nieuwe afspraak er weer tussen gezet en de oude weggehaald.
@tips voor misselijk zijn: misschien eens cola proberen.. Dat klinkt heel gek maar cola is ooit gemaakt als medicijn tegen misselijkheid en bij mij hielp t voor ik zwanger werd altijd en nu soms nog.. Ik neem nu cola zero want daar zit geen cafaine (of hoe je dat ook schrijft) in. @mama2girls: leuk buikje toch ook al hoor! @donder: oh wat leuk dan zeg!! Is wel heel bijzonder dat je t dan samen verteld ook echt! En leuke manier ook trouwens!! Laat even weten hoe jullie ouders reageren als je wilt haha ben erg benieuwd!! @bassdevilxs: jeetje wat een wonder meid!! Gefeliciteerd!! Leuk ook om de foto te zien!! Had ik nog nooit gezien een echo van een tweeling! Heel mooi!! @hier: vandaag zwaar last van mn emoties haha ik heb ingevallen voor iemand die met zwangerschapsverlof was en vandaag was mn laatste dag bij die kids. Normaal maak ik er dan gewoon een leuke feestles van met wat lekkers voor ze op t eind dus dat heb ik deze keer ook gedaan maar elke keer als die meiden naar me toe kwamen om te bedanken en te zeggen dat ze t zo leuk hadden gevonden kreeg ik tranen in mn ogen haha kon ze elke keer nog net inslikken en in de auto maar even lagen gaan.. Heel gek want normaal heb ik daar echt geen last van! Had ook eigenlijk niet verwacht dat t zo snel al zo komen haha verder was ik met mn stomme chaos hoofd vergeten brood mee te nemen dus werd kotsmisselijk halverwege de les.. Gelukkig lagen er nog wat appels die normaal voor de klanten zijn dus die heb ik maar gepikt moet wel lachen om allen en vooral omdat t nog zo n leuk geheimpje is voor degene die t allemaal nog niet weten Ik geniet er volop van momenteel ontwijk trouwens wel een goede vriendin want wil het haar echt nog even niet vertellen maar ben bang dat als ik haar zie ik mn mond echt niet kan houden haha zij is bijna uitgerekend voor de tweede Zo heel verhaal weer.. Wilde t even kwijt haha morgen trouwens weer een foto maken van mn buik maar zie geen verschil nog steeds helaas
Wat leuk om al die foto's te zien, ik ben gelukkig niet de enige met al een(darmen) buikje. Dit is onze eerste zwangerschap, Ben 23 november uitgerekend volgens onze eigen berekeningen nu 5 weken en 4 dagen dus spannend!
Wat een rust hier vandaag! Wanneer komen de volgende foto's? Ik sta morgen weer op de planning, maar er is nog niets te zien volgens mij.