Hij heeft zijn exucces inmiddels aangeboden en gezegd dat dat inderdaad niet leuk van zijn moeder was en dat hij dat niet had mogen zeggen van de vuilniszak, maar hij heeft ook de heledag aan het kastje van de magnetron/oven gewerkt dus was erg moe en reageerde daarom zo bot.
Hij reageerd zoals mijn vriend ook zou kunnen reageren. Die mannen moeten best een hoop pikken en doen best een hoop voor ons (mijn vriend doet ook alles hoor, moet het wel vragen ) haha Soms valt het dan net even verkeerd. Maar over zijn moeder vind ik niet dat je je aanstelt. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn schoonmoeder tegen mij zegt: verschoon je haar luiers wel eens..? Ten eerste: waar bemoei je je mee? Ten tweede: zie ik er debiel uit of zo..? Dus snap et wel. Maar mijn vriend heeft ook al behoorlijk wat kritiek op zijn ouders van mij moeten aanhoren en af en toe laat hij wel merken dat hij er geen zin in heeft het nog te horen. Hij heeft zoiets van: het is duidelijk, klaar. Mannen zijn gewoon anders. Maar goed, ik zou gewoon een normaal praatje moet je schoonmoeder houden en als dat niet helpt negeer je haar voortaan gewoon als ze weer zo'n opmerking maakt. Doen waar je je goed bij voelt denk ik.. Hier: onze nieuwe babyfoon hangt! Was vanavond pizza's halen met m'n dochter en m'n vriend bleef thuis. Onderweg nog even nr Noa gepiekt! Haha Super makkelijk! Hij geeft alleen aan dat de kamer 22 graden is Het is daar amper 15 graden.. Echt fris boven. Dus hoe hij daar aan komt, dat weet ik niet. Maar verder doet alles het..
Oh en roos... Heb je nou je menstruatie al gehad...??? Ik zit er ook met smart op te wachten. Zit nu op dag 35.. Toen ik met de pil stopte heb ik 1x 40 dagen gehad en daarna zat ik op 28/29 De ruim 40 heb ik al gehad dus had gehoopt nu gelijk op een normale cyclus te zitten maar nee dus.
Roos: ziet er leuk uit wat je allemaal gekocht hebt!! Marietje wat fijn!! Lekker zo doorgaan dus!! Bolkje! Toppie!! Toch misschien dat er dan te veel naast was gevallen!? Fijn hoor! Saffira netjes hoor!! Ik vind t echt knap dat je t zo goed volhoud!! Echt jaloers!! Ik heb me vandaag helemaal vol zitten proppen met alles wat los en vast zat! en waarom.. Geen idee!! Vlindertjuh wat vervelend! Ik snap precies wat bedoelt met het imuun worden!! Ik heb dat met de kat van mn ouders! Daar heb ik helemaal niets van maar als ik bij wen vriendin ben zit ik binnen 5 min. Onder de uitslag en ben ik super benauwd van dr kat! En t scheelt idd ook per ras! Misschien je sm dit ff laten lezen dat ze door krijgt dat t geen onzin is! Haha Hoop dat t snel beter gaat iig! En fijn dat je vriend inziet dat ie fout reageerde en t niet tegen zn moedern had moeten zeggen! Ik heb ffies twee vraagjes: 1) weten jullie of t normaal is dat ik nog steeds niet ongi ben geworden!? 2) is t normaal dat mats spuugt als ie zn fles al twee of zelfs 2,5 uur drvoor geha heeft? Ik begin tocht steeds meer te denkden dat mats misschien wel reflux heeft ook maar dan een lichte versie kan dat? Hij gaat namelijk steeds vaker spugen en t is dan heel slijmerig met maar een beetje voeding erbij.. Ook zit ie vaak wat weg te slikken terwijl ie dan al een hele tijd zn fles op heeft.. Na elke fles laat ik m goed boeren en zit ie nog even in zn wippertje voordat ik m neerleg om te gaan spelen.. Nouja ik gooit dit morgen sowieso ook wel even op! Ben zo nerveus!! Hoop echt dat ze niets ergs vinden!! Vandaag is ie ook alweer de hele dag aan t huilen!! Niets is goed! Gelukkig valt ie nu net in slaap want wij kunnen echt niet meer!! Zelfs na twee klysma's heeft ie nog bijna niet gepoept!
Haha saffira ik was aan t typen toen jij je berichte poste! Super handig zeg die babyfoon!! En die temp.. Dat doet onze babyfoon ook!! Overdag staat de kachel een heeel klein beetje aan in mats zn kamertje omdat anders t mega koud wordt daar! Maar snachts gaat ie uit! Als we dan smorgens wakker worden geeft ie nog steeds 22 graden aan! Maar dat kan echt niet haha
wat handig saffira!! scheelt ook heel wat wandelen om even te kijken hoe het gaat. bryan wou vandaag wat moeilijk slapen. hebben hem om half 9 naar bed gebracht. hij rommelt nu nog wat.. niet brullen ofzo, maar wel geluidjes maken... hier nog steeds last van mn rug.... al heet bad gehad vandaag, stuk gewandeld, ingesmeerd met gel voor spierpijn..maar nog niet weg... iemand nog tips??? ben echt benieuwd hoe het morgen gaat als ik de kleine man zelf weer moet tillen...
@Vlindertjuh: schoonouders kunnen soms behoorlijk het bloed onder je nagels vandaan halen. Ik heb het gelukkig getroffen met mijn schoonouders, maar zelfs dan nog heb ik regelmatig irritaties. Gelukkig dat jij en je vriend het hebben uitgepraat @menstruatie: ik hoop dat het hier nog even wegblijft. Ik ga komende woensdag naar de sauna en dan wil ik liever niet ongesteld zijn. Maar meestal heb ik 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden een humeur om op te schieten dus ik denk dat het wel even wegblijft nog
@ Saffira Hahaha, ik ben dus niet de enige met zo`n vent Wat een handig ding zeg, je kunt dus gewoon buiten de deur ook even meespieken via je telefoon??! Super leuk!! @ Danielle Het is niet erg dat je nog niet ongesteld bent geworden, het kan best een tijd duren voordat je voor het eerst weer ongesteld bent na een bevalling. Als het een half jaar na de bevalling nog niet op gang is gekomen, dan zou ik wel even langs de huisarts gaan, maar dan nog is het niet raar. Wat jij vertelt over Mats, klinkt wel als reflux, vooral het opgeven en het vele slikken horen daarbij. Bentley was ook heeeel veel aan het slikken en die kon het op een gegeven moment bijna niet meer wegkrijgen, echt zo sneu!! Een schepje Nutrilon (is johannesbroodpitmeel) helpt bij Bentley erg goed, dat zou je ook kunnen proberen, Kun je gewoon kopen bij de supermarkt, het is een blauw pakje en staat bij de babyvoeding. Ik zou het er zowiezo even over hebben met de kinderarts. Wat sneu dat ie zo slecht kan poepen, waarschijnlijk zit hij helemaal verstopt en dat is echt heel erg pijnlijk Ook dat zou ik zeker aangeven bij de kinderarts, maar dat was je denk wel van plan. Heel veel succes vandaag en laat even weten hoe het ging, ben benieuwd. @ Marietje Ik hoop dat het wat beter gaat met je rug en dat het je vandaag lukt om de kleine man te tillen. @ Bolkje Hahaha!! Als je nu nog niet vreselijk sagerijnig bent, zal je woensdag hopelijk rustig in de sauna kunnen zitten @ Hier Ik snap wel dat hij het af en toe ook even helemaal zat is met mij, ik heb wel momenten dat ik veel kan klagen over dat soort dingen, maar hallo, ik ben een vrouw en ik moet het van me af praten!! Ik kon het eerst wel goed met haar vinden en ze is ook heel goed voor Robin en Bentley, maar door dat ene voorval en die opmerkingen en of ze het nu zo bedoeld of niet, vind ik haar wel erg vervelend worden. Ik blijf gewoon normaal tegen haar doen, maar als ze weer zo`n opmerking maakt dan kan ze er wel 1 terug verwachten. Ben er echt zo klaar mee dat sommige mensen zich op een vervelende manier overal mee bemoeien. Ik ben ook zo iemand die dan maar blijft lachen en niks durft te zeggen en sommige mensen maken daar gewoon gebruik van!! Nou, ben er nu klaar mee en ga echt voor mezelf opkomen, ze hebben nu echt een verkeerde aan me!!
@vlindertjuh: haha! goed zo! Voor jezelf opkomen. mijn schoonmoeder wou zich laatst ook bemoeien met wel of niet inenten. toen heb ik ook meteen gezegd dat wij dat beslissen. zij niet. meteen duidelijk! Rug is nog lang niet beter, nu heel erg stijf. dus doe maar een beetje rustig aan... baal er wel van. net nu ik vakantie heb! Ik was gisteren echt pissed op mn vriend. hij heeft gezegd dat ie me nog wel aardig dik vind. ok, ik heb inderdaad nog wel een ril van de zwangerschap en ben totaal niet met lijnen bezig. Maar kom op zeg!!! Ik heb JOUW kind gekregen! mijn hele lijf in de vernieling en dan nog zeiken ook nog! heb gezegd dat ie dan maar op zoek moet gaan naar een slanke vrouw die zijn kind niet heeft gekregen. en als ie daar een kind mee krijgt, dat haar lijf dan ook niet zo perfect meer is! en dat hij zelf steeds minder haar krijgt. vind ik ook niet mooi, maar loop ik toch ook niet over te zeuren???!!!
Ik had het gelezen inderdaad (las wel mee al die tijd dat ik gedeactiveerd was), maar echt schandalig zeg!! Dat is helemaal bizar, dat zij nu zo denkt moet zij weten, maar het is jouw kindje en daar beslissen alleen jij en je vriend over!! Vreselijk die mensen die zo hun mening opdringen... En zei je vriend dat??? Wat erg!! Als mijn vriend zoiets zou zeggen, dan had ie echt moeten rennen voor zijn leven. Wat denk hij wel niet?! Je bent al onzeker na een bevalling, je lichaam heeft veel tijd nodig om zich weer te herstellen en het allerbelangerijkste!! je hebt er ook net zijn kind mee op de wereld gezet!! Nee hoor meis, niks van aantrekken en begin anders maar mooi over die kale plekken die hij begint te krijgen en dat hij heel erg blij mag zijn met jou!!
Marierje wat vervelend joh dat je nog steeds zo'n last hebt! Wat je kan proberen is op de grond liggen dan 1 knie optrekken en op zij laten zakken, je andere been lang houden en je beide schouders op de grond. Dan krijg je een soort een spiraal in je wervel kolom waardoor een knakje kan komen en er net ffies iets los komt wat nu vast zit.. Ook de andere sowieos even doen! En als t te veel pijn heeft vooral niet doorgaan!! Anders zou ik t helaas ook niet weten.. Misschien je vriend even laten masseren? En wat een vervelende opmerking zeg! ( wilde eigenlijk wat anders zeggen maar dacht ik zal t netjes houden! ) wat zei je ik zal ons ukje evenin jou buik stoppen voor negen maanden en je lijf compleet uit zn voegen trekken! Daarna mag je t uitpoepen waardoor er helemaal niets meer van je overblijft, na een korte tijd weer lekker aan t werk en ook lekker alles voor je kleintje doen! Jemig zeg!! Idd goed terug pakken met die kale plekken! Vind t echt niet kunnen zo'n opmerking!! @vlindertjuh: top dank je!! Van mij mag t nog wel ff wegblijven dan haha En ik ga idd alles tegen de ka zeggen! Ze gaan nu maar s ff goed kijken want dit kan echt niet langer zo! Zodra dat ie wakker is moppert ie! En ik laat t idd wel even weten wat de uitslag!
@ Danielle Heel veel succes!! @ Iedereen Irriteren jullie je ook regelmatig aan je vriend?? Ik irriteer me de laatste tijd echt dood aan mijn vriend...hij is echt wel heel lief voor me en doet alles voor ons...maar ik kan hem een soort niet uitstaan... Als hij weer is om een kusje vraagt (doet hij soms de heledag door...moedeloos wordt ik ervan) of eindeloos over zijn werk of school zeurt en zanikt, raak ik echt geirriteerd... Omdat ik me zo irriteer moet ik de laatste tijd ook niet meer zoveel van hem weten...heb geeneens zin meer om met hem te zoenen of *** te hebben... Zullen dit nog de hormonen zijn of het drukke leven wat ook mij regelmatig even opbreekt en waardoor ik me snel irriteer?? Wil hem ook weer niet kwijt, hou ook echt wel van hem...maar af en toe kan ik hem gewoon echt niet uitstaan.
@vlindertjuh: heb ik ook hoor. maar hier is het meer andersom. hij is juist helemaal niet van de kusjes, knuffels enz. ik wou juist dat hij dat wat vaker deed. en als ik het uit mijzelf doe, dan denkt hij meteen weer aan seks. ik heb ook niet zo vaak zin in seks, maar juist wel in een knuffel enz.... maar goed.. ik weet niet of het de hormonen zijn... denk dat het ook wel door het drukke leven komt...
Het is natuurlijk ook allemaal niet niks he? Opeens de zorg en verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje. Nooit meer zomaar spontaan iets kunnen bepalen Wij zouden vorige week gaan seksen, Tobias lag lekker te slapen Dus ik zei al: zullen we maar een vluggertje? Voordat hij wakker wordt. Maar mijn man wilde de tijd nemen Nou, echt vlak voordat we het echt zouden gaan doen begint Tobias dus te huilen. Weg romantische sfeer Het haalt de spontaniteit overal wel vanaf, vind ik. Maar (soms zijn cliché's waar!!) je krijgt er ook een hoop moois voor terug
Wat ik trouwens heel lastig vind: Tobias kan soms echt flink over de rooie gaan als zijn fles op is. Er is dan echt geen land met hem te bezeilen. Het enige dat dan helpt is om hem in zijn wagentje neer te leggen. Dan is hij binnen 20 seconde stil en begint een paar minuten later gezellig te brabbelen. Als ik hem dan aanspreek terwijl hij in zijn wagen ligt is hij heel geïnteresseerd en charmant Maar o wee als ik hem eruit haal, dan begint ie vaak weer te huilen. Het lijkt er vaak wel op alsof hij het prettiger vindt om lekker met rust gelaten te worden dan om te spelen of iets dergelijks. Hij heeft ook wel momenten dat hij wél geprikkeld wil worden en dan ga ik liedjes met hem zingen of een boekje lezen . Maar vaker vindt hij het fijn om in de box te liggen of op zo'n speelkleed met bogen of in zijn wagen Dan heeft hij het pas écht naar zijn zin. Maar dat brengt mij wel aan het twijfelen of ik hem wel voldoende prikkel om nieuwe dingen te leren Twijfel alom dus
Vlindertjuh heb ik ook hoor! Kan echt niets kwalijks over mn vriend bedenken maar soms wordt ik echt boos om niets! En dan moet ie ook echt even uit mn buurt blijven want anders krijgt ie de volle laag!! Hier hebben we vorige week pas voor t eerst sinds de bevalling weer sex gehad. en kusje en zo dat doe t mn vriend ook heel erg en als ik m dan een kusje terug geef denkt ie idd ook meteen aan sex of als ik uit mezelf een kusje geef of iets.. Ik denk zeker dat de hormonen en de drukke periode er mee te maken hebben! Je bent gewoon moe, er is veel nieuw in je leven en je moet weer ff met elkaar je draai vinden denk ik.. Ik probeer me meestal even rustig terug te trekken als ik er last van heb. Dan ga ik op de slaapkamer een boek lezen of lekker lang douchen of iets.. Dat helpt goed bij mij
Sorry moet het even kwijt Tobias is net van zijn buik op zijn rug gerold voor het eerst We zijn sinds gister aan het 'oefenen' door hem te helpen met 1 vinger die hij dan vast kan pakken voor wat extra steun, en op die manier was hij van zijn rug naar buik gerold en ik had hem even laten liggen . Draait ie zich opeens gewoon helemaal zelf terug op zijn buik
Mijn vriend wil mij heel vaak een kus geven en zegt heel vaak ik hou van je, hij doet dit elke dag wel een paar keer en is hiermee niet uit op ***. Wij hebben elke dag voordat we gaan slapen *** en eigenlijk komt het initiatief altijd van hem, ook hierin neem ik bijna nooit het voortouw. Maar ik merk dus dat ik wel iets minder zin heb de laatste tijd, ik denk omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit de laatste tijd. Hij vind het best jammer dat ik nooit eens uit mezelf een kus geef of ik hou van je zeg, hij zegt dat hij daar best onzeker van wordt, ik kan me dat eigenlijk best wel voorstellen nu ik er zo overnadenk. Maar ik ben gewoon niet zo, ik vind het heel moeilijk om ik hou van je te zeggen (behalve tegen mijn kinderen) en om ineens een kus te geven... Misschien moet ik het toch is meer gaan doen... Ik ben gewoon heel moeilijk in mijn emotie tonen, wat dat betreft.