Wat een mooi mannetje ook zeg! Heel leuk! Ik wou zeggen wat een lekkere toet met die wortels haha, maar toen zag ik die foto met dat pakkie aan..... Zoooo lief!! En grappig.. Echt, geweldig! Hahaha..
Nou roos. Ik heb een recept gekregen voor hypo allergeen voeding, oftewel, KMA.. Daar leek het volgens haar ook op. Dus ik moet dat 4 weken proberen.. Wel moet ik eerst een week stoppen me de nexium, kijken of dat gaat. Ze zei trouwens ook dat mensen helemaal geen Maagklepje hebben! Haha Het is een soort kringspier ter hoogte van je middenrif. Ik mocht ook gelijk die melk geven inplaats van opbouwen, ze zei dat wij smaak hebben maar baby's niet. Nou ja, er zullen een paar baby's zijn die het toch vies vinden, maar ze kennen zoet niet dus het zou niets uit moeten maken. Voor ons is het veel viezer omdat we suikers kennen. Ik ga er over een week iig mee beginnen. Ben heel benieuwd... Ze belt me eind van de week hoe het gaat zonder de nexium, hopelijk gaat dat goed. Zo, nu ga ik alles verder inpakken enzo. We gaan een weekendje weg maar Noa heeft meer spullen mee dan wij met zijn 3en bij elkaar! Haha.. Iedereen alvast een fijn weekend!!
Fijn weekend saffira!!! Hier is er één met een sprongetje bezig! Hangerig, jankerig en niet tevreden te krijgen lijkt wel...
hij ligt nu lekker te slapen in zn bedje... heeft wle even gejankt, maar hij zoekt t maar ff uit! hihi wat een ontaarde moeder of niet?!
Ik denk dat ik de kinderbescherming maar ga bellen Nee hoor meid . Je bent volgens mij een hartstikke lieve moeder
haha! hij is nu weer wat vrolijker en heeft zn eerste groentehapje net gehad!! lekkere sperziebonen!! hoe lang bewaren jullie dat trouwens?? Er staat op 24 uur, maar hij heeft echt nog maar een klein beetje gehad... morgen is het potje nog niet half leeg...wil zelf wel gauw gaan maken hoor en het dan invriezen. hier ff fototje:
Saffira, wat fijn dat je erkenning hebt gekregen. Nu moet je nog een week wachten vanwege de Nexium? Dat is dan wel weer balen. Noa is nu onder behandeling en dat is wel echt goed hoor. Nu kun je tenminste meteen bellen als er wat is. Ook goed om te weten dat baby's niet zo om smaak geven, zoals wij dat doen. Ik maakte me al zorgen om de pepti. Dat ruikt echt smerig. Hahaha, ja, een baby betekent heel veel spullen sjouwen. Ik ben dinsdag van huis weggegaan met een auto vol. Wipstoel, babygym, campingbedje, kinderwagen...en dan het spul voor mijn dochter en mij. Op de terugweg moet ik m'n man en z'n spul ook nog ergens kwijt. Geniet van je weekend weg Saffira Marietje, wat een schatje toch! Heerlijk met de boontjes nog op de kin. Ik bewaar de potjes 2 dagen. Ik haal eruit wat ik nodig heb en verwarm alleen dat. Het potje gaat meteen de koelkast weer in. Het is wel jammer dat er wat weg moet, maar het is niet anders. Heb een beetje het idee dat de makers van de potjes er 24 uur op hebben gezet, zodat ze er meer kunnen verkopen. Ontaarde moeder nee hoor, soms moet je gewoon even een beetje afstand nemen. Niks mis mee. Hier: ben niet weggegaan vandaag. Wilde naar Duitsland om mijn man op te halen en nog 2 dagen te blijven. Ik ben te moe. Al vanaf weet ik veel wanneer super korte nachten. De flessen worden nog steeds geweigerd en er wordt ook weer flink gehuild. Mijn ouders zagen het ineens niet meer zitten om hem 2 dagen en nachten te hebben. Snap ik, ze werken allebei en hoe hij nu is, zou ik hem ook niet te logeren willen. Ben echt kapot en heb echt even wegloopneigingen. Ik moet volgende week werken, maar ik heb het idee dat ik al neerstort voor ik begonnen ben. Ik voel me echt een faal moeder. Kan niet eens voor 2 kinderen zorgen, terwijl m'n man er niet is. Heb echt diep respect voor alle BAM'ers en alle andere vrouwen die er om wat voor reden dan ook alleen voor staan.
@roos: je bent helemaal geen faal moeder! je doet het toch hartstikke goed?! Kan me voorstellen dat je er even flink door heen zit! Kun je hem ook niet 1 nachtje naar je ouders brengen? zodat je even een goede nacht kunt maken? of dat iemand anders 's middags even op de kinderen past en jij even lekker bij kunt tanken??
waren jullie kleintjes trouwens ook een beetje aan de dunne poep toen ze voor de eerste keer groente kregen?
Roos, je bent geen slechte moeder!! Dit lijkt me heel normaal.. Ik zou ook helemaal afgedraaid zijn. Trouwens, ik heb 1 kleintje en na een paar dagen janken en slecht slapen snachts ben ik al versleten.... Respect voor jou dus! Hier in hotel akersloot! (Geen Haarlem danielle, haha maar wel dichtbij) Gisteren in Alkmaar geshopt, vandaag Haarlem en beverwijk. Ook al sinds m'n 15e niet meer geweest. Toch nog wat dingetje gekocht.. Zo even lekker zwemmen in het hotel en daarna nog een borreltje. Mooie kamers hier, we hebben een luxe kamer dus vanavond ook weer evn in de jacuzzi.. Lekker lekker.. En dan krijg ik van m'n pa een foto doorgestuurd. Alles gaat helemaal goed daar met m'n 2 meiden. Mis ze wel.... Vooral als ik zo'n foto krijg! Marietje: hier geen dunne poep! Wel bruinig..
wat een lieve foto Saffira, kan me voorstellen dat je haar dan extra mist. Ik heb vannacht echt een rotnacht gehad Tobias had gister opeens op beide wangen een soort rauwe, rode plekken zitten die ook vochtig waren. De hele maand gaat het goed met zijn huid met de zalf die we hebben voorgeschreven van het cb en nu net twee dagen voordat hij weer moet gaat het weer verkeerd. straks lijkt het net alsof ik er gewoon scheit aan heb dat mijn zoontje met een slechte huid rondloopt. Ben er echt verdrietig van en heb tot half 2 wakker gelegen, liggen piekeren . Vanochtend ziet het er gelukkig al een stuk beter uit. Er is een soort korstje op gekomen en de roodheid eromheen is weggetrokken. Nu het niet mer vochtig is kan ik het ook weer wat beter insmeren O, enne .. Ik ben een kilo afgevallen ik gebruik nu niet alleen meer de shakes, maar ook afentoe tussendoor een maaltijdreep en die vullen als een baksteen En de shakes van weightcare zijn ook echt veel langer vullend dan die van de etos
Oh en Marietje, ook al zo'n mooi mannetje! Lekkere chubby wangetjes.. Heerlijk! Haha.. Het is rustig hier trouwens... Hoop dat iedereen een goeie nacht gehad heeft. Wij wel, zo maar eens uitgebreid ontbijten!
hier ook weer een goede nacht gehad! Geen diarree vanmorgen, dus hoop dat het deze keer goed gaat met de groente! vanavond maar weeer een ander smaakje proberen! Weten jullie trouwens ook of je die olvarit potjes in kunt vriezen? Ik heb gisteren meer dan de helft weg moeten gooien. ik dacht, als ik de rest nu verdeel over 2 bakjes en gelijk invries, dan heb je er nog weer wat aan...! Maar zou dat wel goed blijven? @bolkje: ik snap je ongerustheid, maar ik zou me er niet te druk om maken. bryan heeft ook een heel gevoelig huidje. ene dag erger dan de andere dag. en je hebt toch gewoon gedaan wat ze op het cb gezegd hebben??? als ze dan nog gaan zeiken, trek je ze maar over de tafel!!! niet te druk om maken om het cb. officieel mogen onze kleintjes toch ook nog geen groente, maar doen we toch ook al??? hier vanmiddag hopelijk de laatste kraamvisite!!! eindelijk... en morgen weer aan t werk... bah...
Hay! Ook eindelijk weere eens een berichtje van mij! @roos: ik vind je zeker geen slechte moeder!! Ik vind t echt knap hoe je t allemaal doet en is ook niet gek dat je gesloopt bent als je al zo lang gebroken nachten en een huilend kindje hebt!! We laten mats trouwens niet wennen maar gewoon drinken. De ka zei dat dit t beste was.. Op de 9 maanden beurs heb ik geleerd date en kindje ong. Tien keer een smaak moet proeven voor ze t lekker vinden.. En hij heeft geen verhoging meer gehad gelukkig! @marietje wat een heerlijk foto!! Haha lekker boontjes op zn kin! Heeft ie nog wat voor later ik denk dat als je de groente meteen invriest t best moet kunnen toch! Fijn ook dat ie geem diaree had vanmorgen! @bolkje: wat vervelend dat ie dr weer last van heeft maar daar kan jij ook niets aan doen toch!! Lekker schijt hebben t cb! Daar ben ik ondertussen wel achter zeg! Stelletje knurften daar!! En fijn dat je t toch mog lekker hebt gehad in de sauna!! En super dat je een kilo kwijt bent!! Gaat lekker snel dan met die shakes joh!! Oo wel lekker dat die repen helpen en goed vullen! Keep up the good work zou ik zeggen!! Saffira wat fijn dat ze eindelijk verder hebben gekeken! Balen dat ze dan wel kma heeft maar ja nu kan je er tenminste wat aan doen!! Wat voor hypo allergene voeding moet je nu gebruiken? Gewoon van nutrilon? Of ook wat je bij de apotheek moet halen? Ik heb nu een recept als t ware voor de pepti. Want die ha van de nutrilon die je in de winkel kan halen is niet koemelk vrij. Dat verkleint alleen de kans op las ik op de verpakking. @hier: jemig wat een week! Maandag natuurlijk bij de ka geweest over gegaan op de pepti,dinsdag cb met een prik en mats die tew einig was aangekomen! Nou dinsdag en woensdag ging t drinken wel beter! Nog niet perfect maar minimaal 110 per fles en dat is echt veel voor mats!! Donderdag zaten dr alweer twee flessen van maar 50 tussen vrijdag weer en gister had meneer besloten dat ie een fles van 140 om 04:00, toen 1 van 40 om 09:00, en toen 1 van 80 om 13:00 wel genoeg vond voor de rest van de dag.. Hij ging echt helemaal uit zn dak! Maar ja omdat ie Al te weinig was aangekomen moesten we wel goed opletten dat ie genoeg binnen kreeg! Dus ik de huisartsen post gebeld met de vraag wat we moesten doen.. We moesten langskomen! Dus uiteindelijk om 20:20 zaten we in t ziekenhuis! Alweer!!! Alles nagekeken zegt die stomme doos:" nou ja hij is alert en niet uitgedroogd dus ik kan nu niets voor jullie doen" en we konden weer vertrekken! Echt belachelijk! Hij moet dus eerst maar uitdrogen voor er actie ondernomen gaat worden! Gister avond heeft ie toen uiteindelijk om half 11 nog 50 gedronken en is toen in slaap gevallen tot 04:00 uur! Toen dronk ie ineens weer 110 en daarna nog een keer 80... Ik baal echt als een stekker! Was zo blij dat t beter ging met die pepti en nu blijkt t dus toch niet beter te gaan.. Morgen maar weerd e ka bellen! Ben erg benieuwd wat die zegt! Nou fijn weekend allemaal verder!
Oh en een foto van ons mannetje: we zijn even lekker een stukje in t bos gaan lopen in zn nieuwe mini monkey swing! Hij vond t helemaal geweldig om zo veel te kunnen zien! En nu is ie gesloopt en lekker in slaap gevallen!
Leuke foto's Danielle... Maarrrrr een Monkey swing? Hoe zit dat in elkaar..?? Marietje: hopelijk heeft hij er nu minder last van! Hoe lang had hij de vorige keer niet gepoept? Noa heeft al 3 dagen niet gepoept en laat alleen af en toe wat natte scheetjes. Ze heeft er nog geen last van maar dat gaat natuurlijk wel een keer gebeuren.. Lees morgen even terug, want ik ben moe (raar na een weekendje weg haha) en duik zo lekker m'n bed in. Slaap lekker voor iedereen!
Ik reageer straks even langer hoop ik. Het is hier een en al drama. Hij drinkt amper meer vandaag. Alleen maar huilen. Morgen moet ikw eer werken en heb gelijk super veel diensten de komende 2 weken. Personeelstekort tot en met en veel cliënten. Men wacht met smart tot ik terug ben en dan moet ik ook de bereikbare telefoon gelijk donderdagnacht. Dan kunnen cliënten bellen en moet ik er heen het idee al alleen. Donderdag weer ka en we kunnen niet wachten. Roos, roosman en roosdochter en zoon zijn niet zo happy nu.