Hallo allemaal, Druk druk druk. Ik merk echt dat ik weer werk. Nergens tijd voor. Jv, ze heeft toch geen spruw he. Dat is het eerste wat ze bij mij vroegen toen het slechte drinken begon. Wat een super foto Danielle! Zo kun je de kinderwagen ook gebruiken Saffira, een ander soort melk geven, ik bedoel een ander merk, misschien helpt dat? Marietje ben benieuwd wat ze zeggen woensdag op het cb. Hoeveel groente geef je nu? Hier, enorm resultaat op de osteopaat: 4 poepluiers op 1 dag! En allemaal vol. De osteopaat vond gelukkig geen grote dingen. Wel spanning in z'n middenrif, darmen, iets met de slokdarm en maag en de bovenste wervel onder z'n schedel. Hij zei iets over plek maken voor de maag en slokdarm iets meer lang maken...hij legde niet zo heel veel uit, omdat hij goed moest opletten op de signalen van J. J reageert goed. Hij heeft veel minder buikpijn en scheetjes. Hij kan weer beter boertjes laten en het beste nieuws is, dat hij zomaar een laatste fles 180 cc wou! Hij drinkt nu makkelijker. Over het algemeen is ie nu ook vrolijker en kan beter spelen. Volgende week gaan we terug. Saffira, weet je al of we naar de Eemhof kunnen? Anders moeten we een andere plek verzinnen.
Ik reageer vanavond langer.. Maar we kunnen naar center parcs hoor! We moeten alleen betalen: DE PARKEERPLAATS.. haha.. Uurtje of 2 daar afspreken? Ik weet alleen geen naam van een tentje daar, dus kan niet afspreken bij welk restaurantje. Of iemand van jullie moet daar bekend zijn? Voor de duidelijkheid.. De Eemhof dan he? Haha Dus of 2 uur bij de parkeerplaats, of bij een tentje (restaurantje) daar op het park..? Ik hoor het wel!
Misschien een idee om vlakbij de ingang van het zwembad af te spreken en om even aan elkaar te omschrijven hoe je eruit ziet zwembad is denk ik wel makkelijk te vinden, toch?
ik kan helemaal niet zie ik tot mijn schrik!!!!! oh jee!!! dubbele afspraak staan.... shitter de shit!!! baal ik van..... @hier: vandaag naar t cb geweest met bryan. hij is 5 cm gegroeid en weegt nu 7335 gram!!! Twee prikken gehad en hij huilde niet eens!!! Zo trots op mn ventje!!! Verder heeft ie een gevoelig huidje. ze begon al over hormoonzalf, maar dat vind ik nog niet nodig. smeer m eerst wel wat vaker in dan 2x per dag....
Oh dat vind ik eigenlijk ook wel erg jammer.. Is er geen mogelijkheid dat je de andere afspraak verzet? We hadden dit natuurlijk al best lang in de agenda staan. Danielle, bolkje en roos kunnen wel nog steeds?
Ja daar zat ik ook al aan te denken., Maar weet niet hoe de rest zit. Zou het jammer vinden als 1 van ons niet kan na al die tijd.
Hay!! Marietje wat jammer! We kunnen idd evt een ander weekend doen! Zondags kan ik vaak wel gewoon! En bij t zwembad afspreken vind ik wel een goeie! dat moet ik wel kunnen vinden haha @bolkje: das wel pittig nu dan voor jou ja als je geen auto hebt! Wat zal jij een vrijheid terug hebben dan als tobias op de fiets kan!! Hoe gaat t met je rug nu? Kwam t idd van t slapen En lastig dat tobias tijdens de fles in slaap valt! Maak je m dan wakker als je m de fles gaat geven of was ie al wakker? Mats ligt vaak te slapen en wordt dan wakker voor zn fles waardoor ie goed uitgerust is. @saffira: stofzuigen werkt idd en t is zeker beter dan m wat aandoen! Dat zou ik ook nooit doen hoor want hoe boos of gefrustreerd ik ook ben dat zou ik toch niet doen! Haha @marietje wat stoer dat ie niet huilt zeg!! En tja die hormoon zalf ik ben daar ook niet zo'n fan van nee! Geef je helemaal gelijk dus dat je t eerst nog even probeert met meer smeren! Je hoort zo vaak gekke dingen over kinderen @jv: wat lastig dat ze ineens minder goed drinkt! Ik heb echt geen idee of dat te maken hebben met dat ze graag vast voedsel wil.. Anders probeer je t toch gewoon eens? Hoe gaat t nu? Wat grappig dat ze gaat lachen naar je als ze dr luier vol heeft haha weet je idd wel meteen dat je aan de slag kan! Hier zijn we vandaag weer naar t cb geweest omdat we extra moesten wegen. Mats was vorige keer niet genoeg aangekomen.. Nou dat heeft meneer even dik ingehaald! Hij is in twee weken tijd 390 gr!!!! Aagekomen!! Haha dikkie dik!! Echt fijn hoor! Vandaag heeft meneertje ook nog niet minder dan 120 cc gedronken dus ik ben begin helemaal happy te worden! Alleen durf ik nog niet helemaal want elke keer als ik dat deed ging t meteen weer slechter.. Maar goed we zullen zien!
Haha mats heeft zojuist uitgevonden dat ie zn ringen waar die steeds mee aan t spelen is ook in zn mond kan stoppen! Jeetje wat gaat t toch snel die ontwikkeling!
neen, drinken gaat nog altijd niet beter de groentepap lukt wel, ze heeft 15a 20 happen gegeten, en dat voor een eerste keer is niet slecht hé... ik denk dat ik mss eens met haar naar de osteopaat ga baat het niet... wat goed dat mats veel eet en goed bijkomt, baby happy dus mama ook!
@Danielle: wat fijn dat het beter gaat!! Hopen dat het nu zo blijft!! En wow, wat een verschil qua gewicht Met mijn rug gaat het weer stukken beter; na een nachtje slaap merkte ik het verschil al gelukkig en nu heb ik nergens last meer van. Tobias is dan wel gewoon zelf wakker geworden voor de fles. Maar het was blijkbaar een fase, want de laatste dagen doet hij het niet meer . Maarre: wanneer gaan we dan afspreken??
Danielle: wat goed dat hij zoveel is aangekomen!! Super! Jv: ik heb echt geen idee waarom ze zo slecht drinkt... Heb je de ha al gevraagd of het cb gebeld? Waar zit je zelf aan te denken? Wel fijn dat ze de groenten zo goed eet. Hier vanavond wortel gegeven en eindelijk vind ze et lekker! Haha Het duurt idd soms een paar keer voordat ze de smaak lekker gaan vinden. Bolkje: ja, misschien Marietje even afwachten? En ik heb roos ook nog niet gehoord... Als hun beide een andere datum willen afspreken dan is dat prima lijkt mij, want jullie hebben er ook geen problemen mee. Maar dan wel ff goed in de agenda's kijken dit keer.. Wij hebben vanochtend weer gezwommen! Ze hield het lekker vol dan de vorige keer en zelfs onder water vond ze niet erg nu.. Maar het aankleden was brullen, zo moe.. En vanmiddag nog heerlijk buiten over de dijk gelopen, 3 kwartier in het zonnetje... Heerlijk!! Danielle, wat een super foto van mats! Lekker ding hoor.
Hoi meiden, Ik kan helaas heel weinig weekenden nu. Ik werk om het weekend en de vrije weekenden zitten al snel vol met bezoekjes aan familie. Ik hoor wel jullie gaan doen. Ben tenslotte ook pas laat aangeschoven bij jullie. Ik kan dus nog wel gewoon zondag.
Ik hoop stiekem dat Marietje haar andere afspraak kan verzetten want ik had er wel zin in.. De komende 3 weekenden kan ik sowieso ook niet. Voor nu laten we het anders nog wel gewoon op zondag staan, vandaag of morgen zal Marietje wel een keer reageren denk ik..?
zo hier weer ff een berichtje van mij.. heb het nogal druk op t moment. moet zeggen dat ik het met 3,5 dag werken, huishouden en bryan soms wel zwaar vind... en dan is bryan nog een hele lieve baby.... dus vind ook echt niet dat ik mag klagen, maar soms is het we heftig. heb ook flink last van ontzwangeren... meer klachten dan toen ik net zwanger was.... maar goed... ik kan mn afspraak helaas niet verzetten... andere keer vind ik prima. vind het ook prima als jullie gewoon gaan. was inderdaad al wat langer afgesproken, ik heb gewoon niet goed gekeken....
Zeg het maar meiden, met zijn allen een nieuwe datum prikken? Of As zondag gewoon gaan..? Mij maakt het niet veel uit, alleen 13 april is de eerste zondag dat ik weer kan..