Ik laat die beslissing aan jullie over Marietje is al lang bij jullie, dus ik kan me voorstellen dat jullie misschien liever een gezamenlijke datum met ook haar erbij willen zoeken. Ik kan dan altijd nog kijken of ik wel kan. Misschien valt het in een niet werk weekend.
Hay! Jv fijn dat ze wel goed groente eet! Is idd best veel voor de eerste keer! @saffira wat leuk dat t zwemmen zo goed ging! En heerlijk he dat lopen in t zonnetje! Hebben wij ook gedaan met mats echt top! @afspreken: het maakt mij niet uit wat we doen. Misschien kunnen we vandaag kijken ( als iedereen dit leest haha) wanneer we evt wel met ze alle zouden kunnen? Nu heb ik namelijk nog wel tijd maar hoe verder we gaan hoe minder tijd ik ga krijgen omdat ik dan naar de eindvoorstellingen van de dansscholen waar ik werk toe ga en dan krijg ik t echt mega druk! De komende weekenden kan ik dus en saffira jij gaf aan vanaf 13 april weer te kunnen! Misschien kunnen we die dan meteen pakken? Kan de rest dan ook?
13 april vind ik prima.. Als Marietje en roos dan ook kunnen is het gelijk opgelost! Ze kijken vandaag vast nog wel een keer. Ik zal vanavond even checken of er gereageerd is!
Oh oke! De week erna komt voor mij even niet zo lekker uit. Dus de week daarna dan? Dan zitten we op 27 april. Dat is voor mij wel ongeveer de laatste dan tot aan de zomervakantie
Ok, sorry misschien komt het een beetje lullig over en zo is het niet bedoelt, maar kunnen we anders toch niet gewoon morgen afspreken?? Ik heb me er eigenlijk wel heel erg op verheugd en ik vind 27 april wel echt heel ver weg Anders gewoon morgen en 27 april nog een keer?? Ik neem aan dat als het gezellig is morgen dat we dan toch sowieso nog wel een keertje kunnen afspreken
Nog ff een vraagje stom dat ik dit niet eerder heb opgezocht, maar ik kom er net achter dat de eemhof niet goed te bereiken is op zondag met het ov Kan ik misschien met iemand meerijden?? Ik kan er dan voor zorgen dat ik rond een bepaalde tijd met een maxi cosi op een treinstation ben . Jeetje wat een gedoe zonder auto altijd
Ik denk dat het het makkelijkst is dat je dan met mij mee rijd, ik woon naast Gorinchem.. Zeg maar hoe je het wilt doen, lees het straks wel, dan zorg ik dat ik er ben. Heb alleen geen plek voor een kinderwagen..
Hm, dat wordt dan wel lastig Opzich kan ik mijn vader ook vragen om me daarheen te brengen. Dan zit ik alleen nog met het vervoer terug . tenminste, ik ga dan eerst nog langs mijn schoonfamilie in lelystad, misschien dat iemand daar nog langsrijdt. En anders kan misschien mijn schoonvader me ophalen Of ik blijf gewoon lekker een nachtje op center parks slapen met Tobias haha
Ok, ik vind het echt heel erg * piep * maar ik ben bang dat het hem toch niet gaat worden voor mij Ik ben echt ff heel verdrietig nu, maar ik zie gewoon geen mogelijkheid om met een maxi cosi en een wandelwagen daar vandaan weg te komen, ik moet dan 3 keer overstappen (bus - trein - bus) Gedsie
Sorry, nog een keertje ikke . Kunnen we anders de locatie niet nog aanpassen??? Ik weet alleen niet of iedereen dit nog op tijd leest Bijvoorbeeld in Nijkerk kan ik wel gewoon komen met de trein Of Almere, Lelystad . iets in die richting.
Ik denk dat we dan beter een nieuwe datum kunnen prikken. Voor ons was het ideaal, omdat mn man met mn dochter wilde gaan zwemmen daar. Dat wordt nog uitzoeken waar we dan afspreken. Kunnen we beter nu bedenken wat dan handig is, voor jou en de anderen.Misschien is het ook wel leuker als het weer wat beter is. Dan kunnen we misschien in een park afspreken.
Dan toch maar een andere datum en misschien ook locatie inderdaad Sorry hoor, ik had de reis wel uitgestippeld, maar niet met de datum erbij. Doordeweeks is het park redelijk te bereiken, maar op zondag is het echt een ramp helaas
Haha geen drama bolkje! Ik snap dat je het jammer vind, maar kan gebeuren.. Als ik een grotere auto had was het geen probleem, maar heb een Suzuki Swift uit 2009 en daar past amper mijn kinderwagen in. Oké, we prikken een andere datum.. Ik heb nog niet veel weekenden iets staan vanaf 13 april dus ik vind alle datums prima! Waar maakt me ook niet veel uit dus kom maar op met de ideeën! Als er veel zijn die hun man en andere kids mee nemen dan neem ik m'n vriend en andere dochter misschien ook wel mee. Als we dan een leuk park uitkiezen kunnen hun iets leuks gaan doen... Jullie mannen en evt kids misschien ook? Ik hoor het wel!
Geen drama? Ik heb uit drama een halve bak ben en jerry's op (ok, eigenlijk had ik daar gewoon trek in )