Hay! Idd stil hier vandaag! Ikga straks weer een foto maken! Vandaag 6 weken als t goed is maar ja zijn helaas nog steeds alleen maar vetjes soms komen mn darmen ineens weer op en dan lijkt t een buikje maar ja das ook zo weer weg.. Wel iets geks gehad vandaag! Ik was les aan t geven aan een meisje en zij is de enige in die les omdat t een nieuw uur is. Zegt ze ineens tegen me:" juf heeft u een baby in uw buik?" Dus ik kijk er verbaasd aan en moest even verwerken wat ze zei. Daarna vroeg ik aan dr waarom ze dat dacht, of ze vond dat ik een dikke buik had? Zegt ze nee ik dacht gewoon dat t zo was... Ik vond t zoooo bizar!! Haha
hallo allemaal! eventjes geleden maar ook veel gebeurd. ik heb gisteren na mijn werk wat bloed verloren(vers) niet zoveel maar was wel in paniek. vandaag huisarts geweest en 2 weken bedrust gekregen. ben ook een spoed echo gaan doen en alles zag er goed uit voor het moment. hcg was 5500 en vorige week vrijag 550 dus dat was wel goed.ben beetje opgelucht maar hopelijk blijft het ook goed zitten. ik zou ong tussen 5/6 weken zitten. nu is het wachten tot 15 april voor het hartje. @elleinad wel leuk toch als een kind 'denkt' iets te weten lijkt me dan toch dat je een beetje toont. of zoals ik de hele tijd onbewust zit te wrijven over je buik groetjes
Heey dames, ik verlaat het topic. Helaas mk gehad met 6+4 weken. Gister bij de gyn geweest en al helemaal schoon. Ga nu verjaardag vieren....
Mimully wat erg voor je, helaas weet ik hoe je je voelt.. denk aan je zelf en de tranen lekker laten gaan dat heeft bij mij echt geholpen... dikke knuf anais rustig aan meid.. zal voor je duimen dat het goed blijft gaan. Hier net gebeld met d verloskundige omdat ik maar zo misselijk en lamlendig blijf.. lig al vanaf zateddag alleen maar op d bank de tip gekregen om de dokter t bellen voor specile pilletjes en ben extra vitamines gaan slikken.. verder als tip gehad zuurstokken te kopen, dusmaar gelijk oma op pad gestuurd voor een wijnstok.
@mimully: oh meid! Wat vreselijk! Heel veel sterkte! En wat lilly zegt: hopelijk snel weer een mooie test! @anais: jeetje spannend zeg! Gelukkig was alles goed op de echo! idd wel echt grappig van t kindje haha en misschien doe ik dat idd wel.. Heb t dan niet door in ieder geval dus zal r is op gaan letten
Zuurstokken?? Apart! Zou dat helpen tegen misselijkheid?? Ik ga vanavond ook weer een foto maken als ik eraan denk Mijn buik is eigenlijk niet echt meer gegroeid sinds de laatste keer, dus ik denk dat het er toch mee te maken heeft hoeveel ik eet...
Ze zeggen van wel, maar ik weet het niet. Mijn moeder heeft ze al gevonden dus die komt ze zo brengen... ik hou jullie op de hoogte
Heel veel sterkte Milmully!! Lastig soms he die misselijkheid (ook al weet ik dat we eigenlijk niet mogen klagen...) Ik heb n hoop tips gelezen: vit. B 6, frambozensnoepjes, vanille vla, coca cola. Maar hier is niks wat echt werkt. Helaas blijft het niet alleen op de ochtend maar is het hier de hele dag/nacht door... Succes en als je wat hebt gevonden wat werkt, let me know!!
Hebben jullie al gemberthee geprobeerd? Heb gisteren gekocht en ben vandaag maar gewoon begonnen met rennies. Als het helpt laat ik het weten!
Hebben jullie ook tips tegen emotionele buien?? Mijn man vindt mijn emotionele buien maar helemaal niks. Hij werkt op vrijdag altijd maar een halve dag en dan vanuit huis en de afgelopen 3 weken is het elke keer weer janken geblazen (van mijn kant dan). Ik begin elke ochtend positief, maar rond een uurtje of 11 dan vind ik dat het veel te lang duurt met het werken en dan ga ik even naar boven om aandacht te vragen... En dan reageert ie soms zó chago dat ik gelijk de hele dag uit mijn doen ben. Nu wil hij zelfs voortaan weer op vrijdag op kantoor gaan werken... Kan wel janken...
Hey dames! Hier nog geen buikje wat ik kan tonen helaas, maar kan wel (ook helaas) meepraten over de misselijkheid! Ben al een week thuis vanwege de misselijkheid. Wordt er gek van. Bij mij ook niet alleen in de ochtend maar gewoon de hele dag door. Vandaag ging het iets beter, heb meteen na het opstaan een banaantje gegeten zodat er in ieder geval iets in m'n maag zat en dat leek goed te helpen, maar nu begint de misselijkheid weer En moet er nu niet aan denken om iets te eten Als het na het weekend nog niet over is ga ik gembertabletten halen bij De Tuinen. Ik vind gember echt heel smerig dus gemberthee wordt 'm voor mij niet, maar die capsules schijn je niet zo te proeven. Ben benieuwd.... Cola werkte bij mij helaas niet.
Ja klopt al dietips heb ik ook al geprobeerd. Ben nu aan de zwanger vitaal van kruidvat, want daar zitten idd ook die extra vitamines in. Weet niet of het werkt want ben er vandaag pas mee begonnen. Ben wel al aan de wijnbal en wijnstokjes begonnen en moet zeggen dat die toch wel lijken te werken. Hier ook 24 uur per dag misselijk... ben blij als ik slaap, allhoewel ik ook moeilijk in slaap kom van de misselijkheid vanukt mijn buik als ik lig Hier ook al heel de week ziek thuis... hoop zo dat het niet tot 12 a 16 weken aanhoud en al helemaal niet heel de zwangerschap
Ja klopt al dietips heb ik ook al geprobeerd. Ben nu aan de zwanger vitaal van kruidvat, want daar zitten idd ook die extra vitamines in. Weet niet of het werkt want ben er vandaag pas mee begonnen. Ben wel anze wijnbal en wijnstokjes begonnen en moet zeggen dat die toch wel lijken te werken. Hier ook 24 uur per dag misselijk... ben blij als ik slaap, allhoewel ik ook moeilijk in slaap kom van de misselijkheid vanukt mijn buik als ik lig
Hmm balan joh dat jullie allemaal zo misselijk zijn! Wel grappig die wijnballen en stokjes! Wist echt niet dat dit kon helpen! Misschien ga ik ze ook even proberen want ik word elke keer misselijk als ik niet optijd eet maar ja om dan elke keer een boterham te gaan eten :S als 1 zo wijnbal ook werkt kan ik t misschien een beetje afwisselen.. Ik wil er echt op letten dat ik niet te veel aankomen namelijk ik was voor de zwangerschap al bezig met afvallen wat moeilijk ging dus als ik tijdens de zwangerschap dan ook nog eens veel aankom dan word t helemaal een hel drna! Ik heb ook wel wat allergieen waardoor ik een aantal tussendoortjes ook niet eten maar die wijnbal is een goed idee! Haha hoop dat t bij jullie ook werkt!!
Ja precies dat heb ik dus ook, wil heel graag afvallen maar ja dat kan nu niet.. en als ik misselijk ben en iets wil eten duurt het te lang ik heb gewoon een grote wijnbal gekocht en die pak ik steeds als ik misselijk ben. Het is niet gelijk helemaal weg uiteraard, maar duidelijk een heel stuk minder.
Wat apart zeg, dat zo'n wijnbal helpt! Moet ik dan na het weekend misschien ook maar eens gaan proberen. Zonet mijn banaan en beschuitje weer in de wc gedeponeerd En het leek zo goed te gaan vandaag Nu net wel een lekkere boterham met kaas en komkommer op, heel gek maar meteen na het overgeven heb ik elke keer honger! Beetje jammer alleen dat het dan na een paar uurtjes weer eruit komt haha. Over afvallen of niet te veel aankomen kan ik me nu echt niet druk maken trouwens hoor, ik eet op dit moment tussen de misselijke buien door gewoon waar ik zin in heb, ben allang blij als ik me lang genoeg goed voel om even wat te eten!
hier eigenlijk geen klachten behalve last van mijn darmen en dat ik moe ben. heb maandag kloppend hartje gezien, toch ben ik een beetje ongerust dat ik niet zoveel symptomen heb, maar als ik jullie zo hoor zal ik maar niet jaloers zijn zeker ....